Γ.Δ.
1423.56 +1,17%
ACAG
+1,72%
5.9
CENER
+1,02%
9.9
CNLCAP
0,00%
7.4
DIMAND
0,00%
8.5
NOVAL
-0,02%
2.7195
OPTIMA
-0,50%
11.84
TITC
+0,87%
28.9
ΑΑΑΚ
0,00%
6.45
ΑΒΑΞ
+1,42%
1.426
ΑΒΕ
+2,49%
0.453
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.235
ΑΚΡΙΤ
+20,55%
0.88
ΑΛΜΥ
+0,19%
2.665
ΑΛΦΑ
+3,21%
1.61
ΑΝΔΡΟ
+0,62%
6.46
ΑΡΑΙΓ
+2,31%
11.52
ΑΣΚΟ
+1,02%
2.98
ΑΣΤΑΚ
+0,90%
6.7
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
+0,24%
8.5
ΑΤΤ
+0,45%
11.05
ΑΤΤΙΚΑ
+7,92%
2.59
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+3,49%
5.93
ΒΙΟΚΑ
-1,21%
2.45
ΒΙΟΣΚ
+0,39%
1.295
ΒΙΟΤ
0,00%
0.232
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
-4,00%
2.4
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.47
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,22%
16.6
ΔΑΑ
+0,57%
7.76
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.32
ΔΕΗ
+1,25%
11.32
ΔΟΜΙΚ
-1,30%
3.81
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-1,52%
0.323
ΕΒΡΟΦ
+1,69%
1.505
ΕΕΕ
+1,59%
32
ΕΚΤΕΡ
+0,12%
4.205
ΕΛΒΕ
0,00%
5
ΕΛΙΝ
+2,68%
2.3
ΕΛΛ
0,00%
13.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+2,01%
2.54
ΕΛΠΕ
+0,13%
7.85
ΕΛΣΤΡ
+2,84%
2.17
ΕΛΤΟΝ
-0,59%
1.686
ΕΛΧΑ
+0,54%
1.87
ΕΝΤΕΡ
-1,26%
7.85
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.13
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+0,79%
1.27
ΕΤΕ
+1,07%
7.78
ΕΥΑΠΣ
+0,65%
3.1
ΕΥΔΑΠ
+0,18%
5.42
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.055
ΕΧΑΕ
-1,86%
4.755
ΙΑΤΡ
0,00%
1.53
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,87%
1.74
ΙΝΚΑΤ
+0,40%
5.06
ΙΝΛΙΦ
-0,42%
4.73
ΙΝΛΟΤ
+3,27%
1.2
ΙΝΤΕΚ
+0,54%
5.55
ΙΝΤΕΡΚΟ
+0,83%
2.42
ΙΝΤΕΤ
+3,29%
1.255
ΙΝΤΚΑ
+2,94%
3.325
ΚΑΡΕΛ
0,00%
338
ΚΕΚΡ
-1,10%
1.35
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.82
ΚΛΜ
-2,48%
1.57
ΚΟΡΔΕ
+0,63%
0.479
ΚΟΥΑΛ
-1,30%
1.214
ΚΟΥΕΣ
+0,38%
5.28
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+1,78%
11.45
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
+1,79%
1.14
ΛΑΒΙ
-0,35%
0.859
ΛΑΜΔΑ
+2,37%
6.9
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36
ΛΑΝΑΚ
+2,17%
0.94
ΛΕΒΚ
0,00%
0.296
ΛΕΒΠ
+2,14%
0.286
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
+0,72%
1.4
ΛΟΥΛΗ
-3,35%
2.6
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.812
ΜΕΒΑ
+1,79%
3.99
ΜΕΝΤΙ
-1,11%
2.67
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40.8
ΜΙΓ
+0,28%
3.63
ΜΙΝ
-7,58%
0.61
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,26%
23
ΜΟΝΤΑ
+5,16%
3.26
ΜΟΤΟ
+0,74%
2.725
ΜΟΥΖΚ
-2,17%
0.675
ΜΠΕΛΑ
+1,42%
27.1
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.43
ΜΠΡΙΚ
+1,35%
1.875
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
+2,65%
36.4
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.64
ΝΑΥΠ
+1,08%
0.94
ΞΥΛΚ
+0,77%
0.262
ΞΥΛΠ
+7,36%
0.496
ΟΛΘ
+1,95%
20.9
ΟΛΠ
0,00%
25.3
ΟΛΥΜΠ
-0,81%
2.46
ΟΠΑΠ
+0,89%
14.8
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,89%
0.894
ΟΤΕ
+1,77%
13.8
ΟΤΟΕΛ
+0,70%
11.48
ΠΑΙΡ
+5,12%
1.13
ΠΑΠ
+1,22%
2.48
ΠΕΙΡ
+2,10%
3.592
ΠΕΤΡΟ
+2,45%
8.38
ΠΛΑΘ
+0,26%
3.825
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.9
ΠΡΔ
0,00%
0.26
ΠΡΕΜΙΑ
+1,25%
1.136
ΠΡΟΝΤΕΑ
-9,87%
6.85
ΠΡΟΦ
+2,43%
4.645
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
2
ΣΑΡ
-2,68%
10.9
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.034
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.339
ΣΙΔΜΑ
+0,32%
1.56
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.54
ΣΠΙ
+3,18%
0.648
ΣΠΥΡ
0,00%
0.155
ΤΕΝΕΡΓ
+0,97%
19.7
ΤΖΚΑ
+7,19%
1.49
ΤΡΑΣΤΟΡ
+5,26%
1.2
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+1,49%
1.636
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.05
ΦΡΙΓΟ
-3,36%
0.23
ΦΡΛΚ
+0,78%
3.9
ΧΑΙΔΕ
-2,27%
0.645

Καραμανλής: Στρατηγικό σχέδιο για τη Θεσσαλονίκη μετρό, ΟΑΣΘ και ΣΔΙΤ

Για το έργο του Μετρό της Θεσσαλονίκης και για τον ΟΑΣΘ μίλησε σε ραδιοφωνική εκπομπή της Θεσσαλονίκης ο υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής.

Συγκεκριμένα δήλωσε ότι το έργο του Μετρό ήταν σαν «το γεφύρι της Άρτας», καθώς έχει μπει σε τρεις προγραμματικές περιόδους και εάν δεν τελειώσει το 2023, η χώρα θα κληθεί να επιστρέψει κονδύλια στην ΕΕ. «Μετά από όλες αυτές τις παλινωδίες, δώσαμε λύση που εξασφαλίζει και Μετρό και αρχαία», και πρόσθεσε: «Βέβαια υπάρχουν δυνάμεις στην πόλη της Θεσσαλονίκης που με τις εμμονές τους τόσα χρόνια κρατάνε την πόλη πίσω. Ακόμα και μετά τη νέα απόφαση του Κεντρικού Αρχαιολογικού Συμβουλίου προσπαθούν με προσφυγές τι να κάνουν; Να καθυστερήσουν και άλλο το έργο».

Ο κ. Καραμανλής επισήμανε ότι ομάδα συγκεκριμένων ανθρώπων έκανε την προσφυγή και δήλωσε ότι η Κυβέρνηση αναμένει την απόφαση του ΣτΕ.

Όσον αφορά στον ΟΑΣΘ, ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών υπενθύμισε ότι δυστυχώς ο ΟΑΣΘ είχε φτάσει τον Ιούλιο του 2019 να έχει στο δρόμο 235 λεωφορεία, ηλικίας 20 ετών. Εκτίμησε όμως ότι οι πολίτες της Θεσσαλονίκης βλέπουν τη βελτίωση του επιπέδου υπηρεσιών μετά τη σύμπραξη με τα ΚΤΕΛ και το leasing.

Στρατηγικό σχέδιο για την ανάπτυξη και τη βελτίωση της καθημερινότητας στη Μακεδονία

Στην ίδια συνέντευξη ο υπουργός αναφέρθηκε στα ΣΔΙΤ με αφορμή τη νέα περιφερειακή οδό Θεσσαλονίκης, το λεγόμενο flyover. Επισήμανε ότι το έργο αυτό εντάσσεται σε ένα ευρύτερο στρατηγικό σχέδιο για τη Θεσσαλονίκη και την Κεντρική Μακεδονία, με στόχους την ανάπτυξη και την καλύτερη καθημερινότητα.

Έκανε λόγο για ένα έργο-ανάσα και ένα τεχνολογικό αξιοθέατο, μήκους 13 χλμ, με 9 ανισόπεδους κόμβους, 4 χιλιόμετρα συνεχόμενης γέφυρας Flyover, 8 νέες γέφυρες και 3 νέες σήραγγες. Και εκτίμησε ότι στο τέλος του 2021 θα υπάρξει ανάδοχος, ενώ η φάση κατασκευής θα διαρκέσει 3 – 4 χρόνια. Μάλιστα, εξετάζεται το ενδεχόμενο ο χρόνος κατασκευής και παράδοσης να αποτελεί κριτήριο για την ανάθεση του έργου.

Ο κ. Καραμανλής αναφέρθηκε επίσης στην αναβάθμιση των οδικών αξόνων Θεσσαλονίκης – Έδεσσας και Δράμας – Αμφίπολης, που επίσης θα υλοποιηθούν με ΣΔΙΤ και σύμφωνα με το σχεδιασμό της Κυβέρνησης μέσα στο καλοκαίρι θα είναι έτοιμα να περάσουν από τη Διϋπουργική ΣΔΙΤ και το φθινόπωρο θα προκηρυχθεί η πρώτη φάση των διαγωνισμών.
Ξεκαθάρισε δε ότι στα έργα αυτά δεν θα μπουν διόδια, αλλά το Δημόσιο θα ξεπληρώνει «σπαστά» τις υποχρεώσεις του στον ανάδοχο. Ο οποίος ανάδοχος θα έχει και τη λειτουργία και συντήρηση του έργου με αυστηρές ρήτρες, ενώ μετά από 27 χρόνια θα το παραδώσει στο Δημόσιο «με το κλειδί στο χέρι» και συντηρημένο.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!