Γ.Δ.
1422.86 -0,48%
ACAG
-0,68%
5.82
CENER
0,00%
9.83
CNLCAP
-0,70%
7.05
DIMAND
-0,21%
9.68
NOVAL
+0,19%
2.625
OPTIMA
-0,31%
12.96
TITC
-0,91%
32.65
ΑΑΑΚ
0,00%
4.78
ΑΒΑΞ
+0,90%
1.35
ΑΒΕ
0,00%
0.465
ΑΔΜΗΕ
-0,44%
2.25
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.76
ΑΛΜΥ
-0,53%
2.825
ΑΛΦΑ
-0,22%
1.568
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.5
ΑΡΑΙΓ
-0,47%
10.66
ΑΣΚΟ
+0,72%
2.8
ΑΣΤΑΚ
-0,28%
7.08
ΑΤΕΚ
0,00%
0.356
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.7
ΑΤΤ
-10,51%
4.94
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.34
ΒΙΟ
+0,18%
5.58
ΒΙΟΚΑ
-1,55%
1.9
ΒΙΟΣΚ
-1,39%
1.78
ΒΙΟΤ
0,00%
0.258
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.32
ΓΕΒΚΑ
-1,12%
1.32
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,69%
17.26
ΔΑΑ
-0,05%
7.666
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.28
ΔΕΗ
+0,53%
11.4
ΔΟΜΙΚ
-1,21%
3.26
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.319
ΕΒΡΟΦ
-2,30%
1.49
ΕΕΕ
-0,95%
33.28
ΕΚΤΕΡ
-0,21%
1.916
ΕΛΒΕ
-1,75%
5.6
ΕΛΙΝ
-0,99%
2
ΕΛΛ
0,00%
13.5
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,20%
1.962
ΕΛΠΕ
-0,21%
7.025
ΕΛΣΤΡ
-0,95%
2.08
ΕΛΤΟΝ
-0,96%
1.644
ΕΛΧΑ
0,00%
1.856
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.119
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
-1,58%
1.245
ΕΤΕ
-0,51%
7.422
ΕΥΑΠΣ
+2,85%
3.25
ΕΥΔΑΠ
-0,18%
5.55
ΕΥΡΩΒ
-0,33%
1.962
ΕΧΑΕ
-0,44%
4.48
ΙΑΤΡ
+2,33%
1.535
ΙΚΤΙΝ
-0,54%
0.367
ΙΛΥΔΑ
-1,86%
1.58
ΙΝΚΑΤ
-0,91%
4.925
ΙΝΛΙΦ
+0,84%
4.83
ΙΝΛΟΤ
-1,74%
1.13
ΙΝΤΕΚ
+0,34%
5.89
ΙΝΤΕΡΚΟ
-0,85%
2.32
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.265
ΙΝΤΚΑ
-0,49%
3.02
ΚΑΡΕΛ
0,00%
322
ΚΕΚΡ
-1,40%
1.41
ΚΕΠΕΝ
-6,25%
1.5
ΚΛΜ
-1,54%
1.6
ΚΟΡΔΕ
-0,67%
0.444
ΚΟΥΑΛ
+0,17%
1.188
ΚΟΥΕΣ
+0,38%
5.29
ΚΡΙ
+1,13%
13.4
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.09
ΛΑΒΙ
+0,25%
0.804
ΛΑΜΔΑ
+0,41%
7.28
ΛΑΜΨΑ
-1,64%
36
ΛΑΝΑΚ
-1,71%
0.86
ΛΕΒΚ
0,00%
0.278
ΛΕΒΠ
0,00%
0.266
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.35
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.48
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.71
ΜΕΒΑ
-3,34%
3.76
ΜΕΝΤΙ
+1,26%
2.41
ΜΕΡΚΟ
0,00%
43.2
ΜΙΓ
-3,64%
3.31
ΜΙΝ
0,00%
0.565
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,93%
21.4
ΜΟΝΤΑ
+1,79%
3.98
ΜΟΤΟ
-1,14%
2.61
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.745
ΜΠΕΛΑ
-1,13%
24.44
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.58
ΜΠΡΙΚ
+0,25%
1.98
ΜΠΤΚ
0,00%
0.68
ΜΥΤΙΛ
-1,18%
33.38
ΝΑΚΑΣ
-4,14%
2.78
ΝΑΥΠ
-1,11%
0.888
ΞΥΛΚ
-0,34%
0.296
ΞΥΛΠ
+0,54%
0.37
ΟΛΘ
-0,49%
20.5
ΟΛΠ
+0,56%
27.05
ΟΛΥΜΠ
-0,41%
2.44
ΟΠΑΠ
+0,69%
15.96
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,24%
0.828
ΟΤΕ
+0,07%
15.11
ΟΤΟΕΛ
-1,97%
10.94
ΠΑΙΡ
0,00%
1
ΠΑΠ
-0,43%
2.29
ΠΕΙΡ
-0,05%
3.858
ΠΕΡΦ
0,00%
6.64
ΠΕΤΡΟ
-0,75%
7.94
ΠΛΑΘ
+0,26%
3.88
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.4
ΠΡΔ
0,00%
0.22
ΠΡΕΜΙΑ
-0,17%
1.17
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
+1,17%
5.18
ΡΕΒΟΙΛ
-0,28%
1.76
ΣΑΡ
+0,18%
10.92
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.358
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.6
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.38
ΣΠΙ
+0,65%
0.616
ΣΠΥΡ
0,00%
0.132
ΤΕΝΕΡΓ
+0,26%
19.47
ΤΖΚΑ
0,00%
1.46
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.09
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,50%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.9
ΦΡΙΓΟ
+4,84%
0.195
ΦΡΛΚ
+0,25%
3.985
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.64

ΠΑΣΟΚ: Ζητεί απαντήσεις για την ασφάλεια του σιδηροδρόμου

Ερώτηση με αφορμή τα πρόσφατα περιστατικά με συρμούς τρένων κατέθεσαν προς τον υπουργό Υποδομών & Μεταφορών, Χρήστου Σταϊκούρα, 29 βουλευτές του ΠΑΣΟΚ, με πρωτοβουλία του βουλευτή Χαλκιδικής Απόστολου Πάνα.

Όπως αναφέρουν, ενάμιση χρόνο μετά τη σιδηροδρομική τραγωδία στα Τέμπη, που βύθισε σε βαρύ πένθος τη χώρα μας, πληθαίνουν τα σοβαρά περιστατικά – συμβάντα με συρμούς τρένου. Ειδικά για το «περιστατικό της παρ, ολίγον σύγκρουσης τραίνων, μεταξύ των σταθμών Αθηνών και Αγίων Αναργύρων, είναι χαρακτηριστικό το γεγονός ότι, τόσο η ανακοίνωση του ΟΣΕ, όσο και οι δηλώσεις του αρμόδιου Υφυπουργού κάνουν ξεκάθαρο, ότι η ασφάλεια των συρμών στο συγκεκριμένο τμήμα, στηρίζεται σε γενικό κανονισμό ασφαλείας πολύ παλαιών διατάξεων που περιλαμβάνει μεν δικλείδες ασφάλειας, οι οποίες όμως βασίζονται αποκλειστικά στον ανθρώπινο παράγοντα και όχι σε σύγχρονα ηλεκτρονικά μέσα».

Συγκεκριμένα, οι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ ερωτούν τον αρμόδιο υπουργό:

1α) Δεδομένου ότι, η κυκλοφορία μεταξύ των σταθμών Αθηνών και Αγίων Αναργύρων διενεργείται με μεταφορά πληροφορίας, προτίθεται το Υπουργείο να προβεί άμεσα στην εγκατάσταση πρόσθετων δικλείδων ασφάλειας με διαμεσολάβηση σύγχρονου ηλεκτρονικού μέσου (πχ 24ωρη ηλεκτρονική παρακολούθηση με εισερχόμενης – εξερχόμενης κυκλοφορίας);

1β) Δεδομένου ότι, η μονή γραμμή στο συγκεκριμένο τμήμα είναι αποτέλεσμα των εργασιών υπογειοποίησης του σιδηροδρομικού διαδρόμου στα Σεπόλια, έχει προβλεφθεί στη σύμβαση του έργου, κόστος εργασιών που να δικαιολογεί 24ωρη ηλεκτρονική παρακολούθηση της κυκλοφορίας;

1γ) Παρακαλείσθε να κατατεθεί από την αρμόδια υπηρεσία το αναλυτικό χρονοδιάγραμμα εργασιών του κατασκευαστικού έργου που αφορά το έργο υπογειοποίησης του σιδηροδρομικού διαδρόμου στα Σεπόλια.

1δ) Τόσο από δηλώσεις στελεχών του ΟΣΕ, όσο και από ανακοινώσεις του ΟΣΕ ότι το ατύχημα αποφεύχθηκε κατόπιν επικοινωνίας των σταθμάρχη και μηχανοδηγών είναι ξεκάθαρο ότι δεν δουλεύει η φωτοσήμανση στο συγκεκριμένο τμήμα. Έχει λάβει το Υπουργείο τις απαραίτητες πρωτοβουλίες για τη διερεύνηση των αιτιών για τις οποίες δεν δουλεύει η φωτοσήμανση; Πότε προγραμματίζεται να λειτουργήσει η φωτοσήμανση στο συγκεκριμένο τμήμα;

2) Σχετικά με τη συντήρηση της σιδηροδρομικής υποδομής που βρίσκεται σε λειτουργία και με δεδομένα τα περιστατικά παρεμπόδισης έως και σύγκρουσης συρμού με κορμούς δέντρων, παρακαλούμε να κατατεθούν, αν υπάρχουν προγραμματισμένες τακτικές εργασίες συντήρησης ή εγκατεστημένες εργολαβίες συντήρησης ανά τμήμα.

3) Σχετικά με τα τμήματα «Καλαμπάκα – Παλαιοφάρσαλος» και «Λάρισα – Βόλος» παρακαλείσθε να κατατεθεί το αναλυτικό χρονοδιάγραμμα εργασιών, έως την έναρξη λειτουργίας των εν λόγω τμημάτων.

4) Σχετικά με τη σύμβαση της Hellenic Train ποιο είναι το ακριβές ποσό επενδύσεων που έχει γίνει μέχρι σήμερα όσον αφορά το τροχαίο υλικό;

Διαβάστε επίσης

Καιρός: Πού έρχονται καταιγίδες, χαλάζι και κεραυνοί

Αττική Οδός: Η γνωμοδότηση του Νομικού Συμβουλίου για τον ενδιάμεσο παραχωρησιούχο

Οκτώ πρωτοβουλίες που θα “τρέξει” ο νέος Επίτροπος Ενέργειας

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!