Γ.Δ.
1618.16 +0,04%
ACAG
-0,32%
6.16
AEM
+0,35%
4.545
AKTR
-0,55%
5.45
BOCHGR
-1,11%
5.34
CENER
+0,32%
9.5
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+0,49%
8.24
EVR
+0,58%
1.745
NOVAL
+0,20%
2.54
OPTIMA
-0,43%
14.04
TITC
-0,83%
41.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+2,27%
2.25
ΑΒΕ
-3,60%
0.429
ΑΔΜΗΕ
-0,18%
2.815
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.75
ΑΛΜΥ
+1,29%
4.31
ΑΛΦΑ
+1,34%
1.89
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+1,51%
11.4
ΑΣΚΟ
+0,63%
3.22
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.28
ΑΤΕΚ
+2,72%
1.51
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-0,57%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
-1,64%
2.4
ΒΙΟ
-0,17%
5.83
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.925
ΒΙΟΣΚ
-0,64%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,33%
2.48
ΓΕΒΚΑ
-0,63%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.9
ΔΑΑ
-1,05%
8.312
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-0,67%
13.33
ΔΟΜΙΚ
-0,35%
2.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,11%
0.38
ΕΒΡΟΦ
+1,30%
1.955
ΕΕΕ
-0,76%
39.2
ΕΚΤΕΡ
-3,96%
2.06
ΕΛΒΕ
+2,80%
5.5
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
-1,33%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,37%
2.265
ΕΛΠΕ
+0,82%
8.04
ΕΛΣΤΡ
+2,11%
2.42
ΕΛΤΟΝ
+0,87%
1.858
ΕΛΧΑ
-0,46%
2.165
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,75%
1.125
ΕΤΕ
+1,50%
8.648
ΕΥΑΠΣ
+0,29%
3.45
ΕΥΔΑΠ
+0,33%
6.06
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.484
ΕΧΑΕ
-1,00%
4.95
ΙΑΤΡ
-0,49%
2.05
ΙΚΤΙΝ
-1,10%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,86%
1.765
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.85
ΙΝΛΟΤ
-1,65%
1.072
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΤ
-2,18%
1.12
ΙΝΤΚΑ
-1,52%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
326
ΚΕΚΡ
-3,41%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
+1,77%
0.459
ΚΟΥΑΛ
-1,95%
1.31
ΚΟΥΕΣ
+0,64%
6.3
ΚΡΙ
-0,60%
16.5
ΚΤΗΛΑ
-1,00%
1.98
ΚΥΡΙΟ
+0,49%
1.02
ΛΑΒΙ
-0,73%
0.812
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
+4,76%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
+4,42%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,29%
3.4
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
+1,53%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-2,17%
2.25
ΜΕΡΚΟ
+3,13%
39.6
ΜΙΓ
0,00%
2.865
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
+0,36%
22.4
ΜΟΝΤΑ
-0,53%
3.78
ΜΟΤΟ
-0,18%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,36%
27.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
-0,82%
2.42
ΜΠΤΚ
+5,13%
0.615
ΜΥΤΙΛ
+1,71%
36.96
ΝΑΚΑΣ
-1,88%
3.14
ΝΑΥΠ
+0,49%
0.828
ΞΥΛΚ
-1,87%
0.262
ΞΥΛΠ
+10,00%
0.396
ΟΛΘ
+1,79%
28.5
ΟΛΠ
+1,36%
33.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
-1,44%
17.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,23%
0.8
ΟΤΕ
-0,40%
15
ΟΤΟΕΛ
-0,36%
11.06
ΠΑΙΡ
-4,29%
1.005
ΠΑΠ
-1,14%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,26%
4.808
ΠΕΡΦ
-1,28%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,99%
8
ΠΛΑΘ
-0,25%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
-0,76%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-0,16%
1.28
ΠΡΟΝΤΕΑ
-4,10%
5.85
ΠΡΟΦ
+1,74%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
-0,28%
1.755
ΣΑΡ
-1,72%
12.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.354
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.565
ΣΠΕΙΣ
-1,40%
5.64
ΣΠΙ
+4,65%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,95%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+9,17%
0.238
ΦΡΛΚ
-1,27%
4.28
ΧΑΙΔΕ
+1,27%
0.8

Στυλιανίδης: Η Ελλάδα μέρος της ανασυγκρότησης σε Μέση Ανατολή και Ουκρανία

Ο υπουργός Ναυτιλίας, Χρήστος Στυλιανίδης τόνισε πως «όσο ανεβαίνει η Ελλάδα, όσο ανεβαίνει η Θεσσαλονίκη, αυτό συμφέρει και τη Βόρεια Μακεδονία. Έχουμε κοινά συμφέροντα γι’ αυτό και θα επιδιώξουμε να κλείσουμε όλα τα προβλήματα, για να είμαστε μία περιοχή ευημερίας και σταθερότητας. Η Ελλάδα και όλη η περιοχή, θα είναι μέρος της ανασυγκρότησης στη Μέση Ανατολή, αλλά και της ανασυγκρότησης στην Ουκρανία, έχοντας και το πλεονέκτημα της γεωγραφικής της θέσης».

Όπως επισήμανε ο Υπουργός από το 2ο South East Connectivity Forum  και σε συζήτηση με την κα. Ινώ Αφεντούλη, διευθύντρια του Ινστιτούτου Διεθνών Σχέσεων του Παντείου Πανεπιστημίου, «η Ευρώπη είναι ίσως η μεγαλύτερη αγορά του κόσμου, πάνω στην οποία βασίζεται ευρωπαϊκό μοντέλο, ένα μοντέλο κρίσιμο για να διατηρήσει η Ένωση τον γεωπολιτικό της ρόλο ως ήπια δύναμη.

Στυλιανίδης: Η ένταξη των Δυτικών Βαλκανίων στην ΕΕ

«Νομίζω πως η συνδεσιμότητα μπορεί ως ιδέα να βρει περισσότερη εφαρμογή διανύοντας τα Δυτικά Βαλκάνια, για να συνδέσει ακριβώς τη μεγάλη ενιαία αγορά προς μια ακόμη μεγαλύτερη, περιλαμβάνοντας και χώρες στο προ-ενταξιακό στάδιο. Αυτό σημαίνει πολλά για την Ελλάδα, για τη Θεσσαλονίκη, για τα λιμάνια που θα σχηματίζουν την Θαλάσσια Εγνατία» τόνισε ο Χρήστος Στυλιανίδης.

Ο κ. Στυλιανίδης, αναφέρθηκε στα μεγάλα διευρωπαϊκά θαλάσσια δίκτυα, με το ένα να ξεκινά από τη Βαλτική, να περνά στα κράσπεδα της Ουκρανίας και να φτάνει μέχρι τη Θεσσαλονίκη και την Κύπρο, ενώ το δεύτερο  διευρωπαϊκό δίκτυο, που φτάνει επίσης στη Θεσσαλονίκη, ξεκινάει από  την Πολωνία.

Ο Υπουργός αναφέρθηκε στην σταθερή πολιτική αναβάθμισης των λιμανιών της Βόρειας Ελλάδας, για να είναι έτοιμα να ανταποκριθούν σε αυτή την Ευρωπαϊκή  πρόκληση.

Κατά τον κ. Στυλιανίδη, «είναι εξαιρετικό το report του κ. Ντράγκι. Η Ευρώπη αν δεν καταφέρει να διατηρήσει την ατναγωνιστικότητά της σε όλους τους τομείς, θα χάσει τον γεωστρατηγικό και εξισορροπητικό της ρόλο».

«Είμαστε ένα ασφαλές καταφύγιο, είμαστε μία χώρα που μπορεί να γίνει κόμβος στις μεταφορές, με τα λιμάνια μας, με τις συνδυασμένες μεταφορές» τόνισε και πρόσθεσε: «Η δύναμη της Ελλάδας, στη ναυτιλία, φάνηκε πρόσφατα όταν τα ΗΑΕ, η Σαουδική Αραβία και η Ινδία, συνομιλούσαν με την Ελλάδα, που έπαιξε καίριο ρόλο στο να αποφευχθεί μία μεγάλη περιβαλλοντική καταστροφή, όταν το καλοκαίρι οι Χούθι κατέλαβαν ελληνικό δεξαμενόπλοιο. Συνεργαστήκαμε με διεθνείς φορείς και έγινε ένα θαύμα το οποίο οφείλονταν και στην ελληνική εμπλοκή, στο μέγεθος της ελληνικής ναυτιλίας και την αξιοπιστία της ελληνικής πλευράς».

Διαβάστε επίσης

Φορέας Ακινήτων: Το “Plan B” και πότε θα γίνει ο διαγωνισμός

Playboy: Ο γιος του Χιου Χέφνερ δίνει 100 εκατ. για το brand

Συμμαχία Εξηλεκτρισμού: 6 προτάσεις για μια “Καθαρή Βιομηχανία”

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!