Γ.Δ.
1390.65 0,00%
ACAG
0,00%
5.37
BOCHGR
0,00%
4.22
CENER
0,00%
8.77
CNLCAP
0,00%
6.9
DIMAND
0,00%
9.2
NOVAL
0,00%
2.5
OPTIMA
0,00%
12.8
TITC
0,00%
32.75
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
0,00%
1.406
ΑΒΕ
0,00%
0.478
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.36
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.705
ΑΛΜΥ
0,00%
3.25
ΑΛΦΑ
0,00%
1.401
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.42
ΑΡΑΙΓ
0,00%
9.755
ΑΣΚΟ
0,00%
2.62
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.14
ΑΤΕΚ
0,00%
0.392
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.74
ΑΤΤ
0,00%
6.48
ΑΤΤΔ
0,00%
1.495
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.11
ΒΙΟ
0,00%
5.26
ΒΙΟΚΑ
0,00%
1.655
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.475
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.132
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.14
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.285
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
17.06
ΔΑΑ
0,00%
7.81
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.5
ΔΕΗ
0,00%
12.03
ΔΟΜΙΚ
0,00%
2.62
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.277
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.42
ΕΕΕ
0,00%
33.04
ΕΚΤΕΡ
0,00%
1.454
ΕΛΒΕ
0,00%
4.86
ΕΛΙΝ
0,00%
1.98
ΕΛΛ
0,00%
13.1
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
1.712
ΕΛΠΕ
0,00%
6.73
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.04
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.752
ΕΛΧΑ
0,00%
1.75
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.1
ΕΤΕ
0,00%
7.31
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.25
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.77
ΕΥΡΩΒ
0,00%
1.94
ΕΧΑΕ
0,00%
4.26
ΙΑΤΡ
0,00%
1.48
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.283
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.71
ΙΝΚΑΤ
0,00%
4.845
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.3
ΙΝΛΟΤ
0,00%
0.978
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.98
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.36
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.01
ΙΝΤΚΑ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
344
ΚΕΚΡ
0,00%
1.25
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.92
ΚΛΜ
0,00%
1.565
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.418
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.056
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.58
ΚΡΙ
0,00%
13.65
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.934
ΛΑΒΙ
0,00%
0.726
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.37
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.89
ΛΕΒΚ
0,00%
0.268
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.29
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.74
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.65
ΜΕΒΑ
0,00%
3.62
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.17
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
0,00%
3.24
ΜΙΝ
0,00%
0.525
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
19.52
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.74
ΜΟΤΟ
0,00%
2.655
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.69
ΜΠΕΛΑ
0,00%
24.48
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.68
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.03
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
0,00%
31.94
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3.12
ΝΑΥΠ
0,00%
0.892
ΞΥΛΚ
0,00%
0.268
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
0,00%
20.8
ΟΛΠ
0,00%
29.2
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.36
ΟΠΑΠ
0,00%
15.25
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.801
ΟΤΕ
0,00%
15.28
ΟΤΟΕΛ
0,00%
11.06
ΠΑΙΡ
0,00%
1.01
ΠΑΠ
0,00%
2.37
ΠΕΙΡ
0,00%
3.598
ΠΕΡΦ
0,00%
5.86
ΠΕΤΡΟ
0,00%
7.96
ΠΛΑΘ
0,00%
3.635
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.142
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
0,00%
5.18
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.635
ΣΑΡ
0,00%
11
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.332
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.545
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.98
ΣΠΙ
0,00%
0.564
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.69
ΤΖΚΑ
0,00%
1.39
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.61
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.05
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.21
ΦΡΛΚ
0,00%
3.735
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.585

Coffee Berry: Τα 170 καταστήματα και η δημιουργία ενός retail brand

Διαθέτει πάνω από 170 σημεία πώλησης σε Ελλάδα, Κύπρο και Αίγυπτο. Θεωρεί τον εαυτό της όχι απλά εταιρεία πώλησης καφέ αλλά αλυσίδα «street café». Η Coffee Berry, προ ολίγων ημερών έκλεισε πέντε χρόνια ζωής. Κατάφερε μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα να αναπτυχθεί και να επεκταθεί.

Κάποιοι θα το ανέφεραν ως μία ακόμη φούσκα της καφεστίασης. Δεν λείπουν από την αγορά εξάλλου σχήματα που έκαναν τεράστια επιτυχία και έσβησαν γρήγορα. Όμως οι μέχρι τώρα κινήσεις της συγκεκριμένης αλυσίδας δείχνουν πως η Coffee Berry ήλθε για να μείνει.

Η Coffee Berry διαθέτει 18 χρόνια εμπειρίας στον καφέ, καθώς το 2003 ξεκίνησε ως μικρή εταιρεία εισαγωγής και χονδρικής πώλησης στην Ελλάδα. Το 2016 δημιουργείται σύγχρονη μονάδα επεξεργασίας στο Κορωπί, 2.500 τ.µ. Από τότε η παραγωγή αυξάνεται διαρκώς με ιλιγγιώδεις ρυθμούς.

Στο τιμόνι της επιχείρησης βρίσκεται ο διευθύνων σύμβουλος Χάρης Γρυπάρης. Αυτός ίδρυσε την εταιρεία και κατανόησε τη μεγάλη προοπτική της αγοράς καφέ σε μία χώρα που διακρίνεται για την υψηλή κατανάλωσή του.

Coffee Berry: Το ξεχωριστό concept στο franchise

Από την αρχή της, η Coffee Berry έχει δημιουργήσει ένα ξεχωριστό concept στο franchise, µε στόχο να µεγαλώνει το δίκτυό της τόσο σε εγχώριο όσο και σε διεθνές επίπεδο. Ο σχεδιασμός του Χάρη Γρυπάρη ήταν να απευθυνθεί σε χρηματοδότες – επενδυτές που μπορεί να μη γνώριζαν καν τον χώρο της καφεστίασης αλλά ήθελαν απλά να τοποθετηθούν επιχειρηματικά. Παράλληλα, η εμπειρία αυτή συνδυάστηκε με φθηνό τίμημα έναντι του ανταγωνισμού αλλά με πολύ καλό προϊόν.

Εν μέσω πανδημίας, παρά τα προβλήματα που προέκυψαν, η εταιρεία διατήρησε τη δυναμική της μέσω των πωλήσεων καφέ take away. Δεν είναι τυχαίο πως η Coffee Berry έχει προσελκύσει ενδιαφέρον από επενδυτές, κάτι που αποδεικνύεται από την ισχυρή παρουσία της τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό. Στόχος της εταιρείας για το 2021 είναι να αναπτύξει περισσότερο το δίκτυό της, ανοίγοντας  επιπλέον καταστήματα ενώ στα σχέδια είναι και οι ΗΠΑ.

Πλέον στόχος είναι η δημιουργία ενός διεθνούς retail brand που θα φέρει την ελληνική αίσθηση του καφέ σε παγκόσμιο επίπεδο. Για ένα εμπορικό σήμα με 170 μαγαζιά σε πέντε μόλις χρόνια ζωής το στοίχημα δείχνει εφικτό…

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!