Γ.Δ.
1618.16 +0,04%
ACAG
-0,32%
6.16
AEM
+0,35%
4.545
AKTR
-0,55%
5.45
BOCHGR
-1,11%
5.34
CENER
+0,32%
9.5
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+0,49%
8.24
EVR
+0,58%
1.745
NOVAL
+0,20%
2.54
OPTIMA
-0,43%
14.04
TITC
-0,83%
41.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+2,27%
2.25
ΑΒΕ
-3,60%
0.429
ΑΔΜΗΕ
-0,18%
2.815
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.75
ΑΛΜΥ
+1,29%
4.31
ΑΛΦΑ
+1,34%
1.89
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+1,51%
11.4
ΑΣΚΟ
+0,63%
3.22
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.28
ΑΤΕΚ
+2,72%
1.51
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-0,57%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
-1,64%
2.4
ΒΙΟ
-0,17%
5.83
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.925
ΒΙΟΣΚ
-0,64%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,33%
2.48
ΓΕΒΚΑ
-0,63%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.9
ΔΑΑ
-1,05%
8.312
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-0,67%
13.33
ΔΟΜΙΚ
-0,35%
2.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,11%
0.38
ΕΒΡΟΦ
+1,30%
1.955
ΕΕΕ
-0,76%
39.2
ΕΚΤΕΡ
-3,96%
2.06
ΕΛΒΕ
+2,80%
5.5
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
-1,33%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,37%
2.265
ΕΛΠΕ
+0,82%
8.04
ΕΛΣΤΡ
+2,11%
2.42
ΕΛΤΟΝ
+0,87%
1.858
ΕΛΧΑ
-0,46%
2.165
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,75%
1.125
ΕΤΕ
+1,50%
8.648
ΕΥΑΠΣ
+0,29%
3.45
ΕΥΔΑΠ
+0,33%
6.06
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.484
ΕΧΑΕ
-1,00%
4.95
ΙΑΤΡ
-0,49%
2.05
ΙΚΤΙΝ
-1,10%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,86%
1.765
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.85
ΙΝΛΟΤ
-1,65%
1.072
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΤ
-2,18%
1.12
ΙΝΤΚΑ
-1,52%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
326
ΚΕΚΡ
-3,41%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
+1,77%
0.459
ΚΟΥΑΛ
-1,95%
1.31
ΚΟΥΕΣ
+0,64%
6.3
ΚΡΙ
-0,60%
16.5
ΚΤΗΛΑ
-1,00%
1.98
ΚΥΡΙΟ
+0,49%
1.02
ΛΑΒΙ
-0,73%
0.812
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
+4,76%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
+4,42%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,29%
3.4
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
+1,53%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-2,17%
2.25
ΜΕΡΚΟ
+3,13%
39.6
ΜΙΓ
0,00%
2.865
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
+0,36%
22.4
ΜΟΝΤΑ
-0,53%
3.78
ΜΟΤΟ
-0,18%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,36%
27.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
-0,82%
2.42
ΜΠΤΚ
+5,13%
0.615
ΜΥΤΙΛ
+1,71%
36.96
ΝΑΚΑΣ
-1,88%
3.14
ΝΑΥΠ
+0,49%
0.828
ΞΥΛΚ
-1,87%
0.262
ΞΥΛΠ
+10,00%
0.396
ΟΛΘ
+1,79%
28.5
ΟΛΠ
+1,36%
33.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
-1,44%
17.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,23%
0.8
ΟΤΕ
-0,40%
15
ΟΤΟΕΛ
-0,36%
11.06
ΠΑΙΡ
-4,29%
1.005
ΠΑΠ
-1,14%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,26%
4.808
ΠΕΡΦ
-1,28%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,99%
8
ΠΛΑΘ
-0,25%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
-0,76%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-0,16%
1.28
ΠΡΟΝΤΕΑ
-4,10%
5.85
ΠΡΟΦ
+1,74%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
-0,28%
1.755
ΣΑΡ
-1,72%
12.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.354
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.565
ΣΠΕΙΣ
-1,40%
5.64
ΣΠΙ
+4,65%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,95%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+9,17%
0.238
ΦΡΛΚ
-1,27%
4.28
ΧΑΙΔΕ
+1,27%
0.8

Xiaomi: Για πρώτη φορά στη 2η θέση της παγκόσμιας αγοράς smartphones

H Xiaomi αναδείχθηκε για πρώτη φορά στην ιστορία της στη 2η θέση στην παγκόσμια αγορά smartphones, ξεπερνώντας την Apple, με 17% μερίδιο αγοράς και 83% ρυθμό ανάπτυξης (σε σχέση με το 2020).

Σύμφωνα με την Canalys, η Xiaomi διαμορφώνει το επιχειρησιακό πλάνο της από αυτό της νεοεισαγόμενης επιχείρησης σε αυτό της εδραιωμένης εταιρείας, μέσω πρωτοβουλιών όπως η σύναψη συνεργασιών και η προσεκτική διαχείριση εντός της ανοιχτής αγοράς. Η Canalys σχολίασε πως ο νέος στόχος της Xiaomi είναι να ξεπεράσει την Samsung και να γίνει ο μεγαλύτερος διανομέας του κόσμου.

Σε επιστολή του προς όλους τους εργαζόμενους, ο ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της Xiaomi, κ. Lei Jun, δήλωσε πως η κατάκτηση της δεύτερης θέση παγκοσμίως αποτελεί ένα σημαντικό ορόσημο στην ιστορία της Xiaomi. Μετά από 5 χρόνια αυτοβελτίωσης κάτω από εξαιρετικά δύσκολες συνθήκες, οι δυνατότητες των προϊόντων της Xiaomi έχουν ενισχυθεί σημαντικά – ανοίγοντας έτσι το δρόμο για την premium αγορά και αυξάνοντας το μερίδιο αγοράς της εταιρείας. Η Xiaomi θα συνεχίσει να ενισχύει τους κεντρικούς πυλώνες της και θα εδραιώσει τη θέση της ως δεύτερη μεγαλύτερη μάρκα smartphones παγκοσμίως.

Κατά το τέταρτο τρίμηνο του 2020, οι παγκόσμιες διανομές της Xiaomi άγγιξαν τα 43.4 εκατομμύρια τεμάχια, με 31.5% ποσοστό αύξησης (έτος-προς-έτος), ξεπερνώντας την Apple για πρώτη φορά και επιστρέφοντας στην τρίτη θέση. Το πρώτο τρίμηνο του 2021, η Apple κατέκτησε τη δεύτερη θέση, με 15% μερίδιο της παγκόσμιας αγοράς smartphones, με τη Xiaomi να ακολουθεί με μικρή διαφορά (14%). Οι παγκόσμιες διανομές smartphones της Xiaomi τότε έφταναν τις 49.4 εκατομμύρια μονάδες, με 69.1% ποσοστό αύξησης (έτος-προς-έτος).

Από τότε που η Xiaomi λάνσαρε την πρώτη premium ναυαρχίδα της με τη σειρά Mi 10, καινοτομεί διαρκώς σε σημαντικούς τομείς όπως η απεικόνιση, η οθόνη, η φόρτιση, η έξυπνη  παραγωγή και πολλά άλλα. Η Xiaomi είναι προσηλωμένη στη διείσδυση στην premium αγορά, παρέχοντας την τελευταία λέξη της τεχνολογίας στους καταναλωτές και συμβάλλοντας στην αλλαγή πορείας όλου του κλάδου.

Η Xiaomi ήταν η πρώτη εταιρεία που έφερε σειρά από τεχνολογικές καινοτομίες στην αγορά. Στις κάμερες, ήταν η πρώτη που παρείχε κάμερα ανάλυσης 108ΜΡ, ενσωμάτωσε τον αισθητήρα GN2 και λάνσαρε τον πρωτοποριακό liquid lens. Στις οθόνες, η εταιρεία αναπτύσει την καινοτόμο τεχνολογία για την τρίτη γενιά καμερών που βρίσκονται κάτω από την οθόνη. Επίσης, η Xiaomi ηγείται στον τομέα φόρτισης της μπαταρίας, πετυχαίνοντας για πρώτη φορά στον κόσμο ταχύτητες ενσύρματης φόρτισης στα 200W και ασύρματης φόρτισης στα 120W. Τέλος, η Xiaomi ήταν η πρώτη εταιρεία που χρησιμοποίησε μπαταρίες ιόντων λιθίου με βάση το γραφένιο, και μπαταρίες πυριτίου οξυγόνου δεύτερης γενιάς. Επίσης, είναι πρωτοπόρος στη χρήση ceramics σε κινητά τηλέφωνα, οδηγώντας τη διερεύνηση του κλαδου στη συγκεκριμένη τεχνολογία.

Επιπλέον, το έξυπνο εργοστάσιο της Xiaomi έχει ξεκινήσει ήδη τη λειτουργία του. Οι γραμμές παραγωγής του είναι αυτοματοποιημένες και μπορούν να κατασκευάσουν, ετησίως, εκατομμύρια smartphones υψηλών προδιαγραφών, ενώ οι εγκαταστάσεις του περιλαμβάνουν ένα μεγάλο εργαστήριο ερευνών όπου η Xiaomi ερευνά νέες τεχνολογίες και υλικά και πραγματοποιεί ελέγχους σε όλα τα στάδια παραγωγής.

Η καινοτομία είναι κομμάτι της κουλτούρας της Xiaomi με την εταιρεία να επενδύει σημαντικά στην Ε&Α και την πρόσληψη ταλέντου. Το 2020, η Xiaomi επένδυσε σχεδόν 10 δισεκατομμύρια RMB στην Ε&Α, με τον αριθμό αυτό να αναμένεται να αυξηθεί κατά 30 με 40% εντός του 2021. Στις αρχές του έτους, η Xiaomi ανακοίνωσε τη μεγαλύτερη πρόσληψη μηχανικών στην ιστορία της: 5.000 μηχανικοί σε ένα μόλις έτος, που αντιστοιχούν σε 20% του εργατικού δυναμικού της εταιρείας. Την ίδια στιγμή, η Xiaomi, λάνσαρε σειρά από πρωτοβουλίες για νέα ταλέντα όπως ένα βραβείο ύψους 1 εκατομμυρίου δολαρίων για έργα νέων ταλέντων, και άλλα. Σχεδόν 700 νέοι μηχανικοί της Xiaomi ελαβαν 16 εκατομμύρια μετοχές εντός του Ιουλίου ως κομμάτι του πλάνου της εταιρείας.

Η παγκόσμια ανάπτυξη της Xiaomi καθώς και η επέκταση της σε νέα κανάλια λιανικού εμπορίου υπήρξαν σημαντικές κινητήριες δυνάμεις που βοήθησαν την εταιρεία να κατακτήσει τη δεύτερη θέση στη παγκόσμια κατάταξη. Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της Canalys, η Xiaomi επεκτείνεται με ταχύτατους ρυθμούς σε νέες αγορές, με 300% ποσοστό ανάπτυξης (έτος-προς-έτος) στην αγορά της Λατινικής Αμερικής, πάνω από 150% ανάπτυξη (έτος-προς-έτος) στην Αφρική και πάνω από 50% ανάπτυξη (έτος-προς-έτος) στην Δυτική Ευρώπη. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της Xiaomi για το πρώτο τρίμηνο του 2021, τα προιόντα της Xiaomi είναι διαθέσιμα σε πάνω από 100 αγορές σε όλο το κόσμο, είναι πρώτη σε μερίδιο αγορά σε 12 αγορές και κατατάσσεται δεύτερη στην Ευρώπη. Εδώ και χρόνια βρίσκεται στη πρώτη θέση στην Ινδική αγορά.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!