THEPOWERGAME
Έχουν περάσει περίπου έξι μήνες από την ημέρα που η Avramar, η νέα εταιρεία που προέκυψε από την ένωση του ομίλου Andromeda και των εταιρειών Νηρέας, Σελόντα και Περσέας, έκανε την πρώτη της δημόσια εμφάνιση.
Διάστημα ικανό να γίνει γνωστή στους συνεργάτες της σε Ελλάδα αλλά κυρίως στο εξωτερικό όπου κατευθύνεται το 80% της παραγωγής της.
Πλέον εδώ και λίγες ημέρες, από τις αρχές του Ιουλίου η εταιρεία, η οποία γίνεται και επίσημα η μεγαλύτερη εταιρεία ιχθυοκαλλιεργειών στην Ελλάδα, έχει προχωρήσει σε ενιαία τιμολόγηση καθώς και με κοινή ετικέτα για τα προϊόντα που προέρχονται από την Ελλάδα ενώ τον Σεπτέμβριο αναμένεται να ξεκινήσει η ίδια διαδικασία και για αυτά από την Ισπανία.
Με την εστίαση να είναι κλειστή το μεγαλύτερο μέρος του 2020 και τον τουρισμό περιορισμένο ο όμιλος έδειξε αντιστάσεις το 2020 καταγράφοντας απώλειες της τάξης του 5% στις πωλήσεις της περασμένης χρονιάς οι οποίες σε ενοποιημένο επίπεδο ανήλθαν σε 390 εκατ. ευρώ με οριακά θετικό EBITDA.
Η φετινή χρονιά ξεκίνησε με το δεξί με τον όγκο πωλήσεων να αγγίζει το 10% στο πρώτο εξάμηνο.
Τα στελέχη της εταιρείας ευελπιστούν ότι η φετινή χρονιά, αν δεν υπάρξουν αρνητικές εξελίξεις, θα είναι η πρώτη κερδοφόρα χρήση της εταιρείας.
Η κερδοφορία αναμένεται να βελτιωθεί και από το ανασχεδιασμό του ομίλου ο οποίος περιλαμβάνει μεγαλύτερες και πιο αποδοτικές μονάδες ιχθυοκαλλιέργειας όπως εξήγησε το CEO της Avramar, Alex Myers, σε δημοσιογραφική ενημέρωση.
Προς αυτή την κατεύθυνση θα κινηθεί ένα μεγάλο τμήμα του επενδυτικού προγράμματος ύψους 25 εκατ. ευρώ.
Ο όμιλος αναμένει την νέα οριοθέτηση των Περιοχών Οργανωμένης Ανάπτυξης Υδατοκαλλιεργειών ώστε να προχωρήσει στα επόμενα βήματα του.
Αξίζει να αναφερθεί ότι σήμερα ο όμιλος διαθέτει 10 ιχθυογεννητικούς σταθμούς, 63 μονάδες ιχθυοκαλλιέργειας στην Ελλάδα και 9 στην Ισπανία και 12 συσκευαστήρια στις δύο χώρες.
Η Avramar η οποία έχει έδρα στην Βαλένθια αλλά το μεγαλύτερο μέρος της παραγωγής της βρίσκεται στην Ελλάδα ελέγχεται από το αμερικανικό fund Amerra Capital και το Mubadala Investment με έδρα το Άμπου Ντάμπι.
Διαχρονικός στόχος τόσο των εταιρειών που προηγήθηκαν της συνένωσης όσο και της νέας ηγεσίας είναι η είσοδος στο φιλεταρισμένο ψάρι ώστε να αυξήσουν το πελατολόγιο τους κυρίως στην αγορά των σούπερ μάρκετ.