Γ.Δ.
1452.5 -0,26%
ACAG
+0,52%
5.84
BOCHGR
0,00%
4.54
CENER
-0,11%
9.11
CNLCAP
-2,68%
7.25
DIMAND
-2,25%
7.82
NOVAL
-0,65%
2.285
OPTIMA
-2,33%
12.56
TITC
-1,00%
39.6
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-2,23%
1.494
ΑΒΕ
+0,22%
0.449
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.6
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.69
ΑΛΜΥ
-0,87%
4.56
ΑΛΦΑ
-0,47%
1.5795
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.4
ΑΡΑΙΓ
-1,66%
10.07
ΑΣΚΟ
0,00%
2.83
ΑΣΤΑΚ
-3,51%
7.14
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
0,00%
0.67
ΑΤΤΙΚΑ
-1,35%
2.19
ΒΙΟ
-3,30%
5.27
ΒΙΟΚΑ
-0,27%
1.865
ΒΙΟΣΚ
-0,62%
1.6
ΒΙΟΤ
-3,01%
0.258
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.18
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.39
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,19%
18.2
ΔΑΑ
0,00%
8
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.58
ΔΕΗ
-0,60%
11.6
ΔΟΜΙΚ
-4,32%
2.77
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.308
ΕΒΡΟΦ
-1,96%
1.755
ΕΕΕ
-0,74%
32.18
ΕΚΤΕΡ
-1,02%
1.75
ΕΛΒΕ
0,00%
4.78
ΕΛΙΝ
+2,83%
2.18
ΕΛΛ
+1,75%
14.5
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
1.938
ΕΛΠΕ
+0,27%
7.3
ΕΛΣΤΡ
+0,97%
2.08
ΕΛΤΟΝ
-1,07%
1.856
ΕΛΧΑ
-0,74%
1.88
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.185
ΕΤΕ
+0,80%
7.84
ΕΥΑΠΣ
-0,62%
3.21
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.8
ΕΥΡΩΒ
+0,63%
2.25
ΕΧΑΕ
-1,54%
4.47
ΙΑΤΡ
-3,23%
1.5
ΙΚΤΙΝ
-0,30%
0.334
ΙΛΥΔΑ
-0,25%
1.975
ΙΝΚΑΤ
+1,05%
4.83
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.75
ΙΝΛΟΤ
+2,46%
0.998
ΙΝΤΕΚ
+0,17%
5.86
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,50%
2.46
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.05
ΙΝΤΚΑ
-0,35%
2.86
ΚΑΡΕΛ
-1,18%
336
ΚΕΚΡ
+1,26%
1.21
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
0,00%
1.5
ΚΟΡΔΕ
-0,46%
0.429
ΚΟΥΑΛ
+1,72%
1.18
ΚΟΥΕΣ
+0,17%
5.86
ΚΡΙ
+0,33%
15.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.91
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.99
ΛΑΒΙ
-0,27%
0.737
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.17
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.27
ΛΕΒΠ
0,00%
0.26
ΛΟΓΟΣ
-3,80%
1.52
ΛΟΥΛΗ
-0,69%
2.86
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.61
ΜΕΒΑ
+1,79%
3.99
ΜΕΝΤΙ
-1,86%
2.11
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
-1,21%
2.855
ΜΙΝ
0,00%
0.494
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,78%
20.56
ΜΟΝΤΑ
-1,11%
3.56
ΜΟΤΟ
-0,37%
2.69
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.605
ΜΠΕΛΑ
-0,79%
25.18
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.75
ΜΠΡΙΚ
+0,93%
2.16
ΜΠΤΚ
0,00%
0.55
ΜΥΤΙΛ
-1,18%
33.4
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.82
ΝΑΥΠ
+0,24%
0.822
ΞΥΛΚ
0,00%
0.271
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
0,00%
22
ΟΛΠ
-0,17%
30.05
ΟΛΥΜΠ
+1,30%
2.34
ΟΠΑΠ
-0,25%
15.69
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,63%
0.798
ΟΤΕ
+0,61%
14.85
ΟΤΟΕΛ
-1,33%
10.36
ΠΑΙΡ
+3,33%
0.992
ΠΑΠ
0,00%
2.37
ΠΕΙΡ
-1,04%
3.891
ΠΕΡΦ
+0,19%
5.39
ΠΕΤΡΟ
-1,20%
8.24
ΠΛΑΘ
-0,25%
3.92
ΠΛΑΚΡ
+2,08%
14.7
ΠΡΔ
+8,70%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+1,53%
1.198
ΠΡΟΝΤΕΑ
-5,07%
6.55
ΠΡΟΦ
+0,77%
5.24
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.71
ΣΑΡ
+0,19%
10.74
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,30%
0.334
ΣΙΔΜΑ
+1,61%
1.575
ΣΠΕΙΣ
+1,71%
5.94
ΣΠΙ
+0,39%
0.52
ΣΠΥΡ
0,00%
0.138
ΤΕΝΕΡΓ
+0,96%
20.02
ΤΖΚΑ
-1,67%
1.475
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.05
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,12%
1.636
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
-0,61%
8.1
ΦΡΙΓΟ
+4,55%
0.23
ΦΡΛΚ
-1,86%
3.7
ΧΑΙΔΕ
+1,69%
0.6

Coffee Berry: Τα 170 καταστήματα και η δημιουργία ενός retail brand

Διαθέτει πάνω από 170 σημεία πώλησης σε Ελλάδα, Κύπρο και Αίγυπτο. Θεωρεί τον εαυτό της όχι απλά εταιρεία πώλησης καφέ αλλά αλυσίδα «street café». Η Coffee Berry, προ ολίγων ημερών έκλεισε πέντε χρόνια ζωής. Κατάφερε μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα να αναπτυχθεί και να επεκταθεί.

Κάποιοι θα το ανέφεραν ως μία ακόμη φούσκα της καφεστίασης. Δεν λείπουν από την αγορά εξάλλου σχήματα που έκαναν τεράστια επιτυχία και έσβησαν γρήγορα. Όμως οι μέχρι τώρα κινήσεις της συγκεκριμένης αλυσίδας δείχνουν πως η Coffee Berry ήλθε για να μείνει.

Η Coffee Berry διαθέτει 18 χρόνια εμπειρίας στον καφέ, καθώς το 2003 ξεκίνησε ως μικρή εταιρεία εισαγωγής και χονδρικής πώλησης στην Ελλάδα. Το 2016 δημιουργείται σύγχρονη μονάδα επεξεργασίας στο Κορωπί, 2.500 τ.µ. Από τότε η παραγωγή αυξάνεται διαρκώς με ιλιγγιώδεις ρυθμούς.

Στο τιμόνι της επιχείρησης βρίσκεται ο διευθύνων σύμβουλος Χάρης Γρυπάρης. Αυτός ίδρυσε την εταιρεία και κατανόησε τη μεγάλη προοπτική της αγοράς καφέ σε μία χώρα που διακρίνεται για την υψηλή κατανάλωσή του.

Coffee Berry: Το ξεχωριστό concept στο franchise

Από την αρχή της, η Coffee Berry έχει δημιουργήσει ένα ξεχωριστό concept στο franchise, µε στόχο να µεγαλώνει το δίκτυό της τόσο σε εγχώριο όσο και σε διεθνές επίπεδο. Ο σχεδιασμός του Χάρη Γρυπάρη ήταν να απευθυνθεί σε χρηματοδότες – επενδυτές που μπορεί να μη γνώριζαν καν τον χώρο της καφεστίασης αλλά ήθελαν απλά να τοποθετηθούν επιχειρηματικά. Παράλληλα, η εμπειρία αυτή συνδυάστηκε με φθηνό τίμημα έναντι του ανταγωνισμού αλλά με πολύ καλό προϊόν.

Εν μέσω πανδημίας, παρά τα προβλήματα που προέκυψαν, η εταιρεία διατήρησε τη δυναμική της μέσω των πωλήσεων καφέ take away. Δεν είναι τυχαίο πως η Coffee Berry έχει προσελκύσει ενδιαφέρον από επενδυτές, κάτι που αποδεικνύεται από την ισχυρή παρουσία της τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό. Στόχος της εταιρείας για το 2021 είναι να αναπτύξει περισσότερο το δίκτυό της, ανοίγοντας  επιπλέον καταστήματα ενώ στα σχέδια είναι και οι ΗΠΑ.

Πλέον στόχος είναι η δημιουργία ενός διεθνούς retail brand που θα φέρει την ελληνική αίσθηση του καφέ σε παγκόσμιο επίπεδο. Για ένα εμπορικό σήμα με 170 μαγαζιά σε πέντε μόλις χρόνια ζωής το στοίχημα δείχνει εφικτό…

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!