Γ.Δ.
1618.16 +0,04%
ACAG
-0,32%
6.16
AEM
+0,35%
4.545
AKTR
-0,55%
5.45
BOCHGR
-1,11%
5.34
CENER
+0,32%
9.5
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+0,49%
8.24
EVR
+0,58%
1.745
NOVAL
+0,20%
2.54
OPTIMA
-0,43%
14.04
TITC
-0,83%
41.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+2,27%
2.25
ΑΒΕ
-3,60%
0.429
ΑΔΜΗΕ
-0,18%
2.815
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.75
ΑΛΜΥ
+1,29%
4.31
ΑΛΦΑ
+1,34%
1.89
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+1,51%
11.4
ΑΣΚΟ
+0,63%
3.22
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.28
ΑΤΕΚ
+2,72%
1.51
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-0,57%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
-1,64%
2.4
ΒΙΟ
-0,17%
5.83
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.925
ΒΙΟΣΚ
-0,64%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,33%
2.48
ΓΕΒΚΑ
-0,63%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.9
ΔΑΑ
-1,05%
8.312
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-0,67%
13.33
ΔΟΜΙΚ
-0,35%
2.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,11%
0.38
ΕΒΡΟΦ
+1,30%
1.955
ΕΕΕ
-0,76%
39.2
ΕΚΤΕΡ
-3,96%
2.06
ΕΛΒΕ
+2,80%
5.5
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
-1,33%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,37%
2.265
ΕΛΠΕ
+0,82%
8.04
ΕΛΣΤΡ
+2,11%
2.42
ΕΛΤΟΝ
+0,87%
1.858
ΕΛΧΑ
-0,46%
2.165
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,75%
1.125
ΕΤΕ
+1,50%
8.648
ΕΥΑΠΣ
+0,29%
3.45
ΕΥΔΑΠ
+0,33%
6.06
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.484
ΕΧΑΕ
-1,00%
4.95
ΙΑΤΡ
-0,49%
2.05
ΙΚΤΙΝ
-1,10%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,86%
1.765
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.85
ΙΝΛΟΤ
-1,65%
1.072
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΤ
-2,18%
1.12
ΙΝΤΚΑ
-1,52%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
326
ΚΕΚΡ
-3,41%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
+1,77%
0.459
ΚΟΥΑΛ
-1,95%
1.31
ΚΟΥΕΣ
+0,64%
6.3
ΚΡΙ
-0,60%
16.5
ΚΤΗΛΑ
-1,00%
1.98
ΚΥΡΙΟ
+0,49%
1.02
ΛΑΒΙ
-0,73%
0.812
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
+4,76%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
+4,42%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,29%
3.4
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
+1,53%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-2,17%
2.25
ΜΕΡΚΟ
+3,13%
39.6
ΜΙΓ
0,00%
2.865
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
+0,36%
22.4
ΜΟΝΤΑ
-0,53%
3.78
ΜΟΤΟ
-0,18%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,36%
27.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
-0,82%
2.42
ΜΠΤΚ
+5,13%
0.615
ΜΥΤΙΛ
+1,71%
36.96
ΝΑΚΑΣ
-1,88%
3.14
ΝΑΥΠ
+0,49%
0.828
ΞΥΛΚ
-1,87%
0.262
ΞΥΛΠ
+10,00%
0.396
ΟΛΘ
+1,79%
28.5
ΟΛΠ
+1,36%
33.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
-1,44%
17.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,23%
0.8
ΟΤΕ
-0,40%
15
ΟΤΟΕΛ
-0,36%
11.06
ΠΑΙΡ
-4,29%
1.005
ΠΑΠ
-1,14%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,26%
4.808
ΠΕΡΦ
-1,28%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,99%
8
ΠΛΑΘ
-0,25%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
-0,76%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-0,16%
1.28
ΠΡΟΝΤΕΑ
-4,10%
5.85
ΠΡΟΦ
+1,74%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
-0,28%
1.755
ΣΑΡ
-1,72%
12.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.354
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.565
ΣΠΕΙΣ
-1,40%
5.64
ΣΠΙ
+4,65%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,95%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+9,17%
0.238
ΦΡΛΚ
-1,27%
4.28
ΧΑΙΔΕ
+1,27%
0.8

Σταϊκούρας: Ανάγκη για “έξυπνες” επενδύσεις στις Μεταφορές

Η ανάπτυξη των δικτύων, ο οικολογικός προσανατολισμός και η ψηφιοποίηση του τομέα των Μεταφορών αποτελούν αναμφίβολα την έμπρακτη εκδήλωση της διεύρυνσης και μονόδρομο για την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητάς του, καθώς και της οικονομίας της Ευρώπης, υπογράμμισε, σήμερα, ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστος Σταϊκούρας στο Άτυπο Συμβούλιο Υπουργών Μεταφορών, που πραγματοποιήθηκε στη Βουδαπέστη, στο πλαίσιο της Ουγγρικής Προεδρίας του Συμβουλίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ειδικότερα, ο κ. Σταϊκούρας σημείωσε πως στην προηγούμενη πενταετία, Ευρωπαϊκή Επιτροπή και κράτη – μέλη διαμόρφωσαν ένα φιλόδοξο νομοθετικό πλαίσιο για την επόμενη και πλέον δεκαετία. Η αναθεώρηση του κανονισμού για την ανάπτυξη του Διευρωπαϊκού Δικτύου Μεταφορών (ΔΕΔ-Μ) και νομοθετήματα για την προσαρμογή στο στόχο του 55% (fit for 55), προσφέρουν τη βάση για να ξεκινήσει ο μετασχηματισμός: ενισχυμένη συνδεσιμότητα και συνεκτικότητα, πράσινες μεταφορές και ψηφιοποίηση για μεγαλύτερη αποδοτικότητα.

Ο κ. Σταϊκούρας επεσήμανε πως, αν και οι λύσεις και τα εργαλεία υπάρχουν, οι χρηματοδοτικές ανάγκες είναι πολλές. Τόνισε την ανάγκη η Ευρώπη να συνεχίσει να επενδύει και να αναπτύσσει καινοτόμα χρηματοδοτικά εργαλεία για τον τομέα των Μεταφορών, ώστε να διασφαλιστεί η ολοκλήρωση και ανάπτυξη του, καθώς και η ενίσχυση της ασφάλειας των δικτύων, με έμφαση στο σιδηρόδρομο, που αποτελεί το σημαντικότερο πυλώνα του ΔΕΔ-Μ και των χρηματοδοτικών εργαλείων του τομέα.

Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών συμπλήρωσε: «Τα επόμενα χρόνια θα πρέπει να εργαστούμε συντονισμένα στην κατεύθυνση της ανάπτυξης των δικτύων μας και της διασυνοριακής συνεργασίας, ώστε να συνδεθούμε αποτελεσματικά με τις γειτονικές χώρες, να προωθήσουμε την πολυτροπικότητα και τις εναλλακτικές και να επιτύχουμε τις υψηλές επιδόσεις της στόχευσης του ΔΕΔ-Μ και της στρατηγικής για την έξυπνη και βιώσιμη κινητικότητα».

Επιπρόσθετα, κατά τη διάρκεια διαδοχικών διμερών συναντήσεων, ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών είχε την ευκαιρία να εξειδικεύσει τις πολιτικές της ελληνικής Κυβέρνησης.

Στο περιθώριο των εργασιών του Συμβουλίου, ο κ. Σταϊκούρας επεσήμανε στον Αναπληρωτή Πρωθυπουργό και Υπουργό Μεταφορών της Βόρειας Μακεδονίας κ. Aleksandar Nikoloski ότι η αναφορά σε Μακεδονία αντί για Βόρεια Μακεδονία, είναι παράνομη και ανεπίτρεπτη «κόκκινη γραμμή» για οποιαδήποτε πρόοδο στις διμερείς σχέσεις.

Διαβάστε επίσης

Politico για Φον ντερ Λάιεν: Από βασίλισσα, αυτοκράτειρα

Κλουκίνας Λάππας: Προκλήσεις στα βρεφικά, ευκαιρίες στις μισθώσεις Zara και Adidas

Eurelectric: Πώς εξελίσσονται οι αγορές ηλεκτρικής ενέργειας

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!