Γ.Δ.
1432.6 0,00%
ACAG
0,00%
5.9
CENER
0,00%
9.92
CNLCAP
0,00%
6.9
DIMAND
0,00%
9.88
NOVAL
0,00%
2.71
OPTIMA
0,00%
12.02
TITC
0,00%
32.95
ΑΑΑΚ
0,00%
5.5
ΑΒΑΞ
0,00%
1.366
ΑΒΕ
0,00%
0.451
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.125
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.81
ΑΛΜΥ
0,00%
2.88
ΑΛΦΑ
0,00%
1.589
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.44
ΑΡΑΙΓ
0,00%
10.98
ΑΣΚΟ
0,00%
2.79
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.44
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.56
ΑΤΤ
0,00%
8.16
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.47
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
0,00%
6
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.04
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.655
ΒΙΟΤ
0,00%
0.238
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.36
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.635
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
17.66
ΔΑΑ
0,00%
7.8
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.28
ΔΕΗ
0,00%
11.6
ΔΟΜΙΚ
0,00%
3.395
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.329
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.595
ΕΕΕ
0,00%
32.02
ΕΚΤΕΡ
0,00%
1.92
ΕΛΒΕ
0,00%
5.6
ΕΛΙΝ
0,00%
2.18
ΕΛΛ
0,00%
13.85
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.07
ΕΛΠΕ
0,00%
7.1
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.17
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.724
ΕΛΧΑ
0,00%
1.834
ΕΝΤΕΡ
0,00%
8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.12
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.24
ΕΤΕ
0,00%
8.118
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.18
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.51
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.077
ΕΧΑΕ
0,00%
4.625
ΙΑΤΡ
0,00%
1.6
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.3795
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.71
ΙΝΚΑΤ
0,00%
5.17
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.86
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.148
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.8
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.44
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.235
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.115
ΚΑΡΕΛ
0,00%
340
ΚΕΚΡ
0,00%
1.47
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.6
ΚΛΜ
0,00%
1.49
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.457
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.18
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.25
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
12.3
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.75
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.11
ΛΑΒΙ
0,00%
0.854
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.07
ΛΑΜΨΑ
0,00%
39
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.94
ΛΕΒΚ
0,00%
0.278
ΛΕΒΠ
0,00%
0.262
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.44
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.64
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.704
ΜΕΒΑ
0,00%
3.76
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.39
ΜΕΡΚΟ
0,00%
46.6
ΜΙΓ
0,00%
3.45
ΜΙΝ
0,00%
0.625
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
21.14
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.92
ΜΟΤΟ
0,00%
2.63
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.605
ΜΠΕΛΑ
0,00%
22.6
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.55
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.97
ΜΠΤΚ
0,00%
0.68
ΜΥΤΙΛ
0,00%
34.9
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.76
ΝΑΥΠ
0,00%
0.85
ΞΥΛΚ
0,00%
0.269
ΞΥΛΠ
0,00%
0.368
ΟΛΘ
0,00%
20.9
ΟΛΠ
0,00%
26.4
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.39
ΟΠΑΠ
0,00%
16.15
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.845
ΟΤΕ
0,00%
14.62
ΟΤΟΕΛ
0,00%
11
ΠΑΙΡ
0,00%
1.01
ΠΑΠ
0,00%
2.42
ΠΕΙΡ
0,00%
3.894
ΠΕΡΦ
0,00%
6.7
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.1
ΠΛΑΘ
0,00%
3.97
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.7
ΠΡΔ
0,00%
0.228
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.24
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
0,00%
4.58
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.915
ΣΑΡ
0,00%
10.12
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.335
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.645
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.52
ΣΠΙ
0,00%
0.65
ΣΠΥΡ
0,00%
0.132
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.16
ΤΖΚΑ
0,00%
1.345
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.2
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.636
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.9
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.212
ΦΡΛΚ
0,00%
3.81
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.64

Mητσοτάκης: 950 νέα λεωφορεία στην Αττική το καλοκαίρι του 2025

Συνολικά 950 νέα λεωφορεία αντιρρυπαντικής τεχνολογίας αναμένονται στην Αττική το καλοκαίρι του 2025, όπως ανέφερε ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, από το Κορωπί όπου παρευρέθηκε το πρωί της Δευτέρας, για να κάνει επιθεώρηση των νέων λεωφορείων αντιρρυπαντικής τεχνολογίας που ξεκινούν σήμερα στην Ανατολική Αττική.

«Σήμερα βλέπετε τα 30 πρώτα νέα λεωφορεία που ήδη έχουν βγει σε δρόμους της Αν. Αττικής. Πρόκειται για ένα μικρό τμήμα από μια μεγάλη προσπάθεια η οποία τελικά θα έχει ως αποτέλεσμα το καλοκαίρι του 2025 να έχουμε στην Αττική 950 νέα λεωφορεία σύγχρονης αντιρρυπαντικής τεχνολογίας, απολύτως προσβάσιμα σε ΑμεΑ, με κλιματισμό τα οποία αναβαθμίζουν την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών», υπογράμμισε ο πρωθυπουργός.

Όπως τόνισε, «η κυβέρνηση έχει επενδύσει συστήματα στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς» και η αναβάθμιση στα ΜΜΜ θα φανεί τους επόμενους μήνες και οι πολίτες θα αρχίσουν να βλέπουν μια αισθητή διαφορά στην ποιότητα των παρεχόμενων μεταφορικών υπηρεσιών.«Στόχος», είπε, «να αυξήσουμε τη συχνότητα των δρομολογίων των λεωφορείων».

«Η μεγαλύτερη δημόσια επένδυση η οποία γίνεται σήμερα στη χώρα δεν είναι άλλη από τη Γραμμή 4 του μετρό»

Για τοκυκλοφοριακόστην Αττική ο κ. Μητσοτάκης είπε ότι «μαγικές λύσεις για το κυκλοφοριακό πρόβλημα δεν υπάρχουν και ούτε μπορούν να δημιουργηθούν από το πουθενά καινούργιες οδικές αρτηρίες. Οι συνολικές υποδομές του Λεκανοπεδίου και η ενίσχυσή τους είναι κάτι το οποίο μελετάται, αλλά χρειάζεται βάθος χρόνου προκειμένου να υλοποιηθεί.
Επιμένω πάρα πολύ, όπως σας είπα, στα ποιοτικά, σύγχρονα και ασφαλή λεωφορεία, αλλά και στη σωστή αστυνόμευση των λεωφορειολωρίδων, έτσι ώστε να γνωρίζουν οι πολίτες ότι υπάρχει πραγματική εναλλακτική για το αυτοκίνητο.

»Και βέβαια σε αυτό θα ήθελα να προσθέσω και τη μεγαλύτερη δημόσια επένδυση η οποία γίνεται σήμερα στη χώρα, που δεν είναι άλλη από τη Γραμμή 4 του μετρόΌπως γνωρίζετε οι δύο μετροπόντικες ήδη έχουν τοποθετηθεί. Η διάρρηξη της σήραγγας θα έχει ολοκληρωθεί έως το 2026, αλλά προφανώς μετά απομένει και η κατασκευή των πολλών σταθμών. Ένα εξαιρετικά σύνθετο και δύσκολο έργο,το οποίο όταν όμως ολοκληρωθεί θα αλλάξει δραστικά την εικόνα του ΛεκανοπεδίουΔιότι όλοι γνωρίζουμε τις ευεργετικές επιπτώσεις που το μέτρο έχει ως προς την βελτίωση της ποιότητας των μεταφορών στο Λεκανοπέδιο».




Διαβάστε επίσης

Τουρισμός: Άνοδος των serviced apartments και στην Ελλάδα

ΦΠΑ: Τι αλλάζει στις δηλώσεις που θα υποβληθούν τέλη του μήνα

Πώς θα φυσήξει ¨ούριος άνεμος” για τις μικρές ανεμογεννήτριες

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!