Γ.Δ.
1403.87 -0,96%
ACAG
+3,74%
5.55
BOCHGR
-2,41%
4.46
CENER
-2,75%
8.5
CNLCAP
0,00%
7.15
DIMAND
-1,98%
8.89
NOVAL
0,00%
2.4
OPTIMA
-1,23%
12.84
TITC
-0,43%
35.05
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-0,70%
1.42
ΑΒΕ
+5,09%
0.475
ΑΔΜΗΕ
-0,63%
2.385
ΑΚΡΙΤ
-0,73%
0.68
ΑΛΜΥ
+4,60%
3.75
ΑΛΦΑ
-1,71%
1.579
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.46
ΑΡΑΙΓ
-1,62%
9.69
ΑΣΚΟ
-0,39%
2.58
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.94
ΑΤΕΚ
+8,67%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
-29,87%
2.16
ΑΤΤΙΚΑ
+0,95%
2.12
ΒΙΟ
-0,75%
5.32
ΒΙΟΚΑ
+1,48%
1.71
ΒΙΟΣΚ
-1,97%
1.49
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.1
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.3
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,34%
17.5
ΔΑΑ
+0,03%
7.902
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.66
ΔΕΗ
-2,43%
12.05
ΔΟΜΙΚ
+0,67%
3
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+1,00%
0.302
ΕΒΡΟΦ
+1,05%
1.45
ΕΕΕ
-1,49%
33.1
ΕΚΤΕΡ
-1,14%
1.562
ΕΛΒΕ
0,00%
4.8
ΕΛΙΝ
-0,50%
2.01
ΕΛΛ
-0,75%
13.25
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-3,18%
1.704
ΕΛΠΕ
-1,16%
6.8
ΕΛΣΤΡ
-2,91%
2
ΕΛΤΟΝ
+0,11%
1.906
ΕΛΧΑ
-2,68%
1.74
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,68%
1.17
ΕΤΕ
-1,44%
7.102
ΕΥΑΠΣ
-0,63%
3.15
ΕΥΔΑΠ
-1,72%
5.7
ΕΥΡΩΒ
-0,08%
1.97
ΕΧΑΕ
-0,57%
4.33
ΙΑΤΡ
+0,67%
1.495
ΙΚΤΙΝ
-3,88%
0.31
ΙΛΥΔΑ
+2,00%
1.785
ΙΝΚΑΤ
+0,42%
4.805
ΙΝΛΙΦ
+0,46%
4.39
ΙΝΛΟΤ
-0,43%
0.921
ΙΝΤΕΚ
-1,20%
5.75
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.36
ΙΝΤΕΤ
+1,45%
1.05
ΙΝΤΚΑ
-0,37%
2.73
ΚΑΡΕΛ
-1,73%
340
ΚΕΚΡ
-3,15%
1.23
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
+0,34%
1.465
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.418
ΚΟΥΑΛ
-2,34%
1.086
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.69
ΚΡΙ
-2,37%
14.4
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+0,21%
0.94
ΛΑΒΙ
0,00%
0.79
ΛΑΜΔΑ
+1,94%
7.34
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.845
ΛΕΒΚ
+2,42%
0.254
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.26
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.79
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.65
ΜΕΒΑ
+0,79%
3.82
ΜΕΝΤΙ
-2,77%
2.11
ΜΕΡΚΟ
0,00%
44
ΜΙΓ
-4,90%
3.2
ΜΙΝ
-0,92%
0.54
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-1,11%
19.58
ΜΟΝΤΑ
+4,74%
3.76
ΜΟΤΟ
-1,96%
2.5
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
-1,06%
24.24
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.69
ΜΠΡΙΚ
+0,50%
2.03
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
-0,60%
33
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3.12
ΝΑΥΠ
+0,69%
0.874
ΞΥΛΚ
0,00%
0.263
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
-0,48%
20.7
ΟΛΠ
-2,62%
29.7
ΟΛΥΜΠ
-0,84%
2.35
ΟΠΑΠ
+0,33%
15.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,13%
0.798
ΟΤΕ
+0,81%
14.89
ΟΤΟΕΛ
-2,62%
10.42
ΠΑΙΡ
0,00%
0.998
ΠΑΠ
-1,25%
2.37
ΠΕΙΡ
-2,02%
3.684
ΠΕΡΦ
-1,93%
5.59
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8
ΠΛΑΘ
+0,89%
3.99
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.5
ΠΡΔ
+9,77%
0.292
ΠΡΕΜΙΑ
+0,67%
1.208
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
-0,19%
5.23
ΡΕΒΟΙΛ
+0,61%
1.65
ΣΑΡ
-3,69%
10.44
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+0,30%
0.34
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.55
ΣΠΕΙΣ
-0,67%
5.92
ΣΠΙ
-1,08%
0.55
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
+0,05%
19.77
ΤΖΚΑ
-1,73%
1.42
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,97%
1.63
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.25
ΦΡΛΚ
-0,80%
3.715
ΧΑΙΔΕ
-0,84%
0.59

Κιάρα Φεράνι: Από αστέρι του Instagram, επιτυχημένη businesswoman

Τα αστέρια του Instagram έχουν τη δύναμη να οδηγούν στα ύψη τις μετοχές των εταιρειών στον χώρο της μόδας και των αξεσουάρ. Πλέον η πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης αποτελεί ένα επιχειρηματικό πεδίο που δίνει τα περιθώρια για να καρποφορήσουν επικερδείς συμφωνίες. Ο λόγος γίνεται αυτή τη φορά για την Κιάρα Φεράνι, τη φοιτήτρια Νομικής στο πανεπιστήμιο του Μποκόνι, η οποία εγκατέλειψε τις σπουδές για να εξελιχθεί μιας από τις μεγαλύτερες fashion blogger και influencer στο Instagram. Σήμερα, διαθέτει πάνω από 24 εκατ. ακολούθους, προσελκύοντας το ενδιαφέρον των μεγάλων εταιρειών που βλέπουν σε εκείνη ένα ιδανικό άτομο για να αναδείξουν τα προϊόντα τους.

Τη Δευτέρα, η μετοχή της Safilo Group εμφάνισε άνοδο έως και 14% στο χρηματιστήριο του Μιλάνο, ύστερα από την ανακοίνωση μιας συνεργασίας με την 34χρόνη Κιάρα Φεράνι. Η εταιρεία οπτικών ειδών θα σχεδιάσει, κατασκευάσει και διανέμει τις ιδέες της διάσημης Ιταλίδας που έκανε τα πρώτα της βήματα στο Διαδίκτυο με τη δημιουργία της ιστοσελίδας της theblondesalad.com το 2009. Τον περασμένο Απρίλιο, η μετοχή της εταιρείας παραγωγής υποδημάτων Tods ανακοίνωσε τον διορισμό της Φεράνι στο διοικητικό συμβούλιο, οδηγώντας τότε τη μετοχή σε κέρδη της τάξεως του 14%.

Μια νέα μορφή μάρκετινγκ

Η Φεράνι όπως και άλλες προσωπικότητες δεν είναι απλά influencers με δεκάδες εκατομμύρια οπαδούς. Ανήκουν σε μια νέα γενιά επιχειρηματιών που έχουν τη δυνατότητα να αξιοποιούν τη δημόσια εικόνα τους για να προσελκύσουν υποψήφιους καταναλωτές μέσα από μια πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης όπως είναι το Instagram. Είναι μια νέα μορφή μάρκετινγκ που δίνει στο ευρύ κοινό τη δυνατότητα της -online- εγγύτητας για να παρακολουθήσει και τα συσχετιστεί με διάφορες προσωπικότητες. Άνθρωποι από όλων τον κόσμο μπορούν να δουν την Τζένιφερ Λοπέζ να παρουσιάζει τα ομώνυμα προϊόντα για τον καθαρισμό προσώπου από το μπάνιο της. Τις αδελφές Καρντάσιαν να φωτογραφίζονται φορώντας τις δικές τους σειρές ρούχων και καλλυντικών.

Οι συνεργασίες της Κιάρα Φεράνι

Αξιοποιώντας με μεγάλη δεξιοτεχνία την αμεσότητα που προσφέρουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, οι influencers ορίζουν μια νέα μορφή της επιχειρηματικότητας. Η Φεράνι έχει επίσης συνάψει συνεργασίες με τις Nespresso, Evian, Intimissimi, Swarowski, Pantene και Guess. Μια τετραετία μετά την δημιουργία της ιστοσελίδας της, η Φεράνι δεν δίστασε να πειραματιστεί με τη δική της μάρκα ρούχων, γνωστή με την επωνυμία Chiara Feragni. Τον Ιούνιο απέκτησε το υπόλοιπο 45% της εταιρείας που διαχειρίζεται την ιστοσελίδα της και όλες τις παρεμφερείς δραστηριότητες.  Όταν ακόμη ήταν κάτω από 30 ετών συμπεριλήφθηκε δυο φορές στη λίστα του περιοδικού Forbes με τους πλουσιότερους ανθρώπους της δικής της ηλικιακής ομάδας.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!