THEPOWERGAME
Στην ασφάλεια του σιδηρόδρομου αναφέρθηκε ο υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Βασίλης Οικονόμου, μιλώντας στα Παραπολιτικά 90,1.
Μεταξύ άλλων, επεσήμανε:
«Υπάρχει ασφάλεια και μπορούν οι πολίτες να χρησιμοποιούν τον σιδηρόδρομο με σιγουριά. Δύο χρόνια σχεδόν μετά από το τραγικό δυστύχημα των Τεμπών είμαστε σε θέση και σε κατάσταση να μπορούμε να πούμε ότι θα κινηθεί ο κόσμος με τον σιδηρόδρομο με σιγουριά και ασφάλεια και μπορουμε με τα δεδομένα που έχουμε στα χέρια μας ότι όλο το σύστημα της ασφάλειας είναι κατοχυρωμένο.
Αναφορικά με το συμβάν με την παρ’ ολίγον σύγκρουση των δύο συρμών κοντά στον σταθμό των Αγίων Αναργύρων
«Υπήρξε ειδοποίηση από τους σταθμάρχες, έγινε αντιληπτό ότι υπήρχε πρόβλημα από τη μια πλευρά του σταθμού του ΣΚΑ και αμέσως λειτούργησε το σύστημα ασφαλείας που υπάρχει. Το σύστημα έχει δικλείδες ασφαλείας και λειτούργησε σε επίπεδο σταθμαρχών και σε επίπεδο μηχανοδηγών. Στο κομμάτι των Σεπολίων δεν υπάρχει τηλεδιοίκηση γιατί γίνεται υπογειοποίηση των σιδηροδρομικών γραμμών, ένα πολύ σημαντικό έργο για την ασφάλεια και τη λειτουργία του ίδιου του σιδηροδρόμου αλλά και την αναβάθμιση της περιοχής των Σεπολίων. Την τηλεδιοίκηση θα την κάνουμε μόλις τελειώσει το έργο, δεν γίνονται και τα δύο μαζί. Όπως δεν έχουμε τηλεδιοίκηση και στο κομμάτι της Θεσσαλίας που έχουμε τη μεγάλη καταστροφή με τον Daniel. Δηλαδή θα πούμε στον κόσμο μη μπαίνετε στο σιδηρόδρομο γιατί δεν έχουμε τηλεδιοίκηση; Δεν υπάρχει το σύστημα ασφάλειας του σιδηροδρόμου χωρίς να υπάρχει τηλεδιοίκηση; Υπάρχει και λειτουργεί».
«Ο μηχανοδηγός δεν άκουσε τυχαία, «υπέρβαλε τον εαυτό του και έκανε μια ηρωική προσπάθεια», είναι κανόνες, πρωτόκολλα που ακολουθούνται. Οι κανόνες τηρήθηκαν και σταματήσανε τα δύο τρένα πριν καν μπουν στην μονή γραμμή. Στους δύο σταθμάρχες και στους δύο μηχανοδηγούς ο ένας δεν λειτούργησε όπως έπρεπε, οι άλλοι τρεις μπλοκάρανε τη διαδικασία και σταματήσανε το τρένο άρα το σύστημα λειτούργησε».
Αναφορικά με τις καταγγελίες ότι το σιδηροδρομικό δίκτυο είναι ακαθάριστο
«Είναι γεγονός, είναι μεγάλη η έκταση του σιδηροδρομικού δικτύου, δεν είναι καθαρισμένο σε όλη του την έκταση. Υπάρχουν εργολαβίες που καθαρίζουν συνέχεια. Δεν είναι εύκολή υπόθεση».
Διαβάστε επίσης
Εξωδικαστικός: Κούρεμα ανά είδος οφειλής από 13% έως 35%
ΟΛΘ: Mετά από τέσσερα χρόνια, η επέκταση του 6ου προβλήτα
Γερμανία: Τα «κρυφά» βάρη της απαλλαγής από τα πυρηνικά