Γ.Δ.
1452.5 -0,26%
ACAG
+0,52%
5.84
BOCHGR
0,00%
4.54
CENER
-0,11%
9.11
CNLCAP
-2,68%
7.25
DIMAND
-2,25%
7.82
NOVAL
-0,65%
2.285
OPTIMA
-2,33%
12.56
TITC
-1,00%
39.6
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-2,23%
1.494
ΑΒΕ
+0,22%
0.449
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.6
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.69
ΑΛΜΥ
-0,87%
4.56
ΑΛΦΑ
-0,47%
1.5795
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.4
ΑΡΑΙΓ
-1,66%
10.07
ΑΣΚΟ
0,00%
2.83
ΑΣΤΑΚ
-3,51%
7.14
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
0,00%
0.67
ΑΤΤΙΚΑ
-1,35%
2.19
ΒΙΟ
-3,30%
5.27
ΒΙΟΚΑ
-0,27%
1.865
ΒΙΟΣΚ
-0,62%
1.6
ΒΙΟΤ
-3,01%
0.258
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.18
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.39
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,19%
18.2
ΔΑΑ
0,00%
8
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.58
ΔΕΗ
-0,60%
11.6
ΔΟΜΙΚ
-4,32%
2.77
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.308
ΕΒΡΟΦ
-1,96%
1.755
ΕΕΕ
-0,74%
32.18
ΕΚΤΕΡ
-1,02%
1.75
ΕΛΒΕ
0,00%
4.78
ΕΛΙΝ
+2,83%
2.18
ΕΛΛ
+1,75%
14.5
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
1.938
ΕΛΠΕ
+0,27%
7.3
ΕΛΣΤΡ
+0,97%
2.08
ΕΛΤΟΝ
-1,07%
1.856
ΕΛΧΑ
-0,74%
1.88
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.185
ΕΤΕ
+0,80%
7.84
ΕΥΑΠΣ
-0,62%
3.21
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.8
ΕΥΡΩΒ
+0,63%
2.25
ΕΧΑΕ
-1,54%
4.47
ΙΑΤΡ
-3,23%
1.5
ΙΚΤΙΝ
-0,30%
0.334
ΙΛΥΔΑ
-0,25%
1.975
ΙΝΚΑΤ
+1,05%
4.83
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.75
ΙΝΛΟΤ
+2,46%
0.998
ΙΝΤΕΚ
+0,17%
5.86
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,50%
2.46
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.05
ΙΝΤΚΑ
-0,35%
2.86
ΚΑΡΕΛ
-1,18%
336
ΚΕΚΡ
+1,26%
1.21
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
0,00%
1.5
ΚΟΡΔΕ
-0,46%
0.429
ΚΟΥΑΛ
+1,72%
1.18
ΚΟΥΕΣ
+0,17%
5.86
ΚΡΙ
+0,33%
15.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.91
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.99
ΛΑΒΙ
-0,27%
0.737
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.17
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.27
ΛΕΒΠ
0,00%
0.26
ΛΟΓΟΣ
-3,80%
1.52
ΛΟΥΛΗ
-0,69%
2.86
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.61
ΜΕΒΑ
+1,79%
3.99
ΜΕΝΤΙ
-1,86%
2.11
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
-1,21%
2.855
ΜΙΝ
0,00%
0.494
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,78%
20.56
ΜΟΝΤΑ
-1,11%
3.56
ΜΟΤΟ
-0,37%
2.69
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.605
ΜΠΕΛΑ
-0,79%
25.18
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.75
ΜΠΡΙΚ
+0,93%
2.16
ΜΠΤΚ
0,00%
0.55
ΜΥΤΙΛ
-1,18%
33.4
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.82
ΝΑΥΠ
+0,24%
0.822
ΞΥΛΚ
0,00%
0.271
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
0,00%
22
ΟΛΠ
-0,17%
30.05
ΟΛΥΜΠ
+1,30%
2.34
ΟΠΑΠ
-0,25%
15.69
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,63%
0.798
ΟΤΕ
+0,61%
14.85
ΟΤΟΕΛ
-1,33%
10.36
ΠΑΙΡ
+3,33%
0.992
ΠΑΠ
0,00%
2.37
ΠΕΙΡ
-1,04%
3.891
ΠΕΡΦ
+0,19%
5.39
ΠΕΤΡΟ
-1,20%
8.24
ΠΛΑΘ
-0,25%
3.92
ΠΛΑΚΡ
+2,08%
14.7
ΠΡΔ
+8,70%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+1,53%
1.198
ΠΡΟΝΤΕΑ
-5,07%
6.55
ΠΡΟΦ
+0,77%
5.24
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.71
ΣΑΡ
+0,19%
10.74
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,30%
0.334
ΣΙΔΜΑ
+1,61%
1.575
ΣΠΕΙΣ
+1,71%
5.94
ΣΠΙ
+0,39%
0.52
ΣΠΥΡ
0,00%
0.138
ΤΕΝΕΡΓ
+0,96%
20.02
ΤΖΚΑ
-1,67%
1.475
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.05
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,12%
1.636
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
-0,61%
8.1
ΦΡΙΓΟ
+4,55%
0.23
ΦΡΛΚ
-1,86%
3.7
ΧΑΙΔΕ
+1,69%
0.6

Στυλιανίδης: Η Ελλάδα μέρος της ανασυγκρότησης σε Μέση Ανατολή και Ουκρανία

Ο υπουργός Ναυτιλίας, Χρήστος Στυλιανίδης τόνισε πως «όσο ανεβαίνει η Ελλάδα, όσο ανεβαίνει η Θεσσαλονίκη, αυτό συμφέρει και τη Βόρεια Μακεδονία. Έχουμε κοινά συμφέροντα γι’ αυτό και θα επιδιώξουμε να κλείσουμε όλα τα προβλήματα, για να είμαστε μία περιοχή ευημερίας και σταθερότητας. Η Ελλάδα και όλη η περιοχή, θα είναι μέρος της ανασυγκρότησης στη Μέση Ανατολή, αλλά και της ανασυγκρότησης στην Ουκρανία, έχοντας και το πλεονέκτημα της γεωγραφικής της θέσης».

Όπως επισήμανε ο Υπουργός από το 2ο South East Connectivity Forum  και σε συζήτηση με την κα. Ινώ Αφεντούλη, διευθύντρια του Ινστιτούτου Διεθνών Σχέσεων του Παντείου Πανεπιστημίου, «η Ευρώπη είναι ίσως η μεγαλύτερη αγορά του κόσμου, πάνω στην οποία βασίζεται ευρωπαϊκό μοντέλο, ένα μοντέλο κρίσιμο για να διατηρήσει η Ένωση τον γεωπολιτικό της ρόλο ως ήπια δύναμη.

Στυλιανίδης: Η ένταξη των Δυτικών Βαλκανίων στην ΕΕ

«Νομίζω πως η συνδεσιμότητα μπορεί ως ιδέα να βρει περισσότερη εφαρμογή διανύοντας τα Δυτικά Βαλκάνια, για να συνδέσει ακριβώς τη μεγάλη ενιαία αγορά προς μια ακόμη μεγαλύτερη, περιλαμβάνοντας και χώρες στο προ-ενταξιακό στάδιο. Αυτό σημαίνει πολλά για την Ελλάδα, για τη Θεσσαλονίκη, για τα λιμάνια που θα σχηματίζουν την Θαλάσσια Εγνατία» τόνισε ο Χρήστος Στυλιανίδης.

Ο κ. Στυλιανίδης, αναφέρθηκε στα μεγάλα διευρωπαϊκά θαλάσσια δίκτυα, με το ένα να ξεκινά από τη Βαλτική, να περνά στα κράσπεδα της Ουκρανίας και να φτάνει μέχρι τη Θεσσαλονίκη και την Κύπρο, ενώ το δεύτερο  διευρωπαϊκό δίκτυο, που φτάνει επίσης στη Θεσσαλονίκη, ξεκινάει από  την Πολωνία.

Ο Υπουργός αναφέρθηκε στην σταθερή πολιτική αναβάθμισης των λιμανιών της Βόρειας Ελλάδας, για να είναι έτοιμα να ανταποκριθούν σε αυτή την Ευρωπαϊκή  πρόκληση.

Κατά τον κ. Στυλιανίδη, «είναι εξαιρετικό το report του κ. Ντράγκι. Η Ευρώπη αν δεν καταφέρει να διατηρήσει την ατναγωνιστικότητά της σε όλους τους τομείς, θα χάσει τον γεωστρατηγικό και εξισορροπητικό της ρόλο».

«Είμαστε ένα ασφαλές καταφύγιο, είμαστε μία χώρα που μπορεί να γίνει κόμβος στις μεταφορές, με τα λιμάνια μας, με τις συνδυασμένες μεταφορές» τόνισε και πρόσθεσε: «Η δύναμη της Ελλάδας, στη ναυτιλία, φάνηκε πρόσφατα όταν τα ΗΑΕ, η Σαουδική Αραβία και η Ινδία, συνομιλούσαν με την Ελλάδα, που έπαιξε καίριο ρόλο στο να αποφευχθεί μία μεγάλη περιβαλλοντική καταστροφή, όταν το καλοκαίρι οι Χούθι κατέλαβαν ελληνικό δεξαμενόπλοιο. Συνεργαστήκαμε με διεθνείς φορείς και έγινε ένα θαύμα το οποίο οφείλονταν και στην ελληνική εμπλοκή, στο μέγεθος της ελληνικής ναυτιλίας και την αξιοπιστία της ελληνικής πλευράς».

Διαβάστε επίσης

Φορέας Ακινήτων: Το “Plan B” και πότε θα γίνει ο διαγωνισμός

Playboy: Ο γιος του Χιου Χέφνερ δίνει 100 εκατ. για το brand

Συμμαχία Εξηλεκτρισμού: 6 προτάσεις για μια “Καθαρή Βιομηχανία”

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!