Γ.Δ.
1448.76 -0,67%
ACAG
-1,19%
5.8
CENER
-0,10%
9.89
CNLCAP
0,00%
7.3
DIMAND
+0,93%
8.65
NOVAL
-0,40%
2.739
OPTIMA
-1,51%
11.72
TITC
-1,42%
31.15
ΑΑΑΚ
-9,30%
5.85
ΑΒΑΞ
-2,05%
1.434
ΑΒΕ
+0,87%
0.464
ΑΔΜΗΕ
-0,66%
2.25
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.95
ΑΛΜΥ
+0,18%
2.82
ΑΛΦΑ
-0,71%
1.688
ΑΝΔΡΟ
+0,93%
6.5
ΑΡΑΙΓ
-0,50%
11.96
ΑΣΚΟ
+1,76%
2.89
ΑΣΤΑΚ
+2,56%
7.2
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.56
ΑΤΤ
-1,44%
13.7
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.54
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-2,61%
5.96
ΒΙΟΚΑ
-2,35%
2.49
ΒΙΟΣΚ
+0,78%
1.3
ΒΙΟΤ
0,00%
0.24
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.36
ΓΕΒΚΑ
+2,24%
1.595
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,91%
17.74
ΔΑΑ
-0,70%
7.934
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.4
ΔΕΗ
-1,98%
11.39
ΔΟΜΙΚ
-0,68%
3.67
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-5,17%
0.312
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.495
ΕΕΕ
-0,12%
31.98
ΕΚΤΕΡ
+0,73%
4.14
ΕΛΒΕ
+1,92%
5.3
ΕΛΙΝ
-1,77%
2.22
ΕΛΛ
+0,37%
13.75
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-1,14%
2.6
ΕΛΠΕ
-1,57%
7.52
ΕΛΣΤΡ
-0,87%
2.28
ΕΛΤΟΝ
-0,91%
1.752
ΕΛΧΑ
-2,34%
1.836
ΕΝΤΕΡ
0,00%
8.01
ΕΠΙΛΚ
+9,38%
0.14
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
-0,77%
1.285
ΕΤΕ
+0,23%
7.99
ΕΥΑΠΣ
+0,30%
3.38
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.82
ΕΥΡΩΒ
-1,07%
2.117
ΕΧΑΕ
-1,45%
4.77
ΙΑΤΡ
+10,00%
1.815
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.39
ΙΛΥΔΑ
-0,58%
1.72
ΙΝΚΑΤ
-0,40%
4.98
ΙΝΛΙΦ
+0,61%
4.98
ΙΝΛΟΤ
+0,64%
1.264
ΙΝΤΕΚ
+0,17%
5.99
ΙΝΤΕΡΚΟ
-0,81%
2.44
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.25
ΙΝΤΚΑ
+0,29%
3.47
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
+4,32%
1.57
ΚΕΠΕΝ
-3,85%
1.75
ΚΛΜ
-0,65%
1.54
ΚΟΡΔΕ
-3,94%
0.488
ΚΟΥΑΛ
-1,09%
1.274
ΚΟΥΕΣ
-1,31%
5.26
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+2,19%
11.65
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.72
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.11
ΛΑΒΙ
-0,54%
0.915
ΛΑΜΔΑ
-1,74%
7.34
ΛΑΜΨΑ
-1,69%
35
ΛΑΝΑΚ
-0,52%
0.965
ΛΕΒΚ
0,00%
0.314
ΛΕΒΠ
+4,90%
0.3
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.43
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.71
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.852
ΜΕΒΑ
-0,76%
3.93
ΜΕΝΤΙ
-0,37%
2.68
ΜΕΡΚΟ
+8,57%
45.6
ΜΙΓ
+0,40%
3.79
ΜΙΝ
-3,28%
0.59
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-1,38%
22.86
ΜΟΝΤΑ
+3,03%
3.4
ΜΟΤΟ
+1,10%
2.76
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.675
ΜΠΕΛΑ
-1,17%
25.36
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.47
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.93
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
-2,29%
35.86
ΝΑΚΑΣ
+5,88%
2.88
ΝΑΥΠ
-7,60%
0.9
ΞΥΛΚ
+2,46%
0.292
ΞΥΛΠ
-13,41%
0.426
ΟΛΘ
-1,88%
20.9
ΟΛΠ
+0,37%
27.15
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.5
ΟΠΑΠ
+0,19%
15.63
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,11%
0.896
ΟΤΕ
-0,92%
14.07
ΟΤΟΕΛ
-0,17%
11.76
ΠΑΙΡ
-3,67%
1.05
ΠΑΠ
-0,84%
2.37
ΠΕΙΡ
+0,13%
3.781
ΠΕΤΡΟ
+0,94%
8.62
ΠΛΑΘ
-0,90%
3.855
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.7
ΠΡΔ
+5,04%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
-0,17%
1.154
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
+4,16%
5.26
ΡΕΒΟΙΛ
-1,03%
1.925
ΣΑΡ
-1,39%
11.34
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
-8,82%
0.031
ΣΕΝΤΡ
+1,77%
0.345
ΣΙΔΜΑ
+2,11%
1.695
ΣΠΕΙΣ
+1,18%
6.84
ΣΠΙ
+1,20%
0.676
ΣΠΥΡ
0,00%
0.14
ΤΕΝΕΡΓ
+0,10%
19.3
ΤΖΚΑ
+2,74%
1.5
ΤΡΑΣΤΟΡ
+0,89%
1.14
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,86%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.95
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.22
ΦΡΛΚ
-0,75%
3.95
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.665

Στη Βουλή το σχέδιο νόμου για την σύμβαση του αυτοκινητόδρομου Ε65

Κατατέθηκε αργά το βράδυ στη Βουλή το σχέδιο νόμου του Υπουργείου Υποδομών Μεταφορών που αφορά στη σύμβαση για την κατασκευή του αυτοκινητόδρομου κεντρικής Ελλάδας Ε65.

Όπως έχει δηλώσει ο Υπουργός Υποδομών Κώστας Αχ. Καραμανλής, πρόκειται για εμβληματικό έργο, που θα συνδέει την Αθήνα με τη Δυτική Μακεδονία, αλλά και με την Ιταλία μέσω του Λιμένα της Ηγουμενίτσας, καθώς και με τα Δυτικά Βαλκάνια και από εκεί, με την κεντρική και βόρεια Ευρώπη. Μάλιστα με την ολοκλήρωσή του Ε65 το ταξίδι από Λαμία έως και Εγνατία θα διαρκεί μια ώρα και τριάντα λεπτά, αντί των δύο ωρών και τριάντα λεπτά, που απαιτούνται σήμερα.

Η συζήτηση θα ξεκινήσει την επόμενη εβδομάδα στην επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής και όπως αναφέρεται στην  αιτιολογική έκθεση, με την προτεινόμενη τροποποίηση της σύμβασης παραχώρησης, ενεργοποιείται το δικαίωμα του δημοσίου να εκκινήσει τις εργασίες κατασκευής του βόρειου τμήματος του οδικού άξονα του Αυτοκινητόδρομου Κεντρικής Ελλάδος Ε65 (Τρίκαλα -Εγνατία Οδός), το οποίο είχε χαρακτηριστεί αναβαλλόμενο και παρέμενε σε εκκρεμότητα λόγω αδυναμίας χρηματοδότησης κατά το μέρος που επιβάρυνε το εθνικό σκέλος.
Με την ένταξη του έργου προς χρηματοδότηση στο Ταμείο Ανάκαμψης, καθίσταται δυνατή η έναρξη των σχετικών εργασιών για την κατασκευή και παράδοσή του σε πλήρη λειτουργία.

Η έκθεση του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους υπογραμμίζει – Κόστος κατασκευής και τμήματα

Α. Με τις διατάξεις του υπόψη νομοσχεδίου κυρώνεται και αποκτά ισχύ νόμου από 24.6.2021 Συμφωνία Τροποποίησης Διατάξεων της ανωτέρω αρχικής Σύμβασης Παραχώρησης, για το έργο της Μελέτης, Κατασκευής, Χρηματοδότησης, Λειτουργίας, Συντήρησης και Εκμετάλλευσης του Αυτοκινητοδρόμου Κεντρικής Ελλάδος (Ε65), που έχει κυρωθεί με τον ν.3597/2007, όπως αυτή τροποποιήθηκε.

Με την κυρούμενη Τροποποιητική Συμφωνία, οποία υπεγράφη μεταξύ αφενός του Ελληνικού Δημοσίου και αφετέρου της ανώνυμης εταιρείας με την επωνυμία «Αυτοκινητόδρομος Κεντρικής Ελλάδας Ανώνυμη Εταιρεία Παραχώρησης» (εφεξής «Παραχωρησιούχος») και εκ τρίτου των Μετόχων αυτής, προβλέπεται ολοκλήρωση της κατασκευής του Αναβαλλόμενου Τμήματος Β [ Α/Κ Τρικάλων – Α/Κ Γρεβενών (32,45 χλμ.) και Α/Κ Γρεβενών – Α/Κ Εγνατία (38,05 χλμ.)], από την Παραχωρησιούχο εταιρεία, εντός του προβλεπόμενου χρονοδιαγράμματος. Επίσης, καθορίζονται, τα δικαιώματα και οι υποχρεώσεις του Ελληνικού Δημοσίου και του Παραχωρησιούχου για την ολοκλήρωση του έργου.

Β. Από τις προτεινόμενες διατάξεις, σύμφωνα με το αρμόδιο Υπουργείο, προκαλούνται επί του κρατικού προϋπολογισμού τα συγκεκριμένα οικονομικά αποτελέσματα:

Δαπάνη ύψους 39 εκατ. ευρώ, από την ανάληψη του κόστους κατασκευής του προαναφερόμενου Αναβαλλόμενου Τμήματος Β’ του Αυτοκινητόδρομου Κεντρικής Ελλάδας μέσω του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων με χρηματοδότηση από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας.

Ενδεχόμενη μελλοντική αύξηση των δημοσίων εσόδων, από την απόδοση στο Δημόσιο, τυχόν εσόδων του προαναφερόμενου Τμήματος του Αυτοκινητόδρομου, σε περίπτωση που προκύψουν μετά την αφαίρεση των δαπανών λειτουργίας και συντήρησης αυτού.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!