Γ.Δ.
1530.68 -0,57%
ACAG
-0,17%
6
BOCHGR
-0,79%
5.04
CENER
+1,77%
9.75
CNLCAP
0,00%
7.05
DIMAND
-0,98%
8.11
EVR
-0,33%
1.49
NOVAL
+3,04%
2.37
OPTIMA
+0,46%
13
TITC
+2,25%
45.5
ΑΑΑΚ
0,00%
4.8
ΑΒΑΞ
-3,40%
1.82
ΑΒΕ
+0,66%
0.46
ΑΔΜΗΕ
+0,73%
2.76
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.775
ΑΛΜΥ
+4,94%
4.25
ΑΛΦΑ
-2,80%
1.718
ΑΝΔΡΟ
+1,25%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+3,10%
10.99
ΑΣΚΟ
0,00%
3.3
ΑΣΤΑΚ
-1,93%
7.12
ΑΤΕΚ
0,00%
0.655
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
0,00%
0.778
ΑΤΤΙΚΑ
+0,92%
2.19
ΒΙΟ
+0,70%
5.72
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.935
ΒΙΟΣΚ
+0,32%
1.585
ΒΙΟΤ
0,00%
0.25
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,54%
2.34
ΓΕΒΚΑ
+0,35%
1.42
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,08%
18.72
ΔΑΑ
+3,73%
8.4
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.44
ΔΕΗ
-0,86%
12.7
ΔΟΜΙΚ
+0,51%
2.945
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-3,26%
0.356
ΕΒΡΟΦ
-1,95%
1.76
ΕΕΕ
-1,08%
32.88
ΕΚΤΕΡ
+6,29%
1.86
ΕΛΒΕ
-5,00%
4.94
ΕΛΙΝ
+1,36%
2.24
ΕΛΛ
-0,35%
14.15
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,45%
2.245
ΕΛΠΕ
-0,66%
7.5
ΕΛΣΤΡ
+6,13%
2.25
ΕΛΤΟΝ
-0,43%
1.848
ΕΛΧΑ
-0,24%
2.085
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-0,84%
1.18
ΕΤΕ
-1,58%
8.34
ΕΥΑΠΣ
-0,59%
3.38
ΕΥΔΑΠ
+0,17%
5.95
ΕΥΡΩΒ
-3,39%
2.392
ΕΧΑΕ
+2,12%
4.825
ΙΑΤΡ
+2,14%
1.67
ΙΚΤΙΝ
+2,86%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,57%
1.76
ΙΝΚΑΤ
+1,05%
4.8
ΙΝΚΑΤΔ
0,00%
0.0055
ΙΝΛΙΦ
-0,22%
4.6
ΙΝΛΟΤ
+0,56%
1.076
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.98
ΙΝΤΕΤ
-0,43%
1.15
ΙΝΤΚΑ
+0,93%
3.25
ΚΑΡΕΛ
+0,61%
332
ΚΕΚΡ
+1,50%
1.35
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΟΡΔΕ
+0,22%
0.449
ΚΟΥΑΛ
+0,72%
1.392
ΚΟΥΕΣ
+0,49%
6.19
ΚΡΙ
0,00%
16
ΚΤΗΛΑ
+0,55%
1.82
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.015
ΛΑΒΙ
+0,50%
0.797
ΛΑΜΔΑ
-1,53%
7.09
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.2
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.03
ΛΕΒΚ
0,00%
0.274
ΛΕΒΠ
+2,40%
0.256
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.63
ΛΟΥΛΗ
+0,33%
3.08
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.606
ΜΕΒΑ
+1,86%
3.83
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.3
ΜΕΡΚΟ
0,00%
39
ΜΙΓ
-1,06%
2.805
ΜΙΝ
0,00%
0.515
ΜΟΗ
-1,12%
21.26
ΜΟΝΤΑ
+1,34%
3.79
ΜΟΤΟ
0,00%
2.83
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.66
ΜΠΕΛΑ
+0,23%
25.9
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.76
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.26
ΜΠΤΚ
0,00%
0.59
ΜΥΤΙΛ
-1,34%
33.84
ΝΑΚΑΣ
+0,67%
3.02
ΝΑΥΠ
+1,54%
0.79
ΞΥΛΚ
0,00%
0.29
ΞΥΛΠ
0,00%
0.316
ΟΛΘ
-0,35%
28.4
ΟΛΠ
+2,49%
30.85
ΟΛΥΜΠ
+1,96%
2.6
ΟΠΑΠ
+1,06%
16.15
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,13%
0.783
ΟΤΕ
-0,80%
14.83
ΟΤΟΕΛ
+0,71%
11.28
ΠΑΙΡ
+0,96%
1.05
ΠΑΠ
+2,01%
2.54
ΠΕΙΡ
-2,41%
4.26
ΠΕΡΦ
-0,55%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,95%
8.38
ΠΛΑΘ
0,00%
4.15
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.8
ΠΡΔ
0,00%
0.28
ΠΡΕΜΙΑ
+0,49%
1.23
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.45
ΠΡΟΦ
+1,13%
5.36
ΡΕΒΟΙΛ
-1,19%
1.655
ΣΑΡ
+0,37%
10.96
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.358
ΣΙΔΜΑ
+0,96%
1.575
ΣΠΕΙΣ
-1,36%
5.8
ΣΠΙ
+1,34%
0.606
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
-0,10%
20.02
ΤΖΚΑ
0,00%
1.535
ΤΡΑΣΤΟΡ
+3,28%
1.26
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,61%
1.652
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.19
ΦΡΛΚ
+0,13%
3.98
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.58

Coffee Berry: Τα 170 καταστήματα και η δημιουργία ενός retail brand

Διαθέτει πάνω από 170 σημεία πώλησης σε Ελλάδα, Κύπρο και Αίγυπτο. Θεωρεί τον εαυτό της όχι απλά εταιρεία πώλησης καφέ αλλά αλυσίδα «street café». Η Coffee Berry, προ ολίγων ημερών έκλεισε πέντε χρόνια ζωής. Κατάφερε μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα να αναπτυχθεί και να επεκταθεί.

Κάποιοι θα το ανέφεραν ως μία ακόμη φούσκα της καφεστίασης. Δεν λείπουν από την αγορά εξάλλου σχήματα που έκαναν τεράστια επιτυχία και έσβησαν γρήγορα. Όμως οι μέχρι τώρα κινήσεις της συγκεκριμένης αλυσίδας δείχνουν πως η Coffee Berry ήλθε για να μείνει.

Η Coffee Berry διαθέτει 18 χρόνια εμπειρίας στον καφέ, καθώς το 2003 ξεκίνησε ως μικρή εταιρεία εισαγωγής και χονδρικής πώλησης στην Ελλάδα. Το 2016 δημιουργείται σύγχρονη μονάδα επεξεργασίας στο Κορωπί, 2.500 τ.µ. Από τότε η παραγωγή αυξάνεται διαρκώς με ιλιγγιώδεις ρυθμούς.

Στο τιμόνι της επιχείρησης βρίσκεται ο διευθύνων σύμβουλος Χάρης Γρυπάρης. Αυτός ίδρυσε την εταιρεία και κατανόησε τη μεγάλη προοπτική της αγοράς καφέ σε μία χώρα που διακρίνεται για την υψηλή κατανάλωσή του.

Coffee Berry: Το ξεχωριστό concept στο franchise

Από την αρχή της, η Coffee Berry έχει δημιουργήσει ένα ξεχωριστό concept στο franchise, µε στόχο να µεγαλώνει το δίκτυό της τόσο σε εγχώριο όσο και σε διεθνές επίπεδο. Ο σχεδιασμός του Χάρη Γρυπάρη ήταν να απευθυνθεί σε χρηματοδότες – επενδυτές που μπορεί να μη γνώριζαν καν τον χώρο της καφεστίασης αλλά ήθελαν απλά να τοποθετηθούν επιχειρηματικά. Παράλληλα, η εμπειρία αυτή συνδυάστηκε με φθηνό τίμημα έναντι του ανταγωνισμού αλλά με πολύ καλό προϊόν.

Εν μέσω πανδημίας, παρά τα προβλήματα που προέκυψαν, η εταιρεία διατήρησε τη δυναμική της μέσω των πωλήσεων καφέ take away. Δεν είναι τυχαίο πως η Coffee Berry έχει προσελκύσει ενδιαφέρον από επενδυτές, κάτι που αποδεικνύεται από την ισχυρή παρουσία της τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό. Στόχος της εταιρείας για το 2021 είναι να αναπτύξει περισσότερο το δίκτυό της, ανοίγοντας  επιπλέον καταστήματα ενώ στα σχέδια είναι και οι ΗΠΑ.

Πλέον στόχος είναι η δημιουργία ενός διεθνούς retail brand που θα φέρει την ελληνική αίσθηση του καφέ σε παγκόσμιο επίπεδο. Για ένα εμπορικό σήμα με 170 μαγαζιά σε πέντε μόλις χρόνια ζωής το στοίχημα δείχνει εφικτό…

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!