Γ.Δ.
1531.8 -0,50%
ACAG
-0,67%
5.97
BOCHGR
-1,18%
5.02
CENER
+1,77%
9.75
CNLCAP
0,00%
7.05
DIMAND
-0,49%
8.15
EVR
-0,33%
1.49
NOVAL
+1,74%
2.34
OPTIMA
+0,15%
12.96
TITC
+2,13%
45.45
ΑΑΑΚ
0,00%
4.8
ΑΒΑΞ
-2,76%
1.832
ΑΒΕ
+1,31%
0.463
ΑΔΜΗΕ
+0,55%
2.755
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.775
ΑΛΜΥ
+4,94%
4.25
ΑΛΦΑ
-2,18%
1.729
ΑΝΔΡΟ
+1,25%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+3,28%
11.01
ΑΣΚΟ
-0,30%
3.29
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.26
ΑΤΕΚ
0,00%
0.655
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
-1,80%
0.764
ΑΤΤΙΚΑ
+1,38%
2.2
ΒΙΟ
+0,70%
5.72
ΒΙΟΚΑ
+0,52%
1.95
ΒΙΟΣΚ
-0,63%
1.57
ΒΙΟΤ
0,00%
0.25
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+1,77%
2.3
ΓΕΒΚΑ
+0,35%
1.42
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,30%
18.76
ΔΑΑ
+3,48%
8.38
ΔΑΙΟΣ
+6,40%
3.66
ΔΕΗ
-0,23%
12.78
ΔΟΜΙΚ
+0,68%
2.95
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-4,89%
0.35
ΕΒΡΟΦ
-1,11%
1.775
ΕΕΕ
-0,84%
32.96
ΕΚΤΕΡ
+5,37%
1.844
ΕΛΒΕ
0,00%
5.2
ΕΛΙΝ
+1,36%
2.24
ΕΛΛ
0,00%
14.2
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,89%
2.255
ΕΛΠΕ
-0,79%
7.49
ΕΛΣΤΡ
+8,49%
2.3
ΕΛΤΟΝ
-1,40%
1.83
ΕΛΧΑ
+0,72%
2.105
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+0,84%
1.2
ΕΤΕ
-1,44%
8.352
ΕΥΑΠΣ
-0,59%
3.38
ΕΥΔΑΠ
-0,17%
5.93
ΕΥΡΩΒ
-3,47%
2.39
ΕΧΑΕ
+1,69%
4.805
ΙΑΤΡ
0,00%
1.635
ΙΚΤΙΝ
+2,57%
0.359
ΙΛΥΔΑ
-0,57%
1.74
ΙΝΚΑΤ
+1,05%
4.8
ΙΝΚΑΤΔ
0,00%
0.0055
ΙΝΛΙΦ
-0,87%
4.57
ΙΝΛΟΤ
+0,75%
1.078
ΙΝΤΕΚ
-0,33%
5.96
ΙΝΤΕΤ
-1,73%
1.135
ΙΝΤΚΑ
+1,86%
3.28
ΚΑΡΕΛ
0,00%
330
ΚΕΚΡ
0,00%
1.33
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΟΡΔΕ
-1,34%
0.442
ΚΟΥΑΛ
-0,14%
1.38
ΚΟΥΕΣ
0,00%
6.16
ΚΡΙ
-0,31%
15.95
ΚΤΗΛΑ
+0,55%
1.82
ΚΥΡΙΟ
-1,48%
1
ΛΑΒΙ
+1,13%
0.802
ΛΑΜΔΑ
-1,39%
7.1
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.2
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.03
ΛΕΒΚ
0,00%
0.274
ΛΕΒΠ
+5,60%
0.264
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.63
ΛΟΥΛΗ
-0,33%
3.06
ΜΑΘΙΟ
-0,99%
0.6
ΜΕΒΑ
0,00%
3.76
ΜΕΝΤΙ
-2,61%
2.24
ΜΕΡΚΟ
0,00%
39
ΜΙΓ
-0,53%
2.82
ΜΙΝ
-5,63%
0.486
ΜΟΗ
-0,74%
21.34
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.74
ΜΟΤΟ
+0,18%
2.835
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.66
ΜΠΕΛΑ
-0,46%
25.72
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.76
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.26
ΜΠΤΚ
0,00%
0.59
ΜΥΤΙΛ
-0,58%
34.1
ΝΑΚΑΣ
+1,33%
3.04
ΝΑΥΠ
+1,54%
0.79
ΞΥΛΚ
0,00%
0.29
ΞΥΛΠ
0,00%
0.316
ΟΛΘ
-1,40%
28.1
ΟΛΠ
+2,49%
30.85
ΟΛΥΜΠ
+1,18%
2.58
ΟΠΑΠ
+0,88%
16.12
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,90%
0.775
ΟΤΕ
-0,07%
14.94
ΟΤΟΕΛ
0,00%
11.2
ΠΑΙΡ
+6,25%
1.105
ΠΑΠ
+1,61%
2.53
ΠΕΙΡ
-2,08%
4.274
ΠΕΡΦ
0,00%
5.43
ΠΕΤΡΟ
-0,95%
8.38
ΠΛΑΘ
+0,12%
4.155
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.8
ΠΡΔ
-8,57%
0.256
ΠΡΕΜΙΑ
+0,16%
1.226
ΠΡΟΝΤΕΑ
-3,10%
6.25
ΠΡΟΦ
+1,70%
5.39
ΡΕΒΟΙΛ
-0,90%
1.66
ΣΑΡ
-0,18%
10.9
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,28%
0.357
ΣΙΔΜΑ
+1,60%
1.585
ΣΠΕΙΣ
-1,02%
5.82
ΣΠΙ
+3,68%
0.62
ΣΠΥΡ
-8,61%
0.138
ΤΕΝΕΡΓ
-0,10%
20.02
ΤΖΚΑ
-1,95%
1.505
ΤΡΑΣΤΟΡ
+4,92%
1.28
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,24%
1.638
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
-0,64%
7.75
ΦΡΙΓΟ
-2,11%
0.186
ΦΡΛΚ
-0,25%
3.965
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.58

Οικονόμου: Ο σιδηρόδρομος είναι ασφαλής

Στην ασφάλεια του σιδηρόδρομου αναφέρθηκε ο υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Βασίλης Οικονόμου, μιλώντας στα Παραπολιτικά 90,1.

Μεταξύ άλλων, επεσήμανε:

«Υπάρχει ασφάλεια και μπορούν οι πολίτες να χρησιμοποιούν τον σιδηρόδρομο με σιγουριά. Δύο χρόνια σχεδόν μετά από το τραγικό δυστύχημα των Τεμπών είμαστε σε θέση και σε κατάσταση να μπορούμε να πούμε ότι θα κινηθεί ο κόσμος με τον σιδηρόδρομο με σιγουριά και ασφάλεια και μπορουμε με τα δεδομένα που έχουμε στα χέρια μας ότι όλο το σύστημα της ασφάλειας είναι κατοχυρωμένο.

Αναφορικά με το συμβάν  με την παρ’ ολίγον σύγκρουση των δύο συρμών κοντά στον σταθμό των Αγίων Αναργύρων

«Υπήρξε ειδοποίηση από τους σταθμάρχες, έγινε αντιληπτό ότι υπήρχε πρόβλημα από τη μια πλευρά του σταθμού του ΣΚΑ και αμέσως λειτούργησε το σύστημα ασφαλείας που υπάρχει.  Το σύστημα έχει δικλείδες ασφαλείας και λειτούργησε σε επίπεδο σταθμαρχών και σε επίπεδο μηχανοδηγών. Στο κομμάτι των Σεπολίων δεν υπάρχει τηλεδιοίκηση γιατί γίνεται υπογειοποίηση των σιδηροδρομικών γραμμών, ένα πολύ σημαντικό έργο για την ασφάλεια και τη λειτουργία του ίδιου του σιδηροδρόμου αλλά και την αναβάθμιση της περιοχής των Σεπολίων. Την τηλεδιοίκηση θα την κάνουμε μόλις τελειώσει το έργο, δεν γίνονται και τα δύο μαζί. Όπως δεν έχουμε τηλεδιοίκηση και στο κομμάτι της Θεσσαλίας που έχουμε τη μεγάλη καταστροφή με τον  Daniel. Δηλαδή θα πούμε στον κόσμο μη μπαίνετε στο σιδηρόδρομο γιατί δεν έχουμε τηλεδιοίκηση; Δεν υπάρχει το σύστημα ασφάλειας του σιδηροδρόμου χωρίς να υπάρχει τηλεδιοίκηση; Υπάρχει και λειτουργεί».

«Ο μηχανοδηγός δεν άκουσε τυχαία, «υπέρβαλε τον εαυτό του και έκανε μια ηρωική προσπάθεια», είναι κανόνες, πρωτόκολλα που ακολουθούνται.  Οι κανόνες τηρήθηκαν και σταματήσανε τα δύο τρένα πριν καν μπουν στην μονή γραμμή. Στους δύο σταθμάρχες και στους δύο μηχανοδηγούς ο ένας δεν λειτούργησε όπως έπρεπε, οι άλλοι τρεις μπλοκάρανε τη διαδικασία και σταματήσανε το τρένο άρα το σύστημα λειτούργησε».

Αναφορικά με τις καταγγελίες ότι το σιδηροδρομικό δίκτυο είναι ακαθάριστο

«Είναι γεγονός, είναι μεγάλη η έκταση του σιδηροδρομικού δικτύου, δεν είναι καθαρισμένο σε όλη του την έκταση. Υπάρχουν εργολαβίες που καθαρίζουν συνέχεια. Δεν είναι εύκολή υπόθεση».

Διαβάστε επίσης            

Εξωδικαστικός: Κούρεμα ανά είδος οφειλής από 13% έως 35%

ΟΛΘ: Mετά από τέσσερα χρόνια, η επέκταση του 6ου προβλήτα

Γερμανία: Τα «κρυφά» βάρη της απαλλαγής από τα πυρηνικά

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!