Γ.Δ.
1407.49 +0,42%
ACAG
-0,19%
5.34
BOCHGR
+2,06%
4.45
CENER
+2,14%
8.58
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+1,22%
8.3
NOVAL
-1,08%
2.285
OPTIMA
+1,57%
12.92
TITC
+1,33%
38.15
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-0,43%
1.39
ΑΒΕ
0,00%
0.46
ΑΔΜΗΕ
+0,64%
2.36
ΑΚΡΙΤ
+1,46%
0.695
ΑΛΜΥ
-0,41%
3.645
ΑΛΦΑ
+0,29%
1.535
ΑΝΔΡΟ
+0,31%
6.4
ΑΡΑΙΓ
+0,84%
9.66
ΑΣΚΟ
+2,77%
2.6
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.88
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
+0,46%
8.78
ΑΤΤ
0,00%
0.614
ΑΤΤΙΚΑ
-0,46%
2.16
ΒΙΟ
+0,96%
5.24
ΒΙΟΚΑ
+2,28%
1.795
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.365
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+1,96%
2.08
ΓΕΒΚΑ
-0,76%
1.305
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+2,12%
18.28
ΔΑΑ
+0,25%
8.01
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.6
ΔΕΗ
+0,77%
11.74
ΔΟΜΙΚ
+3,15%
2.785
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+2,76%
0.298
ΕΒΡΟΦ
-0,35%
1.405
ΕΕΕ
-0,59%
33.54
ΕΚΤΕΡ
-2,77%
1.406
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
0,00%
1.98
ΕΛΛ
+0,76%
13.2
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+2,94%
1.68
ΕΛΠΕ
+1,65%
6.785
ΕΛΣΤΡ
-0,98%
2.03
ΕΛΤΟΝ
+1,20%
1.86
ΕΛΧΑ
+1,89%
1.834
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-0,44%
1.125
ΕΤΕ
-0,23%
6.908
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.14
ΕΥΔΑΠ
-0,70%
5.71
ΕΥΡΩΒ
-0,15%
2.033
ΕΧΑΕ
+1,28%
4.355
ΙΑΤΡ
+2,60%
1.58
ΙΚΤΙΝ
+0,98%
0.3085
ΙΛΥΔΑ
+3,45%
1.8
ΙΝΚΑΤ
-0,53%
4.725
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.28
ΙΝΛΟΤ
+4,49%
0.93
ΙΝΤΕΚ
-0,18%
5.66
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
0,00%
0.974
ΙΝΤΚΑ
+5,28%
2.79
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
-0,85%
1.16
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
-0,69%
1.44
ΚΟΡΔΕ
+2,93%
0.422
ΚΟΥΑΛ
+4,51%
1.066
ΚΟΥΕΣ
+1,27%
5.59
ΚΡΙ
-0,70%
14.2
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.924
ΛΑΒΙ
+0,14%
0.72
ΛΑΜΔΑ
-1,24%
7.18
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.82
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.73
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.594
ΜΕΒΑ
+0,28%
3.63
ΜΕΝΤΙ
+2,48%
2.07
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
+1,18%
3.005
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+1,15%
19.42
ΜΟΝΤΑ
-1,33%
3.7
ΜΟΤΟ
+1,84%
2.495
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+0,73%
24.84
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,54%
3.68
ΜΠΡΙΚ
+0,48%
2.09
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
0,00%
31.7
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
0,00%
0.83
ΞΥΛΚ
0,00%
0.256
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
0,00%
20.9
ΟΛΠ
+1,84%
30.4
ΟΛΥΜΠ
+2,22%
2.3
ΟΠΑΠ
-0,25%
15.76
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,25%
0.792
ΟΤΕ
-0,20%
15.18
ΟΤΟΕΛ
+0,79%
10.18
ΠΑΙΡ
+3,78%
0.988
ΠΑΠ
-2,52%
2.32
ΠΕΙΡ
+1,06%
3.627
ΠΕΡΦ
0,00%
5.38
ΠΕΤΡΟ
+0,76%
7.92
ΠΛΑΘ
-0,63%
3.935
ΠΛΑΚΡ
-2,88%
13.5
ΠΡΔ
+8,00%
0.27
ΠΡΕΜΙΑ
+0,17%
1.176
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
-0,39%
5.11
ΡΕΒΟΙΛ
+0,31%
1.6
ΣΑΡ
+0,56%
10.78
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+2,14%
0.334
ΣΙΔΜΑ
+1,97%
1.555
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.64
ΣΠΙ
-3,47%
0.5
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.8
ΤΖΚΑ
+1,41%
1.44
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
+3,13%
8.25
ΦΡΙΓΟ
-1,89%
0.208
ΦΡΛΚ
+2,25%
3.63
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.56

Π. Φεράρι: Με τέρμα το γκάζι στους 500 πλουσιότερους του κόσμου

Το άλμα της μετοχής της Ferrari αψηφά τον πεσιμισμό των αγορών, με αποτέλεσμα να οδηγεί τον 77χρόνο Πιέρο Φεράρι, γιο του ιδρυτή και νυν αντιπρόεδρο της ιστορικής αυτοκινητοβιομηχανίας, στην ομάδα των 500 πλουσιότερων ανθρώπων του κόσμου.

Οι αντιξοότητες της σημερινής συγκυρίας δεν επηρεάζουν τη ζήτηση για τα μοντέλα της Ferrari, που καταλαμβάνουν τον θρόνο στο βασίλειο των σπορ αυτοκινήτων. Με την τιμή της μετοχής της αυτοκινητοβιομηχανίας να κινείται περίπου στα 244,90 ευρώ, οι αποδόσεις της έχουν κινηθεί κοντά στο 21% από τις αρχές του έτους και στο 26,32% το τελευταίο 12μήνο. Η χρηματιστηριακή αξία της κυμαίνεται πια στα 47,43 δισ. ευρώ, με τη διοίκηση να διατηρεί θετικές προσδοκίες και για το τρέχον έτος.

Αρχές του μήνα, η Ferrari ανακοίνωσε καθαρά κέρδη 939 εκατ. ευρώ για το 2022, με ετήσια αύξηση 13%, που αποδόθηκε σε τόνωση της ζήτησης κατά 73% στην Κίνα, 22% στις αγορές της Βορείου Αμερικής και 8% στην Ευρώπη, η οποία παραμένει η μεγαλύτερη όλων των αγορών της. Όπως είχε δηλώσει ο Μπενεντέτο Βίγκνα, διευθύνων σύμβουλος της Ferrari, στο πλαίσιο ανακοίνωσης των περσινών αποτελεσμάτων: «Παρά το σύνθετο μακροοικονομικό περιβάλλον, διατηρούμε υψηλές προσδοκίες για το 2023, λόγω των θετικών ενδείξεων και των επιτευγμάτων της Ferrari, που βρίσκεται σε φάση εξέλιξης».

Το 22% των μοντέλων που πουλήθηκαν πέρυσι ήταν υβριδικά, με τη Ferrari να προγραμματίζει την κυκλοφορία του πρώτου ηλεκτροκίνητου αυτοκινήτου το 2025. Με αυτά τα δεδομένα και τις προοπτικές, η καθαρή περιουσία του Πιέρο Φεράρι, ο οποίος κατέχει το 10% της εταιρείας, έχει φτάσει τα 5,6 δισ. δολάρια. Η αξία της Ferrari κατοχυρώθηκε διεθνώς στην αντίληψη των επενδυτών μετά τη δημόσια εγγραφή της στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης το 2015. Έκτοτε, η μετοχή της Ferrari αναρριχήθηκε πάνω από 400%, με την τιμή εισαγωγής να αποτιμάται τότε μεταξύ των 48 με 52 δολαρίων.

Πάνω από έξι δεκαετίες μετά την ίδρυσή της από τον Έντσο Φεράρι, η Ferrari παραμένει ένα από τα διαχρονικά σύμβολα του πρωταθλήματος της Formula 1. Μέσα στην εβδομάδα παρουσίασε το νέο μονοθέσιο SF-23, ενώ υπήρξε 16 φορές πρωταθλήτρια της Formula 1 από το 1950. Μερίδα αναλυτών υποστηρίζουν πως οι επενδυτές αποτιμούν τη Ferrari ως έναν όμιλο ειδών πολυτελείας.

Ο Πιέρο Φεράρι είχε δηλώσει πρόσφατα πως δεν σκοπεύει να πουλήσει το 10% που κατέχει στην αυτοκινητοβιομηχανία. Ο αδελφός του Πιέρο, Ένζο, χάθηκε σε ηλικία 24 ετών από μυϊκή δυστροφία. Πέραν της Ferrari, o Πιέρο κατέχει μερίδιο στην εταιρεία πολυτελών σκαφών Ferretti, τα οποία χαρακτηρίζονται ως Ferrari της Θάλασσας. «Ο πατέρας μου ήθελε να γνωρίζει τις σκέψεις των οπαδών της ομάδας. Άκουγε τους ανθρώπους», είχε δηλώσει σε πρόσφατη συνέντευξη.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!