THEPOWERGAME
Στα 2,5 ευρώ μειώθηκε το κόστος διέλευσης στην Αττική Οδό για τα ΙΧ, όπως τονίζει ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών αρμόδιος για τις Υποδομές, Νίκος Ταχιάος, ύστερα από την εφαρμογή της σύμβασης παραχώρησης. Μάλιστα, ανέφερε χαρακτηριστικά σε ανάρτηση του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ο κ. Ταχιάος: «Να λοιπόν που η #Αττική_Οδός “άλλαξε χέρια”. Και όχι μόνο αυτό. 3 δισ. και 275 εκατ. ευρώ πέρασαν στα δημόσια ταμεία για να ελαφρύνουν το δημόσιο χρέος κατά 1,5% περίπου του ΑΕΠ. Λίγο νωρίτερα από τα μεσάνυχτα, η απόδειξη των διοδίων που πήρα, έγραφε “Αττική Οδός Α.Ε.”. Τώρα πλέον, ξημερώνοντας η 6η Οκτωβρίου, γράφει “Νέα Αττική Οδός Α.Ε.” και το ΑΦΜ της εταιρείας έχει αλλάξει. Όσο για τα διόδια: 2,50 ευρώ πλέον».
Όπως τονίζει στην ανάρτηση του ο υφυπουργός: «Αν με ρωτούσαν πριν από περισσότερο από έναν μήνα, νωρίτερα από τις 12 Σεπτεμβρίου, όταν και υπεγράφη η νέα Σύμβαση Παραχώρησης, θα έλεγα ότι το εγχείρημα της άμεσης μετάβασης από τον προηγούμενο στον νέο παραχωρησιούχο ήταν σχεδόν αδύνατο. Και όμως πέτυχε».
Και εξηγεί: «Όπως ανέφερα κατά την κύρωση της Σύμβασης στη Βουλή, τη διακύβευση είχε θέσει, ήδη από τον Αύγουστο, ο Κωστής Χατζηδάκης: Η ελάφρυνση του δημοσίου χρέους έπρεπε να γίνει φέτος, δεν μπορούσε να παραταθεί, ακόμη κι αν ήταν εφικτές οι ενδιάμεσες λύσεις που μελετήθηκαν, η αλλαγή έπρεπε να γίνει μέσα στην χρονιά».
«Τον συντονισμό της νομοθετικής πρωτοβουλίας που θα έλυνε τους γρίφους της μετάβασης με την πολύτιμη συμμετοχή των αρμοδίων υπηρεσιών του Υπουργείο Υποδομών & Μεταφορών, του ΤΑΙΠΕΔ, πολλών άλλων συναρμοδίων αρχών και ενός πολυμελούς επιτελείου συνεργατών και με συνομιλητές από την άλλη πλευρά τις εμπλεκόμενες εταιρίες, ανέλαβε και έφερε σε πέρας ο Χρήστος Σταϊκούρας» πρόσθεσε.
Και κατέληξε, υπογραμμίζοντας: «Μία νέα εικοσιπενταετία ενός σωτήριου για την Αθήνα έργου, με τις καλύτερες προϋποθέσεις και εγγυήσεις παροχής ποιοτικών υπηρεσιών ξεκινά. Την ίδια ώρα, μία δραστική μείωση του δημοσίου χρέους καταγράφεται ως ένα άλμα προς τα εμπρός για την ελληνική οικονομία».
Διαβάστε επίσης
“Έβρασαν” τα μύδια στον Θερμαϊκό: SOS για την ολική καταστροφή του γόνου
AeroVironment: Η εταιρεία πίσω από τα drones καμικάζι που χωράνε σε σακίδιο
Πετρελαϊκές κρίσεις: Γιατί δεν είναι πλέον όπως τη δεκαετία του 1970