Γ.Δ.
1448.86 -0,25%
ACAG
-2,05%
5.72
BOCHGR
-0,44%
4.52
CENER
+2,09%
9.3
CNLCAP
-0,69%
7.2
DIMAND
+2,30%
8
NOVAL
+0,66%
2.3
OPTIMA
+1,75%
12.78
TITC
+1,01%
40
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+1,74%
1.52
ΑΒΕ
-2,45%
0.438
ΑΔΜΗΕ
-0,38%
2.59
ΑΚΡΙΤ
+2,17%
0.705
ΑΛΜΥ
0,00%
4.56
ΑΛΦΑ
-0,22%
1.576
ΑΝΔΡΟ
-1,25%
6.32
ΑΡΑΙΓ
+0,10%
10.08
ΑΣΚΟ
-0,71%
2.81
ΑΣΤΑΚ
-1,96%
7
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
-1,19%
0.662
ΑΤΤΙΚΑ
+1,83%
2.23
ΒΙΟ
+1,14%
5.33
ΒΙΟΚΑ
+1,34%
1.89
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.6
ΒΙΟΤ
0,00%
0.258
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.18
ΓΕΒΚΑ
-0,72%
1.38
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,21%
18.42
ΔΑΑ
-0,33%
7.974
ΔΑΙΟΣ
-1,68%
3.52
ΔΕΗ
+2,33%
11.87
ΔΟΜΙΚ
+1,08%
2.8
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-0,65%
0.306
ΕΒΡΟΦ
-1,99%
1.72
ΕΕΕ
+1,37%
32.62
ΕΚΤΕΡ
+4,00%
1.82
ΕΛΒΕ
0,00%
4.78
ΕΛΙΝ
+2,29%
2.23
ΕΛΛ
+2,07%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+1,65%
1.97
ΕΛΠΕ
-1,58%
7.185
ΕΛΣΤΡ
-2,88%
2.02
ΕΛΤΟΝ
-0,22%
1.852
ΕΛΧΑ
-0,53%
1.87
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+0,84%
1.195
ΕΤΕ
-3,16%
7.592
ΕΥΑΠΣ
+2,18%
3.28
ΕΥΔΑΠ
+1,03%
5.86
ΕΥΡΩΒ
-1,16%
2.224
ΕΧΑΕ
+1,12%
4.52
ΙΑΤΡ
+0,33%
1.505
ΙΚΤΙΝ
+0,60%
0.336
ΙΛΥΔΑ
+0,25%
1.98
ΙΝΚΑΤ
+1,24%
4.89
ΙΝΛΙΦ
-1,05%
4.7
ΙΝΛΟΤ
+2,20%
1.02
ΙΝΤΕΚ
+0,68%
5.9
ΙΝΤΕΡΚΟ
+3,25%
2.54
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.05
ΙΝΤΚΑ
-0,70%
2.84
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
-0,83%
1.2
ΚΕΠΕΝ
-8,11%
2.04
ΚΛΜ
-2,33%
1.465
ΚΟΡΔΕ
-0,70%
0.426
ΚΟΥΑΛ
+0,51%
1.186
ΚΟΥΕΣ
-0,34%
5.84
ΚΡΙ
-2,61%
14.95
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.91
ΚΥΡΙΟ
+0,40%
0.994
ΛΑΒΙ
+3,12%
0.76
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
7.16
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.27
ΛΕΒΠ
0,00%
0.26
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.52
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.86
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.61
ΜΕΒΑ
0,00%
3.99
ΜΕΝΤΙ
+1,90%
2.15
ΜΕΡΚΟ
-5,00%
38
ΜΙΓ
-0,53%
2.84
ΜΙΝ
+1,21%
0.5
ΜΟΗ
-1,95%
20.16
ΜΟΝΤΑ
+3,65%
3.69
ΜΟΤΟ
0,00%
2.69
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.605
ΜΠΕΛΑ
-0,08%
25.16
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.75
ΜΠΡΙΚ
+0,46%
2.17
ΜΠΤΚ
0,00%
0.55
ΜΥΤΙΛ
-0,66%
33.18
ΝΑΚΑΣ
+1,42%
2.86
ΝΑΥΠ
-1,70%
0.808
ΞΥΛΚ
-0,74%
0.269
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
-0,45%
21.9
ΟΛΠ
+1,00%
30.35
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.34
ΟΠΑΠ
-1,21%
15.5
ΟΡΙΛΙΝΑ
+1,75%
0.812
ΟΤΕ
-0,88%
14.72
ΟΤΟΕΛ
-0,97%
10.26
ΠΑΙΡ
0,00%
0.992
ΠΑΠ
0,00%
2.37
ΠΕΙΡ
-0,95%
3.854
ΠΕΡΦ
+0,37%
5.41
ΠΕΤΡΟ
+0,49%
8.28
ΠΛΑΘ
+0,51%
3.94
ΠΛΑΚΡ
-4,76%
14
ΠΡΔ
+8,00%
0.27
ΠΡΕΜΙΑ
+6,34%
1.274
ΠΡΟΝΤΕΑ
+3,82%
6.8
ΠΡΟΦ
-0,38%
5.22
ΡΕΒΟΙΛ
+2,34%
1.75
ΣΑΡ
+1,49%
10.9
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.334
ΣΙΔΜΑ
+0,63%
1.585
ΣΠΕΙΣ
-0,67%
5.9
ΣΠΙ
-3,08%
0.504
ΣΠΥΡ
0,00%
0.138
ΤΕΝΕΡΓ
-0,15%
19.99
ΤΖΚΑ
+1,69%
1.5
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.05
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,49%
1.628
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.1
ΦΡΙΓΟ
-1,74%
0.226
ΦΡΛΚ
+0,95%
3.735
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.6

Ταχιάος: Το Μετρό Θεσσαλονίκης αλλάζει τον χάρτη συγκοινωνιών

«Με την παράδοση σε λειτουργία του Μετρό Θεσσαλονίκης, στις 30 Νοεμβρίου, αλλάζει ο Συγκοινωνιακός Χάρτης της πόλης» τόνισε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις υποδομές, Νίκος Ταχιάος, μιλώντας στην ημερίδα που διοργάνωσε την Τρίτη (3/9) ο Οργανισμός Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης (ΟΣΕΘ). «Συντελείται μία ειρηνική επανάσταση στις δημόσιες συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης, η οποία θα γίνεται σταδιακά αισθητή στην καθημερινότητα των πολιτών» δήλωσε χαρακτηριστικά ο κ. Ταχιάος, προσθέτοντας ότι «οι Θεσσαλονικείς θα δουν από τις 30 Νοεμβρίου ένα καινούργιο μέσο να μπαίνει στη ζωή τους, και θα μπορούν να χρησιμοποιούν καινούργια προϊόντα κομίστρου».

Ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών αναφερόμενος στις ενέργειες της κυβέρνησης που υπερβαίνουν το έργο της κατασκευής του Μετρό, σχολίασε, εξειδικεύοντας στον Δήμο Θεσσαλονίκης, ότι τα ποσά για τις απαλλοτριώσεις, προκειμένου να ολοκληρωθεί ο σταθμός μετεπιβίβασης Ψελλού υπερβαίνουν τα 25 εκατομμύρια ευρώ, επισημαίνοντας ότι είναι το μεγαλύτερο ποσό που έχει δοθεί μέχρι σήμερα στο Δήμο και ότι αυτό πρέπει να πιστωθεί και στην προηγούμενη και στη σημερινή πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, της Διακυβέρνησης Κυριάκου Μητσοτάκη. Διαβεβαίωσε δε, ότι και η οδός Πόντου στην Καλαμαριά είναι μια εκκρεμότητα η οποία δεν θα μείνει άλυτη. «Κολοβό μετρό δεν θα γίνει. Η Θεσσαλονίκη θα έχει αυτό το οποίο πραγματικά της αξίζει», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Σε μια αποστροφή του λόγου του ο υφυπουργός αναφερόμενος στις καθυστερήσεις του Μετρό, είπε: «Η δική μου η θέση είναι ότι σε έναν πολύ μεγάλο βαθμό πρέπει να αναζητήσουμε τις καθυστερήσεις στη Θεσσαλονίκη. Εάν θέλουμε να αποκτήσουμε αυτήν τη λέξη που ακούστηκε προηγουμένως ως χαρακτηριστικό της πόλης και να λέγεται “μεγαλούπολη”, δεν πρέπει απλώς να βάλουμε το Μέτρο στη ζωή μας. Πρέπει να ξεπεράσουμε όλα εκείνα τα προβλήματα που μας οδήγησαν, να καθυστερήσει το Μετρό. Αυτό είναι ένα μεγάλο δίδαγμα, το οποίο εγώ πιστεύω ότι πρέπει να έχουμε από την υπόθεση που λέγεται Μέτρο».

Διαβάστε επίσης

Aegean: Μπαίνει στη Volotea με ποσοστό από 13% έως 21%

SKY express: Οι ενέργειες στήριξης των εκπαιδευτικών

Alpha Bank: Υπερκαλύφθηκε κατά σχεδόν 10 φορές το ομόλογο AT1

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!