Γ.Δ.
1506.48 -0,01%
ACAG
+0,85%
5.95
BOCHGR
+2,59%
4.75
CENER
+1,22%
9.95
CNLCAP
0,00%
7.2
DIMAND
-0,24%
8.26
EVR
+1,35%
1.505
NOVAL
+1,07%
2.36
OPTIMA
-0,16%
12.78
TITC
+0,51%
39.7
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+1,97%
1.762
ΑΒΕ
-0,67%
0.445
ΑΔΜΗΕ
+0,37%
2.705
ΑΚΡΙΤ
-5,06%
0.75
ΑΛΜΥ
-0,22%
4.505
ΑΛΦΑ
+1,44%
1.727
ΑΝΔΡΟ
-0,62%
6.42
ΑΡΑΙΓ
-1,32%
10.46
ΑΣΚΟ
+1,32%
3.08
ΑΣΤΑΚ
-0,28%
7.12
ΑΤΕΚ
-2,60%
0.45
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.74
ΑΤΤ
-0,26%
0.782
ΑΤΤΙΚΑ
-0,87%
2.28
ΒΙΟ
+0,34%
5.88
ΒΙΟΚΑ
-1,92%
2.04
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.625
ΒΙΟΤ
0,00%
0.25
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.3
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.395
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,22%
18.56
ΔΑΑ
+1,14%
8.15
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
+0,87%
12.74
ΔΟΜΙΚ
-1,80%
2.995
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-0,61%
0.328
ΕΒΡΟΦ
+0,26%
1.9
ΕΕΕ
0,00%
33.38
ΕΚΤΕΡ
-0,53%
1.87
ΕΛΒΕ
0,00%
5.05
ΕΛΙΝ
+2,17%
2.35
ΕΛΛ
-1,01%
14.7
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-1,52%
2.27
ΕΛΠΕ
0,00%
7.73
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.09
ΕΛΤΟΝ
-0,96%
1.852
ΕΛΧΑ
+1,88%
2.165
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.245
ΕΤΕ
-1,10%
7.914
ΕΥΑΠΣ
+2,45%
3.34
ΕΥΔΑΠ
-0,50%
5.92
ΕΥΡΩΒ
+0,51%
2.346
ΕΧΑΕ
-0,51%
4.83
ΙΑΤΡ
-0,31%
1.63
ΙΚΤΙΝ
+0,14%
0.3595
ΙΛΥΔΑ
+9,44%
2.55
ΙΝΚΑΤ
-1,86%
4.75
ΙΝΛΙΦ
-0,84%
4.72
ΙΝΛΟΤ
+0,95%
1.06
ΙΝΤΕΚ
-0,80%
6.19
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.54
ΙΝΤΕΤ
+2,13%
1.2
ΙΝΤΚΑ
-1,31%
3.015
ΚΑΡΕΛ
0,00%
346
ΚΕΚΡ
+0,78%
1.285
ΚΕΠΕΝ
-0,57%
1.73
ΚΟΡΔΕ
-0,45%
0.444
ΚΟΥΑΛ
+5,84%
1.45
ΚΟΥΕΣ
+1,50%
6.1
ΚΡΙ
+3,50%
16.25
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.86
ΚΥΡΙΟ
-0,99%
1
ΛΑΒΙ
-0,62%
0.802
ΛΑΜΔΑ
+0,41%
7.39
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.2
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.01
ΛΕΒΚ
0,00%
0.26
ΛΕΒΠ
+1,92%
0.212
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.59
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.88
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.598
ΜΕΒΑ
-3,06%
3.8
ΜΕΝΤΙ
+2,20%
2.32
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
-0,34%
2.95
ΜΙΝ
0,00%
0.515
ΜΟΗ
-0,19%
21.26
ΜΟΝΤΑ
-2,08%
3.77
ΜΟΤΟ
-0,18%
2.725
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.665
ΜΠΕΛΑ
-2,26%
26
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.76
ΜΠΡΙΚ
+0,46%
2.19
ΜΠΤΚ
0,00%
0.59
ΜΥΤΙΛ
-2,06%
34.16
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3
ΝΑΥΠ
0,00%
0.8
ΞΥΛΚ
-2,05%
0.286
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
-0,45%
22.1
ΟΛΠ
+1,33%
30.45
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.51
ΟΠΑΠ
-1,19%
15.8
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,86%
0.81
ΟΤΕ
+0,68%
14.78
ΟΤΟΕΛ
+0,18%
10.9
ΠΑΙΡ
-1,20%
0.984
ΠΑΠ
+4,60%
2.5
ΠΕΙΡ
+0,72%
4.18
ΠΕΡΦ
-0,51%
5.84
ΠΕΤΡΟ
+0,24%
8.36
ΠΛΑΘ
-0,25%
3.99
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.6
ΠΡΔ
0,00%
0.288
ΠΡΕΜΙΑ
+0,48%
1.256
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.45
ΠΡΟΦ
-0,74%
5.35
ΡΕΒΟΙΛ
-0,57%
1.74
ΣΑΡ
-0,18%
10.88
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,28%
0.356
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.6
ΣΠΕΙΣ
+2,00%
6.12
ΣΠΙ
-1,25%
0.63
ΣΠΥΡ
+9,42%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
+8,39%
1.68
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.22
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.65
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
-1,23%
8
ΦΡΙΓΟ
-0,96%
0.206
ΦΡΛΚ
+1,30%
3.905
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.64

Kaspersky: Το 87% των Ευρωπαίων θα μοιράζονταν προσωπικά δεδομένα

Σχεδόν εννέα στους 10 (87%) Ευρωπαίους χρήστες του διαδικτύου είναι πρόθυμοι να μοιραστούν τα προσωπικά τους δεδομένα με ιστότοπους και εφαρμογές με αντάλλαγμα τη δωρεάν πρόσβαση σε ψηφιακές υπηρεσίες, σύμφωνα με νέα έρευνα της Kaspersky. Την ίδια στιγμή, μόνο οι μισοί (52%) Ευρωπαίοι χρήστες του διαδικτύου αισθάνονται ότι έχουν τον έλεγχο της ιδιωτικότητας των δεδομένων τους.

Ο θερμικός χάρτης απορρήτου των δεδομένων της Kaspersky διερευνά τη σημασία και τις ανησυχίες που αισθάνονται οι καταναλωτές σε εννέα ευρωπαϊκές χώρες σχετικά με το απόρρητο των δεδομένων τους.

©Kaspersky
©Kaspersky

Συγκεκριμένα, αποκαλύπτει ότι παρά τους προβληματισμούς περί απορρήτου, οι χρήστες είναι πρόθυμοι να ζητήσουν από τις εταιρείες να παρακολουθούν τη συμπεριφορά τους στο διαδίκτυο με αντάλλαγμα εκπτώσεις (45%), μεγαλύτερη ευκολία στο διαδίκτυο (43%) και «δωρεάν υπηρεσίες/αγαθά» (40%).

Παρόλο που σχεδόν κάθε Ευρωπαίος χρήστης του διαδικτύου (95%) πιστεύει ότι η ιδιωτικότητα των δεδομένων είναι σημαντική, μόνο οι μισοί (52%) πιστεύουν ότι ελέγχουν πραγματικά πόσοι οργανισμοί έχουν πρόσβαση στα προσωπικά τους δεδομένα.

Αυτό έχει προκαλέσει ανησυχίες για την προστασία της ιδιωτικότητας των δεδομένων σε ολόκληρη την Ευρώπη, με περισσότερους από οκτώ στους 10 (84%) ερωτηθέντες να ανησυχούν ότι τα προσωπικά τους δεδομένα θα πέσουν σε λάθος χέρια τα επόμενα δύο χρόνια και τα δύο τρίτα (66%) να ανησυχούν ότι τα δεδομένα τους θα κλαπούν και θα χρησιμοποιηθούν με κακόβουλο τρόπο. Αλλά αυτές οι ανησυχίες δεν αντικατοπτρίζουν απαραίτητα και συμπεριφορές.

Όσον αφορά την κοινή χρήση προσωπικών δεδομένων με οργανισμούς, οι καταναλωτές σε όλες τις χώρες έχουν επίσης χαμηλό επίπεδο εμπιστοσύνης. Συνολικά, η Amazon και η Google είναι οι πιο αξιόπιστοι οργανισμοί που φροντίζουν τα δεδομένα με ασφάλεια και υπευθυνότητα, αλλά αυτό ισχύει για λιγότερο από τους μισούς (49% η κάθε μία), ακολουθούμενο από την κυβέρνηση του ερωτηθέντος (47%) και την Apple (45%). Από όλες τις μεγάλες εταιρείες τεχνολογίας, η εμπιστοσύνη στο Facebook για την προστασία προσωπικών δεδομένων θεωρείται η χαμηλότερη για μόλις το 29%.

Λίγοι είναι εκείνοι που λαμβάνουν μέτρα προστασίας

Ταυτόχρονα, ωστόσο, το δέλεαρ των βολικών υπηρεσιών διαδικτύου έχει κάνει πολλούς καταναλωτές λιγότερο πιθανό να λάβουν προφυλάξεις για να προστατεύσουν το απόρρητο των δεδομένων τους ή να πάρουν τον έλεγχο των προσωπικών τους πληροφοριών από αυτούς τους οργανισμούς. Στην πραγματικότητα, σχεδόν έξι στους 10 (58%) θα αποδεχτούν όλα τα cookies όταν περιηγούνται βιαστικά σε έναν ιστότοπο και, ανησυχητικά, οι τρεις στους 10 (30%) χρησιμοποιούν τον ίδιο κωδικό πρόσβασης σε πολλούς διαφορετικούς ιστότοπους ή εφαρμογές. Αυτό είναι ακόμη υψηλότερο στη Δανία, σε ποσοστό 35%.

Η Δανία είναι επίσης η χώρα οι κάτοικοι της οποίας έχουν τη μικρότερη ανησυχία ότι τα προσωπικά τους δεδομένα θα καταλήξουν σε λάθος χέρια (μόλις 77%, έναντι 94% στην Πορτογαλία). Αντίθετα, η Γαλλία είναι η χώρα που αισθάνεται λιγότερο τον έλεγχο της ιδιωτικής ζωής των δεδομένων της σε μόλις 35%. Αυτό οδήγησε επίσης τη χώρα αυτή στα χαμηλότερα επίπεδα εμπιστοσύνης σε οποιονδήποτε οργανισμό με τα προσωπικά τους δεδομένα – μόλις το 36% εμπιστεύεται την κυβέρνησή του ότι φροντίζει με ασφάλεια τα δεδομένα του.

«Πλέον, τα περισσότερα από τα προσωπικά μας δεδομένα βρίσκονται στο διαδίκτυο. Και με μια μεγαλύτερη παρουσία δεδομένων στο διαδίκτυο, αυξάνεται ο κίνδυνος αυτές οι πληροφορίες να πέσουν σε λάθος χέρια», σχολιάζει ο David Emm, κύριος ερευνητής ασφαλείας της Kaspersky.

«Ο θερμικός χάρτης απορρήτου των δεδομένων δείχνει ότι οι Ευρωπαίοι καταναλωτές δεν αισθάνονται ότι έχουν τον έλεγχο των οργανισμών που έχουν πρόσβαση στα δεδομένα τους. Παρά τον φόβο αυτό, πολλοί δέχτηκαν εισβολές στην ιδιωτικότητα των δεδομένων τους σε αντάλλαγμα για πιο βολικές ψηφιακές υπηρεσίες. Ποτέ δεν είναι αργά να προσπαθήσουμε να ανακτήσουμε τον έλεγχο της ψηφιακής μας ταυτότητας και να προστατεύσουμε τα διαδικτυακά μας δεδομένα. Για να αναλάβουν τον έλεγχο της ψηφιακής τους ταυτότητας, όλοι οι καταναλωτές πρέπει να είναι σε εγρήγορση για τις πληροφορίες που μοιράζονται με τους διαδικτυακούς οργανισμούς, να επανεξετάζουν τις πολιτικές των cookies και άλλες ρυθμίσεις απορρήτου και να φροντίζουν να χρησιμοποιούν ισχυρούς, μοναδικούς κωδικούς πρόσβασης σε όλες τις ψηφιακές υπηρεσίες».

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!