Γ.Δ.
1397.63 +0,94%
ACAG
-1,47%
5.37
BOCHGR
-1,13%
4.38
CENER
-2,14%
8.24
CNLCAP
-0,68%
7.25
DIMAND
-0,72%
8.3
NOVAL
-0,44%
2.275
OPTIMA
+1,27%
12.76
TITC
+4,36%
37.1
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+0,58%
1.378
ΑΒΕ
-1,09%
0.454
ΑΔΜΗΕ
+0,43%
2.35
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.685
ΑΛΜΥ
-0,95%
3.66
ΑΛΦΑ
+0,48%
1.5625
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.42
ΑΡΑΙΓ
+0,16%
9.445
ΑΣΚΟ
0,00%
2.54
ΑΣΤΑΚ
-3,09%
6.9
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
-20,91%
0.59
ΑΤΤΙΚΑ
+3,88%
2.14
ΒΙΟ
+3,40%
5.17
ΒΙΟΚΑ
+1,16%
1.74
ΒΙΟΣΚ
+1,10%
1.375
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.04
ΓΕΒΚΑ
-0,38%
1.3
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+2,45%
17.58
ΔΑΑ
+2,33%
7.98
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.66
ΔΕΗ
+1,64%
11.75
ΔΟΜΙΚ
-0,72%
2.75
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,68%
0.296
ΕΒΡΟΦ
-2,47%
1.38
ΕΕΕ
+0,30%
33.1
ΕΚΤΕΡ
+2,30%
1.424
ΕΛΒΕ
-0,85%
4.66
ΕΛΙΝ
-0,51%
1.97
ΕΛΛ
+1,52%
13.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-1,46%
1.62
ΕΛΠΕ
+2,26%
6.8
ΕΛΣΤΡ
-1,94%
2.02
ΕΛΤΟΝ
-1,76%
1.788
ΕΛΧΑ
+9,36%
1.8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+0,44%
1.13
ΕΤΕ
+0,29%
7.036
ΕΥΑΠΣ
+0,32%
3.13
ΕΥΔΑΠ
-0,35%
5.75
ΕΥΡΩΒ
+2,20%
2.04
ΕΧΑΕ
+3,36%
4.31
ΙΑΤΡ
0,00%
1.525
ΙΚΤΙΝ
-0,81%
0.3075
ΙΛΥΔΑ
+0,58%
1.745
ΙΝΚΑΤ
-1,68%
4.69
ΙΝΛΙΦ
+0,23%
4.29
ΙΝΛΟΤ
+0,69%
0.88
ΙΝΤΕΚ
+3,49%
5.64
ΙΝΤΕΡΚΟ
+1,65%
2.46
ΙΝΤΕΤ
+4,64%
1.015
ΙΝΤΚΑ
+3,35%
2.62
ΚΑΡΕΛ
-1,18%
336
ΚΕΚΡ
+3,08%
1.17
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
+3,86%
1.48
ΚΟΡΔΕ
-3,42%
0.395
ΚΟΥΑΛ
-3,26%
1.01
ΚΟΥΕΣ
-0,71%
5.56
ΚΡΙ
+3,99%
14.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+4,77%
0.922
ΛΑΒΙ
+0,41%
0.726
ΛΑΜΔΑ
+2,82%
7.28
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.85
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
+1,63%
1.25
ΛΟΥΛΗ
+1,86%
2.74
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.65
ΜΕΒΑ
0,00%
3.62
ΜΕΝΤΙ
-1,47%
2.01
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
+2,54%
3.025
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,36%
19.32
ΜΟΝΤΑ
+7,65%
3.8
ΜΟΤΟ
+0,61%
2.465
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
0,00%
24.2
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.69
ΜΠΡΙΚ
+0,97%
2.09
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
+0,38%
31.4
ΝΑΚΑΣ
-4,58%
2.92
ΝΑΥΠ
-3,49%
0.83
ΞΥΛΚ
-0,39%
0.254
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+0,48%
20.8
ΟΛΠ
0,00%
30
ΟΛΥΜΠ
-0,86%
2.3
ΟΠΑΠ
+1,80%
15.3
ΟΡΙΛΙΝΑ
+1,41%
0.791
ΟΤΕ
+0,60%
15.01
ΟΤΟΕΛ
0,00%
10.24
ΠΑΙΡ
-0,20%
0.974
ΠΑΠ
-1,69%
2.33
ΠΕΙΡ
0,00%
3.63
ΠΕΡΦ
+4,14%
5.28
ΠΕΤΡΟ
-0,26%
7.78
ΠΛΑΘ
-0,88%
3.965
ΠΛΑΚΡ
0,00%
13.9
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
-1,18%
1.172
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
+2,00%
5.1
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.58
ΣΑΡ
+2,27%
10.82
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+0,61%
0.331
ΣΙΔΜΑ
-1,29%
1.53
ΣΠΕΙΣ
-0,71%
5.6
ΣΠΙ
-1,95%
0.504
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
+0,20%
19.81
ΤΖΚΑ
-1,74%
1.41
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,62%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-4,35%
0.22
ΦΡΛΚ
-0,14%
3.57
ΧΑΙΔΕ
+7,96%
0.61

Στυλιανίδης: Η Ελλάδα μέρος της ανασυγκρότησης σε Μέση Ανατολή και Ουκρανία

Ο υπουργός Ναυτιλίας, Χρήστος Στυλιανίδης τόνισε πως «όσο ανεβαίνει η Ελλάδα, όσο ανεβαίνει η Θεσσαλονίκη, αυτό συμφέρει και τη Βόρεια Μακεδονία. Έχουμε κοινά συμφέροντα γι’ αυτό και θα επιδιώξουμε να κλείσουμε όλα τα προβλήματα, για να είμαστε μία περιοχή ευημερίας και σταθερότητας. Η Ελλάδα και όλη η περιοχή, θα είναι μέρος της ανασυγκρότησης στη Μέση Ανατολή, αλλά και της ανασυγκρότησης στην Ουκρανία, έχοντας και το πλεονέκτημα της γεωγραφικής της θέσης».

Όπως επισήμανε ο Υπουργός από το 2ο South East Connectivity Forum  και σε συζήτηση με την κα. Ινώ Αφεντούλη, διευθύντρια του Ινστιτούτου Διεθνών Σχέσεων του Παντείου Πανεπιστημίου, «η Ευρώπη είναι ίσως η μεγαλύτερη αγορά του κόσμου, πάνω στην οποία βασίζεται ευρωπαϊκό μοντέλο, ένα μοντέλο κρίσιμο για να διατηρήσει η Ένωση τον γεωπολιτικό της ρόλο ως ήπια δύναμη.

Στυλιανίδης: Η ένταξη των Δυτικών Βαλκανίων στην ΕΕ

«Νομίζω πως η συνδεσιμότητα μπορεί ως ιδέα να βρει περισσότερη εφαρμογή διανύοντας τα Δυτικά Βαλκάνια, για να συνδέσει ακριβώς τη μεγάλη ενιαία αγορά προς μια ακόμη μεγαλύτερη, περιλαμβάνοντας και χώρες στο προ-ενταξιακό στάδιο. Αυτό σημαίνει πολλά για την Ελλάδα, για τη Θεσσαλονίκη, για τα λιμάνια που θα σχηματίζουν την Θαλάσσια Εγνατία» τόνισε ο Χρήστος Στυλιανίδης.

Ο κ. Στυλιανίδης, αναφέρθηκε στα μεγάλα διευρωπαϊκά θαλάσσια δίκτυα, με το ένα να ξεκινά από τη Βαλτική, να περνά στα κράσπεδα της Ουκρανίας και να φτάνει μέχρι τη Θεσσαλονίκη και την Κύπρο, ενώ το δεύτερο  διευρωπαϊκό δίκτυο, που φτάνει επίσης στη Θεσσαλονίκη, ξεκινάει από  την Πολωνία.

Ο Υπουργός αναφέρθηκε στην σταθερή πολιτική αναβάθμισης των λιμανιών της Βόρειας Ελλάδας, για να είναι έτοιμα να ανταποκριθούν σε αυτή την Ευρωπαϊκή  πρόκληση.

Κατά τον κ. Στυλιανίδη, «είναι εξαιρετικό το report του κ. Ντράγκι. Η Ευρώπη αν δεν καταφέρει να διατηρήσει την ατναγωνιστικότητά της σε όλους τους τομείς, θα χάσει τον γεωστρατηγικό και εξισορροπητικό της ρόλο».

«Είμαστε ένα ασφαλές καταφύγιο, είμαστε μία χώρα που μπορεί να γίνει κόμβος στις μεταφορές, με τα λιμάνια μας, με τις συνδυασμένες μεταφορές» τόνισε και πρόσθεσε: «Η δύναμη της Ελλάδας, στη ναυτιλία, φάνηκε πρόσφατα όταν τα ΗΑΕ, η Σαουδική Αραβία και η Ινδία, συνομιλούσαν με την Ελλάδα, που έπαιξε καίριο ρόλο στο να αποφευχθεί μία μεγάλη περιβαλλοντική καταστροφή, όταν το καλοκαίρι οι Χούθι κατέλαβαν ελληνικό δεξαμενόπλοιο. Συνεργαστήκαμε με διεθνείς φορείς και έγινε ένα θαύμα το οποίο οφείλονταν και στην ελληνική εμπλοκή, στο μέγεθος της ελληνικής ναυτιλίας και την αξιοπιστία της ελληνικής πλευράς».

Διαβάστε επίσης

Φορέας Ακινήτων: Το “Plan B” και πότε θα γίνει ο διαγωνισμός

Playboy: Ο γιος του Χιου Χέφνερ δίνει 100 εκατ. για το brand

Συμμαχία Εξηλεκτρισμού: 6 προτάσεις για μια “Καθαρή Βιομηχανία”

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!