Γ.Δ.
1423.61 +0,31%
ACAG
0,00%
5.82
CENER
+0,73%
9.63
CNLCAP
0,00%
7.05
DIMAND
+0,84%
9.6
NOVAL
+0,58%
2.615
OPTIMA
0,00%
13
TITC
+1,26%
32.1
ΑΑΑΚ
0,00%
4.78
ΑΒΑΞ
+0,60%
1.348
ΑΒΕ
+0,43%
0.472
ΑΔΜΗΕ
+2,97%
2.255
ΑΚΡΙΤ
-3,80%
0.76
ΑΛΜΥ
-0,70%
2.84
ΑΛΦΑ
+2,62%
1.5495
ΑΝΔΡΟ
+0,31%
6.52
ΑΡΑΙΓ
-0,84%
10.61
ΑΣΚΟ
-1,07%
2.78
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.18
ΑΤΕΚ
0,00%
0.356
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.7
ΑΤΤ
-10,42%
6.02
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.29
ΒΙΟ
+0,18%
5.55
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.945
ΒΙΟΣΚ
-0,56%
1.77
ΒΙΟΤ
0,00%
0.258
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
-4,27%
2.24
ΓΕΒΚΑ
-2,19%
1.34
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,47%
17.28
ΔΑΑ
-0,26%
7.68
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.28
ΔΕΗ
-1,05%
11.28
ΔΟΜΙΚ
-1,34%
3.32
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.314
ΕΒΡΟΦ
-1,95%
1.505
ΕΕΕ
+1,14%
33.84
ΕΚΤΕΡ
+0,95%
1.918
ΕΛΒΕ
-0,89%
5.6
ΕΛΙΝ
-0,49%
2.03
ΕΛΛ
-0,37%
13.5
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
1.98
ΕΛΠΕ
-0,14%
7.045
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.1
ΕΛΤΟΝ
+1,09%
1.668
ΕΛΧΑ
-1,07%
1.85
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.119
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
-0,79%
1.26
ΕΤΕ
+1,07%
7.384
ΕΥΑΠΣ
-2,17%
3.15
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.64
ΕΥΡΩΒ
+0,23%
1.98
ΕΧΑΕ
-0,78%
4.47
ΙΑΤΡ
-0,33%
1.5
ΙΚΤΙΝ
+2,78%
0.37
ΙΛΥΔΑ
+1,90%
1.61
ΙΝΚΑΤ
0,00%
5
ΙΝΛΙΦ
-0,82%
4.85
ΙΝΛΟΤ
-1,72%
1.144
ΙΝΤΕΚ
-0,51%
5.9
ΙΝΤΕΡΚΟ
+0,86%
2.34
ΙΝΤΕΤ
-3,66%
1.185
ΙΝΤΚΑ
-0,65%
3.04
ΚΑΡΕΛ
+0,63%
322
ΚΕΚΡ
-1,04%
1.425
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.6
ΚΛΜ
+5,52%
1.625
ΚΟΡΔΕ
+2,25%
0.455
ΚΟΥΑΛ
+0,34%
1.17
ΚΟΥΕΣ
-0,76%
5.25
ΚΡΙ
+4,84%
13
ΚΤΗΛΑ
+0,55%
1.84
ΚΥΡΙΟ
-1,38%
1.075
ΛΑΒΙ
0,00%
0.807
ΛΑΜΔΑ
+1,72%
7.11
ΛΑΜΨΑ
+1,12%
36.2
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.278
ΛΕΒΠ
0,00%
0.266
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.35
ΛΟΥΛΗ
+0,81%
2.48
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.71
ΜΕΒΑ
+0,26%
3.88
ΜΕΝΤΙ
-1,65%
2.39
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
-2,41%
3.435
ΜΙΝ
-2,70%
0.54
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,18%
21.62
ΜΟΝΤΑ
+1,01%
4
ΜΟΤΟ
-1,13%
2.63
ΜΟΥΖΚ
+5,34%
0.69
ΜΠΕΛΑ
-0,41%
24.28
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.58
ΜΠΡΙΚ
-0,25%
1.97
ΜΠΤΚ
0,00%
0.68
ΜΥΤΙΛ
-0,95%
33.44
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.9
ΝΑΥΠ
-0,22%
0.912
ΞΥΛΚ
-1,34%
0.295
ΞΥΛΠ
-9,84%
0.348
ΟΛΘ
-1,44%
20.6
ΟΛΠ
+0,56%
27
ΟΛΥΜΠ
+1,23%
2.46
ΟΠΑΠ
-0,31%
15.95
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,36%
0.828
ΟΤΕ
+0,47%
15.04
ΟΤΟΕΛ
+1,82%
11.18
ΠΑΙΡ
+0,20%
1
ΠΑΠ
-1,70%
2.31
ΠΕΙΡ
-0,70%
3.85
ΠΕΡΦ
-0,75%
6.63
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8
ΠΛΑΘ
0,00%
3.85
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.4
ΠΡΔ
0,00%
0.22
ΠΡΕΜΙΑ
+0,17%
1.172
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
-1,77%
5
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.765
ΣΑΡ
-0,37%
10.92
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+0,28%
0.358
ΣΙΔΜΑ
+0,31%
1.605
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.42
ΣΠΙ
+0,33%
0.612
ΣΠΥΡ
0,00%
0.132
ΤΕΝΕΡΓ
+0,21%
19.4
ΤΖΚΑ
+2,82%
1.46
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.09
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
+1,28%
7.9
ΦΡΙΓΟ
-2,00%
0.196
ΦΡΛΚ
-0,25%
3.99
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.64

Οικονόμου: Ο σιδηρόδρομος είναι ασφαλής

Στην ασφάλεια του σιδηρόδρομου αναφέρθηκε ο υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Βασίλης Οικονόμου, μιλώντας στα Παραπολιτικά 90,1.

Μεταξύ άλλων, επεσήμανε:

«Υπάρχει ασφάλεια και μπορούν οι πολίτες να χρησιμοποιούν τον σιδηρόδρομο με σιγουριά. Δύο χρόνια σχεδόν μετά από το τραγικό δυστύχημα των Τεμπών είμαστε σε θέση και σε κατάσταση να μπορούμε να πούμε ότι θα κινηθεί ο κόσμος με τον σιδηρόδρομο με σιγουριά και ασφάλεια και μπορουμε με τα δεδομένα που έχουμε στα χέρια μας ότι όλο το σύστημα της ασφάλειας είναι κατοχυρωμένο.

Αναφορικά με το συμβάν  με την παρ’ ολίγον σύγκρουση των δύο συρμών κοντά στον σταθμό των Αγίων Αναργύρων

«Υπήρξε ειδοποίηση από τους σταθμάρχες, έγινε αντιληπτό ότι υπήρχε πρόβλημα από τη μια πλευρά του σταθμού του ΣΚΑ και αμέσως λειτούργησε το σύστημα ασφαλείας που υπάρχει.  Το σύστημα έχει δικλείδες ασφαλείας και λειτούργησε σε επίπεδο σταθμαρχών και σε επίπεδο μηχανοδηγών. Στο κομμάτι των Σεπολίων δεν υπάρχει τηλεδιοίκηση γιατί γίνεται υπογειοποίηση των σιδηροδρομικών γραμμών, ένα πολύ σημαντικό έργο για την ασφάλεια και τη λειτουργία του ίδιου του σιδηροδρόμου αλλά και την αναβάθμιση της περιοχής των Σεπολίων. Την τηλεδιοίκηση θα την κάνουμε μόλις τελειώσει το έργο, δεν γίνονται και τα δύο μαζί. Όπως δεν έχουμε τηλεδιοίκηση και στο κομμάτι της Θεσσαλίας που έχουμε τη μεγάλη καταστροφή με τον  Daniel. Δηλαδή θα πούμε στον κόσμο μη μπαίνετε στο σιδηρόδρομο γιατί δεν έχουμε τηλεδιοίκηση; Δεν υπάρχει το σύστημα ασφάλειας του σιδηροδρόμου χωρίς να υπάρχει τηλεδιοίκηση; Υπάρχει και λειτουργεί».

«Ο μηχανοδηγός δεν άκουσε τυχαία, «υπέρβαλε τον εαυτό του και έκανε μια ηρωική προσπάθεια», είναι κανόνες, πρωτόκολλα που ακολουθούνται.  Οι κανόνες τηρήθηκαν και σταματήσανε τα δύο τρένα πριν καν μπουν στην μονή γραμμή. Στους δύο σταθμάρχες και στους δύο μηχανοδηγούς ο ένας δεν λειτούργησε όπως έπρεπε, οι άλλοι τρεις μπλοκάρανε τη διαδικασία και σταματήσανε το τρένο άρα το σύστημα λειτούργησε».

Αναφορικά με τις καταγγελίες ότι το σιδηροδρομικό δίκτυο είναι ακαθάριστο

«Είναι γεγονός, είναι μεγάλη η έκταση του σιδηροδρομικού δικτύου, δεν είναι καθαρισμένο σε όλη του την έκταση. Υπάρχουν εργολαβίες που καθαρίζουν συνέχεια. Δεν είναι εύκολή υπόθεση».

Διαβάστε επίσης            

Εξωδικαστικός: Κούρεμα ανά είδος οφειλής από 13% έως 35%

ΟΛΘ: Mετά από τέσσερα χρόνια, η επέκταση του 6ου προβλήτα

Γερμανία: Τα «κρυφά» βάρη της απαλλαγής από τα πυρηνικά

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!