Γ.Δ.
1419.05 +0,85%
ACAG
0,00%
5.8
CENER
0,00%
9.8
CNLCAP
0,00%
7.4
DIMAND
0,00%
8.5
NOVAL
0,00%
2.72
OPTIMA
0,00%
11.9
TITC
0,00%
28.65
ΑΑΑΚ
0,00%
6.45
ΑΒΑΞ
0,00%
1.406
ΑΒΕ
0,00%
0.442
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.235
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.73
ΑΛΜΥ
0,00%
2.66
ΑΛΦΑ
0,00%
1.56
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.42
ΑΡΑΙΓ
0,00%
11.26
ΑΣΚΟ
0,00%
2.95
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.64
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.48
ΑΤΤ
0,00%
11
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.4
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
0,00%
5.73
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.48
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.29
ΒΙΟΤ
0,00%
0.232
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.5
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.47
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
16.4
ΔΑΑ
0,00%
7.716
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.32
ΔΕΗ
0,00%
11.18
ΔΟΜΙΚ
0,00%
3.86
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.328
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.48
ΕΕΕ
0,00%
31.5
ΕΚΤΕΡ
0,00%
4.2
ΕΛΒΕ
0,00%
5
ΕΛΙΝ
0,00%
2.24
ΕΛΛ
0,00%
13.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.49
ΕΛΠΕ
0,00%
7.84
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.11
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.696
ΕΛΧΑ
0,00%
1.86
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.95
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.13
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.26
ΕΤΕ
0,00%
7.698
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.08
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.41
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.07
ΕΧΑΕ
0,00%
4.845
ΙΑΤΡ
0,00%
1.53
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.36
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.725
ΙΝΚΑΤ
0,00%
5.04
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.75
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.162
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.52
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.4
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.215
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
338
ΚΕΚΡ
0,00%
1.365
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.82
ΚΛΜ
0,00%
1.61
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.476
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.23
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.26
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
11.25
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.12
ΛΑΒΙ
0,00%
0.862
ΛΑΜΔΑ
0,00%
6.74
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.92
ΛΕΒΚ
0,00%
0.296
ΛΕΒΠ
0,00%
0.28
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.39
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.69
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.812
ΜΕΒΑ
0,00%
3.92
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.7
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40.8
ΜΙΓ
0,00%
3.62
ΜΙΝ
0,00%
0.66
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
23.06
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.1
ΜΟΤΟ
0,00%
2.705
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.69
ΜΠΕΛΑ
0,00%
26.72
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.43
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.85
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
0,00%
35.46
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.64
ΝΑΥΠ
0,00%
0.93
ΞΥΛΚ
0,00%
0.26
ΞΥΛΠ
0,00%
0.462
ΟΛΘ
0,00%
20.5
ΟΛΠ
0,00%
25.3
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.48
ΟΠΑΠ
0,00%
14.67
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.902
ΟΤΕ
0,00%
13.56
ΟΤΟΕΛ
0,00%
11.4
ΠΑΙΡ
0,00%
1.075
ΠΑΠ
0,00%
2.45
ΠΕΙΡ
0,00%
3.518
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.18
ΠΛΑΘ
0,00%
3.815
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.9
ΠΡΔ
0,00%
0.26
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.122
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.6
ΠΡΟΦ
0,00%
4.535
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
2
ΣΑΡ
0,00%
11.2
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.034
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.339
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.555
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.54
ΣΠΙ
0,00%
0.628
ΣΠΥΡ
0,00%
0.155
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.51
ΤΖΚΑ
0,00%
1.39
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.14
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.612
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.05
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.238
ΦΡΛΚ
0,00%
3.87
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.66

Ταχιάος για FlyOver: Έως τα τέλη Απριλίου οι πρόδρομες εργασίες

Περίπου στα τέλη Απριλίου, εκτίμησε ότι θα έχουν ολοκληρωθεί οι πρόδρομες εργασίες για τον FlyOver, ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών Νίκος Ταχιάος, μιλώντας στο 18ο Πολυσυνέδριο «Καινοτομία & Ανάπτυξη» του ka-business.gr. «Όταν ολοκληρωθεί το εργοτάξιο του FlyOver θα φανεί και πώς θα διαμορφωθεί η κίνηση στην περιφερειακή οδό της Θεσσαλονίκης στην τελική της μορφή, κάτι που προσδιορίζεται στα τέλη Απριλίου», είπε.

«Αυτό που γίνεται τώρα είναι οι πρόδρομες εργασίες και όντως οι πρόδρομες εργασίες πήγαιναν -τουλάχιστον όταν μίλησα και το είπα αυτό- πολύ γρηγορότερα απ ό, τι περιμέναμε και πιστεύω ότι μέχρι τα τέλη του Απριλίου θα έχουν ολοκληρωθεί και το εργοτάξιο θα πάρει την τελική του μορφή, δηλαδή θα έχει μεταφερθεί στο ανατολικό τμήμα της οδού προς την πλευρά του Σέιχ Σου», είπε ο κ.Ταχιάος, εξηγώντας ότι αυτό είναι πάρα πολύ βασικό ώστε «να μπει και ο φορέας για να αρχίσει να κατασκευάζεται το έργο».

Σχετικά με την κυκλοφοριακή συμφόρηση λόγων των εργασιών για το FlyOver ανέφερε χαρακτηριστικά ότι «ουσιαστικά όταν ολοκληρωθεί το εργοτάξιο τότε θα δούμε πώς θα έχει διαμορφωθεί η κίνηση στην περιφερειακή στην τελική της μορφή», παρατηρώντας και ότι σταδιακά παρατηρείται βελτίωση της κατάστασης.

«Έχουν βελτιωθεί δραστικά οι συνθήκες κυκλοφορίας μέσα από την ίδια την πόλη για έναν πολύ απλό λόγο. Γιατί αυτή τη στιγμή η πόλη αστυνομεύεται και αυτό που πραγματικά έλειψε -γιατί αυτό είναι που προκαλεί τη φόρτιση- είναι η παράνομη στάθμευση στις βασικές διαμπερείς οδούς που διέρχονται μέσα από την πόλη και επιτρέπουν την κίνηση από νότο προς βορρά βορειοανατολικά, δηλαδή από τη μεριά της Χαλκιδικής και της Καλαμαριάς προς τη μεριά της ΠΑΘΕ. Σιγά σιγά το βλέπουμε ότι τα πράγματα βελτιώνονται, γιατί αλλάζει και το μοτίβο των μετακινήσεων στην πόλη. Ο καθένας επιλέγει την οδό που αυτός θεωρεί ότι πλέον τον εξυπηρετεί καλύτερα και αυτό βελτιώνει τις συνθήκες κυκλοφορίας. Δεν σημαίνει αυτό βέβαια ότι δεν υπάρχει στην περιφερειακή οδό πρόβλημα», επισήμανε ο υφυπουργός, ενώ απαντώντας σε σχετική ερώτηση δήλωσε πως δεν υπάρχει αυτή τη στιγμή σχεδιασμός για δακτύλιο.

Ο κ. Ταχιάος έκανε λόγο για εξαιρετική συνεργασία με την περιφέρεια για τη σηματοδότηση, αλλά και με τον Δήμο Θεσσαλονίκης, τόσο για τη δημιουργία περιφερειακών πάρκινγκ, όσο και για να γίνεται μόνο νυχτερινή αποκομιδή. «Έχει κατατεθεί τροπολογία -τουλάχιστον έχει υπογραφεί από εμένα- για τη χορήγηση στον Δήμο Θεσσαλονίκης μιας έκτακτης επιχορήγησης για τα προσεχή χρόνια, ύψους 13 εκατομμυρίων ευρώ, για να μπορέσει να αντιμετωπίσει την αυξημένη εργατική δαπάνη λόγω της νυχτερινής αποκομιδής. Έχουν ληφθεί μέτρα ώστε να βελτιώνονται οι συνθήκες», είπε.

Ταχιάος: Πολύ σημαντικό επίτευγμα η παραχώρηση της Εγνατίας Οδού

Ο υφυπουργός Υποδομών αναφέρθηκε και στην υπογραφή της σύμβασης για την παραχώρηση της Εγνατίας Οδού, μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου και του ΤΑΙΠΕΔ, και αφετέρου της εταιρείας ΝΕΑ ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε. ως Παραχωρησιούχου και των αρχικών μετόχων, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ Α.Ε. και EGIS PROJECTS S.A. κάνοντας λόγο για «ένα πολύ σημαντικό επίτευγμα για το οποίο πρέπει να ευχαριστήσουμε τους ανθρώπους που δούλεψαν διαχρονικά πάρα πολλά χρόνια».

«Χρειάζεται να γίνουν πιστοποιήσεις των σηράγγων, χρειάζεται να γίνει βαριά συντήρηση, χρειάζεται να υπάρχει διαρκής συντήρηση, χρειάζονται να γίνουν στηθαία […] Υπάρχει ΣΕΑ μόνο στον Πλαταμώνα και τα άλλα είναι εκτός οδού και […]αυτά είναι ζητήματα τα οποία χρήζουν επενδύσεων. Μπορεί να επενδύσει κυρίως ο ιδιωτικός τομέας ή μάλλον μόνο ιδιωτικός τομέας. Το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων δεν είναι ανεξάντλητο […] και επίσης η Ευρωπαϊκή Ένωση πλέον δεν χρηματοδοτεί έργα τα οποία έχει ήδη χρηματοδοτήσει, δεν χρηματοδοτεί τη συντήρηση τους, αλλά δεν χρηματοδοτεί και νέα οδικά έργα εύκολα, εκτός αν πρόκειται για έργα που αφορούν την οδική ασφάλεια. Οι υποδομές πλέον έχουν πάρα πολύ μικρό μερίδιο στο ΕΣΠΑ.

Έτσι, η παραχώρηση της Εγνατίας Οδού είναι μια πολύ σημαντική πράξη, πάρα πολύ σημαντική πράξη που θα μας επιτρέψει ο τελευταίος αυτός αυτοκινητόδρομος, ο οποίος δεν έχει τα απολύτως λειτουργικά χαρακτηριστικά να τα αποκτήσει, να είναι όλοι ικανοποιημένοι από τον αυτοκινητόδρομο αυτό», ανέφερε.

Σχετικά με το επόμενο βήμα στο οποίο εμπλέκεται το υπουργείο Υποδομών διευκρίνισε ότι αφορά την παράδοση της Εγνατίας Οδού στον παραχωρησιούχο. Αυτό, όπως πρόσθεσε, δεν θα γίνει από τη μια μέρα στην άλλη, επειδή υπογράφηκε σύμβαση, αλλά θα χρειαστεί να λυθούν κάποιες εκκρεμότητες. Εκτίμησε ακόμη πως το έργο θα φέρει και νέες επενδύσεις «για παράδειγμα θα κατασκευαστεί ο κάθετος, ο δεύτερος κλάδος και θα αναβαθμιστεί ο υπόλοιπος στον κάθετο άξονα μεταξύ της Ελλάδος και της Βόρειας Μακεδονίας, στο τμήμα Χαλάστρα και Πολύκαστρο», κατέληξε ο κ. Ταχιάος.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!