Γ.Δ.
1397.63 +0,94%
ACAG
-1,47%
5.37
BOCHGR
-1,13%
4.38
CENER
-2,14%
8.24
CNLCAP
-0,68%
7.25
DIMAND
-0,72%
8.3
NOVAL
-0,44%
2.275
OPTIMA
+1,27%
12.76
TITC
+4,36%
37.1
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+0,58%
1.378
ΑΒΕ
-1,09%
0.454
ΑΔΜΗΕ
+0,43%
2.35
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.685
ΑΛΜΥ
-0,95%
3.66
ΑΛΦΑ
+0,48%
1.5625
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.42
ΑΡΑΙΓ
+0,16%
9.445
ΑΣΚΟ
0,00%
2.54
ΑΣΤΑΚ
-3,09%
6.9
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
-20,91%
0.59
ΑΤΤΙΚΑ
+3,88%
2.14
ΒΙΟ
+3,40%
5.17
ΒΙΟΚΑ
+1,16%
1.74
ΒΙΟΣΚ
+1,10%
1.375
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.04
ΓΕΒΚΑ
-0,38%
1.3
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+2,45%
17.58
ΔΑΑ
+2,33%
7.98
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.66
ΔΕΗ
+1,64%
11.75
ΔΟΜΙΚ
-0,72%
2.75
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,68%
0.296
ΕΒΡΟΦ
-2,47%
1.38
ΕΕΕ
+0,30%
33.1
ΕΚΤΕΡ
+2,30%
1.424
ΕΛΒΕ
-0,85%
4.66
ΕΛΙΝ
-0,51%
1.97
ΕΛΛ
+1,52%
13.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-1,46%
1.62
ΕΛΠΕ
+2,26%
6.8
ΕΛΣΤΡ
-1,94%
2.02
ΕΛΤΟΝ
-1,76%
1.788
ΕΛΧΑ
+9,36%
1.8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+0,44%
1.13
ΕΤΕ
+0,29%
7.036
ΕΥΑΠΣ
+0,32%
3.13
ΕΥΔΑΠ
-0,35%
5.75
ΕΥΡΩΒ
+2,20%
2.04
ΕΧΑΕ
+3,36%
4.31
ΙΑΤΡ
0,00%
1.525
ΙΚΤΙΝ
-0,81%
0.3075
ΙΛΥΔΑ
+0,58%
1.745
ΙΝΚΑΤ
-1,68%
4.69
ΙΝΛΙΦ
+0,23%
4.29
ΙΝΛΟΤ
+0,69%
0.88
ΙΝΤΕΚ
+3,49%
5.64
ΙΝΤΕΡΚΟ
+1,65%
2.46
ΙΝΤΕΤ
+4,64%
1.015
ΙΝΤΚΑ
+3,35%
2.62
ΚΑΡΕΛ
-1,18%
336
ΚΕΚΡ
+3,08%
1.17
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
+3,86%
1.48
ΚΟΡΔΕ
-3,42%
0.395
ΚΟΥΑΛ
-3,26%
1.01
ΚΟΥΕΣ
-0,71%
5.56
ΚΡΙ
+3,99%
14.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+4,77%
0.922
ΛΑΒΙ
+0,41%
0.726
ΛΑΜΔΑ
+2,82%
7.28
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.85
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
+1,63%
1.25
ΛΟΥΛΗ
+1,86%
2.74
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.65
ΜΕΒΑ
0,00%
3.62
ΜΕΝΤΙ
-1,47%
2.01
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
+2,54%
3.025
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,36%
19.32
ΜΟΝΤΑ
+7,65%
3.8
ΜΟΤΟ
+0,61%
2.465
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
0,00%
24.2
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.69
ΜΠΡΙΚ
+0,97%
2.09
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
+0,38%
31.4
ΝΑΚΑΣ
-4,58%
2.92
ΝΑΥΠ
-3,49%
0.83
ΞΥΛΚ
-0,39%
0.254
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+0,48%
20.8
ΟΛΠ
0,00%
30
ΟΛΥΜΠ
-0,86%
2.3
ΟΠΑΠ
+1,80%
15.3
ΟΡΙΛΙΝΑ
+1,41%
0.791
ΟΤΕ
+0,60%
15.01
ΟΤΟΕΛ
0,00%
10.24
ΠΑΙΡ
-0,20%
0.974
ΠΑΠ
-1,69%
2.33
ΠΕΙΡ
0,00%
3.63
ΠΕΡΦ
+4,14%
5.28
ΠΕΤΡΟ
-0,26%
7.78
ΠΛΑΘ
-0,88%
3.965
ΠΛΑΚΡ
0,00%
13.9
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
-1,18%
1.172
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
+2,00%
5.1
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.58
ΣΑΡ
+2,27%
10.82
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+0,61%
0.331
ΣΙΔΜΑ
-1,29%
1.53
ΣΠΕΙΣ
-0,71%
5.6
ΣΠΙ
-1,95%
0.504
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
+0,20%
19.81
ΤΖΚΑ
-1,74%
1.41
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,62%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-4,35%
0.22
ΦΡΛΚ
-0,14%
3.57
ΧΑΙΔΕ
+7,96%
0.61

ΠΑΣΟΚ: Ζητεί απαντήσεις για την ασφάλεια του σιδηροδρόμου

Ερώτηση με αφορμή τα πρόσφατα περιστατικά με συρμούς τρένων κατέθεσαν προς τον υπουργό Υποδομών & Μεταφορών, Χρήστου Σταϊκούρα, 29 βουλευτές του ΠΑΣΟΚ, με πρωτοβουλία του βουλευτή Χαλκιδικής Απόστολου Πάνα.

Όπως αναφέρουν, ενάμιση χρόνο μετά τη σιδηροδρομική τραγωδία στα Τέμπη, που βύθισε σε βαρύ πένθος τη χώρα μας, πληθαίνουν τα σοβαρά περιστατικά – συμβάντα με συρμούς τρένου. Ειδικά για το «περιστατικό της παρ, ολίγον σύγκρουσης τραίνων, μεταξύ των σταθμών Αθηνών και Αγίων Αναργύρων, είναι χαρακτηριστικό το γεγονός ότι, τόσο η ανακοίνωση του ΟΣΕ, όσο και οι δηλώσεις του αρμόδιου Υφυπουργού κάνουν ξεκάθαρο, ότι η ασφάλεια των συρμών στο συγκεκριμένο τμήμα, στηρίζεται σε γενικό κανονισμό ασφαλείας πολύ παλαιών διατάξεων που περιλαμβάνει μεν δικλείδες ασφάλειας, οι οποίες όμως βασίζονται αποκλειστικά στον ανθρώπινο παράγοντα και όχι σε σύγχρονα ηλεκτρονικά μέσα».

Συγκεκριμένα, οι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ ερωτούν τον αρμόδιο υπουργό:

1α) Δεδομένου ότι, η κυκλοφορία μεταξύ των σταθμών Αθηνών και Αγίων Αναργύρων διενεργείται με μεταφορά πληροφορίας, προτίθεται το Υπουργείο να προβεί άμεσα στην εγκατάσταση πρόσθετων δικλείδων ασφάλειας με διαμεσολάβηση σύγχρονου ηλεκτρονικού μέσου (πχ 24ωρη ηλεκτρονική παρακολούθηση με εισερχόμενης – εξερχόμενης κυκλοφορίας);

1β) Δεδομένου ότι, η μονή γραμμή στο συγκεκριμένο τμήμα είναι αποτέλεσμα των εργασιών υπογειοποίησης του σιδηροδρομικού διαδρόμου στα Σεπόλια, έχει προβλεφθεί στη σύμβαση του έργου, κόστος εργασιών που να δικαιολογεί 24ωρη ηλεκτρονική παρακολούθηση της κυκλοφορίας;

1γ) Παρακαλείσθε να κατατεθεί από την αρμόδια υπηρεσία το αναλυτικό χρονοδιάγραμμα εργασιών του κατασκευαστικού έργου που αφορά το έργο υπογειοποίησης του σιδηροδρομικού διαδρόμου στα Σεπόλια.

1δ) Τόσο από δηλώσεις στελεχών του ΟΣΕ, όσο και από ανακοινώσεις του ΟΣΕ ότι το ατύχημα αποφεύχθηκε κατόπιν επικοινωνίας των σταθμάρχη και μηχανοδηγών είναι ξεκάθαρο ότι δεν δουλεύει η φωτοσήμανση στο συγκεκριμένο τμήμα. Έχει λάβει το Υπουργείο τις απαραίτητες πρωτοβουλίες για τη διερεύνηση των αιτιών για τις οποίες δεν δουλεύει η φωτοσήμανση; Πότε προγραμματίζεται να λειτουργήσει η φωτοσήμανση στο συγκεκριμένο τμήμα;

2) Σχετικά με τη συντήρηση της σιδηροδρομικής υποδομής που βρίσκεται σε λειτουργία και με δεδομένα τα περιστατικά παρεμπόδισης έως και σύγκρουσης συρμού με κορμούς δέντρων, παρακαλούμε να κατατεθούν, αν υπάρχουν προγραμματισμένες τακτικές εργασίες συντήρησης ή εγκατεστημένες εργολαβίες συντήρησης ανά τμήμα.

3) Σχετικά με τα τμήματα «Καλαμπάκα – Παλαιοφάρσαλος» και «Λάρισα – Βόλος» παρακαλείσθε να κατατεθεί το αναλυτικό χρονοδιάγραμμα εργασιών, έως την έναρξη λειτουργίας των εν λόγω τμημάτων.

4) Σχετικά με τη σύμβαση της Hellenic Train ποιο είναι το ακριβές ποσό επενδύσεων που έχει γίνει μέχρι σήμερα όσον αφορά το τροχαίο υλικό;

Διαβάστε επίσης

Καιρός: Πού έρχονται καταιγίδες, χαλάζι και κεραυνοί

Αττική Οδός: Η γνωμοδότηση του Νομικού Συμβουλίου για τον ενδιάμεσο παραχωρησιούχο

Οκτώ πρωτοβουλίες που θα “τρέξει” ο νέος Επίτροπος Ενέργειας

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!