Γ.Δ.
1452.5 -0,26%
ACAG
+0,52%
5.84
BOCHGR
0,00%
4.54
CENER
-0,11%
9.11
CNLCAP
-2,68%
7.25
DIMAND
-2,25%
7.82
NOVAL
-0,65%
2.285
OPTIMA
-2,33%
12.56
TITC
-1,00%
39.6
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-2,23%
1.494
ΑΒΕ
+0,22%
0.449
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.6
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.69
ΑΛΜΥ
-0,87%
4.56
ΑΛΦΑ
-0,47%
1.5795
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.4
ΑΡΑΙΓ
-1,66%
10.07
ΑΣΚΟ
0,00%
2.83
ΑΣΤΑΚ
-3,51%
7.14
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
0,00%
0.67
ΑΤΤΙΚΑ
-1,35%
2.19
ΒΙΟ
-3,30%
5.27
ΒΙΟΚΑ
-0,27%
1.865
ΒΙΟΣΚ
-0,62%
1.6
ΒΙΟΤ
-3,01%
0.258
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.18
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.39
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,19%
18.2
ΔΑΑ
0,00%
8
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.58
ΔΕΗ
-0,60%
11.6
ΔΟΜΙΚ
-4,32%
2.77
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.308
ΕΒΡΟΦ
-1,96%
1.755
ΕΕΕ
-0,74%
32.18
ΕΚΤΕΡ
-1,02%
1.75
ΕΛΒΕ
0,00%
4.78
ΕΛΙΝ
+2,83%
2.18
ΕΛΛ
+1,75%
14.5
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
1.938
ΕΛΠΕ
+0,27%
7.3
ΕΛΣΤΡ
+0,97%
2.08
ΕΛΤΟΝ
-1,07%
1.856
ΕΛΧΑ
-0,74%
1.88
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.185
ΕΤΕ
+0,80%
7.84
ΕΥΑΠΣ
-0,62%
3.21
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.8
ΕΥΡΩΒ
+0,63%
2.25
ΕΧΑΕ
-1,54%
4.47
ΙΑΤΡ
-3,23%
1.5
ΙΚΤΙΝ
-0,30%
0.334
ΙΛΥΔΑ
-0,25%
1.975
ΙΝΚΑΤ
+1,05%
4.83
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.75
ΙΝΛΟΤ
+2,46%
0.998
ΙΝΤΕΚ
+0,17%
5.86
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,50%
2.46
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.05
ΙΝΤΚΑ
-0,35%
2.86
ΚΑΡΕΛ
-1,18%
336
ΚΕΚΡ
+1,26%
1.21
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
0,00%
1.5
ΚΟΡΔΕ
-0,46%
0.429
ΚΟΥΑΛ
+1,72%
1.18
ΚΟΥΕΣ
+0,17%
5.86
ΚΡΙ
+0,33%
15.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.91
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.99
ΛΑΒΙ
-0,27%
0.737
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.17
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.27
ΛΕΒΠ
0,00%
0.26
ΛΟΓΟΣ
-3,80%
1.52
ΛΟΥΛΗ
-0,69%
2.86
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.61
ΜΕΒΑ
+1,79%
3.99
ΜΕΝΤΙ
-1,86%
2.11
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
-1,21%
2.855
ΜΙΝ
0,00%
0.494
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,78%
20.56
ΜΟΝΤΑ
-1,11%
3.56
ΜΟΤΟ
-0,37%
2.69
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.605
ΜΠΕΛΑ
-0,79%
25.18
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.75
ΜΠΡΙΚ
+0,93%
2.16
ΜΠΤΚ
0,00%
0.55
ΜΥΤΙΛ
-1,18%
33.4
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.82
ΝΑΥΠ
+0,24%
0.822
ΞΥΛΚ
0,00%
0.271
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
0,00%
22
ΟΛΠ
-0,17%
30.05
ΟΛΥΜΠ
+1,30%
2.34
ΟΠΑΠ
-0,25%
15.69
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,63%
0.798
ΟΤΕ
+0,61%
14.85
ΟΤΟΕΛ
-1,33%
10.36
ΠΑΙΡ
+3,33%
0.992
ΠΑΠ
0,00%
2.37
ΠΕΙΡ
-1,04%
3.891
ΠΕΡΦ
+0,19%
5.39
ΠΕΤΡΟ
-1,20%
8.24
ΠΛΑΘ
-0,25%
3.92
ΠΛΑΚΡ
+2,08%
14.7
ΠΡΔ
+8,70%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+1,53%
1.198
ΠΡΟΝΤΕΑ
-5,07%
6.55
ΠΡΟΦ
+0,77%
5.24
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.71
ΣΑΡ
+0,19%
10.74
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,30%
0.334
ΣΙΔΜΑ
+1,61%
1.575
ΣΠΕΙΣ
+1,71%
5.94
ΣΠΙ
+0,39%
0.52
ΣΠΥΡ
0,00%
0.138
ΤΕΝΕΡΓ
+0,96%
20.02
ΤΖΚΑ
-1,67%
1.475
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.05
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,12%
1.636
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
-0,61%
8.1
ΦΡΙΓΟ
+4,55%
0.23
ΦΡΛΚ
-1,86%
3.7
ΧΑΙΔΕ
+1,69%
0.6

Οικονόμου: Ο σιδηρόδρομος είναι ασφαλής

Στην ασφάλεια του σιδηρόδρομου αναφέρθηκε ο υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Βασίλης Οικονόμου, μιλώντας στα Παραπολιτικά 90,1.

Μεταξύ άλλων, επεσήμανε:

«Υπάρχει ασφάλεια και μπορούν οι πολίτες να χρησιμοποιούν τον σιδηρόδρομο με σιγουριά. Δύο χρόνια σχεδόν μετά από το τραγικό δυστύχημα των Τεμπών είμαστε σε θέση και σε κατάσταση να μπορούμε να πούμε ότι θα κινηθεί ο κόσμος με τον σιδηρόδρομο με σιγουριά και ασφάλεια και μπορουμε με τα δεδομένα που έχουμε στα χέρια μας ότι όλο το σύστημα της ασφάλειας είναι κατοχυρωμένο.

Αναφορικά με το συμβάν  με την παρ’ ολίγον σύγκρουση των δύο συρμών κοντά στον σταθμό των Αγίων Αναργύρων

«Υπήρξε ειδοποίηση από τους σταθμάρχες, έγινε αντιληπτό ότι υπήρχε πρόβλημα από τη μια πλευρά του σταθμού του ΣΚΑ και αμέσως λειτούργησε το σύστημα ασφαλείας που υπάρχει.  Το σύστημα έχει δικλείδες ασφαλείας και λειτούργησε σε επίπεδο σταθμαρχών και σε επίπεδο μηχανοδηγών. Στο κομμάτι των Σεπολίων δεν υπάρχει τηλεδιοίκηση γιατί γίνεται υπογειοποίηση των σιδηροδρομικών γραμμών, ένα πολύ σημαντικό έργο για την ασφάλεια και τη λειτουργία του ίδιου του σιδηροδρόμου αλλά και την αναβάθμιση της περιοχής των Σεπολίων. Την τηλεδιοίκηση θα την κάνουμε μόλις τελειώσει το έργο, δεν γίνονται και τα δύο μαζί. Όπως δεν έχουμε τηλεδιοίκηση και στο κομμάτι της Θεσσαλίας που έχουμε τη μεγάλη καταστροφή με τον  Daniel. Δηλαδή θα πούμε στον κόσμο μη μπαίνετε στο σιδηρόδρομο γιατί δεν έχουμε τηλεδιοίκηση; Δεν υπάρχει το σύστημα ασφάλειας του σιδηροδρόμου χωρίς να υπάρχει τηλεδιοίκηση; Υπάρχει και λειτουργεί».

«Ο μηχανοδηγός δεν άκουσε τυχαία, «υπέρβαλε τον εαυτό του και έκανε μια ηρωική προσπάθεια», είναι κανόνες, πρωτόκολλα που ακολουθούνται.  Οι κανόνες τηρήθηκαν και σταματήσανε τα δύο τρένα πριν καν μπουν στην μονή γραμμή. Στους δύο σταθμάρχες και στους δύο μηχανοδηγούς ο ένας δεν λειτούργησε όπως έπρεπε, οι άλλοι τρεις μπλοκάρανε τη διαδικασία και σταματήσανε το τρένο άρα το σύστημα λειτούργησε».

Αναφορικά με τις καταγγελίες ότι το σιδηροδρομικό δίκτυο είναι ακαθάριστο

«Είναι γεγονός, είναι μεγάλη η έκταση του σιδηροδρομικού δικτύου, δεν είναι καθαρισμένο σε όλη του την έκταση. Υπάρχουν εργολαβίες που καθαρίζουν συνέχεια. Δεν είναι εύκολή υπόθεση».

Διαβάστε επίσης            

Εξωδικαστικός: Κούρεμα ανά είδος οφειλής από 13% έως 35%

ΟΛΘ: Mετά από τέσσερα χρόνια, η επέκταση του 6ου προβλήτα

Γερμανία: Τα «κρυφά» βάρη της απαλλαγής από τα πυρηνικά

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!