Γ.Δ.
1414.65 +0,54%
ACAG
+1,38%
5.88
CENER
+0,31%
9.83
CNLCAP
0,00%
7.4
DIMAND
+0,12%
8.51
NOVAL
-1,16%
2.6885
OPTIMA
-0,34%
11.86
TITC
+0,17%
28.7
ΑΑΑΚ
0,00%
6.45
ΑΒΑΞ
+0,57%
1.414
ΑΒΕ
0,00%
0.442
ΑΔΜΗΕ
-0,45%
2.225
ΑΚΡΙΤ
+17,12%
0.855
ΑΛΜΥ
-0,38%
2.65
ΑΛΦΑ
+1,09%
1.577
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.4
ΑΡΑΙΓ
+0,80%
11.35
ΑΣΚΟ
+2,37%
3.02
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.64
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
+0,24%
8.5
ΑΤΤ
0,00%
11
ΑΤΤΙΚΑ
+2,50%
2.46
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+1,92%
5.84
ΒΙΟΚΑ
-3,63%
2.39
ΒΙΟΣΚ
+1,55%
1.31
ΒΙΟΤ
-9,48%
0.21
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.5
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.47
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,85%
16.54
ΔΑΑ
+0,60%
7.762
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.32
ΔΕΗ
+0,63%
11.25
ΔΟΜΙΚ
-1,55%
3.8
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,30%
0.329
ΕΒΡΟΦ
+1,69%
1.505
ΕΕΕ
+0,19%
31.56
ΕΚΤΕΡ
-1,19%
4.15
ΕΛΒΕ
0,00%
5
ΕΛΙΝ
+4,46%
2.34
ΕΛΛ
0,00%
13.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+1,41%
2.525
ΕΛΠΕ
+0,89%
7.91
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.11
ΕΛΤΟΝ
+0,83%
1.71
ΕΛΧΑ
+0,86%
1.876
ΕΝΤΕΡ
-1,76%
7.81
ΕΠΙΛΚ
-10,00%
0.117
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+1,59%
1.28
ΕΤΕ
-0,47%
7.662
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.08
ΕΥΔΑΠ
+0,55%
5.44
ΕΥΡΩΒ
-1,21%
2.045
ΕΧΑΕ
-0,72%
4.81
ΙΑΤΡ
+2,29%
1.565
ΙΚΤΙΝ
-1,53%
0.3545
ΙΛΥΔΑ
+0,29%
1.73
ΙΝΚΑΤ
+0,60%
5.07
ΙΝΛΙΦ
-1,89%
4.66
ΙΝΛΟΤ
+2,24%
1.188
ΙΝΤΕΚ
+0,72%
5.56
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,50%
2.46
ΙΝΤΕΤ
-4,12%
1.165
ΙΝΤΚΑ
+0,62%
3.25
ΚΑΡΕΛ
0,00%
338
ΚΕΚΡ
-1,10%
1.35
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.82
ΚΛΜ
-1,24%
1.59
ΚΟΡΔΕ
-3,36%
0.46
ΚΟΥΑΛ
+0,16%
1.232
ΚΟΥΕΣ
+1,14%
5.32
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+0,89%
11.35
ΚΤΗΛΑ
-2,78%
1.75
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.12
ΛΑΒΙ
+0,35%
0.865
ΛΑΜΔΑ
+0,15%
6.75
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.92
ΛΕΒΚ
0,00%
0.296
ΛΕΒΠ
0,00%
0.28
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.39
ΛΟΥΛΗ
-2,97%
2.61
ΜΑΘΙΟ
-1,48%
0.8
ΜΕΒΑ
+4,59%
4.1
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.7
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40.8
ΜΙΓ
-0,55%
3.6
ΜΙΝ
-3,03%
0.64
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+1,56%
23.42
ΜΟΝΤΑ
+2,90%
3.19
ΜΟΤΟ
0,00%
2.705
ΜΟΥΖΚ
-2,90%
0.67
ΜΠΕΛΑ
+1,42%
27.1
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,29%
3.42
ΜΠΡΙΚ
+0,81%
1.865
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
+1,58%
36.02
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.64
ΝΑΥΠ
+1,08%
0.94
ΞΥΛΚ
+0,38%
0.261
ΞΥΛΠ
+7,36%
0.496
ΟΛΘ
+3,41%
21.2
ΟΛΠ
+0,79%
25.5
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.48
ΟΠΑΠ
+1,09%
14.83
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,67%
0.908
ΟΤΕ
+1,55%
13.77
ΟΤΟΕΛ
-0,70%
11.32
ΠΑΙΡ
0,00%
1.075
ΠΑΠ
+0,82%
2.47
ΠΕΙΡ
+1,05%
3.555
ΠΕΤΡΟ
+0,73%
8.24
ΠΛΑΘ
0,00%
3.815
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.9
ΠΡΔ
0,00%
0.26
ΠΡΕΜΙΑ
+0,36%
1.126
ΠΡΟΝΤΕΑ
-9,87%
6.85
ΠΡΟΦ
+0,55%
4.56
ΡΕΒΟΙΛ
+5,00%
2.1
ΣΑΡ
0,00%
11.2
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.034
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.339
ΣΙΔΜΑ
-1,29%
1.535
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.54
ΣΠΙ
+3,50%
0.65
ΣΠΥΡ
0,00%
0.155
ΤΕΝΕΡΓ
+0,36%
19.58
ΤΖΚΑ
+0,72%
1.4
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.14
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,74%
1.624
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.05
ΦΡΙΓΟ
-5,88%
0.224
ΦΡΛΚ
0,00%
3.87
ΧΑΙΔΕ
+0,76%
0.665

Γιάννης Χήτος: Το νέο στοίχημα του Μίδα έχει στόχο τα παιδιά στην πλατεία

Ο Γιάννης Χήτος έχει χαρακτηριστεί και όχι άδικα από αρκετούς ως ο Μίδας στον κλάδο της διατροφής. Πέρα από το Ζαγόρι που βρίσκεται στην κορυφή της κατηγορίας του νερού την τελευταία εικοσαετία, οι προσωπικές του επιχειρηματικές επιλογές έχουν στεφθεί όλες με επιτυχία και κάποιες από αυτές σε χρόνο ρεκόρ. Την αναγέννηση της ΦΙΞ την ξεκίνησε λίγο πριν την ένταξη της Ελλάδας στα μνημόνια και μέσα σε λίγο χρόνο κατάφερε να την κάνει τρίτο σήμα στην ελληνική αγορά μπύρας με αποτέλεσμα να την μοσχοπουλήσει στους Δανούς της Carlsberg μόλις το 2014. Το 2016 δοκιμάστηκε στα ηλεκτρονικά σούπερ μάρκετ με το yoda το οποίο αφού εξαγόρασε το caremarket το πούλησε στις αρχές του 2020 στον Σκλαβενίτη. Παράλληλα, από το 2015 εισήλθε στην Green Cola, δίνοντας όραμα στην προσπάθεια για διεθνή επέκταση που επεδίωκε η νεαρή εταιρεία αναψυκτικών.

Χθες, σε συνεργασία με τον Γιώργο Βενιέρη, συνοδοιπόρο στην Green Cola ανακοίνωσαν την κοινή εταιρεία τους, The Craft Spirits Co. η οποία θα εμφιαλώνει στις εγκαταστάσεις του πρώην εργοστασίου Metaxa στην Κάτω Κηφισιά τα The Locals, το πρώτο ελληνικό brand στην κατηγορία των premium craft coctails. Ο Γιάννης Χήτος που πλέον ένα μεγάλο μέρος της ζωής του το περνάει στην Αμερική, καθώς εκεί έχει αναπτύξει με συνεργάτες την αλυσίδα καφέ και εστιατορίων gfg που αριθμεί ήδη 30 σημεία, ανακάλυψε στα σπάργανα της την κατηγορία έτοιμων προς κατανάλωση κοκτέιλ και θεώρησε ότι η είναι η κατάλληλη στιγμή να εισέλθουν στην Ελλάδα. Όπως ανέφερε στην δήλωση του «Πρακτικά δημιουργήσαμε μία νέα κατηγορία στα αλκοολούχα ποτά, μοναδική ως προς την ευκολία κατανάλωσης σε πολλαπλές περιστάσεις και ταυτόχρονα σε προσιτή τιμή. Η ανάπτυξη της συγκεκριμένης αγοράς είναι δεδομένη και η τοποθέτησή μας από την πρώτη στιγμή, μας φέρνει ένα βήμα μπροστά».

The Locals © ΔΤ
The Locals © ΔΤ

Ανταγωνιστικές τιμές

Η κίνηση αυτή προλαβαίνει την Coca Cola η οποία μόλις πριν από λίγες ημέρες ανακοίνωσε ότι θα συνεργαστεί με την Constellation Brands για να δημιουργήσουν αλκοολούχα κοκτέιλ με την επωνυμία «Fresca Soda» στις Ηνωμένες Πολιτείες. Στην ελληνική αγορά τα TheLocals τα οποία θα κυκλοφορήσουν σε τέσσερις διαφορετικές γεύσεις και θα περιέχουν 7% αλκοόλ θα τοποθετηθούν τόσο στις αλυσίδες λιανεμπορίου όσο και στα σημεία μικρής λιανικής (περίπτερα, μίνι μάρκετ). Σύμφωνα με πληροφορίες του powergame η λιανική τιμή του single serve can των 250 ml (σ.σ. αντιστοιχεί σε ποσότητα περίπου δύο κοκτέιλ σε μπαρ) θα είναι στα επίπεδα των 2,5 έως 3,5 ευρώ ανάλογα με το σημείο πώλησης.

Στόχος είναι τόσο τα «παιδιά της πλατείας και της παραλίας» που είτε από άποψη είτε για οικονομικούς λόγους δεν πηγαίνουν σε μπαρ και οι εναλλακτικές που είχαν έως σήμερα ήταν η μπύρα από το περίπτερο και τα αυτοσχέδια κοκτέιλ, όσο και η κατανάλωση αλκοόλ στο σπίτι που εκτοξεύθηκε κατά την διάρκεια της πανδημίας. Όπως έδειξε η έρευνα της Nielsen IQ που δημοσιεύθηκε πριν από λίγες ημέρες οι Έλληνες αγοράσαμε από τα σούπερ μάρκετ το 2021, 18,4% περισσότερη βότκα από το 2020, 16,5% περισσότερο ρούμι και 13,3% περισσότερο ουίσκι. Την τάση κατανάλωσης αλκοόλ στο σπίτι την έχουν εντοπίσει και τα μπαρ αρκετά από τα οποία πλέον έχουν εισέλθει στην αποστολή κοκτέιλς μέσω ντελίβερι.

Σύμφωνα με πληροφορίες το εγχείρημα θα δοκιμαστεί πρώτα στην ελληνική αγορά και η αποδοχή θα κρίνει το εάν και πόσο γρήγορα θα δοκιμαστεί και στις αγορές του εξωτερικού είτε στα πρότυπα της Green Coca (δηλαδή με την παραχώρηση του franchise παραγωγής σε τρίτους) είτε με εξαγωγές από Ελλάδα. Σε αντίθεση με το αναψυκτικό που η τιμή του είναι χαμηλή και τα μεταφορικά κόστη παίζουν σημαντικό ρόλο στην προκειμένη περίπτωση η εξαγωγή του αλκοολούχου κοκτέιλ είναι εφικτή λόγω του υψηλότερου περιθωρίου κέρδους.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!