Γ.Δ.
1452.5 -0,26%
ACAG
+0,52%
5.84
BOCHGR
0,00%
4.54
CENER
-0,11%
9.11
CNLCAP
-2,68%
7.25
DIMAND
-2,25%
7.82
NOVAL
-0,65%
2.285
OPTIMA
-2,33%
12.56
TITC
-1,00%
39.6
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-2,23%
1.494
ΑΒΕ
+0,22%
0.449
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.6
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.69
ΑΛΜΥ
-0,87%
4.56
ΑΛΦΑ
-0,47%
1.5795
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.4
ΑΡΑΙΓ
-1,66%
10.07
ΑΣΚΟ
0,00%
2.83
ΑΣΤΑΚ
-3,51%
7.14
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
0,00%
0.67
ΑΤΤΙΚΑ
-1,35%
2.19
ΒΙΟ
-3,30%
5.27
ΒΙΟΚΑ
-0,27%
1.865
ΒΙΟΣΚ
-0,62%
1.6
ΒΙΟΤ
-3,01%
0.258
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.18
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.39
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,19%
18.2
ΔΑΑ
0,00%
8
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.58
ΔΕΗ
-0,60%
11.6
ΔΟΜΙΚ
-4,32%
2.77
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.308
ΕΒΡΟΦ
-1,96%
1.755
ΕΕΕ
-0,74%
32.18
ΕΚΤΕΡ
-1,02%
1.75
ΕΛΒΕ
0,00%
4.78
ΕΛΙΝ
+2,83%
2.18
ΕΛΛ
+1,75%
14.5
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
1.938
ΕΛΠΕ
+0,27%
7.3
ΕΛΣΤΡ
+0,97%
2.08
ΕΛΤΟΝ
-1,07%
1.856
ΕΛΧΑ
-0,74%
1.88
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.185
ΕΤΕ
+0,80%
7.84
ΕΥΑΠΣ
-0,62%
3.21
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.8
ΕΥΡΩΒ
+0,63%
2.25
ΕΧΑΕ
-1,54%
4.47
ΙΑΤΡ
-3,23%
1.5
ΙΚΤΙΝ
-0,30%
0.334
ΙΛΥΔΑ
-0,25%
1.975
ΙΝΚΑΤ
+1,05%
4.83
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.75
ΙΝΛΟΤ
+2,46%
0.998
ΙΝΤΕΚ
+0,17%
5.86
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,50%
2.46
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.05
ΙΝΤΚΑ
-0,35%
2.86
ΚΑΡΕΛ
-1,18%
336
ΚΕΚΡ
+1,26%
1.21
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
0,00%
1.5
ΚΟΡΔΕ
-0,46%
0.429
ΚΟΥΑΛ
+1,72%
1.18
ΚΟΥΕΣ
+0,17%
5.86
ΚΡΙ
+0,33%
15.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.91
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.99
ΛΑΒΙ
-0,27%
0.737
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.17
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.27
ΛΕΒΠ
0,00%
0.26
ΛΟΓΟΣ
-3,80%
1.52
ΛΟΥΛΗ
-0,69%
2.86
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.61
ΜΕΒΑ
+1,79%
3.99
ΜΕΝΤΙ
-1,86%
2.11
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
-1,21%
2.855
ΜΙΝ
0,00%
0.494
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,78%
20.56
ΜΟΝΤΑ
-1,11%
3.56
ΜΟΤΟ
-0,37%
2.69
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.605
ΜΠΕΛΑ
-0,79%
25.18
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.75
ΜΠΡΙΚ
+0,93%
2.16
ΜΠΤΚ
0,00%
0.55
ΜΥΤΙΛ
-1,18%
33.4
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.82
ΝΑΥΠ
+0,24%
0.822
ΞΥΛΚ
0,00%
0.271
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
0,00%
22
ΟΛΠ
-0,17%
30.05
ΟΛΥΜΠ
+1,30%
2.34
ΟΠΑΠ
-0,25%
15.69
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,63%
0.798
ΟΤΕ
+0,61%
14.85
ΟΤΟΕΛ
-1,33%
10.36
ΠΑΙΡ
+3,33%
0.992
ΠΑΠ
0,00%
2.37
ΠΕΙΡ
-1,04%
3.891
ΠΕΡΦ
+0,19%
5.39
ΠΕΤΡΟ
-1,20%
8.24
ΠΛΑΘ
-0,25%
3.92
ΠΛΑΚΡ
+2,08%
14.7
ΠΡΔ
+8,70%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+1,53%
1.198
ΠΡΟΝΤΕΑ
-5,07%
6.55
ΠΡΟΦ
+0,77%
5.24
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.71
ΣΑΡ
+0,19%
10.74
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,30%
0.334
ΣΙΔΜΑ
+1,61%
1.575
ΣΠΕΙΣ
+1,71%
5.94
ΣΠΙ
+0,39%
0.52
ΣΠΥΡ
0,00%
0.138
ΤΕΝΕΡΓ
+0,96%
20.02
ΤΖΚΑ
-1,67%
1.475
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.05
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,12%
1.636
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
-0,61%
8.1
ΦΡΙΓΟ
+4,55%
0.23
ΦΡΛΚ
-1,86%
3.7
ΧΑΙΔΕ
+1,69%
0.6

Ταχιάος: Δεν θα μπουν διόδια στο Flyover, πόσο κόστισε το μετρό

Στο Flyover και το Μετρό αναφέρθηκε ο Νίκος Ταχιάος σε συνέντευξη που παραχώρησε στη Βεργίνα Τηλεόραση,  Ο υφυπουργός Μεταφορών και Υποδομών αναφερόμενος στο Flyover, ξεκαθάρισε ότι «δεν υπάρχει τρόπος ούτε χώρος για να μπουν διόδια» σημειώνοντας ότι υπάρχουν συγκεκριμένες δεσμεύσεις. Παράλληλα, είπε ότι «δεν υπάρχει περίπτωση να μεταθέσουμε το έργο χρονικά» και πως ό,τι έχει γίνει είναι «μη αναστρέψιμο».

Ο κ. Ταχιάος είπε επίσης ότι το έργο θα ολοκληρωθεί σε 3,5 χρόνια και μόνο υπό την αίρεση των δικαστηρίων μπορεί αυτό να αλλάξει σημειώνοντας ότι αυτή τη στιγμή υπάρχουν δύο προσφυγές. Υπεραμύνθηκε ωστόσο του γρήγορου ρυθμού με τον οποίο «τρέχει» το έργο τονίζοντας ότι υπάρχει «απόλυτη κατασκευαστική επάρκεια των εταιρειών» οι οποίες όπως διευκρίνισε είναι μεγάλες πανελλήνιες εταιρείες που οι επικεφαλής τους ωστόσο «είναι Θεσσαλονικείς» καθώς και ότι η εξέλιξή του παρακολουθείται από τις Τράπεζες.

Η επένδυση του μετρό αγγίζει τα 3 δισεκατομμύρια ευρώ

Σχετικά με το έργο του μετρό ο κ. Ταχιάος αποκάλυψε ότι η επένδυση αγγίζει τα 3 δισεκατομμύρια ευρώ και ότι είναι προτεραιότητα η επέκταση στα Δυτικά. Όπως είπε ο κ. Ταχιάος ο προϋπολογισμός ξέφυγε μόνο στο θέμα των συμπληρωματικών συμβάσεων για τα αρχαιολογικά που φτάνουν περίπου στα 200 εκατομμύρια.

Όσον αφορά στην κατασκευή του μετρό, «η βασική γραμμή θα φτάσει περίπου στο 1,5 δισ.» Σε αυτά πρέπει να προστεθούν οι τόκοι που είναι περίπου 720 εκατ. για δάνεια 600 εκατ. τα οποία αποπληρώνονται μέχρι το 2049. Από τους τόκους έχουν πληρωθεί τα μισά μέχρι σήμερα, 360εκ. ευρώ. «Αυτά τα πληρώνει το κράτος, από το πρόγραμμα δημοσίων επενδύσεων. Είναι λεφτά του Έλληνα πολίτη» ξεκαθάρισε ο Νίκος Ταχιάος.

Επίσης, υπάρχει και το κόστος για την επέκταση στην Καλαμαριά που «περνάει το μισό δισ.» ενώ είναι και η προμήθεια των νέων 15 τρένων που θα έρθουν «περίπου 130 εκατ. ευρώ» «Έχουμε πάρει περίπου 1 δισ. ευρώ από την ΕΕ» σημείωσε ο κ. Ταχιάος. Τα υπόλοιπα τα πληρώνει ο Έλληνας πολίτης. «Επομένως είναι μεγάλη η συμμετοχή του φορολογούμενου στην κατασκευή του μετρό. Πληρώνουμε τόκους χωρίς έσοδα»

Τη Δευτέρα «ανοίγει» με 2 λωρίδες η οδός Βενιζέλου

Ο κ. Ταχιάος αφού επανέλαβε ότι τον Νοέμβριο το μετρό θα παραδοθεί σε πλήρη λειτουργία σημείωσε ότι σύμφωνα με μελέτη που θα παρουσιαστεί το αμέσως επόμενο διάστημα.

«Η πρώτη προτεραιότητα στην πόλη είναι οι βορειοδυτικές συνοικίες. Όχι το αεροδρόμιο. Ο δήμος που έχει την μεγαλύτερη ανάγκη σήμερα, είναι ο δήμος Ευόσμου, ο πλέον αναπτυσσόμενος της πόλης. Πρώτα θα πάμε κατά μήκος της Λαγκαδά, τον Εύοσμο και θα καλύψουμε τους δήμους Σταυρούπολης, Νεάπολης».

Συνεχίζοντας ο Νίκος Ταχιάος είπε τα εξής: «Το αεροδρόμιο είναι ένα έργο που θα φέρνει βαριά βαριά 1000 επιβάτες την ημέρα» Ο υφυπουργός είπε ακόμη ότι τη Δευτέρα θα δοθεί σε κυκλοφορία στο σύνολό της, η οδός Βενιζέλου. «Φεύγει το εργοτάξιο, θα μείνει μόνο στην πλατεία των καπνεργατών και μπροστά στο παλιό δημαρχείο. Ανοίγει η Βενιζέλου με 2 λωρίδες».

 

 

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!