Γ.Δ.
1618.16 +0,04%
ACAG
-0,32%
6.16
AEM
+0,35%
4.545
AKTR
-0,55%
5.45
BOCHGR
-1,11%
5.34
CENER
+0,32%
9.5
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+0,49%
8.24
EVR
+0,58%
1.745
NOVAL
+0,20%
2.54
OPTIMA
-0,43%
14.04
TITC
-0,83%
41.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+2,27%
2.25
ΑΒΕ
-3,60%
0.429
ΑΔΜΗΕ
-0,18%
2.815
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.75
ΑΛΜΥ
+1,29%
4.31
ΑΛΦΑ
+1,34%
1.89
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+1,51%
11.4
ΑΣΚΟ
+0,63%
3.22
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.28
ΑΤΕΚ
+2,72%
1.51
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-0,57%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
-1,64%
2.4
ΒΙΟ
-0,17%
5.83
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.925
ΒΙΟΣΚ
-0,64%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,33%
2.48
ΓΕΒΚΑ
-0,63%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.9
ΔΑΑ
-1,05%
8.312
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-0,67%
13.33
ΔΟΜΙΚ
-0,35%
2.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,11%
0.38
ΕΒΡΟΦ
+1,30%
1.955
ΕΕΕ
-0,76%
39.2
ΕΚΤΕΡ
-3,96%
2.06
ΕΛΒΕ
+2,80%
5.5
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
-1,33%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,37%
2.265
ΕΛΠΕ
+0,82%
8.04
ΕΛΣΤΡ
+2,11%
2.42
ΕΛΤΟΝ
+0,87%
1.858
ΕΛΧΑ
-0,46%
2.165
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,75%
1.125
ΕΤΕ
+1,50%
8.648
ΕΥΑΠΣ
+0,29%
3.45
ΕΥΔΑΠ
+0,33%
6.06
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.484
ΕΧΑΕ
-1,00%
4.95
ΙΑΤΡ
-0,49%
2.05
ΙΚΤΙΝ
-1,10%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,86%
1.765
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.85
ΙΝΛΟΤ
-1,65%
1.072
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΤ
-2,18%
1.12
ΙΝΤΚΑ
-1,52%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
326
ΚΕΚΡ
-3,41%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
+1,77%
0.459
ΚΟΥΑΛ
-1,95%
1.31
ΚΟΥΕΣ
+0,64%
6.3
ΚΡΙ
-0,60%
16.5
ΚΤΗΛΑ
-1,00%
1.98
ΚΥΡΙΟ
+0,49%
1.02
ΛΑΒΙ
-0,73%
0.812
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
+4,76%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
+4,42%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,29%
3.4
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
+1,53%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-2,17%
2.25
ΜΕΡΚΟ
+3,13%
39.6
ΜΙΓ
0,00%
2.865
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
+0,36%
22.4
ΜΟΝΤΑ
-0,53%
3.78
ΜΟΤΟ
-0,18%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,36%
27.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
-0,82%
2.42
ΜΠΤΚ
+5,13%
0.615
ΜΥΤΙΛ
+1,71%
36.96
ΝΑΚΑΣ
-1,88%
3.14
ΝΑΥΠ
+0,49%
0.828
ΞΥΛΚ
-1,87%
0.262
ΞΥΛΠ
+10,00%
0.396
ΟΛΘ
+1,79%
28.5
ΟΛΠ
+1,36%
33.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
-1,44%
17.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,23%
0.8
ΟΤΕ
-0,40%
15
ΟΤΟΕΛ
-0,36%
11.06
ΠΑΙΡ
-4,29%
1.005
ΠΑΠ
-1,14%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,26%
4.808
ΠΕΡΦ
-1,28%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,99%
8
ΠΛΑΘ
-0,25%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
-0,76%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-0,16%
1.28
ΠΡΟΝΤΕΑ
-4,10%
5.85
ΠΡΟΦ
+1,74%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
-0,28%
1.755
ΣΑΡ
-1,72%
12.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.354
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.565
ΣΠΕΙΣ
-1,40%
5.64
ΣΠΙ
+4,65%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,95%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+9,17%
0.238
ΦΡΛΚ
-1,27%
4.28
ΧΑΙΔΕ
+1,27%
0.8

Β. Λάππα – Mothercare: Έσωσε την παρτίδα με στροφή στο e-commerce

Οπωσδήποτε η λιανική περνάει λόγω της πανδημίας δύσκολες ημέρες. Η πίεση είναι μεγάλη, όπως μεγάλη είναι και η στροφή προς το ηλεκτρονικό εμπόριο για να ανταπεξέλθουν οι επιχειρήσεις. Αυτή τη στροφή έκανε έγκαιρα και η εταιρεία Ι. Κλουκίνας – Ι. Λάππας. Υπό τις οδηγίες της νέας διευθύνουσας συμβούλου και κόρης του συνδημιουργού της εταιρείας Ιωάννη Λάππα, Βιολέτας, το γκρουπ εισέρχεται στη νέα εποχή των λιανικών πωλήσεων.

Δεν είναι τυχαίο πως το e-shop των Mothercare κατάφερε να συγκρατήσει μεγάλο μέρος του τζίρου της επιχείρησης ήδη από το πρώτο κύμα της πανδημίας και να  φέρει νέους πελάτες που βοήθησαν την ενδυνάμωση των μεγεθών.

Mothercare: Τα οικονομικά μεγέθη

Συγκεκριμένα, αύξηση 17% για το α’ εξάμηνο του 2021 σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2020 και 4,70% σε σχέση με το α’ εξάμηνο του 2019 σημείωσαν οι πωλήσεις της Ι.Κλουκίνας-Ι.Λάππας. Οι καθαρές λιανικές πωλήσεις στην Ελλάδα, με τη σταδιακή επαναλειτουργία του δικτύου των φυσικών καταστημάτων από τις 5 Απριλίου, σημείωσαν για την ίδια περίοδο αύξηση 15% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2020, αλλά και αύξηση 6,98 % σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2019. Η διοίκηση εκτιμά ότι για το β’ εξάμηνο του έτους, το ποσοστό συμμετοχής του e-shop, εφόσον η αγορά παραμείνει σε πλήρη λειτουργία, θα ισορροπήσει γύρω στο 14% με 15% σε σχέση με τις συνολικές λιανικές πωλήσεις. Πολύ έντονα σημάδια ανάκαμψης έχουν δείξει και οι πωλήσεις της Ρουμανίας, σημειώνοντας αύξηση 92% σε σχέση με το αντίστοιχο εξάμηνο του 2020.

Η επένδυση στο e-commerce

Ο όμιλος και σε αυτήν την αγορά επενδύει στο ηλεκτρονικό εμπόριο, με τη λειτουργία του mothercare.ro ,το οποίο συνεχώς κερδίζει μερίδιο αγοράς. Ομοίως σημάδια ανάκαμψης έχουν δείξει και οι υπόλοιπες αγορές των Βαλκανίων στις οποίες δραστηριοποιείται ο όμιλος. Συγκεκριμένα, οι πωλήσεις της Σερβίας σημείωσαν αύξηση 45% και της Αλβανίας 35%. Το θετικό αποτέλεσμα πωλήσεων του α ́ εξαμήνου σε συνδυασμό με την επιστροφή στην κανονικότητα και την άρση των περιοριστικών μέτρων λειτουργίας του λιανεμπορίου, δημιουργούν στη διοίκηση του ομίλου συγκρατημένη αισιοδοξία για την προοπτική των πωλήσεων για το υπόλοιπο του 2021.

Η διορατική Βιολέτα Λάππα

Η κα Βιολέτα Λάππα, αντιπρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της εισηγμένης στο ΧΑ «I. Κλουκίνας – Ι. Λάππας Α.Ε.», επένδυσε στο ηλεκτρονικό κανάλι πωλήσεων της εταιρείας εννέα μήνες μόλις πριν την πανδημία. Αυτή όμως η διορατική της κίνηση ήταν που αποδείχθηκε πλήρως επιτυχημένη. Στην πρώτη φάση της πανδημίας, το mothercare.gr  διαχειρίστηκε 30.000 ηλεκτρονικές παραγγελίες για βρεφικά είδη και παιχνίδια που αφορούσαν περίπου 90.000 προϊόντα. Επιπλέον, με την υιοθέτηση προηγμένων τεχνολογικών λύσεων όπως το πρόγραμμα CRM, η εταιρεία στοχεύει στην καλύτερη γνώση των αναγκών και προτιμήσεων των πελατών με σκοπό την προσφορά εξατομικευμένων προτάσεων.

Αν και τα καταστήματα θα εξακολουθήσουν να βρίσκονται στο κέντρο της επιχειρηματικής δραστηριότητας της εταιρείας, εκπαιδευμένοι πωλητές μέσω tablet θα εξυπηρετούν τους πελάτες του καταστήματος ουσιαστικά για να τους εκπαιδεύουν.

Για μια εταιρεία που ιδρύθηκε στα τέλη της δεκαετίας του 70 ως κατασκευαστική εταιρεία και σταδιακά μεταμορφώθηκε σε έναν όμιλο εταιρειών με δραστηριότητα στο λιανεμπόριο και τον ενεργειακό κλάδο η Ι. Κλουκίνας – Ι. Λάππας διαθέτει δίκτυο 32 καταστημάτων Mothercare στην Ελλάδα και εννέα  στα Βαλκάνια.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!