Γ.Δ.
1503.18 +0,67%
ACAG
+1,16%
6.1
BOCHGR
+0,42%
4.8
CENER
+1,22%
9.93
CNLCAP
-0,69%
7.15
DIMAND
+0,61%
8.2
EVR
+0,68%
1.485
NOVAL
+0,43%
2.355
OPTIMA
-0,78%
12.8
TITC
+1,20%
42
ΑΑΑΚ
0,00%
4.8
ΑΒΑΞ
-0,11%
1.798
ΑΒΕ
+0,64%
0.469
ΑΔΜΗΕ
+2,54%
2.83
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.8
ΑΛΜΥ
-3,50%
4.135
ΑΛΦΑ
+1,73%
1.73
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.4
ΑΡΑΙΓ
+0,10%
10.24
ΑΣΚΟ
+0,63%
3.2
ΑΣΤΑΚ
-2,19%
7.14
ΑΤΕΚ
+9,32%
0.645
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.78
ΑΤΤ
-0,76%
0.784
ΑΤΤΙΚΑ
+0,45%
2.23
ΒΙΟ
+1,40%
5.79
ΒΙΟΚΑ
+0,77%
1.96
ΒΙΟΣΚ
+1,28%
1.58
ΒΙΟΤ
0,00%
0.25
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.2
ΓΕΒΚΑ
-2,39%
1.43
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,22%
18.36
ΔΑΑ
+1,46%
8.218
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.44
ΔΕΗ
+2,03%
12.54
ΔΟΜΙΚ
-0,67%
2.975
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+1,55%
0.327
ΕΒΡΟΦ
-3,08%
1.89
ΕΕΕ
0,00%
32.22
ΕΚΤΕΡ
+0,78%
1.81
ΕΛΒΕ
-1,21%
4.9
ΕΛΙΝ
-0,88%
2.25
ΕΛΛ
-0,68%
14.6
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.2
ΕΛΠΕ
+0,26%
7.7
ΕΛΣΤΡ
+0,96%
2.1
ΕΛΤΟΝ
+1,28%
1.904
ΕΛΧΑ
+3,75%
2.215
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,65%
1.19
ΕΤΕ
+1,35%
8.128
ΕΥΑΠΣ
+0,30%
3.39
ΕΥΔΑΠ
+0,51%
5.97
ΕΥΡΩΒ
+0,30%
2.34
ΕΧΑΕ
-1,06%
4.67
ΙΑΤΡ
+1,87%
1.635
ΙΚΤΙΝ
+0,55%
0.3655
ΙΛΥΔΑ
+0,83%
1.83
ΙΝΚΑΤ
+0,11%
4.7
ΙΝΚΑΤΔ
-21,05%
0.0165
ΙΝΛΙΦ
+0,88%
4.6
ΙΝΛΟΤ
-0,92%
1.076
ΙΝΤΕΚ
+0,17%
6.06
ΙΝΤΕΤ
-2,48%
1.18
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.13
ΚΑΡΕΛ
0,00%
350
ΚΕΚΡ
+0,37%
1.355
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.74
ΚΟΡΔΕ
-0,21%
0.465
ΚΟΥΑΛ
+1,27%
1.438
ΚΟΥΕΣ
+1,98%
6.17
ΚΡΙ
+0,63%
15.9
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.85
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.02
ΛΑΒΙ
+0,90%
0.787
ΛΑΜΔΑ
+0,85%
7.16
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.2
ΛΑΝΑΚ
-3,64%
1.06
ΛΕΒΚ
0,00%
0.274
ΛΕΒΠ
0,00%
0.27
ΛΟΓΟΣ
+1,88%
1.63
ΛΟΥΛΗ
+0,34%
2.95
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.606
ΜΕΒΑ
-0,26%
3.88
ΜΕΝΤΙ
-2,13%
2.3
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
-0,34%
2.94
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΟΗ
+0,67%
21.14
ΜΟΝΤΑ
-0,79%
3.75
ΜΟΤΟ
+3,04%
2.88
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.665
ΜΠΕΛΑ
-1,10%
25.2
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.76
ΜΠΡΙΚ
+0,46%
2.2
ΜΠΤΚ
0,00%
0.59
ΜΥΤΙΛ
+0,79%
33.08
ΝΑΚΑΣ
-0,65%
3.04
ΝΑΥΠ
-3,50%
0.772
ΞΥΛΚ
-0,34%
0.295
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
+3,30%
28.2
ΟΛΠ
-0,17%
29.3
ΟΛΥΜΠ
-0,79%
2.52
ΟΠΑΠ
+0,38%
16
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,13%
0.8
ΟΤΕ
+0,62%
14.67
ΟΤΟΕΛ
-2,15%
10.9
ΠΑΙΡ
-0,45%
1.095
ΠΑΠ
-0,40%
2.52
ΠΕΙΡ
+2,14%
4.198
ΠΕΡΦ
+0,18%
5.65
ΠΕΤΡΟ
+0,97%
8.3
ΠΛΑΘ
-0,48%
4.145
ΠΛΑΚΡ
+2,13%
14.4
ΠΡΔ
+7,69%
0.28
ΠΡΕΜΙΑ
+0,66%
1.228
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.45
ΠΡΟΦ
-0,19%
5.28
ΡΕΒΟΙΛ
+0,59%
1.695
ΣΑΡ
0,00%
10.88
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.358
ΣΙΔΜΑ
-0,95%
1.57
ΣΠΕΙΣ
-0,34%
5.88
ΣΠΙ
-0,32%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
+0,10%
20.02
ΤΖΚΑ
-0,94%
1.585
ΤΡΑΣΤΟΡ
-0,81%
1.22
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,48%
1.648
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.05
ΦΡΙΓΟ
-3,81%
0.202
ΦΡΛΚ
-0,51%
3.94
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.6

Ψηφιακή διαφήμιση: Κατακτά τη μερίδα του λέοντος στη διεθνή αγορά

To μερίδιο του Διαδικτύου στην παγκόσμια διαφημιστική αγορά επεκτείνεται όλο και πιο πολύ, με τον έντυπο Τύπο και την τηλεόραση να απορροφούν μικρότερο ποσοστό των ετήσιων δαπανών.

Ίσως η πιο ισχυρή ένδειξη είναι πως τα έσοδα της WPP, του μεγαλύτερου διαφημιστικού ομίλου στον κόσμο, επανήλθαν στα προ πανδημίας επίπεδα έναν χρόνο νωρίτερα κυρίως χάρις στην ψηφιακή διαφήμιση και μάλιστα όταν η πλειονότητα του προσωπικού εργάζονταν από το σπίτι.

H παγκόσμια διαφημιστική αγορά αναμένεται να διανύσει ένα εξαιρετικά επικερδές έτος, με τις δαπάνες να σημειώνουν αύξηση κατά 14% ή 78 δισ. δολάρια το 2021, φθάνοντας στο ιστορικό υψηλό των 657 δισ. δολαρίων.

Πρόκειται για τις μεγαλύτερες προβλέψεις στην ιστορία της διαφήμισης, σύμφωνα με μελέτη της Magna.

Η εταιρεία ερευνών διαβλέπει πως η ψηφιακή διαφήμιση θα καταγράψει αύξηση 20% μέσα στο 2021, αντιπροσωπεύοντας περίπου το 64% των συνολικών δαπανών στην παγκόσμια αγορά.

Από την άλλη πλευρά, οι διαφημίσεις σε «παραδοσιακά μέσα» -όπως είναι ο έντυπος Τύπος, οι διαφημιστικές πινακίδες και το ραδιόφωνο- θα επανέλθουν αλλά οι δαπάνες θα αυξηθούν κατά 3%.

Οι διαφημίσεις, όμως, ειδικά στις εφημερίδες αναμένεται να υποχωρήσουν κατά 4% παρά την γενικότερη άνοδο που θα καταγραφεί.

Ερωτήματα για την ισχύ της Google στην διαφημιστική αγορά

Οπότε η ψηφιακή διαφήμιση έχει κατακτήσει τη μερίδα του λέοντος στην παγκόσμια αγορά, με τις Google, Facebook και Alibaba να επωφελούνται περισσότερο διότι είναι κυρίαρχοι παίκτες στο Διαδίκτυο. Βέβαια το γεγονός αυτό έχει προσελκύσει την προσοχή των εποπτικών αρχών.

Χαρακτηριστικά η επίτροπος Ανταγωνισμού της Κομισιόν, Μαργκρίτ Βεστάγκερ, ανακοίνωσε πως ξεκινά έρευνα για την Google, την κορυφαία μηχανή αναζήτησης στον κόσμο, για να εξακριβωθεί εάν κάνει κατάχρηση της θέσης στο Διαδίκτυο.

Τα περσινά έσοδα της Google από τη διαφήμιση διαμορφώθηκαν στα 147 δισ δολάρια, με την Βεστάγκερ να δηλώνει τον Ιούνιο ότι η Google είναι παρούσα σε όλα τα επίπεδα της εφοδιαστικής αλυσίδας της διαδικτυακής διαφήμισης.

Λίαν ικανοποιημένος ο επικεφαλής της WPP

«Είμαστε εξαιρετικά ευχαριστημένοι», δήλωσε ο Μαρκ Ριντ, διευθύνων σύμβουλος της WPP. «Θεωρούμε πως αυτή η δυναμική θα συνεχιστεί κατά τη διάρκεια του δεύτερου εξάμηνου. Έχουμε επιστρέψει στα επίπεδα του 2019 μέσα στο 2021, έναν χρόνο νωρίτερα απ΄όσο προγραμματίζαμε, με θετικές προοπτικές και για το 2022», πρόσθεσε ο ίδιος.

Οι διαφημιστικές δαπάνες ενισχύθηκαν σε όλες τις μεγάλες αγορές της WPP, με τη Βρετανία και την ηπειρωτική Ευρώπη να παρουσιάζουν την ισχυρότερη ανάπτυξη.

Μέσα στο πρώτο εξάμηνο του έτους, τα έσοδα της WPP διαμορφώθηκαν στις 6,2 δισ στερλίνες, ενώ ενισχύθηκαν κατά 19,3% κατά τη διάρκεια του δεύτερου τριμήνου από πέρσι. Θετική ήταν επίσης η εικόνα των αποτελεσμάτων των Omnicom και IPG, με τα έσοδα τους επίσης να τονώνονται σε διψήφια ποσοστά μέσα στο πρώτο εξάμηνο του έτους, αντικατοπτρίζοντας την αποφασιστικότητα αρκετών επιχειρήσεων να διατηρήσουν ισχυρή παρουσία ακόμη και εν μέσω της πανδημίας.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!