THEPOWERGAME
Ο πρώτος διευθυντής του powergame.gr και νυν σύμβουλος Διοίκησης, Ευτύχης Παλλήκαρης, μίλησε με αφορμή την επέτειο δύο ετών από τη λειτουργία του powergame.gr στα Παραπολιτικά 90,1 και τον Γιώργο Κουβαρά.
Όπως λέει ο Ευτύχης Παλλήκαρης, όλα ξεκίνησαν όταν ο ίδιος είχε αποχωρήσει από τη διεύθυνση του Αθηναϊκού Πρακτορείου Ειδήσεων και ο Γιάννης Κουρτάκης του πρότεινε να αναλάβει τις… ετοιμασίες για ένα νέο οικονομικό site. Και όλα πήραν τον δρόμο τους, για να βγει στις 8 Μαρτίου του 2021 το οικονομικό website powergame.gr.
«Είχα παραιτηθεί από το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων και συναντήθηκαν ξανά οι δρόμοι μας με τον Γιάννη Κουρτάκη, ο οποίος μου πρότεινε να αναλάβω τη δημιουργία και τη λειτουργία του powergame.gr. Αυτό περίπου έγινε», είπε συγκεκριμένα ο Ευτύχης Παλλήκαρης.
Η συνταγή της επιτυχίας
Όσο για τη συνταγή της επιτυχίας του powergame.gr μέσα σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα, ο σύμβουλος Διοίκησης, Ευτύχης Παλλήκαρης, την απέδωσε σε έναν συνδυασμό θεματολογίας, παρουσίασης του site, αλλά και της αποκλειστικής συνεργασίας με τον Economist, η οποία έδωσε μια ώθηση σε ένα πολύ ανταγωνιστικό τοπίο.
«Ξεκινήσαμε πριν από δύο χρόνια με μια συνταγή που έκανε το site ανταγωνιστικό. Φαίνεται πως λίγο η θεματολογία, λίγο το δυναμικό που επιλέξαμε, λίγο η διορατικότητα του Γιάννη Κουρτάκη να αφήνει χώρο στη δημιουργία… Έτσι, λοιπόν, νομίζω ότι ένας συνδυασμός στη θεματολογία, μιας πιο νεωτεριστικής παρουσίασης του site και μιας συνεργασίας με τον Economist, που αποδεικνύεται πολλαπλά δημιουργική, ήταν μια συνταγή που έδωσε μια ώθηση σε ένα πολύ έντονα ανταγωνιστικό τοπίο», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Η οικονομική επικαιρότητα σου δίνει τη δυνατότητα να μην είσαι δέσμιος των social media
Παράλληλα, ο Ευτύχης Παλλήκαρης αναφέρθηκε και στην κρίση που υπάρχει στα ΜΜΕ, καθώς, όπως είπε: «Μαζί με την ελευθερία και την πολυφωνία της ενημέρωσης στην τηλεόραση ήρθαν στρεβλώσεις στα Μέσα». Σήμερα «υπάρχει μια υπαρκτή κρίση εμπιστοσύνης από τον κόσμο προς τα Μέσα Ενημέρωσης», τόνισε, προσθέτοντας πως «η διαπλοκή που δημιουργούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έφερε μεγαλύτερη κρίση εμπιστοσύνης από τον κόσμο στα ΜΜΕ». Πλέον «η οικονομική επικαιρότητα σου δίνει τη δυνατότητα να μην είσαι δέσμιος στα trends των social media».
Ωστόσο, «στο powergame.gr απευθυνόμαστε σε ένα κοινό που δεν είναι προσηλωμένο αποκλειστικά στην πρωτογενή πληροφόρηση από τα social media, αλλά ψάχνεται λίγο», τόνισε ο Ευτύχης Παλλήκαρης, απαντώντας στην ερώτηση για το κατά πόσο επηρεάζουν τα trends στο Twitter ή τα λοιπά κοινωνικά δίκτυα. «Είμαστε τυχεροί κατά κάποιον τρόπο. Το να δουλεύεις σε ένα οικονομικό site σού δίνει ένα πλεονέκτημα: ότι δεν είσαι υποχρεωμένος ή καταδικασμένος να ακολουθείς το trend. Έχεις την ευχέρεια, δηλαδή, να ιεραρχήσεις και να αξιολογήσεις την πληροφόρηση με βάση άλλες προτεραιότητες, όπως τα οικονομικά δεδομένα, το επιχειρείν, τις πολιτικές επιπτώσεις στην οικονομία, τη διεθνή πολιτική, τα γεωπολιτικά συμφέροντα. Αυτό σου δίνει ένα άλλο γήπεδο να παίξεις και δεν σε εγκλωβίζει κατ’ ανάγκην στην αναπαραγωγή θεμάτων που άλλα Μέσα αναπαράγουν. Σε αυτό είμαστε λίγο τυχεροί», τόνισε.