THEPOWERGAME
Μπορεί να έχουν δημιουργήσει αξιοζήλευτες καριέρες και να απολαμβάνουν ήδη τη δόξα και τον πλούτο μέσα από την τέχνη τους, όμως το επιχειρηματικό «μικρόβιο» όλο και περισσότερων celebrities τους έχει δημιουργήσει την ανάγκη να επενδύσουν ή να δημιουργήσουν ένα δικό τους brand.
Από brands καλλυντικών μέχρι αλκοολούχων ποτών, γνωστοί ηθοποιοί, τραγουδιστές, είδωλα της μόδας εκμεταλλεύτηκαν την αναγνωρισιμότητά τους για να εξερευνήσουν τις επιχειρηματικές τους ανησυχίες. Ποιες είναι οι γνωστότερες και πιο επιτυχημένες επιχειρήσεις που ανήκουν σε celebrities;
Rare Beauty της Selena Gomez
Η πασίγνωστη τραγουδίστρια και ηθοποιός λάνσαρε, πριν από τέσσερα χρόνια, τo δικό της beauty brand που έχει ως στόχο να προωθήσει την αυτοαποδοχή και να βοηθήσει τον κόσμο να αγκαλιάσει τη μοναδικότητά του. Η μάρκα προσφέρει μια ευρεία γκάμα προϊόντων ομορφιάς, δίνοντας πάντα έμφαση στη συμμετοχικότητα και την ευαισθητοποίηση σε θέματα ψυχικής υγείας. Η Gomez συμμετείχε ενεργά στην ανάπτυξη της Rare Beauty, αξιοποιώντας τις δικές της εμπειρίες και τους αγώνες της με την αυτοπεποίθηση. To ρουζ της μάρκας είναι εδώ και περίπου τρία χρόνια ένα από τα πιο viral προϊόντα του Tik Tok, ενώ αξιοσημείωτο είναι πως πρόσφατα η Rare Beauty αποτιμήθηκε στα 2 δισεκατομμύρια δολάρια
View this post on Instagram
Fenty Beauty της Rihanna
Το πιο γνωστό και επιτυχημένο ίσως brand καλλυντικών που ανήκει σε celebrity. Η Fenty Beauty, μέλος του Ομίλου LVMH, κλείνει φέτος τα επτά χρόνια από την κυκλοφορία της. Το όραμα πίσω από τη μάρκα είναι να παρέχει μια ολοκληρωμένη σειρά ομορφιάς για όλες τις επιδερμίδες, συμπεριλαμβανομένων και αποχρώσεων για άτομα με σκουρότερους τόνους δέρματος. Η Rihanna ακολούθησε αυτή την υπόσχεση προσφέροντας μια εκτεταμένη γκάμα αποχρώσεων, με πιο αξιοσημείωτο το concealer και το foundation Pro Filt’r, που παρέχει πάνω από 50 αποχρώσεις.
View this post on Instagram
Meaningful Beauty της Cindy Crawford
Το supermodel αποφάσισε να μοιραστεί τα μυστικά για τη σωστή περιποίηση της επιδερμίδας το 2004, σε συνεργασία με τον Γάλλο αισθητικό χειρουργό Dr. Jean-Louis Sebagh. Η Meaningful Beauty επικεντρώθηκε ειδικά σε αντιγηραντικά προϊόντα, παρουσιάζοντας ένα πλήρες πρόγραμμα περιποίησης, το οποίο χρησιμοποιεί και η Cindy για να διατηρεί το δέρμα της άψογο. Καθώς η επιτυχία της μάρκας μεγάλωνε, νέα προϊόντα άρχισαν να εντάσσονται στη συλλογή, όπως προϊόντα περιποίησης μαλλιών και σώματος.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Pleasing του Harry Styles
Γνωστός για το εκκεντρικό του στυλ, ο Harry Styles που είδε την καριέρα του να εκτοξεύεται χάρη στην εξαιρετικά επιτυχημένη περιοδεία του «Love on Tour», αποφάσισε να κυκλοφορήσει τη δική του σειρά βερνικιών, αρωμάτων και άλλων προϊόντων ομορφιάς, όπως serum και lip balm. To brand δίνει έμφαση στη ρευστότητα των φύλων, με αποστολή να «φέρει χαρούμενες εμπειρίες και προϊόντα που διεγείρουν και εξερευνούν τις αισθήσεις και θολώνουν τα όρια».
View this post on Instagram
Aviation American Gin του Ryan Reynolds
Ο γνωστός Καναδός ηθοποιός τόλμησε κάτι διαφορετικό το 2018, όταν λάνσαρε το δικό του τζιν. Με το χαρακτηριστικό του πνεύμα και τη γοητεία του, ο Reynolds ξεκίνησε μια φιλόδοξη εκστρατεία μάρκετινγκ, αξιοποιώντας, για την προώθηση της μάρκας, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με βίντεο που αμέσως γίνονταν viral. Η συμμετοχή του ίδιου και άλλων διάσημων φίλων του, όπως ο εξίσου διάσημος ηθοποιός Hugh Jackman, στα βίντεο αυτά έπαιξε σημαντικό ρόλο στην επιτυχία του Aviation Gin, καθιστώντας το αγαπημένο προϊόν μεταξύ των φίλων του τζιν και εδραιώνοντας τη φήμη του Reynolds, εκτός από ταλαντούχου ηθοποιού, και ως έξυπνου επιχειρηματία.
Skims της Kim Kardashian
Η SKIMS είναι μια μάρκα shapewear και loungewear που ιδρύθηκε από την Kim Kardashian το 2019. Σχεδιασμένη για να προσφέρει άνετα και ταυτόχρονα υποστηρικτικά εσώρουχα για όλους τους σωματότυπους, η SKIMS κέρδισε γρήγορα δημοτικότητα για το περιεκτικό μέγεθός του και την ποικιλία των nude αποχρώσεων. Η εμπειρία της ίδιας της Kardashian στην αναζήτηση του τέλειου shapewear την ενέπνευσε να δημιουργήσει μια σειρά, η οποία θα απευθύνεται σε ένα ευρύ φάσμα σωματοτύπων και μεγεθών. Με στρατηγικές καμπάνιες μάρκετινγκ και το σωστό promotion από άλλες διασημότητες, η SKIMS έχει γίνει ένα οικείο όνομα στη βιομηχανία της μόδας, ενδυναμώνοντας τα άτομα, ώστε να αγκαλιάσουν το σώμα τους και να βρουν τη χαμένη τους αυτοπεποίθηση.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
The Honest Company της Jessica Alba
Με έμφαση στη διαφάνεια και τη βιωσιμότητα, η ηθοποιός δημιούργησε το brand καταναλωτικών αγαθών το 2011. Ειδικεύεται στην παραγωγή φιλικών προς το περιβάλλον, μη τοξικών οικιακών και βρεφικών προϊόντων, μεταξύ των οποίων πάνες, προϊόντα περιποίησης της επιδερμίδας και ειδη καθαρισμού. Η μάρκα έχει κερδίσει δημοτικότητα για τη δέσμευσή της να παρέχει ασφαλή και αποτελεσματικά προϊόντα για τις οικογένειες.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
ED της Ellen DeGeneres
Το δικό της lifestyle brand λάνσαρε το 2015 η πασίγνωστη Αμερικανή παρουσιάστρια. Η μάρκα διαθέτει μια σειρά προϊόντων, όπως διακοσμητικά, ρούχα και αξεσουάρ, που αντικατοπτρίζουν το προσωπικό στυλ της DeGeneres. Γνωστή για τα μοντέρνα και παιχνιδιάρικα σχέδιά της, η ED Ellen DeGeneres στοχεύει να σκορπίσει χαρά και θετικότητα.