Γ.Δ.
1448.18 -0,71%
ACAG
-1,36%
5.79
CENER
0,00%
9.9
CNLCAP
-1,37%
7.2
DIMAND
+0,35%
8.6
NOVAL
-0,69%
2.731
OPTIMA
-0,67%
11.82
TITC
-1,27%
31.2
ΑΑΑΚ
-9,30%
5.85
ΑΒΑΞ
+0,41%
1.47
ΑΒΕ
+1,30%
0.466
ΑΔΜΗΕ
+0,66%
2.28
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.95
ΑΛΜΥ
+1,24%
2.85
ΑΛΦΑ
-0,06%
1.699
ΑΝΔΡΟ
+0,93%
6.5
ΑΡΑΙΓ
-1,16%
11.88
ΑΣΚΟ
0,00%
2.84
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.02
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.56
ΑΤΤ
+0,72%
14
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.54
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-0,98%
6.06
ΒΙΟΚΑ
-1,57%
2.51
ΒΙΟΣΚ
-0,78%
1.28
ΒΙΟΤ
0,00%
0.24
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.36
ΓΕΒΚΑ
-0,64%
1.55
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,46%
17.66
ΔΑΑ
0,00%
7.99
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.4
ΔΕΗ
-1,89%
11.4
ΔΟΜΙΚ
-0,41%
3.68
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.329
ΕΒΡΟΦ
-1,00%
1.48
ΕΕΕ
-0,62%
31.82
ΕΚΤΕΡ
+0,24%
4.12
ΕΛΒΕ
+1,92%
5.3
ΕΛΙΝ
-1,77%
2.22
ΕΛΛ
+0,73%
13.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,76%
2.61
ΕΛΠΕ
-1,11%
7.555
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.3
ΕΛΤΟΝ
-0,91%
1.752
ΕΛΧΑ
-0,96%
1.862
ΕΝΤΕΡ
0,00%
8.01
ΕΠΙΛΚ
+9,38%
0.14
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
-0,39%
1.29
ΕΤΕ
+0,35%
8
ΕΥΑΠΣ
+2,67%
3.46
ΕΥΔΑΠ
-0,34%
5.8
ΕΥΡΩΒ
-0,65%
2.126
ΕΧΑΕ
-0,41%
4.82
ΙΑΤΡ
+9,70%
1.81
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.39
ΙΛΥΔΑ
-1,45%
1.705
ΙΝΚΑΤ
-0,40%
4.98
ΙΝΛΙΦ
+0,40%
4.97
ΙΝΛΟΤ
-0,80%
1.246
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.98
ΙΝΤΕΡΚΟ
-2,44%
2.4
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.25
ΙΝΤΚΑ
-0,29%
3.45
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
+6,98%
1.61
ΚΕΠΕΝ
-6,59%
1.7
ΚΛΜ
-0,65%
1.54
ΚΟΡΔΕ
-1,57%
0.5
ΚΟΥΑΛ
-1,24%
1.272
ΚΟΥΕΣ
-0,94%
5.28
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+1,32%
11.55
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.72
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.11
ΛΑΒΙ
-2,17%
0.9
ΛΑΜΔΑ
-2,01%
7.32
ΛΑΜΨΑ
-1,69%
35
ΛΑΝΑΚ
-0,52%
0.965
ΛΕΒΚ
0,00%
0.314
ΛΕΒΠ
+4,90%
0.3
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.43
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.71
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.852
ΜΕΒΑ
-0,51%
3.94
ΜΕΝΤΙ
-0,37%
2.68
ΜΕΡΚΟ
+8,57%
45.6
ΜΙΓ
-0,66%
3.75
ΜΙΝ
-3,28%
0.59
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-1,12%
22.92
ΜΟΝΤΑ
-6,97%
3.07
ΜΟΤΟ
+0,73%
2.75
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.675
ΜΠΕΛΑ
-1,48%
25.28
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,29%
3.46
ΜΠΡΙΚ
+0,26%
1.935
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
-1,74%
36.06
ΝΑΚΑΣ
+5,88%
2.88
ΝΑΥΠ
-5,34%
0.922
ΞΥΛΚ
+2,11%
0.291
ΞΥΛΠ
-13,41%
0.426
ΟΛΘ
-1,88%
20.9
ΟΛΠ
-0,18%
27
ΟΛΥΜΠ
-0,40%
2.49
ΟΠΑΠ
-0,58%
15.51
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,22%
0.895
ΟΤΕ
-1,27%
14.02
ΟΤΟΕΛ
-0,68%
11.7
ΠΑΙΡ
0,00%
1.09
ΠΑΠ
+1,26%
2.42
ΠΕΙΡ
-0,16%
3.77
ΠΕΤΡΟ
+0,94%
8.62
ΠΛΑΘ
-0,77%
3.86
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.7
ΠΡΔ
+5,04%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.156
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
+3,76%
5.24
ΡΕΒΟΙΛ
-1,29%
1.92
ΣΑΡ
-1,22%
11.36
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
-8,82%
0.031
ΣΕΝΤΡ
-0,59%
0.337
ΣΙΔΜΑ
+2,11%
1.695
ΣΠΕΙΣ
-0,30%
6.74
ΣΠΙ
+1,20%
0.676
ΣΠΥΡ
0,00%
0.14
ΤΕΝΕΡΓ
+0,05%
19.29
ΤΖΚΑ
-1,37%
1.44
ΤΡΑΣΤΟΡ
+0,89%
1.14
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,61%
1.624
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.95
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.22
ΦΡΛΚ
-0,88%
3.945
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.665

Ταχιάος: Έρχεται επανάσταση στις συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης

Στις πρωτοβουλίες της Κυβέρνησης με τις οποίες αλλάζει ο συγκοινωνιακός χάρτης της Θεσσαλονίκης αναφέρθηκε, μεταξύ άλλων, ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών αρμόδιος για τις υποδομές, Νίκος Ταχιάος, απαντώντας χθες στη Βουλή σε ερώτηση του Βουλευτή της Νέας Δημοκρατίας, Στράτου Σιμόπουλου για τη θαλάσσια συγκοινωνία.

Ο κ. Ταχιάος αναφέρθηκε σε τρεις μεγάλες παρεμβάσεις, με τις οποίες η Κυβέρνηση αλλάζει άρδην τον συγκοινωνιακό χάρτη της Θεσσαλονίκης, βελτιώνοντας τις καθημερινές μετακινήσεις των πολιτών. «Η αναβάθμιση του παρεχόμενου συγκοινωνιακού έργου και η συνέπεια προς τους πολίτες στην εκτέλεσή του, αποτελούν τη θεμελιώδη μας προτεραιότητα», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Συγκεκριμένα:

  • Το νομοσχέδιο για την ανασυγκρότηση του ΟΑΣΘ, το οποίο όπως έχει προαναγγείλει ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας, θα κατατεθεί στη Βουλή το φθινόπωρο:

Το νέο μοντέλο αστικών συγκοινωνιών στη Θεσσαλονίκη, έχει ως στόχο όχι μόνο την επίλυση των διαχρονικών προβλημάτων του Οργανισμού, αλλά και την πλήρη αναβάθμιση των συγκοινωνιών της πόλης. Το σχέδιο του Υπουργείου περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, την εκκαθάριση του ΟΑΣΘ, εκκρεμότητα που υφίσταται από το 2017 οπότε και έγινε η κρατικοποίησή του, προκειμένου να δημιουργηθεί ένας νέος, σωστός και λειτουργικός Οργανισμός με όρους των επόμενων δεκαετιών. Και αυτό γιατί παρά τη βελτίωση του τελευταίου διαστήματος στην απόδοση του Οργανισμού, εξακολουθεί να υπάρχει λειτουργική αδυναμία, κυρίως λόγω των ληξιπρόθεσμων υποχρεώσεών του και της δυσκολίας εκτέλεσης του συγκοινωνιακού έργου.

Στόχος είναι να δημιουργηθεί ένας Οργανισμός εναρμονισμένος με το Ενωσιακό Δίκαιο και το πλαίσιο που επιτάσσει η βιώσιμη αστική κινητικότητα.

  • Την έναρξη λειτουργίας του Μετρό στο τέλος Νοεμβρίου, με άμεση σύνδεση με τα λεωφορεία:

Ήδη έχουν ξεκινήσει εντατικές προσπάθειες προκειμένου να συντονιστούν όλοι οι δημόσιοι συγκοινωνιακοί φορείς της πόλης, ώστε να μπορέσουν να εναρμονιστούν στα νέα δεδομένα που δημιουργούνται.

Η ολοκλήρωση των εργασιών που βρίσκονται σε εξέλιξη στον σταθμό της Νέας Ελβετίας, σε συνδυασμό με τον τερματικό σταθμό του Νέου Σιδηροδρομικού Σταθμού, θα επιτρέψει να προχωρήσει η συνολική αναδιάρθρωση των αστικών συγκοινωνιών της πόλης,

  • Τον ανασχεδιασμό των λεωφορειακών γραμμών της πόλης προκειμένου να λειτουργούν πλέον συμπληρωματικά με το μετρό:

Το σχέδιο αναδιάρθρωσης των λεωφορειακών γραμμών του ΟΑΣΘ, τίθεται σε δημόσια διαβούλευση προκειμένου μέχρι το τέλος Σεπτεμβρίου να οριστικοποιηθεί ο νέος κυκλοφοριακός χάρτης.

Ο μέχρι στιγμής σχεδιασμός, την υλοποίηση του οποίου έχει αναλάβει ο ΟΣΕΘ, εστιάζει στην απομάκρυνση πολλών γραμμών από το κέντρο της πόλης, που θα εξυπηρετείται από το Μετρό, στην εκ νέου χωροθέτηση της αφετηρίας κάποιων λεωφορείων, έτσι ώστε τα δύο μέσα μαζικής μεταφοράς να λειτουργούν συνδυαστικά. Παράλληλα, δημιουργούνται νέες κάθετες γραμμές που θα συνδέουν συνοικίες της πόλης με τους σταθμούς.

Στόχος είναι να απελευθερωθεί το κέντρο της πόλεως, αλλά και οι υπόλοιπες περιοχές από τις οποίες διέρχεται το μετρό, από λεωφορεία, των οποίων άλλωστε η χρήση δεν θα είναι αναγκαία.

«Η Θεσσαλονίκη τον Νοέμβριο, παράλληλα με τη λειτουργία του Μετρό, θα ζήσει μια επανάσταση στον χώρο των δημοσίων συγκοινωνιών, κάτι που έχει αρχίσει να γίνεται ορατό, χάρη στα εκατόν δέκα καινούργια ηλεκτρικά λεωφορεία, τα οποία ήδη κυκλοφορούν στους δρόμους της πόλης» τόνισε ο κ. Ταχιάος.

Τέλος, ο Υφυπουργός Υποδομών διαβεβαίωσε ότι όλα τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς στη Θεσσαλονίκη θα λειτουργήσουν με το ενιαίο εισιτήριο, όπως συμβαίνει και στην Αθήνα, αξιοποιώντας τις τελευταίες τεχνολογικές εξελίξεις. Όπως διευκρίνισε, το σύστημα των προδιαγραφών του εισιτηρίου του Μετρό έχει επικαιροποιηθεί και είναι πλήρως συμβατό με αυτό της σύγχρονης τεχνολογίας των λεωφορείων.

Διαβάστε επίσης:

Πλειστηριασμοί: Πάνω από 8.500 έως το τέλος του 2024

Γαλλία: Η Τοντελιέ, η μάχη με την Λεπέν και η οικονομική αβεβαιότητα

Γεωθερμία, ΕΣΕΚ και δίκτυα στην ατζέντα του Συμβουλίου των Υπουργών Ενέργειας

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!