Γ.Δ.
1524.67 0,00%
ACAG
0,00%
6.04
BOCHGR
0,00%
5.08
CENER
0,00%
9.7
CNLCAP
0,00%
7.15
DIMAND
0,00%
8.24
EVR
0,00%
1.465
NOVAL
0,00%
2.36
OPTIMA
0,00%
13
TITC
0,00%
42.3
ΑΑΑΚ
0,00%
4.8
ΑΒΑΞ
0,00%
1.796
ΑΒΕ
0,00%
0.47
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.705
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.8
ΑΛΜΥ
0,00%
4.11
ΑΛΦΑ
0,00%
1.778
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.4
ΑΡΑΙΓ
0,00%
10.12
ΑΣΚΟ
0,00%
3.2
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.1
ΑΤΕΚ
0,00%
0.655
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
0,00%
0.778
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.2
ΒΙΟ
0,00%
5.81
ΒΙΟΚΑ
0,00%
1.94
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.56
ΒΙΟΤ
0,00%
0.25
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.18
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.44
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.4
ΔΑΑ
0,00%
8.172
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.44
ΔΕΗ
0,00%
12.51
ΔΟΜΙΚ
0,00%
2.94
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.331
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.86
ΕΕΕ
0,00%
33.04
ΕΚΤΕΡ
0,00%
1.768
ΕΛΒΕ
0,00%
5
ΕΛΙΝ
0,00%
2.27
ΕΛΛ
0,00%
14.4
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.24
ΕΛΠΕ
0,00%
7.7
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.1
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.884
ΕΛΧΑ
0,00%
2.175
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.21
ΕΤΕ
0,00%
8.33
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.4
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.97
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.49
ΕΧΑΕ
0,00%
4.77
ΙΑΤΡ
0,00%
1.685
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.3545
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.74
ΙΝΚΑΤ
0,00%
4.75
ΙΝΚΑΤΔ
0,00%
0.01
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.64
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.068
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.92
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.12
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.145
ΚΑΡΕΛ
0,00%
344
ΚΕΚΡ
0,00%
1.325
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.74
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.456
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.408
ΚΟΥΕΣ
0,00%
6.19
ΚΡΙ
0,00%
15.95
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.85
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.01
ΛΑΒΙ
0,00%
0.808
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.19
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.2
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.03
ΛΕΒΚ
0,00%
0.274
ΛΕΒΠ
0,00%
0.27
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.63
ΛΟΥΛΗ
0,00%
3.03
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.606
ΜΕΒΑ
0,00%
3.89
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.25
ΜΕΡΚΟ
0,00%
39
ΜΙΓ
0,00%
2.835
ΜΙΝ
0,00%
0.515
ΜΟΗ
0,00%
21.68
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.62
ΜΟΤΟ
0,00%
2.86
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.665
ΜΠΕΛΑ
0,00%
24.88
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.76
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.24
ΜΠΤΚ
0,00%
0.59
ΜΥΤΙΛ
0,00%
33
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3.06
ΝΑΥΠ
0,00%
0.786
ΞΥΛΚ
0,00%
0.285
ΞΥΛΠ
0,00%
0.316
ΟΛΘ
0,00%
29.1
ΟΛΠ
0,00%
28.4
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.51
ΟΠΑΠ
0,00%
16.07
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.78
ΟΤΕ
0,00%
14.87
ΟΤΟΕΛ
0,00%
10.92
ΠΑΙΡ
0,00%
1.05
ΠΑΠ
0,00%
2.51
ΠΕΙΡ
0,00%
4.319
ΠΕΡΦ
0,00%
5.6
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.3
ΠΛΑΘ
0,00%
4.125
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.8
ΠΡΔ
0,00%
0.28
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.206
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.45
ΠΡΟΦ
0,00%
5.28
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.705
ΣΑΡ
0,00%
10.82
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.358
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.535
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.94
ΣΠΙ
0,00%
0.616
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20.1
ΤΖΚΑ
0,00%
1.51
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.21
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.65
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.9
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.196
ΦΡΛΚ
0,00%
3.95
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.585

Κιάρα Φεράνι: Από αστέρι του Instagram, επιτυχημένη businesswoman

Τα αστέρια του Instagram έχουν τη δύναμη να οδηγούν στα ύψη τις μετοχές των εταιρειών στον χώρο της μόδας και των αξεσουάρ. Πλέον η πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης αποτελεί ένα επιχειρηματικό πεδίο που δίνει τα περιθώρια για να καρποφορήσουν επικερδείς συμφωνίες. Ο λόγος γίνεται αυτή τη φορά για την Κιάρα Φεράνι, τη φοιτήτρια Νομικής στο πανεπιστήμιο του Μποκόνι, η οποία εγκατέλειψε τις σπουδές για να εξελιχθεί μιας από τις μεγαλύτερες fashion blogger και influencer στο Instagram. Σήμερα, διαθέτει πάνω από 24 εκατ. ακολούθους, προσελκύοντας το ενδιαφέρον των μεγάλων εταιρειών που βλέπουν σε εκείνη ένα ιδανικό άτομο για να αναδείξουν τα προϊόντα τους.

Τη Δευτέρα, η μετοχή της Safilo Group εμφάνισε άνοδο έως και 14% στο χρηματιστήριο του Μιλάνο, ύστερα από την ανακοίνωση μιας συνεργασίας με την 34χρόνη Κιάρα Φεράνι. Η εταιρεία οπτικών ειδών θα σχεδιάσει, κατασκευάσει και διανέμει τις ιδέες της διάσημης Ιταλίδας που έκανε τα πρώτα της βήματα στο Διαδίκτυο με τη δημιουργία της ιστοσελίδας της theblondesalad.com το 2009. Τον περασμένο Απρίλιο, η μετοχή της εταιρείας παραγωγής υποδημάτων Tods ανακοίνωσε τον διορισμό της Φεράνι στο διοικητικό συμβούλιο, οδηγώντας τότε τη μετοχή σε κέρδη της τάξεως του 14%.

Μια νέα μορφή μάρκετινγκ

Η Φεράνι όπως και άλλες προσωπικότητες δεν είναι απλά influencers με δεκάδες εκατομμύρια οπαδούς. Ανήκουν σε μια νέα γενιά επιχειρηματιών που έχουν τη δυνατότητα να αξιοποιούν τη δημόσια εικόνα τους για να προσελκύσουν υποψήφιους καταναλωτές μέσα από μια πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης όπως είναι το Instagram. Είναι μια νέα μορφή μάρκετινγκ που δίνει στο ευρύ κοινό τη δυνατότητα της -online- εγγύτητας για να παρακολουθήσει και τα συσχετιστεί με διάφορες προσωπικότητες. Άνθρωποι από όλων τον κόσμο μπορούν να δουν την Τζένιφερ Λοπέζ να παρουσιάζει τα ομώνυμα προϊόντα για τον καθαρισμό προσώπου από το μπάνιο της. Τις αδελφές Καρντάσιαν να φωτογραφίζονται φορώντας τις δικές τους σειρές ρούχων και καλλυντικών.

Οι συνεργασίες της Κιάρα Φεράνι

Αξιοποιώντας με μεγάλη δεξιοτεχνία την αμεσότητα που προσφέρουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, οι influencers ορίζουν μια νέα μορφή της επιχειρηματικότητας. Η Φεράνι έχει επίσης συνάψει συνεργασίες με τις Nespresso, Evian, Intimissimi, Swarowski, Pantene και Guess. Μια τετραετία μετά την δημιουργία της ιστοσελίδας της, η Φεράνι δεν δίστασε να πειραματιστεί με τη δική της μάρκα ρούχων, γνωστή με την επωνυμία Chiara Feragni. Τον Ιούνιο απέκτησε το υπόλοιπο 45% της εταιρείας που διαχειρίζεται την ιστοσελίδα της και όλες τις παρεμφερείς δραστηριότητες.  Όταν ακόμη ήταν κάτω από 30 ετών συμπεριλήφθηκε δυο φορές στη λίστα του περιοδικού Forbes με τους πλουσιότερους ανθρώπους της δικής της ηλικιακής ομάδας.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!