Γ.Δ.
1376.37 -1,29%
ACAG
0,00%
5.62
CENER
0,00%
9.5
CNLCAP
0,00%
6.8
DIMAND
+0,11%
8.92
NOVAL
-0,75%
2.65
OPTIMA
+1,57%
11.62
TITC
-0,82%
30.25
ΑΑΑΚ
0,00%
5.1
ΑΒΑΞ
-2,25%
1.304
ΑΒΕ
0,00%
0.451
ΑΔΜΗΕ
-0,72%
2.08
ΑΚΡΙΤ
-7,95%
0.81
ΑΛΜΥ
+0,18%
2.85
ΑΛΦΑ
-2,22%
1.54
ΑΝΔΡΟ
-0,93%
6.38
ΑΡΑΙΓ
-0,64%
10.82
ΑΣΚΟ
-0,37%
2.67
ΑΣΤΑΚ
+0,90%
6.7
ΑΤΕΚ
-4,31%
0.4
ΑΤΡΑΣΤ
-0,23%
8.5
ΑΤΤ
+2,20%
8.36
ΑΤΤΙΚΑ
+2,09%
2.44
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-1,82%
5.38
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.29
ΒΙΟΣΚ
-2,38%
1.64
ΒΙΟΤ
0,00%
0.238
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.3
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.495
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,18%
16.72
ΔΑΑ
-1,70%
7.52
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.28
ΔΕΗ
-1,88%
10.95
ΔΟΜΙΚ
-0,88%
3.38
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.302
ΕΒΡΟΦ
+1,01%
1.505
ΕΕΕ
-0,64%
31
ΕΚΤΕΡ
-0,90%
1.992
ΕΛΒΕ
0,00%
5.3
ΕΛΙΝ
-1,95%
2.01
ΕΛΛ
-1,82%
13.45
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-1,06%
1.86
ΕΛΠΕ
-1,27%
7
ΕΛΣΤΡ
-0,47%
2.1
ΕΛΤΟΝ
-0,12%
1.7
ΕΛΧΑ
+0,34%
1.768
ΕΝΤΕΡ
0,00%
8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.119
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
-1,98%
1.235
ΕΤΕ
-2,96%
7.21
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.19
ΕΥΔΑΠ
-0,92%
5.37
ΕΥΡΩΒ
-1,54%
1.949
ΕΧΑΕ
-2,23%
4.39
ΙΑΤΡ
+1,28%
1.585
ΙΚΤΙΝ
-0,28%
0.3555
ΙΛΥΔΑ
-3,36%
1.58
ΙΝΚΑΤ
-1,31%
4.895
ΙΝΛΙΦ
-0,20%
4.89
ΙΝΛΟΤ
+0,18%
1.126
ΙΝΤΕΚ
+1,76%
5.77
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.32
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.195
ΙΝΤΚΑ
-2,10%
3.035
ΚΑΡΕΛ
0,00%
330
ΚΕΚΡ
-1,48%
1.33
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.65
ΚΛΜ
-0,72%
1.37
ΚΟΡΔΕ
+2,09%
0.439
ΚΟΥΑΛ
-0,18%
1.08
ΚΟΥΕΣ
-1,14%
5.19
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+1,36%
11.2
ΚΤΗΛΑ
-2,78%
1.75
ΚΥΡΙΟ
-3,93%
1.1
ΛΑΒΙ
-1,09%
0.814
ΛΑΜΔΑ
-1,68%
7.02
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.6
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.88
ΛΕΒΚ
0,00%
0.28
ΛΕΒΠ
0,00%
0.276
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.42
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.57
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.704
ΜΕΒΑ
0,00%
3.96
ΜΕΝΤΙ
+2,92%
2.47
ΜΕΡΚΟ
0,00%
46.6
ΜΙΓ
-1,28%
3.47
ΜΙΝ
-3,51%
0.55
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-3,42%
22.02
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.45
ΜΟΤΟ
+0,38%
2.655
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.605
ΜΠΕΛΑ
-3,35%
22.48
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,28%
3.51
ΜΠΡΙΚ
-0,78%
1.91
ΜΠΤΚ
0,00%
0.68
ΜΥΤΙΛ
+0,35%
33.98
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.76
ΝΑΥΠ
0,00%
0.902
ΞΥΛΚ
-3,01%
0.258
ΞΥΛΠ
0,00%
0.39
ΟΛΘ
0,00%
20.8
ΟΛΠ
-1,54%
25.6
ΟΛΥΜΠ
-0,84%
2.36
ΟΠΑΠ
+0,71%
15.53
ΟΡΙΛΙΝΑ
+1,78%
0.86
ΟΤΕ
-0,95%
14.56
ΟΤΟΕΛ
-1,74%
11.3
ΠΑΙΡ
+2,48%
1.035
ΠΑΠ
0,00%
2.38
ΠΕΙΡ
-1,34%
3.69
ΠΕΡΦ
-1,19%
6.65
ΠΕΤΡΟ
+0,50%
8.12
ΠΛΑΘ
-1,00%
3.98
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.5
ΠΡΔ
-1,87%
0.21
ΠΡΕΜΙΑ
-0,85%
1.16
ΠΡΟΝΤΕΑ
-9,09%
6.5
ΠΡΟΦ
-1,73%
4.545
ΡΕΒΟΙΛ
-0,56%
1.77
ΣΑΡ
-1,71%
10.36
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+2,51%
0.327
ΣΙΔΜΑ
+1,26%
1.61
ΣΠΕΙΣ
-1,51%
6.54
ΣΠΙ
0,00%
0.64
ΣΠΥΡ
0,00%
0.145
ΤΕΝΕΡΓ
-0,36%
19.12
ΤΖΚΑ
0,00%
1.355
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.16
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,76%
1.6
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.9
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.206
ΦΡΛΚ
-1,08%
3.65
ΧΑΙΔΕ
-9,38%
0.58

Οικονόμου: Τα λεωφορεία της Αττικής εκσυγχρονίζονται

«Δυστυχώς εδώ και 25-26 χρόνια δεν αλλάζαμε και δεν ανανεώναμε καθόλου λεωφορεία, το πιο καινούργιο που υπάρχει σε κυκλοφορία είναι του 2009», τόνισε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Βασίλης Οικονόμου, σε ραδιοφωνική συνέντευξη που παραχώρησε το πρωί της Πέμπτης.

Απαντώντας στις καταγγελίες για «λεωφορεία-σαράβαλα» που κυκλοφορούν στην Αθήνα, ο κ. Οικονόμου παραδέχτηκε ότι κάποια λεωφορεία μπορεί να έχουν κακή εικόνα, καθώς στους δρόμους του λεκανοπεδίου βρίσκονται 1.200. «Ειδικά αυτή η γραμμή του 550 εξυπηρετεί από Κηφισιά μέχρι Φάληρο, οπότε πρόκειται για μια μεγάλη διαδρομή», όπως είπε, προαναγγέλλοντας ότι «σε έναν με ενάμιση χρόνο, έως το τέλος του 2025 δηλαδή, θα έχουμε εκσυγχρονίσει το 80% του στόλου, δηλαδή από τα 1.200 λεωφορεία τα 900 θα είναι καινούργια».

«Έχουμε στα σκαριά φιλόδοξο και πολυδάπανο πρόγραμμα ύψους 2 δισ. ευρώ για την ανανέωση του στόλου. Ειδικότερα, έως το 2027 δεν θα υπάρχει ούτε ένα παλιό λεωφορείο σε κυκλοφορία. Ήδη υπάρχουν 110 ηλεκτρικά λεωφορεία σε Θεσσαλονίκη, που είναι το 1/3 του στόλου, και 140 στην Αθήνα. Σταδιακά 211 νέας τεχνολογίας λεωφορεία θα αλλάξουν τα παλιά από τέλος Αυγούστου και θα είναι σε κυκλοφορία από τις αρχές του νέου χρόνου στα περιαστικά δρομολόγια κυρίως σε Ανατολική Αττική. Μάλιστα, επισκεφτήκαμε με τον κ. Σταϊκούρα το νέο Αμαξοστάσιο Κορωπίου και εξετάσαμε τα πρώτα 10. Επίσης,από Σεπτέμβριο θα βγουν σε κυκλοφορία άλλα 300 με φυσικό αέριο που θα αντικαταστήσουν τις “φυσαρμόνικες”».

«Από αρχές Σεπτεμβρίου 5 πιλοτικά δρομολόγια λεωφορείων όπου όλοι οι επιβάτες θα εισέρχονται από την μπροστινή είσοδο»

Παράλληλα, ο Βασίλης Οικονόμου ενημέρωσε μιλώντας στον ΣΚΑΪ 100,3 πως μέχρι Απρίλιο-Μάιο θα παρουσιαστεί ο ολοκληρωμένος συγκοινωνιακός χάρτης της νέας εποχής, σε πρώτη φάση στην Αττική και έπειτα σε Θεσσαλονίκη, ωστόσο οι πρώτες ανακοινώσεις θα γίνουν τον Οκτώβριο, ενώ συμπλήρωσε:

«Από αρχές Σεπτεμβρίου 5 πιλοτικά δρομολόγια όπου όλοι οι επιβάτες θα εισέρχονται από την μπροστινή είσοδο για να χτυπούν την κάρτα και το εισιτήριό τους».

Διαβάστε επίσης                            

ΟΤΕ: Στα 652,7 εκατ. το προσαρμοσμένο EBITDA εξαμήνου

Πώς και πού ταξιδεύουν οι Έλληνες

Μυτιληναίος: Τι σηματοδοτεί η μετονομασία της Mytilineos

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!