Γ.Δ.
1618.16 0,00%
ACAG
0,00%
6.16
AEM
0,00%
4.545
AKTR
0,00%
5.45
BOCHGR
0,00%
5.34
CENER
0,00%
9.5
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
0,00%
8.24
EVR
0,00%
1.745
NOVAL
0,00%
2.54
OPTIMA
0,00%
14.04
TITC
0,00%
41.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
0,00%
2.25
ΑΒΕ
0,00%
0.429
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.815
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.75
ΑΛΜΥ
0,00%
4.31
ΑΛΦΑ
0,00%
1.89
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.5
ΑΡΑΙΓ
0,00%
11.4
ΑΣΚΟ
0,00%
3.22
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.28
ΑΤΕΚ
0,00%
1.51
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
0,00%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.4
ΒΙΟ
0,00%
5.83
ΒΙΟΚΑ
0,00%
1.925
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.48
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.9
ΔΑΑ
0,00%
8.312
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
0,00%
13.33
ΔΟΜΙΚ
0,00%
2.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.38
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.955
ΕΕΕ
0,00%
39.2
ΕΚΤΕΡ
0,00%
2.06
ΕΛΒΕ
0,00%
5.5
ΕΛΙΝ
0,00%
2.18
ΕΛΛ
0,00%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.265
ΕΛΠΕ
0,00%
8.04
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.42
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.858
ΕΛΧΑ
0,00%
2.165
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.125
ΕΤΕ
0,00%
8.648
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.45
ΕΥΔΑΠ
0,00%
6.06
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.484
ΕΧΑΕ
0,00%
4.95
ΙΑΤΡ
0,00%
2.05
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.36
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.765
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.85
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.072
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.12
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
326
ΚΕΚΡ
0,00%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.459
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.31
ΚΟΥΕΣ
0,00%
6.3
ΚΡΙ
0,00%
16.5
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.98
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.02
ΛΑΒΙ
0,00%
0.812
ΛΑΜΔΑ
0,00%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
0,00%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
0,00%
3.4
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
0,00%
3.98
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.25
ΜΕΡΚΟ
0,00%
39.6
ΜΙΓ
0,00%
2.865
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
0,00%
22.4
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.78
ΜΟΤΟ
0,00%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
0,00%
27.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.42
ΜΠΤΚ
0,00%
0.615
ΜΥΤΙΛ
0,00%
36.96
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3.14
ΝΑΥΠ
0,00%
0.828
ΞΥΛΚ
0,00%
0.262
ΞΥΛΠ
0,00%
0.396
ΟΛΘ
0,00%
28.5
ΟΛΠ
0,00%
33.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
0,00%
17.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.8
ΟΤΕ
0,00%
15
ΟΤΟΕΛ
0,00%
11.06
ΠΑΙΡ
0,00%
1.005
ΠΑΠ
0,00%
2.61
ΠΕΙΡ
0,00%
4.808
ΠΕΡΦ
0,00%
5.4
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8
ΠΛΑΘ
0,00%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
0,00%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.28
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
5.85
ΠΡΟΦ
0,00%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.755
ΣΑΡ
0,00%
12.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.354
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.565
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.64
ΣΠΙ
0,00%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.238
ΦΡΛΚ
0,00%
4.28
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.8

Ταχιάος: Οι 3 λόγοι που θα ξεχωρίσει το μετρό Θεσσαλονίκης

Αντίστροφα μετρά ο χρόνος για τη λειτουργία του Μετρό Θεσσαλονίκης και ο Νίκος Ταχιάος μίλησε στην  ΕΡΤ3 για τη νέα πραγματικότητα στη Θεσσαλονίκη. Ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών αρχικά μίλησε για τα τρία πράγματα για τα οποία θα ξεχωρίσει το Μετρό. «Θα ξεχωρίσει, είναι μοναδικό στον κόσμο. Ο ένας λόγος είναι ότι δεν έχει οδηγό, ανήκει στα 48 μετρό που δεν έχουν και το άλλο είναι όταν κατεβαίνουμε στο χώρο της αποβάθρας, δε βλέπουμε κάτι που να θυμίζει σιδηρόδρομο, αλλά ένα ωραίο δωμάτιο, όπου όταν έρθει ο συρμός τότε ανοίγουν οι πόρτες του, οι λεγόμενες platform screens doors μπορούμε να βγούμε ή να βγούμε από το τρένο. Το μετρό μας έχει χαρακτηριστικά που είναι καλύτερα από την Αθήνα».

Ζητήματα ασφαλείας και έκτακτες περιπτώσεις

Ο Νίκος Ταχιάος απάντησε σε ερωτήματα που αφορούν ζητήματα ασφαλείας και έκτακτες περιπτώσεις, τονίζοντας ότι: «Υπάρχει εξαερισμός, υπάρχουν ειδικοί διάδρομοι από όπου μπορεί κανείς να βγει από το τρένο και να φτάσει στο σταθμό με απόλυτη ασφάλεια. Θα υπάρχει συνοδός σε κάθε τρένο ή στους σταθμούς για να διευκολύνει τους ανθρώπους αν έχουν κάποιο πρόβλημα. Στο τρένο χωράνε 450 επιβάτες, καθήμενοι και όρθιοι. Θα εξυπηρετούν το σύστημα αρχικά 18 τρένα, και στην πορεία άλλα 15. Στην πρώτη χρονιά θα έχουμε κάθε 2.5 λεπτά τρένο, στην πορεία μπορούμε να φτάσουμε και τα 90 δευτερόλεπτα. Έχουμε δύο σήραγγες, δεν υπάρχει περίπτωση να έχουμε μετωπική σύγκρουση. Το μετρό δεν έχει καμία σχέση με το τρένο, είναι ένα κλειστό σύστημα. Νομίζω ότι το μετρό θα έρθει να αλλάξει την πόλη, θα την υψώσει, θα μπορούν να νιώσουν πιο ψηλά οι Θεσσαλονικείς. Τόσα χρόνια αυτή η ιστορία είχε φέρει μια εσωστρέφεια στην πόλη. Πιστεύω ότι ο πυρήνας των προβλημάτων του μετρό βρισκόταν στη Θεσσαλονίκη. Μην ξεχνάμε ότι σε κάποια φάση είχαμε βρεθεί σε ένα ενσταντανέ όπου είχαμε ως τοτέμ τη Βενιζέλου και γύρω γύρω χόρευαν πολιτικά πολλοί. Αλλά πλέον πρέπει να δούμε το μέλλον»,

Και πρόσθεσε: «Θα πάει πρώτα προς βορειοδυτικά το μετρό, πρέπει να εξυπηρετήσουμε τον πληθυσμό της πόλης. Το μετρό εξυπηρετεί κυρίως, αυτό που λέμε αγορά, κέντρο και τη σύνδεση με περιοχές που μέχρι σήμερα δεν έφταναν στο ύψος της οδού Εγνατία. Για παράδειγμα οι ερχόμενοι από την Κρήνη συνήθως κατέβαιναν στην Τσιμισκή, τώρα θα αλλάξει η δυναμική της πόλης. Από την άλλη μεριά το μετρό θα αλλάξει τις συνθήκες σε πολλές γειτονιές. Στον άξονα της Δελφών για παράδειγμα θα αναπτυχθεί πολύ η φοιτητική κατοικία. Το μετρό ανήκει στους Θεσσαλονικείς, είναι ένα έργο της πόλης. Μέχρι σήμερα ήταν μια «πληγή» της πόλης, πλέον είναι το μέλλον και πρέπει να το αναγνωρίσουμε. Το μετρό τόσα χρόνια αντιμετωπιζόταν σαν μια αποτυχία της πόλης, τώρα πια θα είναι ένα success story, η Θεσσαλονίκη επιτέλους αξίζει ένα success story. Το μετρό της Θεσσαλονίκης είναι ότι καλύτερο έχει συμβεί στην πόλη τα τελευταία χρόνια».

Διαβάστε επίσης

Αντρέα Ορσέλ: Ο Ιταλός που στοχεύει να ενώσει τραπεζικά την Ευρώπη

Όλες οι αλλαγές που έρχονται στα ακίνητα: Τι αλλάζει με τα διατηρητέα

Έξυπνες Γέφυρες: Υπεγράφη η πέμπτη σύμβαση, στο τιμόνι η ΤΕΡΝΑ

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!