THEPOWERGAME
Στα 14 χρόνια του έγραφε κώδικα, στα 15 του σχεδίαζε ιστοσελίδα για e-shop και στα 18 του, το 2009, ο αυτοδίδακτος Θεσσαλονικιός –ο Κωνσταντίνος δεν ολοκλήρωσε τις σπουδές του- βρέθηκε να ηγείται του τμήματος e-commerce μεγάλης εμπορικής εταιρείας. Σήμερα, ο Κωνσταντίνος Στρουμπάκης, ιδρυτής και CEO της Apifon, της ελληνικής εταιρείας που δραστηριοποιείται στον τομέα του business messaging, έχει καταφέρει, από τη Θεσσαλονίκη όπου βρίσκεται η έδρα της, να συνεργάζεται με 1.500 πολύ γνωστά ονόματα του παγκόσμιου επιχειρείν, όπως οι Google, IBM, Viber, Vodafone και Microsoft.
Τι κάνει όμως η Apifon; Η ελληνική startup ειδικεύεται στην μαζική αποστολή και διαχείριση μηνυμάτων, με τεχνολογίες που φιλοξενούνται σε υποδομές cloud, και απευθύνεται σε επιχειρήσεις.
Με απλά λόγια, είναι µια πολυκαναλική πλατφόρµα αποστολής µηνυµάτων και mobile marketing, η οποία επιτρέπει την επικοινωνία µέσω πολλαπλών καναλιών, όπως SMS, email, Viber, WhatsApp κ.ά. Μέσω της τεχνολογίας της Apifon, οι εταιρείες µπορούν να αυξήσουν το πελατολόγιό τους, να δηµιουργήσουν τις προωθητικές τους ενέργειες, να αυτοµατοποιήσουν τις επικοινωνίες τους, µε απώτερο σκοπό την αύξηση των πωλήσεών τους και τη βελτίωση της εµπειρίας των πελατών τους.
Σήμερα, έχει εξελιχθεί σε ηγέτη στον κλάδο της στην ελληνική αγορά, με το 40% του τζίρου της να προέρχεται από το εξωτερικό και συγκεκριμένα από Ισπανία, Ιταλία, Πορτογαλία, Ρουμανία κλπ., αναπτύσσεται με ρυθμό πάνω από 50%, ενώ το 2020 τα μηνύματα που εστάλησαν μέσω της πλατφόρμας της ξεπέρασαν το 1 δισεκατομμύριο!
Και όλα αυτά τα έχει πετύχει σε λιγότερο από επτά χρόνια και με αρχικό κεφάλαιο μόλις 5.000 ευρώ. Τις πρώτες υπηρεσίες μηνυμάτων, αρχικά μόνο μέσω SMS, τις προσέφερε η εταιρεία 2014, ενώ 2016 ήταν χρονιά-ορόσημο για την εταιρεία, καθώς δεκάδες χιλιάδες μηνύματα στέλνονταν καθημερινά, άμεσα και προς οποιαδήποτε γωνιά του πλανήτη, μέσα από την ενιαία πλατφόρμα της Apifon μέσω της οποίας, marketers, entrepreneurs και επιχειρήσεις μπορούν να χρησιμοποιούν πολλαπλά κανάλια επικοινωνίας και να δημιουργούν πολύ εύκολα καμπάνιες μέσω SMS, Viber και e-mail.
Στις αρχές του 2017, η Google επέλεξε την Apifon μεταξύ 100 εταιρειών του business messaging ως μέρος του ερευνητικού της προγράμματος για το RCS messaging. Το 2018,επεκτάθηκε στην αγορά της Ελλάδας και της Ισπανίας, ανοίγοντας νέα γραφεία σε Αθήνα και Μαδρίτη αντίστοιχα. Και σήμερα η ομάδα της ξεπερνά τα 50 άτομα προσωπικό.