Γ.Δ.
1539.48 0,00%
ACAG
0,00%
6.01
BOCHGR
0,00%
5.08
CENER
0,00%
9.58
CNLCAP
0,00%
7.05
DIMAND
0,00%
8.19
EVR
0,00%
1.495
NOVAL
0,00%
2.3
OPTIMA
0,00%
12.94
TITC
0,00%
44.5
ΑΑΑΚ
0,00%
4.8
ΑΒΑΞ
0,00%
1.884
ΑΒΕ
0,00%
0.457
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.74
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.775
ΑΛΜΥ
0,00%
4.05
ΑΛΦΑ
0,00%
1.7675
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.42
ΑΡΑΙΓ
0,00%
10.66
ΑΣΚΟ
0,00%
3.3
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.26
ΑΤΕΚ
0,00%
0.655
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
0,00%
0.778
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.17
ΒΙΟ
0,00%
5.68
ΒΙΟΚΑ
0,00%
1.94
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.58
ΒΙΟΤ
0,00%
0.25
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.26
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.415
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.52
ΔΑΑ
0,00%
8.098
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.44
ΔΕΗ
0,00%
12.81
ΔΟΜΙΚ
0,00%
2.93
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.368
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.795
ΕΕΕ
0,00%
33.24
ΕΚΤΕΡ
0,00%
1.75
ΕΛΒΕ
0,00%
5.2
ΕΛΙΝ
0,00%
2.21
ΕΛΛ
0,00%
14.2
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.235
ΕΛΠΕ
0,00%
7.55
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.12
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.856
ΕΛΧΑ
0,00%
2.09
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.19
ΕΤΕ
0,00%
8.474
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.4
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.94
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.476
ΕΧΑΕ
0,00%
4.725
ΙΑΤΡ
0,00%
1.635
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.35
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.75
ΙΝΚΑΤ
0,00%
4.75
ΙΝΚΑΤΔ
0,00%
0.0055
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.61
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.07
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.98
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.155
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.22
ΚΑΡΕΛ
0,00%
330
ΚΕΚΡ
0,00%
1.33
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.448
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.382
ΚΟΥΕΣ
0,00%
6.16
ΚΡΙ
0,00%
16
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.81
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.015
ΛΑΒΙ
0,00%
0.793
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.2
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.2
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.03
ΛΕΒΚ
0,00%
0.274
ΛΕΒΠ
0,00%
0.25
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.63
ΛΟΥΛΗ
0,00%
3.07
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.606
ΜΕΒΑ
0,00%
3.76
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.3
ΜΕΡΚΟ
0,00%
39
ΜΙΓ
0,00%
2.835
ΜΙΝ
0,00%
0.515
ΜΟΗ
0,00%
21.5
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.74
ΜΟΤΟ
0,00%
2.83
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.66
ΜΠΕΛΑ
0,00%
25.84
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.76
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.26
ΜΠΤΚ
0,00%
0.59
ΜΥΤΙΛ
0,00%
34.3
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3
ΝΑΥΠ
0,00%
0.778
ΞΥΛΚ
0,00%
0.29
ΞΥΛΠ
0,00%
0.316
ΟΛΘ
0,00%
28.5
ΟΛΠ
0,00%
30.1
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.55
ΟΠΑΠ
0,00%
15.98
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.782
ΟΤΕ
0,00%
14.95
ΟΤΟΕΛ
0,00%
11.2
ΠΑΙΡ
0,00%
1.04
ΠΑΠ
0,00%
2.49
ΠΕΙΡ
0,00%
4.365
ΠΕΡΦ
0,00%
5.43
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.46
ΠΛΑΘ
0,00%
4.15
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.8
ΠΡΔ
0,00%
0.28
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.224
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.45
ΠΡΟΦ
0,00%
5.3
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.675
ΣΑΡ
0,00%
10.92
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.358
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.56
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.88
ΣΠΙ
0,00%
0.598
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20.04
ΤΖΚΑ
0,00%
1.535
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.22
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.642
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.19
ΦΡΛΚ
0,00%
3.975
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.58

Ταχιάος: Στα μέσα Μαΐου του 2027 το Flyover

O υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών Νίκος Ταχιάος εκτίμησε ότι ο χρόνος έναρξης του Flyover στη Θεσσαλονίκη θα είναι στα μέσα Μαΐου του 2027, υπογραμμίζοντας παράλληλα ότι το μόνο που μπορεί να καθυστερήσει το έργο είναι πολιτικοί λόγοι ή δικαστικές εμπλοκές.

Μιλώντας σε ημερίδα για το Flyover που διοργάνωσε το πρωί το Ράδιο Θεσσαλονίκη 94.5 στη ΔΕΘ, ο κ. Ταχιάος αναφέρθηκε και στο Μετρό λέγοντας χαρακτηριστικά ότι το έργο «κακοφόρμισε» όταν το 2015 και με ευθύνη της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ, ο δήμος Θεσσαλονίκης ζήτησε την κατάργηση του σταθμού Βενιζέλου. «Η ιστορία τράβηξε μέχρι το 2018 γιατί έκαναν το ΜΕΤΡΟ πολιτικό παιχνίδι» συμπλήρωσε.

Στον απόλυτο επιμερισμό του κυκλοφοριακού που θα επιτευχθεί με τη λειτουργία του Μετρό και την ολοκλήρωση του Flyover, σε συνδυασμό με την αναδιαμόρφωση των λεωφορειακών γραμμών, επικεντρώθηκε στην ομιλία του ο Διευθύνων Σύμβουλος & Αντιπρόεδρος ΔΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Νίκος Κουρέτας. Επικαλούμενος στοιχεία έρευνας της εταιρίας σε δείγμα 13.000 νοικοκυριών, σε 658 χιλιόμετρα οδών του πολεοδομικού συγκροτήματος αλλά και σε μελέτες μετακινήσεων που θα παρουσιαστεί σε λίγες μέρες, ο κ. Κουρέτας τόνισε ότι το 2030 θα αποφορτιστούν όλοι οι οδικές αρτηρίες από το «κόκκινο» που είναι σήμερα και θα αυξηθεί κατά 50% η χρήση των μέσων συγκοινωνίας. Για τα δε έργα του μετρό, είπε ότι παραδόθηκαν όλοι οι επιφανειακοί χώροι εκτός από ένα μικρό φρέαρ στη Βενιζέλου που σύντομα θα είναι έτοιμο.

Τον λόγο που σχετίζεται το Flyover με τη ΔΕΘ εξήγησε ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΔΕΘ-HELEXPO Κυριάκος Ποζρικίδης θέτοντας ως παράδειγμα την πρόσφατη έκθεση Agrotica όπου για να εξυπηρετηθεί η αθρόα προσέλευση, χρησιμοποιήθηκαν 4 περιφερειακοί χώροι στάθμευσης. «Σε ένα τετραήμερο, είχαμε παρκαρισμένα 6.500 αυτοκίνητα με τους επιβάτες να παραλαμβάνουν λεωφορεία ανά μισή ώρα με κατεύθυνση τη ΔΕΘ».

Flyover: Το 90% εκτιμά ότι δεν θα τηρηθεί το χρονοδιάγραμμα κατασκευής του

Απογοητευμένοι εμφανίζονται οι κάτοικοι της Θεσσαλονίκης για το Flyover όπως προκύπτει σε έρευνα που πραγματοποίησε η εταιρεία δημοσκοπήσεων Interview για λογαριασμό του Ράδιο Θεσσαλονίκη 94.5 και παρουσιάστηκε στη σημερινή ημερίδα.

Στην έρευνα που έγινε σε δείγμα 4.101 ατόμων στο πολεοδομικό συγκρότημα Θεσσαλονίκης την χρονική περίοδο Φεβρουαρίου-Μαρτίου 2024, το 90% θεωρεί ότι δεν θα τηρηθεί το χρονοδιάγραμμα κατασκευής, το 54% ότι δεν θα βοηθήσει στο κυκλοφοριακό πρόβλημα και το 58% των ερωτώμενων δεν συμφωνεί με την κατασκευή του Flyover, έναντι του 42% που συμφωνεί.

Το 83% δήλωσε ότι το έργο έπρεπε να ξεκινήσει μετά την ολοκλήρωση του Μετρό και το 95% θεωρεί ότι η κατασκευή του έργου επιβαρύνει το κυκλοφοριακό πρόβλημα. Σημαντική είναι και η επιβάρυνση που καταγράφεται καθημερινά στις μετακινήσεις αφού οι περισσότεροι δηλώνουν από 30 έως 45 λεπτά ημερησίως, κυρίως από τα ανατολικά στα δυτικά. Μάλιστα, όπως εξήγησε ο Γιώργος Ηλιάδης, ιδιοκτήτης μεταφορικής, η Θεσσαλονίκη αναπτύσσεται κυρίως δυτικά για επαγγελματικούς λόγους και ανατολικά για κατοικίες.

«Όσο χρόνο κάναμε να πάμε Κατερίνη, τόσο κάνουμε τώρα από την μία άκρη στην άλλη από τον περιφερειακό» είπε κάνοντας ιδιαίτερη μνεία στην έλλειψη ΛΕΑ αλλά και στην αύξηση των μικρών φορτηγών για διανομές.

Πάντως η διευθύντρια της Τροχαίας Θεσσαλονίκης Παρασκευή Παπαγεωργοπούλου έκανε λόγο για αυτονόητη, πλέον, βεβαίωση παράνομων σταθμεύσεων και την απελευθέρωση των λεωφορειολωρίδων από σταθμευμένα οχήματα, δίνοντας τέλος στην επικρατούσα νοοτροπία του διπλοπαρκαρίσματος.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!