Γ.Δ.
1503.73 -0,48%
ACAG
+0,51%
5.95
BOCHGR
+0,42%
4.77
CENER
+0,40%
10.04
CNLCAP
-0,69%
7.2
DIMAND
-0,24%
8.25
EVR
-1,66%
1.48
NOVAL
+0,63%
2.385
OPTIMA
+0,31%
12.8
TITC
+1,39%
40.2
ΑΑΑΚ
+7,14%
4.8
ΑΒΑΞ
-1,85%
1.698
ΑΒΕ
+2,72%
0.453
ΑΔΜΗΕ
-1,07%
2.77
ΑΚΡΙΤ
+7,89%
0.82
ΑΛΜΥ
-1,12%
4.425
ΑΛΦΑ
-0,29%
1.718
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.42
ΑΡΑΙΓ
-0,10%
10.37
ΑΣΚΟ
+0,31%
3.2
ΑΣΤΑΚ
-3,02%
7.06
ΑΤΕΚ
+9,33%
0.492
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
-0,77%
0.774
ΑΤΤΙΚΑ
-0,44%
2.25
ΒΙΟ
-1,19%
5.8
ΒΙΟΚΑ
+0,25%
1.995
ΒΙΟΣΚ
-1,84%
1.6
ΒΙΟΤ
0,00%
0.25
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.26
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.41
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,54%
18.48
ΔΑΑ
-0,10%
8.22
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-1,26%
12.51
ΔΟΜΙΚ
+2,01%
3.045
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-0,90%
0.332
ΕΒΡΟΦ
-3,29%
2.06
ΕΕΕ
-1,37%
33.12
ΕΚΤΕΡ
+0,97%
1.868
ΕΛΒΕ
-1,78%
4.96
ΕΛΙΝ
-0,43%
2.3
ΕΛΛ
0,00%
14.65
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-1,35%
2.19
ΕΛΠΕ
-1,30%
7.6
ΕΛΣΤΡ
-2,36%
2.07
ΕΛΤΟΝ
+0,21%
1.886
ΕΛΧΑ
-3,80%
2.15
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+1,20%
1.26
ΕΤΕ
+0,02%
8.05
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.38
ΕΥΔΑΠ
-0,34%
5.9
ΕΥΡΩΒ
-0,59%
2.343
ΕΧΑΕ
-2,06%
4.75
ΙΑΤΡ
+1,21%
1.675
ΙΚΤΙΝ
-3,75%
0.359
ΙΛΥΔΑ
-1,58%
1.87
ΙΝΚΑΤ
-1,66%
4.74
ΙΝΚΑΤΔ
-47,99%
0.031
ΙΝΛΙΦ
-0,85%
4.66
ΙΝΛΟΤ
-1,87%
1.052
ΙΝΤΕΚ
-0,33%
6.12
ΙΝΤΕΤ
+0,41%
1.23
ΙΝΤΚΑ
-2,68%
3.09
ΚΑΡΕΛ
+0,57%
350
ΚΕΚΡ
-3,62%
1.33
ΚΕΠΕΝ
+0,58%
1.74
ΚΟΡΔΕ
-1,64%
0.479
ΚΟΥΑΛ
+2,00%
1.428
ΚΟΥΕΣ
-1,62%
6.06
ΚΡΙ
-1,25%
15.8
ΚΤΗΛΑ
-0,54%
1.85
ΚΥΡΙΟ
-2,39%
1.02
ΛΑΒΙ
-1,60%
0.802
ΛΑΜΔΑ
-2,04%
7.22
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.2
ΛΑΝΑΚ
+0,99%
1.02
ΛΕΒΚ
+7,52%
0.286
ΛΕΒΠ
0,00%
0.27
ΛΟΓΟΣ
-0,63%
1.59
ΛΟΥΛΗ
+0,69%
2.91
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.606
ΜΕΒΑ
+0,79%
3.83
ΜΕΝΤΙ
-0,84%
2.36
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
0,00%
3.03
ΜΙΝ
0,00%
0.515
ΜΟΗ
+0,47%
21.3
ΜΟΝΤΑ
-2,13%
3.68
ΜΟΤΟ
+1,47%
2.76
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.665
ΜΠΕΛΑ
+0,78%
25.7
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.76
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.15
ΜΠΤΚ
0,00%
0.59
ΜΥΤΙΛ
-0,88%
33.88
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3
ΝΑΥΠ
+2,02%
0.808
ΞΥΛΚ
+4,91%
0.299
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
+8,64%
23.9
ΟΛΠ
-0,17%
30.2
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.59
ΟΠΑΠ
-0,89%
15.56
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.8
ΟΤΕ
-1,79%
14.83
ΟΤΟΕΛ
+0,36%
11.14
ΠΑΙΡ
+0,93%
1.09
ΠΑΠ
-0,78%
2.55
ΠΕΙΡ
-0,12%
4.19
ΠΕΡΦ
-0,51%
5.82
ΠΕΤΡΟ
+0,48%
8.34
ΠΛΑΘ
-1,66%
4.15
ΠΛΑΚΡ
-2,05%
14.3
ΠΡΔ
0,00%
0.288
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.24
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.45
ΠΡΟΦ
+0,19%
5.41
ΡΕΒΟΙΛ
-0,57%
1.73
ΣΑΡ
+0,55%
10.96
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-1,37%
0.36
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.59
ΣΠΕΙΣ
-1,29%
6.1
ΣΠΙ
-2,74%
0.64
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20.04
ΤΖΚΑ
-2,34%
1.67
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.22
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,85%
1.636
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
+0,98%
0.206
ΦΡΛΚ
-1,13%
3.955
ΧΑΙΔΕ
-6,25%
0.6

Ταχιάος: Οι 3 λόγοι που θα ξεχωρίσει το μετρό Θεσσαλονίκης

Αντίστροφα μετρά ο χρόνος για τη λειτουργία του Μετρό Θεσσαλονίκης και ο Νίκος Ταχιάος μίλησε στην  ΕΡΤ3 για τη νέα πραγματικότητα στη Θεσσαλονίκη. Ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών αρχικά μίλησε για τα τρία πράγματα για τα οποία θα ξεχωρίσει το Μετρό. «Θα ξεχωρίσει, είναι μοναδικό στον κόσμο. Ο ένας λόγος είναι ότι δεν έχει οδηγό, ανήκει στα 48 μετρό που δεν έχουν και το άλλο είναι όταν κατεβαίνουμε στο χώρο της αποβάθρας, δε βλέπουμε κάτι που να θυμίζει σιδηρόδρομο, αλλά ένα ωραίο δωμάτιο, όπου όταν έρθει ο συρμός τότε ανοίγουν οι πόρτες του, οι λεγόμενες platform screens doors μπορούμε να βγούμε ή να βγούμε από το τρένο. Το μετρό μας έχει χαρακτηριστικά που είναι καλύτερα από την Αθήνα».

Ζητήματα ασφαλείας και έκτακτες περιπτώσεις

Ο Νίκος Ταχιάος απάντησε σε ερωτήματα που αφορούν ζητήματα ασφαλείας και έκτακτες περιπτώσεις, τονίζοντας ότι: «Υπάρχει εξαερισμός, υπάρχουν ειδικοί διάδρομοι από όπου μπορεί κανείς να βγει από το τρένο και να φτάσει στο σταθμό με απόλυτη ασφάλεια. Θα υπάρχει συνοδός σε κάθε τρένο ή στους σταθμούς για να διευκολύνει τους ανθρώπους αν έχουν κάποιο πρόβλημα. Στο τρένο χωράνε 450 επιβάτες, καθήμενοι και όρθιοι. Θα εξυπηρετούν το σύστημα αρχικά 18 τρένα, και στην πορεία άλλα 15. Στην πρώτη χρονιά θα έχουμε κάθε 2.5 λεπτά τρένο, στην πορεία μπορούμε να φτάσουμε και τα 90 δευτερόλεπτα. Έχουμε δύο σήραγγες, δεν υπάρχει περίπτωση να έχουμε μετωπική σύγκρουση. Το μετρό δεν έχει καμία σχέση με το τρένο, είναι ένα κλειστό σύστημα. Νομίζω ότι το μετρό θα έρθει να αλλάξει την πόλη, θα την υψώσει, θα μπορούν να νιώσουν πιο ψηλά οι Θεσσαλονικείς. Τόσα χρόνια αυτή η ιστορία είχε φέρει μια εσωστρέφεια στην πόλη. Πιστεύω ότι ο πυρήνας των προβλημάτων του μετρό βρισκόταν στη Θεσσαλονίκη. Μην ξεχνάμε ότι σε κάποια φάση είχαμε βρεθεί σε ένα ενσταντανέ όπου είχαμε ως τοτέμ τη Βενιζέλου και γύρω γύρω χόρευαν πολιτικά πολλοί. Αλλά πλέον πρέπει να δούμε το μέλλον»,

Και πρόσθεσε: «Θα πάει πρώτα προς βορειοδυτικά το μετρό, πρέπει να εξυπηρετήσουμε τον πληθυσμό της πόλης. Το μετρό εξυπηρετεί κυρίως, αυτό που λέμε αγορά, κέντρο και τη σύνδεση με περιοχές που μέχρι σήμερα δεν έφταναν στο ύψος της οδού Εγνατία. Για παράδειγμα οι ερχόμενοι από την Κρήνη συνήθως κατέβαιναν στην Τσιμισκή, τώρα θα αλλάξει η δυναμική της πόλης. Από την άλλη μεριά το μετρό θα αλλάξει τις συνθήκες σε πολλές γειτονιές. Στον άξονα της Δελφών για παράδειγμα θα αναπτυχθεί πολύ η φοιτητική κατοικία. Το μετρό ανήκει στους Θεσσαλονικείς, είναι ένα έργο της πόλης. Μέχρι σήμερα ήταν μια «πληγή» της πόλης, πλέον είναι το μέλλον και πρέπει να το αναγνωρίσουμε. Το μετρό τόσα χρόνια αντιμετωπιζόταν σαν μια αποτυχία της πόλης, τώρα πια θα είναι ένα success story, η Θεσσαλονίκη επιτέλους αξίζει ένα success story. Το μετρό της Θεσσαλονίκης είναι ότι καλύτερο έχει συμβεί στην πόλη τα τελευταία χρόνια».

Διαβάστε επίσης

Αντρέα Ορσέλ: Ο Ιταλός που στοχεύει να ενώσει τραπεζικά την Ευρώπη

Όλες οι αλλαγές που έρχονται στα ακίνητα: Τι αλλάζει με τα διατηρητέα

Έξυπνες Γέφυρες: Υπεγράφη η πέμπτη σύμβαση, στο τιμόνι η ΤΕΡΝΑ

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!