Γ.Δ.
1403.87 -0,96%
ACAG
+3,74%
5.55
BOCHGR
-2,41%
4.46
CENER
-2,75%
8.5
CNLCAP
0,00%
7.15
DIMAND
-1,98%
8.89
NOVAL
0,00%
2.4
OPTIMA
-1,23%
12.84
TITC
-0,43%
35.05
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-0,70%
1.42
ΑΒΕ
+5,09%
0.475
ΑΔΜΗΕ
-0,63%
2.385
ΑΚΡΙΤ
-0,73%
0.68
ΑΛΜΥ
+4,60%
3.75
ΑΛΦΑ
-1,71%
1.579
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.46
ΑΡΑΙΓ
-1,62%
9.69
ΑΣΚΟ
-0,39%
2.58
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.94
ΑΤΕΚ
+8,67%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
-29,87%
2.16
ΑΤΤΙΚΑ
+0,95%
2.12
ΒΙΟ
-0,75%
5.32
ΒΙΟΚΑ
+1,48%
1.71
ΒΙΟΣΚ
-1,97%
1.49
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.1
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.3
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,34%
17.5
ΔΑΑ
+0,03%
7.902
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.66
ΔΕΗ
-2,43%
12.05
ΔΟΜΙΚ
+0,67%
3
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+1,00%
0.302
ΕΒΡΟΦ
+1,05%
1.45
ΕΕΕ
-1,49%
33.1
ΕΚΤΕΡ
-1,14%
1.562
ΕΛΒΕ
0,00%
4.8
ΕΛΙΝ
-0,50%
2.01
ΕΛΛ
-0,75%
13.25
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-3,18%
1.704
ΕΛΠΕ
-1,16%
6.8
ΕΛΣΤΡ
-2,91%
2
ΕΛΤΟΝ
+0,11%
1.906
ΕΛΧΑ
-2,68%
1.74
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,68%
1.17
ΕΤΕ
-1,44%
7.102
ΕΥΑΠΣ
-0,63%
3.15
ΕΥΔΑΠ
-1,72%
5.7
ΕΥΡΩΒ
-0,08%
1.97
ΕΧΑΕ
-0,57%
4.33
ΙΑΤΡ
+0,67%
1.495
ΙΚΤΙΝ
-3,88%
0.31
ΙΛΥΔΑ
+2,00%
1.785
ΙΝΚΑΤ
+0,42%
4.805
ΙΝΛΙΦ
+0,46%
4.39
ΙΝΛΟΤ
-0,43%
0.921
ΙΝΤΕΚ
-1,20%
5.75
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.36
ΙΝΤΕΤ
+1,45%
1.05
ΙΝΤΚΑ
-0,37%
2.73
ΚΑΡΕΛ
-1,73%
340
ΚΕΚΡ
-3,15%
1.23
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
+0,34%
1.465
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.418
ΚΟΥΑΛ
-2,34%
1.086
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.69
ΚΡΙ
-2,37%
14.4
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+0,21%
0.94
ΛΑΒΙ
0,00%
0.79
ΛΑΜΔΑ
+1,94%
7.34
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.845
ΛΕΒΚ
+2,42%
0.254
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.26
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.79
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.65
ΜΕΒΑ
+0,79%
3.82
ΜΕΝΤΙ
-2,77%
2.11
ΜΕΡΚΟ
0,00%
44
ΜΙΓ
-4,90%
3.2
ΜΙΝ
-0,92%
0.54
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-1,11%
19.58
ΜΟΝΤΑ
+4,74%
3.76
ΜΟΤΟ
-1,96%
2.5
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
-1,06%
24.24
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.69
ΜΠΡΙΚ
+0,50%
2.03
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
-0,60%
33
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3.12
ΝΑΥΠ
+0,69%
0.874
ΞΥΛΚ
0,00%
0.263
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
-0,48%
20.7
ΟΛΠ
-2,62%
29.7
ΟΛΥΜΠ
-0,84%
2.35
ΟΠΑΠ
+0,33%
15.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,13%
0.798
ΟΤΕ
+0,81%
14.89
ΟΤΟΕΛ
-2,62%
10.42
ΠΑΙΡ
0,00%
0.998
ΠΑΠ
-1,25%
2.37
ΠΕΙΡ
-2,02%
3.684
ΠΕΡΦ
-1,93%
5.59
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8
ΠΛΑΘ
+0,89%
3.99
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.5
ΠΡΔ
+9,77%
0.292
ΠΡΕΜΙΑ
+0,67%
1.208
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
-0,19%
5.23
ΡΕΒΟΙΛ
+0,61%
1.65
ΣΑΡ
-3,69%
10.44
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+0,30%
0.34
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.55
ΣΠΕΙΣ
-0,67%
5.92
ΣΠΙ
-1,08%
0.55
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
+0,05%
19.77
ΤΖΚΑ
-1,73%
1.42
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,97%
1.63
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.25
ΦΡΛΚ
-0,80%
3.715
ΧΑΙΔΕ
-0,84%
0.59

Μ. Zámec: Ο Τσέχος της Notino απειλεί Hondos και Σαράντη

Είναι Τσέχος, τον λένε Michal Zámec και το 2004 ίδρυσε τη Notino. Πρόκειται για ένα από τα πιο μεγάλα online καταστήματα καλλυντικών που τα τελευταία χρόνια έχει εισέλθει στην Ελλάδα και απειλεί παραδοσιακούς εγχώριους παίκτες όπως είναι η Hondos, η Γρηγόρης Σαράντης και σε επίπεδο διανομής καλλυντικών αλλά και παρουσίας στο διαδίκτυο  (η οικογένεια Σαράντη ελέγχει την Scarlet Beauty)- τα Attica Πολυκαταστήματα κ.λπ.

Πέρυσι, ο Τσέχος λιανέμπορος καλλυντικών που εξελίσσεται σταδιακά εξελίχθηκε στον μεγαλύτερο πωλητή αρωμάτων και καλλυντικών στην Ευρώπη στις 28 χώρες που δραστηριοποιείται, πέτυχε υψηλό διψήφιο ποσοστό ανάπτυξης. Ο κύκλος εργασιών της Notino, αυξήθηκε 35% σε σχέση με το 2020. Η αγορά της Τσεχίας αντιπροσωπεύει το 14% των πωλήσεων της.

Η υψηλότερη ανάπτυξη 106% καταγράφηκε στο Ηνωμένο Βασίλειο. Σημαντικές επιδόσεις πέτυχε επίσης στην Ιταλία (αύξηση 72%), τη Βουλγαρία (70%) και τη Γαλλία (47%).

Όπως λέει ο Zbyněk Kocián, διευθύνων σύμβουλος της Notino, ο συνολικός αριθμός πελατών της εταιρείας ξεπέρασε τα 20 εκατομμύρια, κατά 4 εκατομμύρια περισσότεροι από το 2020.

Πέρυσι, η Notino έστειλε 16 εκατομμύρια παραγγελίες, από 4 εκατομμύρια το 2020, και η ημέρα ρεκόρ ήταν η Black Friday με 182.000 παραγγελίες και 570.000 πωλήσεις προϊόντων – κατά μέσο όρο 6,5 τεμάχια ανά δευτερόλεπτο. Η Notino πούλησε συνολικά 77 εκατομμύρια προϊόντα, 22 εκατομμύρια περισσότερα από το 2020. Οι αυξανόμενοι δείκτες οφείλονται σε μεγάλο βαθμό στην επέκταση της Notina σε νέες αγορές όπως στην Ιρλανδία, τη Λετονία, τη Λιθουανία και την Εσθονία. Ωστόσο, δεν τελειώνει εκεί και σχεδιάζει περαιτέρω επέκταση στο μέλλον, συμπεριλαμβανομένης της κατασκευής ενός νέου κέντρου διανομής.

Σήμερα, ο πρώτος παίκτης, στην εγχώρια ηλεκτρονική αγορά καλλυντικών, βάσει τζίρου και αριθμού μαρκών στο διαδίκτυο είναι  η Hondos. Ο τζίρος της  αντιπροσωπεύει το 1/3 των συνολικών πωλήσεων στο διαδικτυακό κανάλι. Ο δεύτερος μεγαλύτερος παίκτης που «παράγει» το 1/4 του online τζίρου των καλλυντικών είναι το Attica Beauty που το πρώτο εξάμηνο εμφάνισε ανάπτυξη πάνω από 10%. Το μεγαλύτερο μέρος των πωλήσεων του, κοντά στο 90%, αφορά luxury καλλυντικά. Η Sephora, που είναι ο τρίτος παίκτης και πραγματοποιεί το 1/8 του συνολικού τζίρου στο κανάλι του online, πέτυχε ανάπτυξη πωλήσεων 20% με το κομμάτι των luxury καλλυντικών να σημειώνει αύξηση γύρω στο 4%. Η Estee Group και ο Σαράντης, εμφανίζονται πιεσμένοι ενώ στους βασικούς παίκτες της online αγοράς είναι και η Galerie de Beauté.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!