THEPOWERGAME
Η «Σοφία» είναι η νέα ψηφιακή βοηθός της εταιρείας ΙΚΕΑ, του Ομίλου FOURLIS, που έρχεται να ανταποκριθεί στην ανάγκη των καταναλωτών για ταχύτητα και ευελιξία, καθώς και να διευρύνει την πολυκαναλική αγοραστική εμπειρία της ΙΚΕΑ σε ψηφιακό επίπεδο.
Ειδικότερα, η Σοφία, η ψηφιακή βοηθός του του IKEA.gr λειτουργεί ως ένας κανονικός υπάλληλος ΙΚΕΑ, καθώς χρησιμοποιεί την τεχνητή νοημοσύνη και είναι πάντα online, αξιοποιώντας τις δυνατότητές της, για να δίνει λύσεις και να απαντάει σε ερωτήσεις, τόσο στα ελληνικά όσο και στα αγγλικά. Η ψηφιακή βοηθός δίνει τη δυνατότητα εξερεύνησεις των προϊόντων ΙΚΕΑ ανά κατηγορία ή δωμάτιο και παρουσιάζει προσωποποιημένα αποτελέσματα, σύμφωνα με τις προτιμήσεις που της υποδεικνύετε. Ακόμη, ενημερώνει σχετικά με τη διαθεσιμότητα προϊόντων, τόσο στο e-shop όσο και στα φυσικά καταστήματα ΙΚΕΑ. Παράλληλα, απαντά σε συχνές ερωτήσεις και ενημερώνει σχετικά με υπηρεσίες, διευθύνσεις, τηλέφωνα, καθώς και τα ωράρια καταστημάτων ΙΚΕΑ.
Η νέα αυτή υπηρεσία είναι ήδη σε λειτουργία στο IKEA.gr και θα εξελίσσεται συνεχώς στο μέλλον με νέες δυνατότητες. Υπηρεσίες σαν την ψηφιακή βοηθό «Σοφία», είναι ιδιαίτερα χρήσιμες, στο πλαίσιο της διαφορετικής, απαιτητικής και γρήγορης καθημερινότητας που όλοι βιώνουμε.