Γ.Δ.
1482.43 +1,23%
ACAG
+0,51%
5.86
CENER
+0,94%
9.7
CNLCAP
-3,42%
7.05
DIMAND
-2,09%
8.89
NOVAL
+0,36%
2.77
OPTIMA
+1,17%
12.1
TITC
-0,16%
30.75
ΑΑΑΚ
0,00%
5.85
ΑΒΑΞ
+3,10%
1.464
ΑΒΕ
0,00%
0.457
ΑΔΜΗΕ
-0,88%
2.255
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.945
ΑΛΜΥ
+3,19%
3.07
ΑΛΦΑ
+2,65%
1.7225
ΑΝΔΡΟ
+0,30%
6.62
ΑΡΑΙΓ
+0,59%
11.89
ΑΣΚΟ
+0,36%
2.79
ΑΣΤΑΚ
-4,68%
6.92
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
+0,47%
8.64
ΑΤΤ
-25,41%
9.1
ΑΤΤΙΚΑ
-1,17%
2.54
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+1,87%
5.98
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.37
ΒΙΟΣΚ
+4,92%
1.385
ΒΙΟΤ
0,00%
0.24
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.36
ΓΕΒΚΑ
-0,31%
1.63
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,44%
18.1
ΔΑΑ
+0,60%
7.998
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.06
ΔΕΗ
-0,35%
11.5
ΔΟΜΙΚ
+7,37%
3.64
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,31%
0.321
ΕΒΡΟΦ
+0,65%
1.55
ΕΕΕ
+1,65%
33.22
ΕΚΤΕΡ
+5,62%
4.32
ΕΛΒΕ
0,00%
5.5
ΕΛΙΝ
+4,65%
2.25
ΕΛΛ
+0,36%
13.95
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,48%
2.09
ΕΛΠΕ
+1,33%
7.62
ΕΛΣΤΡ
-1,75%
2.25
ΕΛΤΟΝ
-1,02%
1.752
ΕΛΧΑ
+2,05%
1.892
ΕΝΤΕΡ
0,00%
8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.128
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+1,97%
1.295
ΕΤΕ
+1,37%
8.414
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.37
ΕΥΔΑΠ
-0,34%
5.78
ΕΥΡΩΒ
+2,33%
2.24
ΕΧΑΕ
+1,15%
4.82
ΙΑΤΡ
0,00%
1.74
ΙΚΤΙΝ
+1,95%
0.419
ΙΛΥΔΑ
+0,58%
1.73
ΙΝΚΑΤ
-0,10%
4.99
ΙΝΛΙΦ
+1,18%
5.14
ΙΝΛΟΤ
+0,80%
1.26
ΙΝΤΕΚ
+1,68%
6.07
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,48%
2.48
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.26
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.41
ΚΑΡΕΛ
-2,31%
338
ΚΕΚΡ
-5,35%
1.505
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΛΜ
-0,33%
1.505
ΚΟΡΔΕ
+2,05%
0.497
ΚΟΥΑΛ
-2,12%
1.198
ΚΟΥΕΣ
+3,50%
5.33
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,44%
11.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
-1,71%
1.15
ΛΑΒΙ
-0,67%
0.894
ΛΑΜΔΑ
-0,27%
7.41
ΛΑΜΨΑ
+1,11%
36.6
ΛΑΝΑΚ
-2,06%
0.95
ΛΕΒΚ
0,00%
0.294
ΛΕΒΠ
0,00%
0.276
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.37
ΛΟΥΛΗ
-1,11%
2.67
ΜΑΘΙΟ
-0,23%
0.85
ΜΕΒΑ
0,00%
4
ΜΕΝΤΙ
+1,14%
2.67
ΜΕΡΚΟ
0,00%
45.2
ΜΙΓ
-1,06%
3.73
ΜΙΝ
-6,35%
0.59
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+2,52%
23.58
ΜΟΝΤΑ
+5,71%
3.7
ΜΟΤΟ
+3,50%
2.81
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.675
ΜΠΕΛΑ
-0,55%
25.2
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.5
ΜΠΡΙΚ
+0,77%
1.97
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
+1,50%
36.5
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.72
ΝΑΥΠ
+1,31%
0.93
ΞΥΛΚ
-0,72%
0.276
ΞΥΛΠ
+3,40%
0.426
ΟΛΘ
-0,47%
21.2
ΟΛΠ
+1,29%
27.55
ΟΛΥΜΠ
+2,38%
2.58
ΟΠΑΠ
+1,27%
16.01
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,11%
0.899
ΟΤΕ
+2,83%
14.55
ΟΤΟΕΛ
+0,86%
11.7
ΠΑΙΡ
0,00%
1.1
ΠΑΠ
-0,42%
2.37
ΠΕΙΡ
+2,28%
3.989
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.86
ΠΛΑΘ
+4,30%
4.245
ΠΛΑΚΡ
+1,35%
15
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+0,69%
1.168
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
-0,38%
5.18
ΡΕΒΟΙΛ
+2,37%
1.945
ΣΑΡ
+0,90%
11.18
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+0,58%
0.345
ΣΙΔΜΑ
+0,90%
1.675
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.9
ΣΠΙ
-0,60%
0.666
ΣΠΥΡ
0,00%
0.145
ΤΕΝΕΡΓ
-0,21%
19.22
ΤΖΚΑ
0,00%
1.5
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.14
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,25%
1.622
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.95
ΦΡΙΓΟ
-3,67%
0.21
ΦΡΛΚ
+3,16%
4.075
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.665

Ταχιάος: Στα μέσα Μαΐου του 2027 το Flyover

O υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών Νίκος Ταχιάος εκτίμησε ότι ο χρόνος έναρξης του Flyover στη Θεσσαλονίκη θα είναι στα μέσα Μαΐου του 2027, υπογραμμίζοντας παράλληλα ότι το μόνο που μπορεί να καθυστερήσει το έργο είναι πολιτικοί λόγοι ή δικαστικές εμπλοκές.

Μιλώντας σε ημερίδα για το Flyover που διοργάνωσε το πρωί το Ράδιο Θεσσαλονίκη 94.5 στη ΔΕΘ, ο κ. Ταχιάος αναφέρθηκε και στο Μετρό λέγοντας χαρακτηριστικά ότι το έργο «κακοφόρμισε» όταν το 2015 και με ευθύνη της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ, ο δήμος Θεσσαλονίκης ζήτησε την κατάργηση του σταθμού Βενιζέλου. «Η ιστορία τράβηξε μέχρι το 2018 γιατί έκαναν το ΜΕΤΡΟ πολιτικό παιχνίδι» συμπλήρωσε.

Στον απόλυτο επιμερισμό του κυκλοφοριακού που θα επιτευχθεί με τη λειτουργία του Μετρό και την ολοκλήρωση του Flyover, σε συνδυασμό με την αναδιαμόρφωση των λεωφορειακών γραμμών, επικεντρώθηκε στην ομιλία του ο Διευθύνων Σύμβουλος & Αντιπρόεδρος ΔΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Νίκος Κουρέτας. Επικαλούμενος στοιχεία έρευνας της εταιρίας σε δείγμα 13.000 νοικοκυριών, σε 658 χιλιόμετρα οδών του πολεοδομικού συγκροτήματος αλλά και σε μελέτες μετακινήσεων που θα παρουσιαστεί σε λίγες μέρες, ο κ. Κουρέτας τόνισε ότι το 2030 θα αποφορτιστούν όλοι οι οδικές αρτηρίες από το «κόκκινο» που είναι σήμερα και θα αυξηθεί κατά 50% η χρήση των μέσων συγκοινωνίας. Για τα δε έργα του μετρό, είπε ότι παραδόθηκαν όλοι οι επιφανειακοί χώροι εκτός από ένα μικρό φρέαρ στη Βενιζέλου που σύντομα θα είναι έτοιμο.

Τον λόγο που σχετίζεται το Flyover με τη ΔΕΘ εξήγησε ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΔΕΘ-HELEXPO Κυριάκος Ποζρικίδης θέτοντας ως παράδειγμα την πρόσφατη έκθεση Agrotica όπου για να εξυπηρετηθεί η αθρόα προσέλευση, χρησιμοποιήθηκαν 4 περιφερειακοί χώροι στάθμευσης. «Σε ένα τετραήμερο, είχαμε παρκαρισμένα 6.500 αυτοκίνητα με τους επιβάτες να παραλαμβάνουν λεωφορεία ανά μισή ώρα με κατεύθυνση τη ΔΕΘ».

Flyover: Το 90% εκτιμά ότι δεν θα τηρηθεί το χρονοδιάγραμμα κατασκευής του

Απογοητευμένοι εμφανίζονται οι κάτοικοι της Θεσσαλονίκης για το Flyover όπως προκύπτει σε έρευνα που πραγματοποίησε η εταιρεία δημοσκοπήσεων Interview για λογαριασμό του Ράδιο Θεσσαλονίκη 94.5 και παρουσιάστηκε στη σημερινή ημερίδα.

Στην έρευνα που έγινε σε δείγμα 4.101 ατόμων στο πολεοδομικό συγκρότημα Θεσσαλονίκης την χρονική περίοδο Φεβρουαρίου-Μαρτίου 2024, το 90% θεωρεί ότι δεν θα τηρηθεί το χρονοδιάγραμμα κατασκευής, το 54% ότι δεν θα βοηθήσει στο κυκλοφοριακό πρόβλημα και το 58% των ερωτώμενων δεν συμφωνεί με την κατασκευή του Flyover, έναντι του 42% που συμφωνεί.

Το 83% δήλωσε ότι το έργο έπρεπε να ξεκινήσει μετά την ολοκλήρωση του Μετρό και το 95% θεωρεί ότι η κατασκευή του έργου επιβαρύνει το κυκλοφοριακό πρόβλημα. Σημαντική είναι και η επιβάρυνση που καταγράφεται καθημερινά στις μετακινήσεις αφού οι περισσότεροι δηλώνουν από 30 έως 45 λεπτά ημερησίως, κυρίως από τα ανατολικά στα δυτικά. Μάλιστα, όπως εξήγησε ο Γιώργος Ηλιάδης, ιδιοκτήτης μεταφορικής, η Θεσσαλονίκη αναπτύσσεται κυρίως δυτικά για επαγγελματικούς λόγους και ανατολικά για κατοικίες.

«Όσο χρόνο κάναμε να πάμε Κατερίνη, τόσο κάνουμε τώρα από την μία άκρη στην άλλη από τον περιφερειακό» είπε κάνοντας ιδιαίτερη μνεία στην έλλειψη ΛΕΑ αλλά και στην αύξηση των μικρών φορτηγών για διανομές.

Πάντως η διευθύντρια της Τροχαίας Θεσσαλονίκης Παρασκευή Παπαγεωργοπούλου έκανε λόγο για αυτονόητη, πλέον, βεβαίωση παράνομων σταθμεύσεων και την απελευθέρωση των λεωφορειολωρίδων από σταθμευμένα οχήματα, δίνοντας τέλος στην επικρατούσα νοοτροπία του διπλοπαρκαρίσματος.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!