Γ.Δ.
1618.16 +0,04%
ACAG
-0,32%
6.16
AEM
+0,35%
4.545
AKTR
-0,55%
5.45
BOCHGR
-1,11%
5.34
CENER
+0,32%
9.5
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+0,49%
8.24
EVR
+0,58%
1.745
NOVAL
+0,20%
2.54
OPTIMA
-0,43%
14.04
TITC
-0,83%
41.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+2,27%
2.25
ΑΒΕ
-3,60%
0.429
ΑΔΜΗΕ
-0,18%
2.815
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.75
ΑΛΜΥ
+1,29%
4.31
ΑΛΦΑ
+1,34%
1.89
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+1,51%
11.4
ΑΣΚΟ
+0,63%
3.22
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.28
ΑΤΕΚ
+2,72%
1.51
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-0,57%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
-1,64%
2.4
ΒΙΟ
-0,17%
5.83
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.925
ΒΙΟΣΚ
-0,64%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,33%
2.48
ΓΕΒΚΑ
-0,63%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.9
ΔΑΑ
-1,05%
8.312
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-0,67%
13.33
ΔΟΜΙΚ
-0,35%
2.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,11%
0.38
ΕΒΡΟΦ
+1,30%
1.955
ΕΕΕ
-0,76%
39.2
ΕΚΤΕΡ
-3,96%
2.06
ΕΛΒΕ
+2,80%
5.5
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
-1,33%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,37%
2.265
ΕΛΠΕ
+0,82%
8.04
ΕΛΣΤΡ
+2,11%
2.42
ΕΛΤΟΝ
+0,87%
1.858
ΕΛΧΑ
-0,46%
2.165
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,75%
1.125
ΕΤΕ
+1,50%
8.648
ΕΥΑΠΣ
+0,29%
3.45
ΕΥΔΑΠ
+0,33%
6.06
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.484
ΕΧΑΕ
-1,00%
4.95
ΙΑΤΡ
-0,49%
2.05
ΙΚΤΙΝ
-1,10%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,86%
1.765
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.85
ΙΝΛΟΤ
-1,65%
1.072
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΤ
-2,18%
1.12
ΙΝΤΚΑ
-1,52%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
326
ΚΕΚΡ
-3,41%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
+1,77%
0.459
ΚΟΥΑΛ
-1,95%
1.31
ΚΟΥΕΣ
+0,64%
6.3
ΚΡΙ
-0,60%
16.5
ΚΤΗΛΑ
-1,00%
1.98
ΚΥΡΙΟ
+0,49%
1.02
ΛΑΒΙ
-0,73%
0.812
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
+4,76%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
+4,42%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,29%
3.4
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
+1,53%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-2,17%
2.25
ΜΕΡΚΟ
+3,13%
39.6
ΜΙΓ
0,00%
2.865
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
+0,36%
22.4
ΜΟΝΤΑ
-0,53%
3.78
ΜΟΤΟ
-0,18%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,36%
27.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
-0,82%
2.42
ΜΠΤΚ
+5,13%
0.615
ΜΥΤΙΛ
+1,71%
36.96
ΝΑΚΑΣ
-1,88%
3.14
ΝΑΥΠ
+0,49%
0.828
ΞΥΛΚ
-1,87%
0.262
ΞΥΛΠ
+10,00%
0.396
ΟΛΘ
+1,79%
28.5
ΟΛΠ
+1,36%
33.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
-1,44%
17.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,23%
0.8
ΟΤΕ
-0,40%
15
ΟΤΟΕΛ
-0,36%
11.06
ΠΑΙΡ
-4,29%
1.005
ΠΑΠ
-1,14%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,26%
4.808
ΠΕΡΦ
-1,28%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,99%
8
ΠΛΑΘ
-0,25%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
-0,76%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-0,16%
1.28
ΠΡΟΝΤΕΑ
-4,10%
5.85
ΠΡΟΦ
+1,74%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
-0,28%
1.755
ΣΑΡ
-1,72%
12.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.354
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.565
ΣΠΕΙΣ
-1,40%
5.64
ΣΠΙ
+4,65%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,95%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+9,17%
0.238
ΦΡΛΚ
-1,27%
4.28
ΧΑΙΔΕ
+1,27%
0.8

Οικονόμου: Ο σιδηρόδρομος είναι ασφαλής

Στην ασφάλεια του σιδηρόδρομου αναφέρθηκε ο υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Βασίλης Οικονόμου, μιλώντας στα Παραπολιτικά 90,1.

Μεταξύ άλλων, επεσήμανε:

«Υπάρχει ασφάλεια και μπορούν οι πολίτες να χρησιμοποιούν τον σιδηρόδρομο με σιγουριά. Δύο χρόνια σχεδόν μετά από το τραγικό δυστύχημα των Τεμπών είμαστε σε θέση και σε κατάσταση να μπορούμε να πούμε ότι θα κινηθεί ο κόσμος με τον σιδηρόδρομο με σιγουριά και ασφάλεια και μπορουμε με τα δεδομένα που έχουμε στα χέρια μας ότι όλο το σύστημα της ασφάλειας είναι κατοχυρωμένο.

Αναφορικά με το συμβάν  με την παρ’ ολίγον σύγκρουση των δύο συρμών κοντά στον σταθμό των Αγίων Αναργύρων

«Υπήρξε ειδοποίηση από τους σταθμάρχες, έγινε αντιληπτό ότι υπήρχε πρόβλημα από τη μια πλευρά του σταθμού του ΣΚΑ και αμέσως λειτούργησε το σύστημα ασφαλείας που υπάρχει.  Το σύστημα έχει δικλείδες ασφαλείας και λειτούργησε σε επίπεδο σταθμαρχών και σε επίπεδο μηχανοδηγών. Στο κομμάτι των Σεπολίων δεν υπάρχει τηλεδιοίκηση γιατί γίνεται υπογειοποίηση των σιδηροδρομικών γραμμών, ένα πολύ σημαντικό έργο για την ασφάλεια και τη λειτουργία του ίδιου του σιδηροδρόμου αλλά και την αναβάθμιση της περιοχής των Σεπολίων. Την τηλεδιοίκηση θα την κάνουμε μόλις τελειώσει το έργο, δεν γίνονται και τα δύο μαζί. Όπως δεν έχουμε τηλεδιοίκηση και στο κομμάτι της Θεσσαλίας που έχουμε τη μεγάλη καταστροφή με τον  Daniel. Δηλαδή θα πούμε στον κόσμο μη μπαίνετε στο σιδηρόδρομο γιατί δεν έχουμε τηλεδιοίκηση; Δεν υπάρχει το σύστημα ασφάλειας του σιδηροδρόμου χωρίς να υπάρχει τηλεδιοίκηση; Υπάρχει και λειτουργεί».

«Ο μηχανοδηγός δεν άκουσε τυχαία, «υπέρβαλε τον εαυτό του και έκανε μια ηρωική προσπάθεια», είναι κανόνες, πρωτόκολλα που ακολουθούνται.  Οι κανόνες τηρήθηκαν και σταματήσανε τα δύο τρένα πριν καν μπουν στην μονή γραμμή. Στους δύο σταθμάρχες και στους δύο μηχανοδηγούς ο ένας δεν λειτούργησε όπως έπρεπε, οι άλλοι τρεις μπλοκάρανε τη διαδικασία και σταματήσανε το τρένο άρα το σύστημα λειτούργησε».

Αναφορικά με τις καταγγελίες ότι το σιδηροδρομικό δίκτυο είναι ακαθάριστο

«Είναι γεγονός, είναι μεγάλη η έκταση του σιδηροδρομικού δικτύου, δεν είναι καθαρισμένο σε όλη του την έκταση. Υπάρχουν εργολαβίες που καθαρίζουν συνέχεια. Δεν είναι εύκολή υπόθεση».

Διαβάστε επίσης            

Εξωδικαστικός: Κούρεμα ανά είδος οφειλής από 13% έως 35%

ΟΛΘ: Mετά από τέσσερα χρόνια, η επέκταση του 6ου προβλήτα

Γερμανία: Τα «κρυφά» βάρη της απαλλαγής από τα πυρηνικά

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!