Γ.Δ.
1452.5 -0,26%
ACAG
+0,52%
5.84
BOCHGR
0,00%
4.54
CENER
-0,11%
9.11
CNLCAP
-2,68%
7.25
DIMAND
-2,25%
7.82
NOVAL
-0,65%
2.285
OPTIMA
-2,33%
12.56
TITC
-1,00%
39.6
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-2,23%
1.494
ΑΒΕ
+0,22%
0.449
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.6
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.69
ΑΛΜΥ
-0,87%
4.56
ΑΛΦΑ
-0,47%
1.5795
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.4
ΑΡΑΙΓ
-1,66%
10.07
ΑΣΚΟ
0,00%
2.83
ΑΣΤΑΚ
-3,51%
7.14
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
0,00%
0.67
ΑΤΤΙΚΑ
-1,35%
2.19
ΒΙΟ
-3,30%
5.27
ΒΙΟΚΑ
-0,27%
1.865
ΒΙΟΣΚ
-0,62%
1.6
ΒΙΟΤ
-3,01%
0.258
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.18
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.39
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,19%
18.2
ΔΑΑ
0,00%
8
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.58
ΔΕΗ
-0,60%
11.6
ΔΟΜΙΚ
-4,32%
2.77
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.308
ΕΒΡΟΦ
-1,96%
1.755
ΕΕΕ
-0,74%
32.18
ΕΚΤΕΡ
-1,02%
1.75
ΕΛΒΕ
0,00%
4.78
ΕΛΙΝ
+2,83%
2.18
ΕΛΛ
+1,75%
14.5
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
1.938
ΕΛΠΕ
+0,27%
7.3
ΕΛΣΤΡ
+0,97%
2.08
ΕΛΤΟΝ
-1,07%
1.856
ΕΛΧΑ
-0,74%
1.88
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.185
ΕΤΕ
+0,80%
7.84
ΕΥΑΠΣ
-0,62%
3.21
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.8
ΕΥΡΩΒ
+0,63%
2.25
ΕΧΑΕ
-1,54%
4.47
ΙΑΤΡ
-3,23%
1.5
ΙΚΤΙΝ
-0,30%
0.334
ΙΛΥΔΑ
-0,25%
1.975
ΙΝΚΑΤ
+1,05%
4.83
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.75
ΙΝΛΟΤ
+2,46%
0.998
ΙΝΤΕΚ
+0,17%
5.86
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,50%
2.46
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.05
ΙΝΤΚΑ
-0,35%
2.86
ΚΑΡΕΛ
-1,18%
336
ΚΕΚΡ
+1,26%
1.21
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
0,00%
1.5
ΚΟΡΔΕ
-0,46%
0.429
ΚΟΥΑΛ
+1,72%
1.18
ΚΟΥΕΣ
+0,17%
5.86
ΚΡΙ
+0,33%
15.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.91
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.99
ΛΑΒΙ
-0,27%
0.737
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.17
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.27
ΛΕΒΠ
0,00%
0.26
ΛΟΓΟΣ
-3,80%
1.52
ΛΟΥΛΗ
-0,69%
2.86
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.61
ΜΕΒΑ
+1,79%
3.99
ΜΕΝΤΙ
-1,86%
2.11
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
-1,21%
2.855
ΜΙΝ
0,00%
0.494
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,78%
20.56
ΜΟΝΤΑ
-1,11%
3.56
ΜΟΤΟ
-0,37%
2.69
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.605
ΜΠΕΛΑ
-0,79%
25.18
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.75
ΜΠΡΙΚ
+0,93%
2.16
ΜΠΤΚ
0,00%
0.55
ΜΥΤΙΛ
-1,18%
33.4
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.82
ΝΑΥΠ
+0,24%
0.822
ΞΥΛΚ
0,00%
0.271
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
0,00%
22
ΟΛΠ
-0,17%
30.05
ΟΛΥΜΠ
+1,30%
2.34
ΟΠΑΠ
-0,25%
15.69
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,63%
0.798
ΟΤΕ
+0,61%
14.85
ΟΤΟΕΛ
-1,33%
10.36
ΠΑΙΡ
+3,33%
0.992
ΠΑΠ
0,00%
2.37
ΠΕΙΡ
-1,04%
3.891
ΠΕΡΦ
+0,19%
5.39
ΠΕΤΡΟ
-1,20%
8.24
ΠΛΑΘ
-0,25%
3.92
ΠΛΑΚΡ
+2,08%
14.7
ΠΡΔ
+8,70%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+1,53%
1.198
ΠΡΟΝΤΕΑ
-5,07%
6.55
ΠΡΟΦ
+0,77%
5.24
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.71
ΣΑΡ
+0,19%
10.74
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,30%
0.334
ΣΙΔΜΑ
+1,61%
1.575
ΣΠΕΙΣ
+1,71%
5.94
ΣΠΙ
+0,39%
0.52
ΣΠΥΡ
0,00%
0.138
ΤΕΝΕΡΓ
+0,96%
20.02
ΤΖΚΑ
-1,67%
1.475
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.05
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,12%
1.636
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
-0,61%
8.1
ΦΡΙΓΟ
+4,55%
0.23
ΦΡΛΚ
-1,86%
3.7
ΧΑΙΔΕ
+1,69%
0.6

Σταϊκούρας: 18 σταθμοί στο Μετρό Θεσσαλονίκης σε έναν χρόνο

Στο Μετρό Θεσσαλονίκης αναφέρθηκε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σταϊκούρας, μιλώντας στα Παραπολιτικά 90,1.

Μεταξύ άλλων, τόνισε:

Για το Μετρό της Θεσσαλονίκης

«Χρειάζεται υπομονή έτσι ώστε να κυλήσουν όλα ομαλά στη λειτουργία του Μετρό. Οι πρώτες εβδομάδες θέλουν εξοικείωση από όλους τους συμμετέχοντες σε αυτό το έργο. Για παράδειγμα υπάρχουν πάρα πολλοί συμπατριώτες μας που δικαιούνται εκπτωτικές κάρτες, αυτοί είναι περίπου 50 χιλιάδες. Φοιτητές, ΑΜΕΑ, άνεργοι  αντιλαμβάνεστε ότι 50 χιλιαδες κάρτες δεν μπορούν να βγουν σε 3-4 ημέρες  έχουμε φτάσει περίπου στις 5.000 άρα κάποιες ουρές που βλέπετε είναι εύλογο να υπάρχουν. Τα δρομολόγια εκτελούνται κανονικότατα και από τις πρώτες εκτιμήσεις περίπου μισό εκατομμύριο πολίτες έχουν μπει στο Μετρό στη Θεσσαλονίκη».

Για την επέκταση του Μετρό προς την Καλαμαριά    

«Πέντε νέοι σταθμοί θα είναι έτοιμοι μέχρι το τέλος του ’25 άρα το μετρό στη Θεσσαλονίκη σε ένα χρόνο από σήμερα δεν θα έχει 13 σταθμούς θα έχει 18. Ταυτόχρονα έχουμε παρουσιάσει μελέτες για το πώς μπορούμε να επεκταθούμε πρωτίστως προς τα Δυτικά αλλά και να φτάσουμε στο αεροδρόμιο τα επόμενα χρόνια εξασφαλίζοντας βέβαια πριν την αναγκαία χρηματοδότηση που αυτή τη στιγμή δεν υφίσταται αλλά είναι μια από τις προτεραιότητες που έχουμε».

Ερωτηθείς αν είναι ασφαλές το σιδηροδρομικό δίκτυο

«Πρέπει πάντα να κάνουμε όλοι μας ότι μπορούμε ώστε οι μεταφορές να είναι πιο ασφαλείς. Απόλυτη ασφάλεια στις μεταφορές ακόμα και σε έναν αυτοκινητόδρομο ξέρετε πολύ καλά ότι υπάρχει και ο ανθρώπινος παράγοντας. Αυτό που πρέπει να κάνει η πολιτεία είναι να ενισχύει διαρκώς την ασφάλεια των μεταφορών. Πράγματι στον ελληνικό σιδηρόδρομο χρειάζεται να γίνουν πάρα πολλές επενδύσεις και να αναληφθούν πάρα πολλές πρωτοβουλίες έτσι ώστε να καλύψουμε το χαμένο έδαφος των προηγούμενων δεκαετιών. Πρώτη προτεραιότητα και είναι ήδη σε δημόσια διαβούλευση, θα επιδιώξουμε να νομοθετήσουμε φέτος, είναι ένας νέος ΟΣΕ όπου θα έχουμε έναν φορέα ώστε αυτός να έχει την ευθύνη των πράξεων που αφορούν την ασφάλεια των σιδηροδρόμων. Δεύτερον, έχουμε συμφωνήσει με τους ευρωπαίους σε ένα κείμενο συγκεκριμένων πρωτοβουλιών που πρέπει να αναληφθούν την επόμενη διετία έτσι ώστε να ενισχύουμε διαρκώς αυτό το οποίο είναι το ζητούμενο. Τρίτον έχουμε επενδύσεις, έχουμε δηλαδή να επενδύσουμε στον ελληνικό σιδηρόδρομο. Τις επόμενες ημέρες ξεκινούμε τις διαδικασίες για οκτώ συγκεκριμένες παρεμβάσεις, ουσιαστικά μιλάμε για οδικά έργα, γέφυρες και σιδηρόδρομο στην Θεσσαλία και την Στερεά Ελλάδα για την μόνιμη αποκατάσταση, με υψηλότερη ανθεκτικότητα, των καταστροφών από τον Daniel.  Αυτή τη στιγμή αν κάποιος μετακινηθεί από την Αθήνα στη Θεσσαλονίκη για ένα σημαντικό διάστημα από τον Δομοκό μέχρι τη Λάρισα είναι μονή γραμμή άρα κάνει πολύ περισσότερο χρόνο για να πάει στη Θεσσαλονίκη αυτό σημαίνει ότι ο σιδηρόδρομος δεν είναι ανταγωνιστικός σε σχέση με άλλα μέσα μεταφοράς  και για να γίνει ανταγωνιστικός πρέπει ο ολοκληρωθούν τα έργα. Τα έργα αυτά θα ολοκληρωθούν μέχρι το ’26. Την επόμενη διετία με την ευρωπαϊκή επιτροπή να αντιμετωπίσουμε προβλήματα τα οποία επί χρόνια έχουν δημιουργηθεί στον ελληνικό σιδηρόδρομο».

Για τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς

«Πρέπει να πείσουμε την κοινωνία ότι πρέπει να χρησιμοποιεί πιο πολύ τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, για να γίνει αυτό θα πρέπει να έχουμε καλύτερα Μέσα Μεταφοράς. Σήμερα έχουμε 270 νέα λεωφορεία στους δρόμους της Αττικής, μέχρι το τέλος του έτους θα έχουμε 400 και μέχρι το καλοκαίρι του ’25 θα έχουμε 950 καινούργια λεωφορεία στην Αττική».

Για την γραμμή 1 του ηλεκτρικού

«Η κατάσταση στον ηλεκτρικό δεν είναι καθόλου καλή από το 2004 δεν έχουμε ανανεώσει καθόλου το στόλο των οχημάτων εκεί. 14 συρμοί της Γραμμής 1 έχουν ξεκινήσει να επισκευάζονται, 8 εξ αυτών δεν ήταν καν σε λειτουργία έτσι ώστε μέσα στο ‘25 και σίγουρα στο σύνολό τους μέχρι το ’26 να έχουμε 14 καλύτερους συρμούς στον ηλεκτρικό».

Για το μετρό

«Προσπαθούμε να βρούμε χρηματοδότηση και για να ανανεώσουμε κάποιους συρμούς αλλά και για να κάνουμε νέα αγορά συρμών με δεδομένο ότι ένα σημαντικό κομμάτι των υφιστάμενων έχει κλείσει ήδη 25 χρόνια. Στο μεταξύ έχουμε αυξήσει ένα δρομολόγιο στη γραμμή 3 και έχουμε επιδιώξει να βελτιώσουμε λίγο τις χρονοαποστάσεις στις ώρες αιχμής. Και προχωράει η γραμμή 4 του μετρό».

Διαβάστε επίσης                            

BofA: Οι top επενδυτικές ευκαιρίες, οι 10 προβλέψεις για το 2025

Τα 10 πιο κλασικά Χριστουγεννιάτικα τραγούδια που αγαπήσαμε

Helleniq Energy: Φωτοβολταϊκό τροφοδοτεί το διυλιστήριο Θεσσαλονίκης

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!