Γ.Δ.
1401.58 +0,28%
ACAG
-0,37%
5.35
BOCHGR
-0,46%
4.36
CENER
+1,94%
8.4
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
-1,20%
8.2
NOVAL
+1,54%
2.31
OPTIMA
-0,31%
12.72
TITC
+1,48%
37.65
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+1,31%
1.396
ΑΒΕ
+1,32%
0.46
ΑΔΜΗΕ
-0,21%
2.345
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.685
ΑΛΜΥ
0,00%
3.66
ΑΛΦΑ
-2,05%
1.5305
ΑΝΔΡΟ
-0,62%
6.38
ΑΡΑΙΓ
+1,43%
9.58
ΑΣΚΟ
-0,39%
2.53
ΑΣΤΑΚ
-0,29%
6.88
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
-0,23%
8.74
ΑΤΤ
+4,07%
0.614
ΑΤΤΙΚΑ
+1,40%
2.17
ΒΙΟ
+0,39%
5.19
ΒΙΟΚΑ
+0,86%
1.755
ΒΙΟΣΚ
-0,73%
1.365
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.04
ΓΕΒΚΑ
+1,15%
1.315
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,82%
17.9
ΔΑΑ
+0,13%
7.99
ΔΑΙΟΣ
-1,64%
3.6
ΔΕΗ
-0,85%
11.65
ΔΟΜΙΚ
-1,82%
2.7
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,03%
0.29
ΕΒΡΟΦ
+2,17%
1.41
ΕΕΕ
+1,93%
33.74
ΕΚΤΕΡ
+1,54%
1.446
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
+0,51%
1.98
ΕΛΛ
-1,87%
13.1
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,74%
1.632
ΕΛΠΕ
-1,84%
6.675
ΕΛΣΤΡ
+1,49%
2.05
ΕΛΤΟΝ
+2,80%
1.838
ΕΛΧΑ
0,00%
1.8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.13
ΕΤΕ
-1,59%
6.924
ΕΥΑΠΣ
+0,32%
3.14
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.75
ΕΥΡΩΒ
-0,20%
2.036
ΕΧΑΕ
-0,23%
4.3
ΙΑΤΡ
+0,98%
1.54
ΙΚΤΙΝ
-0,65%
0.3055
ΙΛΥΔΑ
-0,29%
1.74
ΙΝΚΑΤ
+1,28%
4.75
ΙΝΛΙΦ
-0,23%
4.28
ΙΝΛΟΤ
+1,14%
0.89
ΙΝΤΕΚ
+0,53%
5.67
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
-4,04%
0.974
ΙΝΤΚΑ
+1,15%
2.65
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
0,00%
1.17
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
-2,03%
1.45
ΚΟΡΔΕ
+3,80%
0.41
ΚΟΥΑΛ
+0,99%
1.02
ΚΟΥΕΣ
-0,72%
5.52
ΚΡΙ
-0,35%
14.3
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+0,22%
0.924
ΛΑΒΙ
-0,96%
0.719
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
7.27
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
-3,53%
0.82
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
-0,37%
2.73
ΜΑΘΙΟ
-8,62%
0.594
ΜΕΒΑ
0,00%
3.62
ΜΕΝΤΙ
+0,50%
2.02
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
-1,82%
2.97
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,62%
19.2
ΜΟΝΤΑ
-1,32%
3.75
ΜΟΤΟ
-0,61%
2.45
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+1,90%
24.66
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.7
ΜΠΡΙΚ
-0,48%
2.08
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
+0,96%
31.7
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
0,00%
0.83
ΞΥΛΚ
+0,79%
0.256
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+0,48%
20.9
ΟΛΠ
-0,50%
29.85
ΟΛΥΜΠ
-2,17%
2.25
ΟΠΑΠ
+3,27%
15.8
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,13%
0.79
ΟΤΕ
+1,33%
15.21
ΟΤΟΕΛ
-1,37%
10.1
ΠΑΙΡ
-2,26%
0.952
ΠΑΠ
+2,15%
2.38
ΠΕΙΡ
-1,13%
3.589
ΠΕΡΦ
+1,89%
5.38
ΠΕΤΡΟ
+1,03%
7.86
ΠΛΑΘ
-0,13%
3.96
ΠΛΑΚΡ
0,00%
13.9
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+0,17%
1.174
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
+0,59%
5.13
ΡΕΒΟΙΛ
+0,95%
1.595
ΣΑΡ
-0,92%
10.72
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-1,21%
0.327
ΣΙΔΜΑ
-0,33%
1.525
ΣΠΕΙΣ
+0,71%
5.64
ΣΠΙ
+2,78%
0.518
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.8
ΤΖΚΑ
+0,71%
1.42
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-3,64%
0.212
ΦΡΛΚ
-0,56%
3.55
ΧΑΙΔΕ
-8,20%
0.56

Ταχιάος: Το Μετρό Θεσσαλονίκης αλλάζει τον χάρτη συγκοινωνιών

«Με την παράδοση σε λειτουργία του Μετρό Θεσσαλονίκης, στις 30 Νοεμβρίου, αλλάζει ο Συγκοινωνιακός Χάρτης της πόλης» τόνισε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις υποδομές, Νίκος Ταχιάος, μιλώντας στην ημερίδα που διοργάνωσε την Τρίτη (3/9) ο Οργανισμός Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης (ΟΣΕΘ). «Συντελείται μία ειρηνική επανάσταση στις δημόσιες συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης, η οποία θα γίνεται σταδιακά αισθητή στην καθημερινότητα των πολιτών» δήλωσε χαρακτηριστικά ο κ. Ταχιάος, προσθέτοντας ότι «οι Θεσσαλονικείς θα δουν από τις 30 Νοεμβρίου ένα καινούργιο μέσο να μπαίνει στη ζωή τους, και θα μπορούν να χρησιμοποιούν καινούργια προϊόντα κομίστρου».

Ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών αναφερόμενος στις ενέργειες της κυβέρνησης που υπερβαίνουν το έργο της κατασκευής του Μετρό, σχολίασε, εξειδικεύοντας στον Δήμο Θεσσαλονίκης, ότι τα ποσά για τις απαλλοτριώσεις, προκειμένου να ολοκληρωθεί ο σταθμός μετεπιβίβασης Ψελλού υπερβαίνουν τα 25 εκατομμύρια ευρώ, επισημαίνοντας ότι είναι το μεγαλύτερο ποσό που έχει δοθεί μέχρι σήμερα στο Δήμο και ότι αυτό πρέπει να πιστωθεί και στην προηγούμενη και στη σημερινή πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, της Διακυβέρνησης Κυριάκου Μητσοτάκη. Διαβεβαίωσε δε, ότι και η οδός Πόντου στην Καλαμαριά είναι μια εκκρεμότητα η οποία δεν θα μείνει άλυτη. «Κολοβό μετρό δεν θα γίνει. Η Θεσσαλονίκη θα έχει αυτό το οποίο πραγματικά της αξίζει», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Σε μια αποστροφή του λόγου του ο υφυπουργός αναφερόμενος στις καθυστερήσεις του Μετρό, είπε: «Η δική μου η θέση είναι ότι σε έναν πολύ μεγάλο βαθμό πρέπει να αναζητήσουμε τις καθυστερήσεις στη Θεσσαλονίκη. Εάν θέλουμε να αποκτήσουμε αυτήν τη λέξη που ακούστηκε προηγουμένως ως χαρακτηριστικό της πόλης και να λέγεται “μεγαλούπολη”, δεν πρέπει απλώς να βάλουμε το Μέτρο στη ζωή μας. Πρέπει να ξεπεράσουμε όλα εκείνα τα προβλήματα που μας οδήγησαν, να καθυστερήσει το Μετρό. Αυτό είναι ένα μεγάλο δίδαγμα, το οποίο εγώ πιστεύω ότι πρέπει να έχουμε από την υπόθεση που λέγεται Μέτρο».

Διαβάστε επίσης

Aegean: Μπαίνει στη Volotea με ποσοστό από 13% έως 21%

SKY express: Οι ενέργειες στήριξης των εκπαιδευτικών

Alpha Bank: Υπερκαλύφθηκε κατά σχεδόν 10 φορές το ομόλογο AT1

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!