Γ.Δ.
1618.16 +0,04%
ACAG
-0,32%
6.16
AEM
+0,35%
4.545
AKTR
-0,55%
5.45
BOCHGR
-1,11%
5.34
CENER
+0,32%
9.5
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+0,49%
8.24
EVR
+0,58%
1.745
NOVAL
+0,20%
2.54
OPTIMA
-0,43%
14.04
TITC
-0,83%
41.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+2,27%
2.25
ΑΒΕ
-3,60%
0.429
ΑΔΜΗΕ
-0,18%
2.815
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.75
ΑΛΜΥ
+1,29%
4.31
ΑΛΦΑ
+1,34%
1.89
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+1,51%
11.4
ΑΣΚΟ
+0,63%
3.22
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.28
ΑΤΕΚ
+2,72%
1.51
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-0,57%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
-1,64%
2.4
ΒΙΟ
-0,17%
5.83
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.925
ΒΙΟΣΚ
-0,64%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,33%
2.48
ΓΕΒΚΑ
-0,63%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.9
ΔΑΑ
-1,05%
8.312
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-0,67%
13.33
ΔΟΜΙΚ
-0,35%
2.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,11%
0.38
ΕΒΡΟΦ
+1,30%
1.955
ΕΕΕ
-0,76%
39.2
ΕΚΤΕΡ
-3,96%
2.06
ΕΛΒΕ
+2,80%
5.5
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
-1,33%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,37%
2.265
ΕΛΠΕ
+0,82%
8.04
ΕΛΣΤΡ
+2,11%
2.42
ΕΛΤΟΝ
+0,87%
1.858
ΕΛΧΑ
-0,46%
2.165
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,75%
1.125
ΕΤΕ
+1,50%
8.648
ΕΥΑΠΣ
+0,29%
3.45
ΕΥΔΑΠ
+0,33%
6.06
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.484
ΕΧΑΕ
-1,00%
4.95
ΙΑΤΡ
-0,49%
2.05
ΙΚΤΙΝ
-1,10%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,86%
1.765
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.85
ΙΝΛΟΤ
-1,65%
1.072
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΤ
-2,18%
1.12
ΙΝΤΚΑ
-1,52%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
326
ΚΕΚΡ
-3,41%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
+1,77%
0.459
ΚΟΥΑΛ
-1,95%
1.31
ΚΟΥΕΣ
+0,64%
6.3
ΚΡΙ
-0,60%
16.5
ΚΤΗΛΑ
-1,00%
1.98
ΚΥΡΙΟ
+0,49%
1.02
ΛΑΒΙ
-0,73%
0.812
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
+4,76%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
+4,42%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,29%
3.4
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
+1,53%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-2,17%
2.25
ΜΕΡΚΟ
+3,13%
39.6
ΜΙΓ
0,00%
2.865
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
+0,36%
22.4
ΜΟΝΤΑ
-0,53%
3.78
ΜΟΤΟ
-0,18%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,36%
27.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
-0,82%
2.42
ΜΠΤΚ
+5,13%
0.615
ΜΥΤΙΛ
+1,71%
36.96
ΝΑΚΑΣ
-1,88%
3.14
ΝΑΥΠ
+0,49%
0.828
ΞΥΛΚ
-1,87%
0.262
ΞΥΛΠ
+10,00%
0.396
ΟΛΘ
+1,79%
28.5
ΟΛΠ
+1,36%
33.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
-1,44%
17.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,23%
0.8
ΟΤΕ
-0,40%
15
ΟΤΟΕΛ
-0,36%
11.06
ΠΑΙΡ
-4,29%
1.005
ΠΑΠ
-1,14%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,26%
4.808
ΠΕΡΦ
-1,28%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,99%
8
ΠΛΑΘ
-0,25%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
-0,76%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-0,16%
1.28
ΠΡΟΝΤΕΑ
-4,10%
5.85
ΠΡΟΦ
+1,74%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
-0,28%
1.755
ΣΑΡ
-1,72%
12.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.354
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.565
ΣΠΕΙΣ
-1,40%
5.64
ΣΠΙ
+4,65%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,95%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+9,17%
0.238
ΦΡΛΚ
-1,27%
4.28
ΧΑΙΔΕ
+1,27%
0.8

ΠΑΣΟΚ: Ζητεί απαντήσεις για την ασφάλεια του σιδηροδρόμου

Ερώτηση με αφορμή τα πρόσφατα περιστατικά με συρμούς τρένων κατέθεσαν προς τον υπουργό Υποδομών & Μεταφορών, Χρήστου Σταϊκούρα, 29 βουλευτές του ΠΑΣΟΚ, με πρωτοβουλία του βουλευτή Χαλκιδικής Απόστολου Πάνα.

Όπως αναφέρουν, ενάμιση χρόνο μετά τη σιδηροδρομική τραγωδία στα Τέμπη, που βύθισε σε βαρύ πένθος τη χώρα μας, πληθαίνουν τα σοβαρά περιστατικά – συμβάντα με συρμούς τρένου. Ειδικά για το «περιστατικό της παρ, ολίγον σύγκρουσης τραίνων, μεταξύ των σταθμών Αθηνών και Αγίων Αναργύρων, είναι χαρακτηριστικό το γεγονός ότι, τόσο η ανακοίνωση του ΟΣΕ, όσο και οι δηλώσεις του αρμόδιου Υφυπουργού κάνουν ξεκάθαρο, ότι η ασφάλεια των συρμών στο συγκεκριμένο τμήμα, στηρίζεται σε γενικό κανονισμό ασφαλείας πολύ παλαιών διατάξεων που περιλαμβάνει μεν δικλείδες ασφάλειας, οι οποίες όμως βασίζονται αποκλειστικά στον ανθρώπινο παράγοντα και όχι σε σύγχρονα ηλεκτρονικά μέσα».

Συγκεκριμένα, οι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ ερωτούν τον αρμόδιο υπουργό:

1α) Δεδομένου ότι, η κυκλοφορία μεταξύ των σταθμών Αθηνών και Αγίων Αναργύρων διενεργείται με μεταφορά πληροφορίας, προτίθεται το Υπουργείο να προβεί άμεσα στην εγκατάσταση πρόσθετων δικλείδων ασφάλειας με διαμεσολάβηση σύγχρονου ηλεκτρονικού μέσου (πχ 24ωρη ηλεκτρονική παρακολούθηση με εισερχόμενης – εξερχόμενης κυκλοφορίας);

1β) Δεδομένου ότι, η μονή γραμμή στο συγκεκριμένο τμήμα είναι αποτέλεσμα των εργασιών υπογειοποίησης του σιδηροδρομικού διαδρόμου στα Σεπόλια, έχει προβλεφθεί στη σύμβαση του έργου, κόστος εργασιών που να δικαιολογεί 24ωρη ηλεκτρονική παρακολούθηση της κυκλοφορίας;

1γ) Παρακαλείσθε να κατατεθεί από την αρμόδια υπηρεσία το αναλυτικό χρονοδιάγραμμα εργασιών του κατασκευαστικού έργου που αφορά το έργο υπογειοποίησης του σιδηροδρομικού διαδρόμου στα Σεπόλια.

1δ) Τόσο από δηλώσεις στελεχών του ΟΣΕ, όσο και από ανακοινώσεις του ΟΣΕ ότι το ατύχημα αποφεύχθηκε κατόπιν επικοινωνίας των σταθμάρχη και μηχανοδηγών είναι ξεκάθαρο ότι δεν δουλεύει η φωτοσήμανση στο συγκεκριμένο τμήμα. Έχει λάβει το Υπουργείο τις απαραίτητες πρωτοβουλίες για τη διερεύνηση των αιτιών για τις οποίες δεν δουλεύει η φωτοσήμανση; Πότε προγραμματίζεται να λειτουργήσει η φωτοσήμανση στο συγκεκριμένο τμήμα;

2) Σχετικά με τη συντήρηση της σιδηροδρομικής υποδομής που βρίσκεται σε λειτουργία και με δεδομένα τα περιστατικά παρεμπόδισης έως και σύγκρουσης συρμού με κορμούς δέντρων, παρακαλούμε να κατατεθούν, αν υπάρχουν προγραμματισμένες τακτικές εργασίες συντήρησης ή εγκατεστημένες εργολαβίες συντήρησης ανά τμήμα.

3) Σχετικά με τα τμήματα «Καλαμπάκα – Παλαιοφάρσαλος» και «Λάρισα – Βόλος» παρακαλείσθε να κατατεθεί το αναλυτικό χρονοδιάγραμμα εργασιών, έως την έναρξη λειτουργίας των εν λόγω τμημάτων.

4) Σχετικά με τη σύμβαση της Hellenic Train ποιο είναι το ακριβές ποσό επενδύσεων που έχει γίνει μέχρι σήμερα όσον αφορά το τροχαίο υλικό;

Διαβάστε επίσης

Καιρός: Πού έρχονται καταιγίδες, χαλάζι και κεραυνοί

Αττική Οδός: Η γνωμοδότηση του Νομικού Συμβουλίου για τον ενδιάμεσο παραχωρησιούχο

Οκτώ πρωτοβουλίες που θα “τρέξει” ο νέος Επίτροπος Ενέργειας

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!