Γ.Δ.
1618.16 +0,04%
ACAG
-0,32%
6.16
AEM
+0,35%
4.545
AKTR
-0,55%
5.45
BOCHGR
-1,11%
5.34
CENER
+0,32%
9.5
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+0,49%
8.24
EVR
+0,58%
1.745
NOVAL
+0,20%
2.54
OPTIMA
-0,43%
14.04
TITC
-0,83%
41.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+2,27%
2.25
ΑΒΕ
-3,60%
0.429
ΑΔΜΗΕ
-0,18%
2.815
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.75
ΑΛΜΥ
+1,29%
4.31
ΑΛΦΑ
+1,34%
1.89
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+1,51%
11.4
ΑΣΚΟ
+0,63%
3.22
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.28
ΑΤΕΚ
+2,72%
1.51
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-0,57%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
-1,64%
2.4
ΒΙΟ
-0,17%
5.83
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.925
ΒΙΟΣΚ
-0,64%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,33%
2.48
ΓΕΒΚΑ
-0,63%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.9
ΔΑΑ
-1,05%
8.312
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-0,67%
13.33
ΔΟΜΙΚ
-0,35%
2.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,11%
0.38
ΕΒΡΟΦ
+1,30%
1.955
ΕΕΕ
-0,76%
39.2
ΕΚΤΕΡ
-3,96%
2.06
ΕΛΒΕ
+2,80%
5.5
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
-1,33%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,37%
2.265
ΕΛΠΕ
+0,82%
8.04
ΕΛΣΤΡ
+2,11%
2.42
ΕΛΤΟΝ
+0,87%
1.858
ΕΛΧΑ
-0,46%
2.165
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,75%
1.125
ΕΤΕ
+1,50%
8.648
ΕΥΑΠΣ
+0,29%
3.45
ΕΥΔΑΠ
+0,33%
6.06
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.484
ΕΧΑΕ
-1,00%
4.95
ΙΑΤΡ
-0,49%
2.05
ΙΚΤΙΝ
-1,10%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,86%
1.765
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.85
ΙΝΛΟΤ
-1,65%
1.072
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΤ
-2,18%
1.12
ΙΝΤΚΑ
-1,52%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
326
ΚΕΚΡ
-3,41%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
+1,77%
0.459
ΚΟΥΑΛ
-1,95%
1.31
ΚΟΥΕΣ
+0,64%
6.3
ΚΡΙ
-0,60%
16.5
ΚΤΗΛΑ
-1,00%
1.98
ΚΥΡΙΟ
+0,49%
1.02
ΛΑΒΙ
-0,73%
0.812
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
+4,76%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
+4,42%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,29%
3.4
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
+1,53%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-2,17%
2.25
ΜΕΡΚΟ
+3,13%
39.6
ΜΙΓ
0,00%
2.865
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
+0,36%
22.4
ΜΟΝΤΑ
-0,53%
3.78
ΜΟΤΟ
-0,18%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,36%
27.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
-0,82%
2.42
ΜΠΤΚ
+5,13%
0.615
ΜΥΤΙΛ
+1,71%
36.96
ΝΑΚΑΣ
-1,88%
3.14
ΝΑΥΠ
+0,49%
0.828
ΞΥΛΚ
-1,87%
0.262
ΞΥΛΠ
+10,00%
0.396
ΟΛΘ
+1,79%
28.5
ΟΛΠ
+1,36%
33.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
-1,44%
17.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,23%
0.8
ΟΤΕ
-0,40%
15
ΟΤΟΕΛ
-0,36%
11.06
ΠΑΙΡ
-4,29%
1.005
ΠΑΠ
-1,14%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,26%
4.808
ΠΕΡΦ
-1,28%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,99%
8
ΠΛΑΘ
-0,25%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
-0,76%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-0,16%
1.28
ΠΡΟΝΤΕΑ
-4,10%
5.85
ΠΡΟΦ
+1,74%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
-0,28%
1.755
ΣΑΡ
-1,72%
12.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.354
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.565
ΣΠΕΙΣ
-1,40%
5.64
ΣΠΙ
+4,65%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,95%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+9,17%
0.238
ΦΡΛΚ
-1,27%
4.28
ΧΑΙΔΕ
+1,27%
0.8

Κιάρα Φεράνι: Από αστέρι του Instagram, επιτυχημένη businesswoman

Τα αστέρια του Instagram έχουν τη δύναμη να οδηγούν στα ύψη τις μετοχές των εταιρειών στον χώρο της μόδας και των αξεσουάρ. Πλέον η πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης αποτελεί ένα επιχειρηματικό πεδίο που δίνει τα περιθώρια για να καρποφορήσουν επικερδείς συμφωνίες. Ο λόγος γίνεται αυτή τη φορά για την Κιάρα Φεράνι, τη φοιτήτρια Νομικής στο πανεπιστήμιο του Μποκόνι, η οποία εγκατέλειψε τις σπουδές για να εξελιχθεί μιας από τις μεγαλύτερες fashion blogger και influencer στο Instagram. Σήμερα, διαθέτει πάνω από 24 εκατ. ακολούθους, προσελκύοντας το ενδιαφέρον των μεγάλων εταιρειών που βλέπουν σε εκείνη ένα ιδανικό άτομο για να αναδείξουν τα προϊόντα τους.

Τη Δευτέρα, η μετοχή της Safilo Group εμφάνισε άνοδο έως και 14% στο χρηματιστήριο του Μιλάνο, ύστερα από την ανακοίνωση μιας συνεργασίας με την 34χρόνη Κιάρα Φεράνι. Η εταιρεία οπτικών ειδών θα σχεδιάσει, κατασκευάσει και διανέμει τις ιδέες της διάσημης Ιταλίδας που έκανε τα πρώτα της βήματα στο Διαδίκτυο με τη δημιουργία της ιστοσελίδας της theblondesalad.com το 2009. Τον περασμένο Απρίλιο, η μετοχή της εταιρείας παραγωγής υποδημάτων Tods ανακοίνωσε τον διορισμό της Φεράνι στο διοικητικό συμβούλιο, οδηγώντας τότε τη μετοχή σε κέρδη της τάξεως του 14%.

Μια νέα μορφή μάρκετινγκ

Η Φεράνι όπως και άλλες προσωπικότητες δεν είναι απλά influencers με δεκάδες εκατομμύρια οπαδούς. Ανήκουν σε μια νέα γενιά επιχειρηματιών που έχουν τη δυνατότητα να αξιοποιούν τη δημόσια εικόνα τους για να προσελκύσουν υποψήφιους καταναλωτές μέσα από μια πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης όπως είναι το Instagram. Είναι μια νέα μορφή μάρκετινγκ που δίνει στο ευρύ κοινό τη δυνατότητα της -online- εγγύτητας για να παρακολουθήσει και τα συσχετιστεί με διάφορες προσωπικότητες. Άνθρωποι από όλων τον κόσμο μπορούν να δουν την Τζένιφερ Λοπέζ να παρουσιάζει τα ομώνυμα προϊόντα για τον καθαρισμό προσώπου από το μπάνιο της. Τις αδελφές Καρντάσιαν να φωτογραφίζονται φορώντας τις δικές τους σειρές ρούχων και καλλυντικών.

Οι συνεργασίες της Κιάρα Φεράνι

Αξιοποιώντας με μεγάλη δεξιοτεχνία την αμεσότητα που προσφέρουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, οι influencers ορίζουν μια νέα μορφή της επιχειρηματικότητας. Η Φεράνι έχει επίσης συνάψει συνεργασίες με τις Nespresso, Evian, Intimissimi, Swarowski, Pantene και Guess. Μια τετραετία μετά την δημιουργία της ιστοσελίδας της, η Φεράνι δεν δίστασε να πειραματιστεί με τη δική της μάρκα ρούχων, γνωστή με την επωνυμία Chiara Feragni. Τον Ιούνιο απέκτησε το υπόλοιπο 45% της εταιρείας που διαχειρίζεται την ιστοσελίδα της και όλες τις παρεμφερείς δραστηριότητες.  Όταν ακόμη ήταν κάτω από 30 ετών συμπεριλήφθηκε δυο φορές στη λίστα του περιοδικού Forbes με τους πλουσιότερους ανθρώπους της δικής της ηλικιακής ομάδας.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!