THEPOWERGAME
Διαθέτει πάνω από 170 σημεία πώλησης σε Ελλάδα, Κύπρο και Αίγυπτο. Θεωρεί τον εαυτό της όχι απλά εταιρεία πώλησης καφέ αλλά αλυσίδα «street café». Η Coffee Berry, προ ολίγων ημερών έκλεισε πέντε χρόνια ζωής. Κατάφερε μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα να αναπτυχθεί και να επεκταθεί.
Κάποιοι θα το ανέφεραν ως μία ακόμη φούσκα της καφεστίασης. Δεν λείπουν από την αγορά εξάλλου σχήματα που έκαναν τεράστια επιτυχία και έσβησαν γρήγορα. Όμως οι μέχρι τώρα κινήσεις της συγκεκριμένης αλυσίδας δείχνουν πως η Coffee Berry ήλθε για να μείνει.
Η Coffee Berry διαθέτει 18 χρόνια εμπειρίας στον καφέ, καθώς το 2003 ξεκίνησε ως μικρή εταιρεία εισαγωγής και χονδρικής πώλησης στην Ελλάδα. Το 2016 δημιουργείται σύγχρονη μονάδα επεξεργασίας στο Κορωπί, 2.500 τ.µ. Από τότε η παραγωγή αυξάνεται διαρκώς με ιλιγγιώδεις ρυθμούς.
Στο τιμόνι της επιχείρησης βρίσκεται ο διευθύνων σύμβουλος Χάρης Γρυπάρης. Αυτός ίδρυσε την εταιρεία και κατανόησε τη μεγάλη προοπτική της αγοράς καφέ σε μία χώρα που διακρίνεται για την υψηλή κατανάλωσή του.
Coffee Berry: Το ξεχωριστό concept στο franchise
Από την αρχή της, η Coffee Berry έχει δημιουργήσει ένα ξεχωριστό concept στο franchise, µε στόχο να µεγαλώνει το δίκτυό της τόσο σε εγχώριο όσο και σε διεθνές επίπεδο. Ο σχεδιασμός του Χάρη Γρυπάρη ήταν να απευθυνθεί σε χρηματοδότες – επενδυτές που μπορεί να μη γνώριζαν καν τον χώρο της καφεστίασης αλλά ήθελαν απλά να τοποθετηθούν επιχειρηματικά. Παράλληλα, η εμπειρία αυτή συνδυάστηκε με φθηνό τίμημα έναντι του ανταγωνισμού αλλά με πολύ καλό προϊόν.
Εν μέσω πανδημίας, παρά τα προβλήματα που προέκυψαν, η εταιρεία διατήρησε τη δυναμική της μέσω των πωλήσεων καφέ take away. Δεν είναι τυχαίο πως η Coffee Berry έχει προσελκύσει ενδιαφέρον από επενδυτές, κάτι που αποδεικνύεται από την ισχυρή παρουσία της τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό. Στόχος της εταιρείας για το 2021 είναι να αναπτύξει περισσότερο το δίκτυό της, ανοίγοντας επιπλέον καταστήματα ενώ στα σχέδια είναι και οι ΗΠΑ.
Πλέον στόχος είναι η δημιουργία ενός διεθνούς retail brand που θα φέρει την ελληνική αίσθηση του καφέ σε παγκόσμιο επίπεδο. Για ένα εμπορικό σήμα με 170 μαγαζιά σε πέντε μόλις χρόνια ζωής το στοίχημα δείχνει εφικτό…