Γ.Δ.
1618.16 +0,04%
ACAG
-0,32%
6.16
AEM
+0,35%
4.545
AKTR
-0,55%
5.45
BOCHGR
-1,11%
5.34
CENER
+0,32%
9.5
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+0,49%
8.24
EVR
+0,58%
1.745
NOVAL
+0,20%
2.54
OPTIMA
-0,43%
14.04
TITC
-0,83%
41.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+2,27%
2.25
ΑΒΕ
-3,60%
0.429
ΑΔΜΗΕ
-0,18%
2.815
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.75
ΑΛΜΥ
+1,29%
4.31
ΑΛΦΑ
+1,34%
1.89
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+1,51%
11.4
ΑΣΚΟ
+0,63%
3.22
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.28
ΑΤΕΚ
+2,72%
1.51
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-0,57%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
-1,64%
2.4
ΒΙΟ
-0,17%
5.83
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.925
ΒΙΟΣΚ
-0,64%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,33%
2.48
ΓΕΒΚΑ
-0,63%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.9
ΔΑΑ
-1,05%
8.312
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-0,67%
13.33
ΔΟΜΙΚ
-0,35%
2.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,11%
0.38
ΕΒΡΟΦ
+1,30%
1.955
ΕΕΕ
-0,76%
39.2
ΕΚΤΕΡ
-3,96%
2.06
ΕΛΒΕ
+2,80%
5.5
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
-1,33%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,37%
2.265
ΕΛΠΕ
+0,82%
8.04
ΕΛΣΤΡ
+2,11%
2.42
ΕΛΤΟΝ
+0,87%
1.858
ΕΛΧΑ
-0,46%
2.165
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,75%
1.125
ΕΤΕ
+1,50%
8.648
ΕΥΑΠΣ
+0,29%
3.45
ΕΥΔΑΠ
+0,33%
6.06
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.484
ΕΧΑΕ
-1,00%
4.95
ΙΑΤΡ
-0,49%
2.05
ΙΚΤΙΝ
-1,10%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,86%
1.765
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.85
ΙΝΛΟΤ
-1,65%
1.072
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΤ
-2,18%
1.12
ΙΝΤΚΑ
-1,52%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
326
ΚΕΚΡ
-3,41%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
+1,77%
0.459
ΚΟΥΑΛ
-1,95%
1.31
ΚΟΥΕΣ
+0,64%
6.3
ΚΡΙ
-0,60%
16.5
ΚΤΗΛΑ
-1,00%
1.98
ΚΥΡΙΟ
+0,49%
1.02
ΛΑΒΙ
-0,73%
0.812
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
+4,76%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
+4,42%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,29%
3.4
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
+1,53%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-2,17%
2.25
ΜΕΡΚΟ
+3,13%
39.6
ΜΙΓ
0,00%
2.865
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
+0,36%
22.4
ΜΟΝΤΑ
-0,53%
3.78
ΜΟΤΟ
-0,18%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,36%
27.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
-0,82%
2.42
ΜΠΤΚ
+5,13%
0.615
ΜΥΤΙΛ
+1,71%
36.96
ΝΑΚΑΣ
-1,88%
3.14
ΝΑΥΠ
+0,49%
0.828
ΞΥΛΚ
-1,87%
0.262
ΞΥΛΠ
+10,00%
0.396
ΟΛΘ
+1,79%
28.5
ΟΛΠ
+1,36%
33.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
-1,44%
17.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,23%
0.8
ΟΤΕ
-0,40%
15
ΟΤΟΕΛ
-0,36%
11.06
ΠΑΙΡ
-4,29%
1.005
ΠΑΠ
-1,14%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,26%
4.808
ΠΕΡΦ
-1,28%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,99%
8
ΠΛΑΘ
-0,25%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
-0,76%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-0,16%
1.28
ΠΡΟΝΤΕΑ
-4,10%
5.85
ΠΡΟΦ
+1,74%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
-0,28%
1.755
ΣΑΡ
-1,72%
12.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.354
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.565
ΣΠΕΙΣ
-1,40%
5.64
ΣΠΙ
+4,65%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,95%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+9,17%
0.238
ΦΡΛΚ
-1,27%
4.28
ΧΑΙΔΕ
+1,27%
0.8

Σταϊκούρας: Στο τέλος του ’25 η επέκταση του μετρό στην Καλαμαριά

Το χρονοδιάγραμμα της επέκτασης του Μετρό Θεσσαλονίκης προς Καλαμαριά και Δυτικά, την πρόοδο των έργων για τη γραμμή 4 του μετρό της Αθήνας αλλά και τις ενέργειες που γίνονται για τους συρμούς στις 3 γραμμές της Αττικής παρουσίασε ο Χρήστος Σταϊκούρας σε τηλεοπτική συνέντευξη που παραχώρησε.

Αρχικά είπε ότι «στο τέλος του 2025 θα είναι έτοιμη η επέκταση για την Καλαμαριά του Μετρό Θεσσαλονίκης» ώστε να εξυπηρετούνται συνολικά 350.000 πολίτες και οι σταθμοί του μετρό να γίνουν 18 από 13 που είναι σήμερα. Όσο για τα δυτικά είπε ότι ξεκινά μελέτη για την επέκταση και και δευτερευόντως για την επέκταση σε Τούμπα, Χαριλάου και αεροδρόμιο. «Θα αναζητήσουμε τα χρηματοδοτικά εργαλεία, ναι χρειάζονται επεκτάσεις» είπε ο κ. Σταϊκούρας.

Ειδικά, δε, για τον προαστιακό της δυτικής Θεσσαλονίκης ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών είπε μιλώντας στον ΣΚΑΪ ότι «μπορεί να δημοπρατηθεί σε 18 μήνες, προφανώς θα συνδέεται με το μετρό, με στόχο να είμαστε έτοιμοι το 2028. Θα φτάνει μέχρι το διεθνές πανεπιστήμιο.

Γραμμή 4 του μετρό της Αθήνας

Για τη γραμμή 4 του μετρό, ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών είπε ότι ο μετροπόντικας Νίκη «ξεκίνησε από το Γαλάτσι και φτάνει στον δεύτερο σταθμό, έχει διανύσει 600 μέτρα και θα φτάσει Ευαγγελισμό» ενώ ο μετροπόντικας Αθηνά «έχει ανοίξει πάνω από 2χλμ. και έχει φτάσει στου ζωγράφου. Οι δύο μετροπόντικες το 2026 θα έχουν συναντηθεί στον Ευαγγελισμό». «Το έργο εκτιμούμε ότι θα είναι έτοιμο στο τέλος της 10ετιας» πρόσθεσε ο κ. Σταϊκούρας.

Ερωτηθείς για τη συντήρηση τόσο του υφιστάμενου δικτύου του μετρό στην Αθήνα όσο και των συρμών, ο κ. Σταϊκούρας απάντησε «έχουν δοθεί 8 εκατ. ευρώ για να συντηρηθεί το μετρό. Για τους συρμούς στη θεσσαλονίικη έχουμε 18 και έχουμε παραγγείλει άλλους 15, στη γραμμή 1 του ΗΣΑΠ επισκευάζουμε 14 συρμούς, ξεκίνησε η επισκευή στον Βόλο και θα είμαστε έτοιμοι το 2026 και στις γραμμές 2 και 3 στους 52 συρμούς οι 20 παρελήφθησαν πριν από 25 χρόνια χωρίς ερ κοντίσιον και επισκευάζουμε υφιστάμενους κα ετοιμαζόμαστε για επόμενους και αυτό θέλει 3-4 χρόνια».

Υποδομές και έργα

Ο Χρήστος Σταϊκούρας εξήγησε, επίσης, με αφορμή τις καταστροφές από την κακοκαιρία Bora, ότι «οι υποδομές στην Ελλάδα είχαν φτιαχτεί με άλλες κλιματικές συνθήκες, εδώ δεν είναι η υπέρβαση ενός φαινομένου. Κάνουμε τώρα πιο ανθεκτικές υποδομές, οι γέφυρες που κάναμε μετά τον Ιανό άντεξαν στον Ντάνιελ».

Για τη Θεσσαλία, ειδικότερα, είπε ότι «είμαστε στη διαδικασία να τρέξουμε 8 έργα τις επόμενες εβδομάδες ώστε να φτιάξουμε πιο ανθεκτικές υποδομές σε οδικά έργα» ενώ διευκρίνισε ότι «τα αντιπλημμυρικά είναι ευθύνη των περιφερειών, είναι ευθύνη δική μας όταν ανακηρυχθεί κάποιο έργο στρατηγικής σημασίας. Στην Αττική έχουμε επτά τέτοια έργα, κάποια θα παραδοθούν το 2025 και σε κάποια έχουμε εκπλήξεις, όπως με τα αττικόψαρα που δημιουργούν προβλήματα στη χρηματοδότηση».



Διαβάστε επίσης                            

Ποιας ηλικίας είναι οι κατοικίες που πωλούνται μέσω του “Σπίτι μου 2”

Πεδίο μάχης τα crypto: Χονγκ Κονγκ, Σιγκαπούρη, Ελβετία τρέχουν να προλάβουν τον Τραμπ

Τήλος: Η επόμενη ημέρα με το βλέμμα σε ανθεκτικότητα και καινοτομία

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!