Γ.Δ.
1390.25 -0,88%
ACAG
-0,54%
5.57
BOCHGR
-0,23%
4.32
CENER
-3,72%
8.55
CNLCAP
-0,71%
7
DIMAND
+1,11%
9.13
NOVAL
0,00%
2.52
OPTIMA
-0,47%
12.8
TITC
-0,77%
32.15
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
0,00%
1.422
ΑΒΕ
-0,21%
0.48
ΑΔΜΗΕ
+1,07%
2.365
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.705
ΑΛΜΥ
-2,22%
3.09
ΑΛΦΑ
-0,92%
1.4005
ΑΝΔΡΟ
-0,62%
6.42
ΑΡΑΙΓ
-2,40%
10.15
ΑΣΚΟ
-0,38%
2.6
ΑΣΤΑΚ
-0,85%
7
ΑΤΕΚ
0,00%
0.43
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.74
ΑΤΤ
0,00%
6
ΑΤΤΔ
-7,52%
141.5
ΑΤΤΙΚΑ
-2,27%
2.15
ΒΙΟ
-1,65%
5.38
ΒΙΟΚΑ
-3,63%
1.725
ΒΙΟΣΚ
+0,66%
1.53
ΒΙΟΤ
0,00%
0.36
ΒΙΣ
0,00%
0.132
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.2
ΓΕΒΚΑ
-1,85%
1.325
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,11%
17.48
ΔΑΑ
-0,21%
7.534
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.5
ΔΕΗ
-1,18%
11.74
ΔΟΜΙΚ
+2,70%
2.66
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-4,48%
0.277
ΕΒΡΟΦ
+1,02%
1.49
ΕΕΕ
-0,06%
33.14
ΕΚΤΕΡ
0,00%
1.518
ΕΛΒΕ
-0,99%
5
ΕΛΙΝ
-1,46%
2.02
ΕΛΛ
0,00%
13.2
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,11%
1.766
ΕΛΠΕ
-1,01%
6.89
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.04
ΕΛΤΟΝ
+0,47%
1.728
ΕΛΧΑ
-0,44%
1.792
ΕΠΙΛΚ
-9,09%
0.1
ΕΣΥΜΒ
+0,87%
1.165
ΕΤΕ
-1,40%
7.054
ΕΥΑΠΣ
-1,23%
3.21
ΕΥΔΑΠ
+0,35%
5.66
ΕΥΡΩΒ
-1,05%
1.88
ΕΧΑΕ
+0,12%
4.325
ΙΑΤΡ
0,00%
1.48
ΙΚΤΙΝ
+1,05%
0.288
ΙΛΥΔΑ
-3,24%
1.79
ΙΝΚΑΤ
+3,72%
5.02
ΙΝΛΙΦ
-0,23%
4.35
ΙΝΛΟΤ
-0,37%
1.08
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΡΚΟ
+1,68%
2.42
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.095
ΙΝΤΚΑ
-1,94%
2.775
ΚΑΡΕΛ
+1,79%
342
ΚΕΚΡ
+3,45%
1.35
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.6
ΚΛΜ
+0,64%
1.575
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.408
ΚΟΥΑΛ
-3,67%
1.05
ΚΟΥΕΣ
+0,18%
5.67
ΚΡΙ
+3,72%
13.95
ΚΤΗΛΑ
-3,33%
1.74
ΚΥΡΙΟ
-2,02%
0.97
ΛΑΒΙ
-0,13%
0.756
ΛΑΜΔΑ
+0,14%
7.21
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.905
ΛΕΒΚ
0,00%
0.288
ΛΕΒΠ
+11,84%
0.34
ΛΟΓΟΣ
-1,55%
1.27
ΛΟΥΛΗ
-2,55%
2.68
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.686
ΜΕΒΑ
-1,36%
3.63
ΜΕΝΤΙ
+2,68%
2.3
ΜΕΡΚΟ
0,00%
45
ΜΙΓ
-0,31%
3.18
ΜΙΝ
+3,41%
0.515
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-1,92%
19.95
ΜΟΝΤΑ
+3,29%
3.77
ΜΟΤΟ
-1,34%
2.57
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.69
ΜΠΕΛΑ
-0,48%
24.66
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,27%
3.65
ΜΠΡΙΚ
-0,49%
2.04
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
-2,89%
32.3
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.88
ΝΑΥΠ
+4,69%
0.848
ΞΥΛΚ
-0,75%
0.264
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
-0,94%
21
ΟΛΠ
-1,94%
27.75
ΟΛΥΜΠ
-2,05%
2.39
ΟΠΑΠ
-0,38%
15.67
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,50%
0.807
ΟΤΕ
-1,57%
15.65
ΟΤΟΕΛ
-1,62%
10.9
ΠΑΙΡ
+2,91%
0.99
ΠΑΠ
-3,95%
2.19
ΠΕΙΡ
-1,93%
3.55
ΠΕΡΦ
-2,16%
5.9
ΠΕΤΡΟ
-1,49%
7.94
ΠΛΑΘ
-1,85%
3.71
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.8
ΠΡΔ
0,00%
0.246
ΠΡΕΜΙΑ
-0,17%
1.156
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.9
ΠΡΟΦ
+2,29%
5.36
ΡΕΒΟΙΛ
+0,31%
1.6
ΣΑΡ
-0,55%
10.92
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,90%
0.331
ΣΙΔΜΑ
-0,31%
1.585
ΣΠΕΙΣ
-1,65%
5.96
ΣΠΙ
-3,75%
0.564
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.67
ΤΖΚΑ
-2,15%
1.365
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.04
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,86%
1.614
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
-6,63%
7.75
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.216
ΦΡΛΚ
+0,68%
3.675
ΧΑΙΔΕ
-4,10%
0.585

Στυλιανίδης: Η Ελλάδα μέρος της ανασυγκρότησης σε Μέση Ανατολή και Ουκρανία

Ο υπουργός Ναυτιλίας, Χρήστος Στυλιανίδης τόνισε πως «όσο ανεβαίνει η Ελλάδα, όσο ανεβαίνει η Θεσσαλονίκη, αυτό συμφέρει και τη Βόρεια Μακεδονία. Έχουμε κοινά συμφέροντα γι’ αυτό και θα επιδιώξουμε να κλείσουμε όλα τα προβλήματα, για να είμαστε μία περιοχή ευημερίας και σταθερότητας. Η Ελλάδα και όλη η περιοχή, θα είναι μέρος της ανασυγκρότησης στη Μέση Ανατολή, αλλά και της ανασυγκρότησης στην Ουκρανία, έχοντας και το πλεονέκτημα της γεωγραφικής της θέσης».

Όπως επισήμανε ο Υπουργός από το 2ο South East Connectivity Forum  και σε συζήτηση με την κα. Ινώ Αφεντούλη, διευθύντρια του Ινστιτούτου Διεθνών Σχέσεων του Παντείου Πανεπιστημίου, «η Ευρώπη είναι ίσως η μεγαλύτερη αγορά του κόσμου, πάνω στην οποία βασίζεται ευρωπαϊκό μοντέλο, ένα μοντέλο κρίσιμο για να διατηρήσει η Ένωση τον γεωπολιτικό της ρόλο ως ήπια δύναμη.

Στυλιανίδης: Η ένταξη των Δυτικών Βαλκανίων στην ΕΕ

«Νομίζω πως η συνδεσιμότητα μπορεί ως ιδέα να βρει περισσότερη εφαρμογή διανύοντας τα Δυτικά Βαλκάνια, για να συνδέσει ακριβώς τη μεγάλη ενιαία αγορά προς μια ακόμη μεγαλύτερη, περιλαμβάνοντας και χώρες στο προ-ενταξιακό στάδιο. Αυτό σημαίνει πολλά για την Ελλάδα, για τη Θεσσαλονίκη, για τα λιμάνια που θα σχηματίζουν την Θαλάσσια Εγνατία» τόνισε ο Χρήστος Στυλιανίδης.

Ο κ. Στυλιανίδης, αναφέρθηκε στα μεγάλα διευρωπαϊκά θαλάσσια δίκτυα, με το ένα να ξεκινά από τη Βαλτική, να περνά στα κράσπεδα της Ουκρανίας και να φτάνει μέχρι τη Θεσσαλονίκη και την Κύπρο, ενώ το δεύτερο  διευρωπαϊκό δίκτυο, που φτάνει επίσης στη Θεσσαλονίκη, ξεκινάει από  την Πολωνία.

Ο Υπουργός αναφέρθηκε στην σταθερή πολιτική αναβάθμισης των λιμανιών της Βόρειας Ελλάδας, για να είναι έτοιμα να ανταποκριθούν σε αυτή την Ευρωπαϊκή  πρόκληση.

Κατά τον κ. Στυλιανίδη, «είναι εξαιρετικό το report του κ. Ντράγκι. Η Ευρώπη αν δεν καταφέρει να διατηρήσει την ατναγωνιστικότητά της σε όλους τους τομείς, θα χάσει τον γεωστρατηγικό και εξισορροπητικό της ρόλο».

«Είμαστε ένα ασφαλές καταφύγιο, είμαστε μία χώρα που μπορεί να γίνει κόμβος στις μεταφορές, με τα λιμάνια μας, με τις συνδυασμένες μεταφορές» τόνισε και πρόσθεσε: «Η δύναμη της Ελλάδας, στη ναυτιλία, φάνηκε πρόσφατα όταν τα ΗΑΕ, η Σαουδική Αραβία και η Ινδία, συνομιλούσαν με την Ελλάδα, που έπαιξε καίριο ρόλο στο να αποφευχθεί μία μεγάλη περιβαλλοντική καταστροφή, όταν το καλοκαίρι οι Χούθι κατέλαβαν ελληνικό δεξαμενόπλοιο. Συνεργαστήκαμε με διεθνείς φορείς και έγινε ένα θαύμα το οποίο οφείλονταν και στην ελληνική εμπλοκή, στο μέγεθος της ελληνικής ναυτιλίας και την αξιοπιστία της ελληνικής πλευράς».

Διαβάστε επίσης

Φορέας Ακινήτων: Το “Plan B” και πότε θα γίνει ο διαγωνισμός

Playboy: Ο γιος του Χιου Χέφνερ δίνει 100 εκατ. για το brand

Συμμαχία Εξηλεκτρισμού: 6 προτάσεις για μια “Καθαρή Βιομηχανία”

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!