THEPOWERGAME
Είναι από εκείνους τους ομίλους που όλα δείχνουν να λειτουργούν υπέρ τους, που ακόμα και ο κορoνοϊός δείχνει όχι απλά να μην αποτελεί εμπόδιο, αλλά αντιθέτως: εργαλείο ανάπτυξης. Δεν είναι τυχαίο πως η ελληνική εταιρεία Convert Group, η οποία ειδικεύεται στην παροχή και ανάλυση δεδομένων του παγκόσμιου ηλεκτρονικού εμπορίου καταναλωτικών αγαθών και φαρμάκων, διακρίθηκε ως μία από τις 1.000 ταχύτερα αναπτυσσόμενες εταιρείες στην Ευρώπη από τους Financial Times. Μια διάκριση που ήλθε να επιβεβαιώσει την πρόοδο και το πνεύμα καινοτομίας του ιδρυτή της, Παναγιώτη Γκεζερλή.
Του ανθρώπου που κρύβεται πίσω από επιτυχημένα σχήματα όπως ο ιστότοπος buldoza.gr τον οποίο συνδημιούργησε με τον φίλο του Κώστα Γεράρδο ή με το ηλεκτρονικό εργαστήρι καινοτομίας ELTRUN στο οποίο εργάστηκε υπό την καθοδήγηση του καθηγητή Γιώργου Δουκίδη.
Αν μια λέξη λοιπόν καθορίζει την πορεία του Παναγιώτη Γκεζερλή είναι «συνεργασία». Όπου προσωπικά δεν είχε κεφάλαια τα αναζήτησε. Όπου χρειάστηκε καινοτομία, την βρήκε. Ο ίδιος με το Convert Group έχει αναλάβει τη διαχείριση projects και εταιριών σε διάφορους κλάδους με εξειδίκευση στο eBusiness & Technology. Πριν από την ίδρυση της Convert Group, ως αυτοαπασχολούμενος eBusiness Σύμβουλος, καθοδήγησε πολλές επιχειρήσεις να ξεκινήσουν επιτυχώς την eBusiness δραστηριότητά τους.
Επίσης, ήταν επικεφαλής της e-consulting επιχειρηματικής μονάδας του ELTRUN για τρία χρόνια. Υπήρξε συνιδρυτής και CEO του buldoza.gr, ενός από τους κορυφαίους etailers της Ελλάδας στους τομείς της μόδας, της προσωπικής φροντίδας και των οικιακών συσκευών. Επίσης, διετέλεσε Head of Business Planning στην Upstream καθοδηγώντας την επέκταση της εταιρίας σε 40 χώρες και διευθύνοντας γραφεία πωλήσεων στη Ρώμη, το Πεκίνο, τη Σιγκαπούρη, την Αθήνα, το Βουκουρέστι, το Τορόντο, το Μεξικό και το Ριο ντε Ντζανειρο. Μεταξύ άλλων κατείχε senior θέση στην VoiceWeb, ηγέτιδα στο Speech Recognition & Mobile Marketing, ενώ εργάστηκε ως Chief Commercial Officer για τέσσερα χρόνια και διετέλεσε CEO σε εταιρίες Printing & Publishing.
Eίναι co-author σε βιβλία στρατηγικής και ελπίζει κάποια στιγμή να αναβιώσει το blog του Be eBusiness. Τέλος, έχει διατελέσει γενικός διευθυντής του Ελληνικού Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου για την διετία 2014-2015.
Λίγους μήνες μετά την πώληση του Συμβουλευτικού Τμήματός της στην Ernst & Young Ελλάδος, η εταιρεία συνεχίζει τη δυναμική της πορεία και αναγνώριση σε πανευρωπαϊκό επίπεδο. Η αξιολόγηση της από τους Financial Times έγινε με βάση τον μέσο ετήσιο ρυθμό αύξησης των εσόδων πενταετίας (Compound Annual Growth Rate). Η Convert Group με 77% CAGR τοποθετείται από τους Financial Times στη θέση 381 της λίστας. Ταυτόχρονα, αναδεικνύεται η ταχύτερη αναπτυσσόμενη εταιρεία Market Intelligence στην Ευρώπη. Ήδη η εταιρεία συμπεριλαμβάνει στο πελατολόγιό της πολυεθνικές όπως οι Bayer, J&J, GSK, L’Oreal, P&G, Unilever, Nestle, RB, Henkel, Beiersdorf, Pierre Fabre, FrieslandCampina, Heineken, Barilla, Coca-Cola-Company, Kelloggs, Colgate Palmolive, Perrigo και εκατοντάδες online φαρμακεία και λιανεμπόρους. Ο Παναγιώτης Γκεζερλής, ιδρυτής και CEO της Convert Group, σχολίασε σχετικά: «Είμαστε περήφανοι που είμαστε στη λίστα των Financial Times μαζί με εταιρείες μεγάλου βεληνεκούς από ολόκληρη την Ευρώπη. Αν και η δραστηριότητά μας τα τελευταία χρόνια δεν γνωρίζει σύνορα, κάθε μικρή και μεγάλη αναγνώριση σαν αυτήν εδραιώνει παγκοσμίως στον επιχειρηματικό και τεχνολογικό κόσμο όχι μόνο την Convert Group αλλά και την Ελλάδα. Η συγκεκριμένη αναγνώριση μας βρίσκει λίγους μήνες μετά την πώληση του συμβουλευτικού μας τμήματος στην ΕΥ, και μια ανάσα πριν από το λανσάρισμα του παγκοσμίου Data Marketplace – ενός εγχειρήματος που θα μεταμορφώσει το τοπίο του ηλεκτρονικού εμπορίου, κάνοντας πραγματικότητα το όραμα που μοιραζόμαστε όλοι οι Converters: να δημιουργήσουμε το διεθνές οικοσύστημα δεδομένων μέσα από το οποίο προμηθευτές και έμποροι θα συνεργάζονται, για να δημιουργούν αξία στο ηλεκτρονικό εμπόριο».