THEPOWERGAME
Η Αγγελική Πατρούμπα θεωρείται μια από τις ισχυρότερες προσωπικότητες στο χώρο της εταιρικής επικοινωνίας, μια γυναίκα που σε πείσμα της ανδροκρατούμενης αγοράς έχει επιβληθεί με τη δουλειά και την παρουσία της εδώ και χρόνια.
Η Αγγελική Πατρούμπα, δεν είναι μια τυχαία προσωπικότητα.
Είναι μια γυναίκα παθιασμένη με τη δουλειά της, που έχει περγαμηνές και που διόλου τυχαία δεν τοποθετήθηκε στην προεδρία του Συνδέσμου Ελληνικών Βιομηχανιών Αναψυκτικών .
Μπορεί κάποιος να βιαστί και να υποστηρίξει πως παραδοσιακά η Coca Cola 3 Εψιλον κατέχει ως η μεγαλύτερη στον κλάδο.
Όμως η Διευθύντρια Επικοινωνίας της μεγάλης πολυεθνικής, δικαίως ανέλαβε καθήκοντα όπως δικαίως πρωταγωνιστεί όπου και αν τοποθετήθηκε αυτά τα χρόνια.
Ήδη από τον Σεπτέμβρη του 2014 όταν κι ανέλαβε το ρόλο της Διευθύντριας Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων Ελλάδας της Coca Cola 3 Έψιλον, η Αγγελική Πατρούμπα, είχε περγαμηνές σημαντικές για μια γυναίκα στη χώρα μας.
15 χρόνια σταδιοδρομίας
Στέλεχος με περισσότερα από 15 χρόνια επαγγελματικής σταδιοδρομίας και ουσιαστική γνώση της αγοράς, που χτίστηκε μέσα από μια σειρά ρόλων ευθύνης σε εταιρείες συμβούλων επικοινωνίας και σε μεγάλες πολυεθνικές εταιρείες, η ίδια είχε βάσεις από τη Lafarge, όπου από το 2007 κατείχε τη θέση της Country Communications Manager, χαράσσοντας τη στρατηγική και υλοποιώντας επιτυχημένα προγράμματα επικοινωνίας.
Για την ακρίβεια, χειρίστηκε πρωτοφανείς κρίσεις για λογαριασμό της πολυεθνική, σε ένα περιβάλλον σύνθετο και δημιούργησε μηχανισμούς που η γαλλική τσιμεντοβιομηχανία δεν είχε.
Με δυναμισμό, κατάφερε επί επτά χρόνια να φέρει σε ήρεμα λιμάνια μια πολυεθνική που στη χώρα μας κλυδωνιζόταν, που περιόριζε δραστηριότητες και που είχε ζητήματα με το περιβαλλοντικό της αποτύπωμα.
Από τη θέση της στην Coca Cola 3 Έψιλον ως επικεφαλής για το σχεδιασμό και την υλοποίηση της επικοινωνιακής στρατηγικής της κατάφερε να ξεπεράσει επίσης μια σειρά μεγάλων κρίσεων.
Η κορυφαία εταιρεία είχε έλθει απέναντι σε μεγάλα ΜΜΕ ενώ είχε προκύψει σημαντική κρίση με τη ζάχαρη που προμηθευόταν την τότε εποχή με αποτέλεσμα να υπάρξει έως και περιορισμός δραστηριοτήτων στη μονάδα της στο Ηράκλειο της Κρήτης.
Η ίδια γρήγορα ανέλαβε πρωτοβουλίες, ακυρώνοντας παλιές στρατηγικές και προχωρώντας με γενναιότητα σε νέο πρόγραμμα επικοινωνίας. Η μεγάλη πολυεθνική τότε επανήλθε σε καθεστώς ηρεμίας, το οποίο πιστώθηκε στην Ελληνίδα μάνατζερ με αποτέλεσμα να είναι σήμερα αδιαμφισβήτητη.
Το νέο Δ.Σ. του ΣΕΒΑ
Το νέο Διοικητικό Συμβούλιο για το Σύνδεσμο Ελληνικών Βιομηχανιών Αναψυκτικών (ΣΕΒΑ) αναδείχθηκε μετά τις αρχαιρεσίες που διενεργήθηκαν στην Ετήσια Τακτική Γενική Συνέλευσή του, στις 10 Φεβρουαρίου 2021 και για τη διετία 2021-2023 έχει ως εξής: πρόεδρος η Αγγελική Πατρούμπα (Coca-Cola 3 Έψιλον Ελλάδος ΑΒΕΕ), αντιπρόεδρος η Σοφία Μουσδράκα (Pepsico Hellas Moνoπρόσωπη ΑΒΕΕ), γενικός γραμματέας ο Μιχάλης Τσαούτος (ΕΨΑ Α.Ε.), ταμίας ο Γεώργιος Κουρτίδης (Αφοι Γ. Κουρτίδη Α.Ε.), μέλη οι Σίσσυ Ηλιοπούλου (Coca-Cola Ελλάς Α.Ε.), και Ανδρέας Συμεώνογλου (Red Bull Hellas Μονοπρόσωπη ΕΠΕ).
«Στο νέο Δ.Σ. συμμετέχουν προσωπικότητες με εμπειρία στον κλάδο, που θα συμβάλουν στη διατήρηση ενός σύγχρονου περιβάλλοντος μέσα στο οποίο οι ελληνικές επιχειρήσεις θα μπορούν να αναπτύσσονται βιώσιμα και να προσφέρουν στους καταναλωτές ασφαλή και καινοτόμα προϊόντα, που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες και απαιτήσεις τους» αναφέρει η σχετική ανακοίνωση.
Θα πρέπει να πούμε πως το νέο δ.σ λογικό είναι να απασχολήσει η πτώση της κατανάλωσης στα αναψυκτικά ως αποτέλεσμα της μείωσης του τουριστικού ρεύματος στη χώρα από την πανδημία.