THEPOWERGAME
Έχει περάσει από δύο από τις μεγαλύτερες, παγκόσμιες σχολές παραγωγής μάνατζερ. Την Unilever και τη Friesland. Με διεθνή εμπειρία σε αγορές με κίνδυνο όπως η Ιρλανδία και με μεγάλη εμπειρία σε σειρά κλάδων, ο Γρηγόρης Σκλήκας ανέλαβε καθήκοντα CEO στην εταιρεία Παλίρροια – Σουλιώτης από τις 20 Σεπτεμβρίου 2021. Ανέλαβε να δώσει πνοή σε μια εταιρεία που βρίσκεται μπροστά σε προκλήσεις αλλά και σε μια μεγάλη προοπτική. Μια εταιρεία σύμβολο στον κλάδο των τροφίμων που κατάφερε να πετύχει υψηλούς ρυθμούς μεγέθυνσης και πλέον μέσω του νέου fund που εισήλθε στο μετοχικό της κεφάλαιο χαράζει νέα πορεία εστιάζοντας στις αγορές του εξωτερικού.
Ο Γρηγόρης Σκλήκας δεν είναι μια τυχαία επιλογή. Είναι στέλεχος με διεθνή εμπειρία στη βιομηχανία τροφίμων, με θέσεις διοίκησης σε πολυεθνικές εταιρείες ηγέτιδες σε γαλακτοκομικά, αρτοποιεία, ροφήματα και παγωτά. Πιο πρόσφατα ήταν CEO Europe της Aryzta, με έδρα το Δουβλίνο, η οποία ηγείται στον τομέα των κατεψυγμένων αρτοπαρασκευασμάτων. Προηγουμένως, εργάστηκε 11 χρόνια για τη Royal FrieslandCampina . Δεν είναι και μικρό πράγμα να εργάζεται κάποιος στον παγκόσμιο ηγέτη στα γαλακτοκομικά και μάλιστα με διευρυμένη ατζέντα όπου διετέλεσε Chief Operating Officer EMEA με έδρα την Ολλανδία.
Υπήρξε επίσης περιφερειακός διευθυντής ΝΑ Ευρώπης και Ρωσίας για την ίδια εταιρεία και νωρίτερα CEO Friesland Campina Hellas. Πιο πριν πέρασε 14 χρόνια στη Unilever, κατέχοντας πιο πρόσφατα θέσεις Γενικής Διεύθυνσης στην Algida στην Ελλάδα και προηγουμένως θέσεις περιφερειακού εμπορικού διευθυντή στις αραβικές χώρες, με έδρα τη Τζέντα και το Ντουμπάι. Η εμπειρία του αυτή τον καθιστά ειδικό στις εξαγωγές, τις οποίες η Παλίρροια έχει μεγάλη ανάγκη για να προχωρήσει στο μέλλον. Η μετά Δημήτρη Βιδάκη εποχή έρχεται ουσιαστικά να ξεκινήσει με έναν επίσης πολύ δυνατό μάνατζερ. Μόλις δύο χρόνια στο τιμόνι της ελληνικής βιομηχανίας τροφίμων από την Εύβοια, ο κ. Βιδάκης επέλεξε πρόσφατα νέο δρόμο με τον Γρηγόρη Σκλήκα να αναλαμβάνει ένα πόστο πολύ ενδιαφέρον.
Η εταιρεία
Η Παλίρροια ιδρύθηκε το 1957, εδρεύει στα Πολιτικά Εύβοιας και διαθέτει τρεις παραγωγικές μονάδες σε Ελλάδα, Βουλγαρία και Κίνα, ενώ απασχολεί περί τα 1.450 άτομα.
Παράγει περίπου 1,4 εκατομμύριο ντολμαδάκια την ημέρα, τα οποία εξάγει σε 50 χώρες σε όλο τον κόσμο. Η εταιρεία παράγει καθημερινά επίσης 180.000 μερίδες φαγητού και διαθέτει 120 παραδοσιακές και σύγχρονες συνταγές βασισμένες στην ελληνική και μεσογειακή κουζίνα (ντολμαδάκια, παστίτσιο, μουσακάς, μπάμιες, ρεβίθια, γίγαντες κ.ά.), προϊόντα τα οποία βρίσκονται τόσο στα ράφια των μεγαλύτερων αλυσίδων σούπερ μάρκετ σε όλο τον κόσμο όσο και στον κλάδο της επαγγελματικής εστίασης. Η Παλίρροια – Σουλιώτης απέκτησε στρατηγικό επενδυτική το ελληνικό επενδυτικό fund VNK Capital (των Βασίλη και Νέλλης Κάτσου) που εξαγόρασε το 36%.
Την περίοδο 2012-2017 η εταιρεία πραγματοποίησε επενδύσεις 8,5 εκατ. για την επέκταση των γραμμών παραγωγής και τη δημιουργία νέων αποθηκευτικών χώρων κι ενός σύγχρονου εργαστηρίου έρευνας και ανάπτυξης. Από το 2018 έως το 2022 η εταιρεία υλοποιεί επενδυτικό πρόγραμμα ύψους 10 εκατ. ευρώ.