Γ.Δ.
1618.16 +0,04%
ACAG
-0,32%
6.16
AEM
+0,35%
4.545
AKTR
-0,55%
5.45
BOCHGR
-1,11%
5.34
CENER
+0,32%
9.5
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+0,49%
8.24
EVR
+0,58%
1.745
NOVAL
+0,20%
2.54
OPTIMA
-0,43%
14.04
TITC
-0,83%
41.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+2,27%
2.25
ΑΒΕ
-3,60%
0.429
ΑΔΜΗΕ
-0,18%
2.815
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.75
ΑΛΜΥ
+1,29%
4.31
ΑΛΦΑ
+1,34%
1.89
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+1,51%
11.4
ΑΣΚΟ
+0,63%
3.22
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.28
ΑΤΕΚ
+2,72%
1.51
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-0,57%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
-1,64%
2.4
ΒΙΟ
-0,17%
5.83
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.925
ΒΙΟΣΚ
-0,64%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,33%
2.48
ΓΕΒΚΑ
-0,63%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.9
ΔΑΑ
-1,05%
8.312
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-0,67%
13.33
ΔΟΜΙΚ
-0,35%
2.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,11%
0.38
ΕΒΡΟΦ
+1,30%
1.955
ΕΕΕ
-0,76%
39.2
ΕΚΤΕΡ
-3,96%
2.06
ΕΛΒΕ
+2,80%
5.5
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
-1,33%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,37%
2.265
ΕΛΠΕ
+0,82%
8.04
ΕΛΣΤΡ
+2,11%
2.42
ΕΛΤΟΝ
+0,87%
1.858
ΕΛΧΑ
-0,46%
2.165
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,75%
1.125
ΕΤΕ
+1,50%
8.648
ΕΥΑΠΣ
+0,29%
3.45
ΕΥΔΑΠ
+0,33%
6.06
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.484
ΕΧΑΕ
-1,00%
4.95
ΙΑΤΡ
-0,49%
2.05
ΙΚΤΙΝ
-1,10%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,86%
1.765
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.85
ΙΝΛΟΤ
-1,65%
1.072
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΤ
-2,18%
1.12
ΙΝΤΚΑ
-1,52%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
326
ΚΕΚΡ
-3,41%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
+1,77%
0.459
ΚΟΥΑΛ
-1,95%
1.31
ΚΟΥΕΣ
+0,64%
6.3
ΚΡΙ
-0,60%
16.5
ΚΤΗΛΑ
-1,00%
1.98
ΚΥΡΙΟ
+0,49%
1.02
ΛΑΒΙ
-0,73%
0.812
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
+4,76%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
+4,42%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,29%
3.4
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
+1,53%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-2,17%
2.25
ΜΕΡΚΟ
+3,13%
39.6
ΜΙΓ
0,00%
2.865
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
+0,36%
22.4
ΜΟΝΤΑ
-0,53%
3.78
ΜΟΤΟ
-0,18%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,36%
27.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
-0,82%
2.42
ΜΠΤΚ
+5,13%
0.615
ΜΥΤΙΛ
+1,71%
36.96
ΝΑΚΑΣ
-1,88%
3.14
ΝΑΥΠ
+0,49%
0.828
ΞΥΛΚ
-1,87%
0.262
ΞΥΛΠ
+10,00%
0.396
ΟΛΘ
+1,79%
28.5
ΟΛΠ
+1,36%
33.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
-1,44%
17.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,23%
0.8
ΟΤΕ
-0,40%
15
ΟΤΟΕΛ
-0,36%
11.06
ΠΑΙΡ
-4,29%
1.005
ΠΑΠ
-1,14%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,26%
4.808
ΠΕΡΦ
-1,28%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,99%
8
ΠΛΑΘ
-0,25%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
-0,76%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-0,16%
1.28
ΠΡΟΝΤΕΑ
-4,10%
5.85
ΠΡΟΦ
+1,74%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
-0,28%
1.755
ΣΑΡ
-1,72%
12.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.354
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.565
ΣΠΕΙΣ
-1,40%
5.64
ΣΠΙ
+4,65%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,95%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+9,17%
0.238
ΦΡΛΚ
-1,27%
4.28
ΧΑΙΔΕ
+1,27%
0.8

Αλεξοπούλου: Ξεκίνησαν τα δρομολόγια προς Κάτω Αχαΐα και Ρίο

Τον κεντρικό σιδηροδρομικό σταθμό της Πάτρας επισκέφθηκε η υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδια για τις Μεταφορές, Χριστίνα Αλεξοπούλου, με αφορμή την ολοκλήρωση των εργασιών ανακαίνισης της γραμμής στο τμήμα από ΣΣ Πάτρας μέχρι το ύψος της οδού Γούναρη.

Παράλληλα, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, ξεκίνησαν και τα νέα δρομολόγια προς την Κάτω Αχαΐα και το Ρίο.

Με την ολοκλήρωση των εργασιών βελτιώνεται σημαντικά ο χρόνος της διαδρομής, ενώ αντιστοίχως θα γίνουν ανάλογες εργασίες και στο υπόλοιπο τμήμα μέχρι τον Άγιο Ανδρέα, καθώς και στο τμήμα Πάτρα – Άγιος Διονύσιος, στο πλαίσιο της σχετικής Σύμβασης συνολικού προϋπολογισμού 1.085.000 ευρώ.

Επιπροσθέτως, όπως ανακοίνωσε η κα. Αλεξοπούλου, θα υπάρξει και συμπληρωματική σύμβαση, με κονδύλια του ΟΣΕ, ύψους 500.000 ευρώ, προκειμένου να ολοκληρωθεί η ανακατασκευή της γραμμής στο σύνολό της, έως το τέλος του 2025. Ειδικά για την Κάτω Αχαΐα, θα επεκταθεί η κυκλοφορία των συρμών με δύο ακόμα νέες στάσεις, ώστε να εξυπηρετούνται αποτελεσματικότερα οι επιβάτες του προαστιακού της Δυτικής Αχαΐας.

Ταυτόχρονα σχεδιάστηκαν και ξεκίνησαν από σήμερα, νέα δρομολόγια, σύμφωνα με τις ανάγκες των πολιτών και των χρηστών του προαστιακού και σε συνεργασία με τη Hellenic Train εξυπηρετούνται πλέον οι κάτοικοι και εργαζόμενοι της ευρύτερης περιοχής του βόρειου κλάδου της γραμμής.

Δρομολογήθηκαν παρεμβάσεις με στόχο την πλήρη προσβασιμότητα των ΑμεΑ συμπολιτών στις αποβάθρες, ενώ εντός του Ιουνίου αναμένεται να πραγματοποιηθεί ο διαγωνισμός για την συντήρηση της παλιάς γέφυρας στα Μποζαίτικα, προϋπολογισμού ύψους 120.000 ευρώ.

Με την ολοκλήρωση των εργασιών συντήρησης, η υποδομή και η επιδομή της γραμμής εκσυγχρονίζονται και εξασφαλίζονται νέα δεδομένα στη λειτουργία του προαστιακού.

Ακολούθως, η Υφυπουργός Μεταφορών και η ηγεσία του ΟΣΕ επισκέφθηκαν τον Δήμαρχο Πατρέων, Κώστα Πελετίδη, όπου σε θετικό κλίμα τέθηκαν επί τάπητος, με χρονοδιαγράμματα, συγκεκριμένοι στόχοι. Στη συζήτηση, συμφωνήθηκε να ξεκινήσουν άμεσα οι διαδικασίες ώστε να αποδοθεί στον Δήμο επιπλέον χώρος του αμαξοστασίου στον Άγιο Διονύσιο, για να επεκταθεί ο υφιστάμενος χώρος στάθμευσης. Παράλληλα, θα μελετηθεί άμεσα η δημιουργία νέας στάσης του προαστιακού στον Άγιο Διονύσιο, με σκοπό την διευκόλυνση των χρηστών, παρεμβάσεις που μπορούν να ολοκληρωθούν τάχιστα και μάλιστα μέχρι το τέλος του 2024. Ο χώρος θα αξιοποιηθεί και θα αναβαθμιστεί, προς όφελος των πολιτών.

Τέλος, οι δύο πλευρές συζήτησαν τη δυνατότητα αξιοποίησης των υφιστάμενων κτηρίων των Σιδηροδρομικών Σταθμών και του τροχαίου υλικού που δεν χρησιμοποιείται.

Αλεξοπούλου: Συνεχής αναβάθμιση των σιδηροδρομικών υποδομών

Αμέσως μετά τις σχετικές συναντήσεις η Υφυπουργός Μεταφορών, Χριστίνα Αλεξοπούλου, δήλωσε:

«Η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, με συνέπεια, σοβαρότητα, υπευθυνότητα και σκληρή δουλειά, υλοποιεί ένα εκτεταμένο πρόγραμμα συντήρησης και συνεχούς αναβάθμισης των σιδηροδρομικών υποδομών, με στόχο την ασφαλή και αξιόπιστη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού, ικανοποιώντας τις ανάγκες του. Σήμερα παραδώσαμε, ένα τμήμα ενός έργου βαριάς συντήρησης υποδομής, που έπρεπε να έχει υλοποιηθεί πριν από δεκαετίες. Το έργο αυτό αποτελεί την έναρξη ενός ευρύτερου προγράμματος αναβάθμισης και ανάταξης των ελληνικών σιδηροδρόμων. Η αγαστή συνεργασία όλων των εμπλεκόμενων φορέων, αποτελεί προϋπόθεση επιτυχούς ολοκλήρωσης των στόχων. Με τον Δήμαρχο Πατρέων σχεδιάζουμε την υλοποίηση έργων σημαντικής κλίμακας, που θα αλλάξουν την καθημερινότητα των συμπολιτών μας. Θέσαμε τις βάσεις και τα χρονοδιαγράμματα για την άμεση εξέλιξη των διαδικασιών και από τα δύο μέρη».

Ο Γενικός Γραμματέας Μεταφορών επεσήμανε: «Η αναβάθμιση της σιδηροδρομικής υποδομής στοχεύει στην αναβάθμιση της ασφάλειας, την πύκνωση των δρομολογίων και τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών προς το επιβατικό κοινό. Από εδώ και στο εξής, σταδιακά, παράλληλα με τις εργασίες ανάταξης της υποδομής, θα βελτιώνεται η δρομολογιακή πολιτική, καθιστώντας και πάλι το σιδηρόδρομο ένα ανταγωνιστικό μέσο που θα αποτελεί πρώτη επιλογή για τους πολίτες».

Διαβάστε επίσης:

Πώς το Μαρόκο απέκτησε αυτοκινητοβιομηχανία σε 10 χρόνια

Παρίσι 2024: Το πιο βιώσιμο ολυμπιακό χωριό στην ιστορία

Streem Global: Πώς δημιουργεί ένα ισχυρό δίκτυο πράσινων logistics

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!