Γ.Δ.
1423.56 +1,17%
ACAG
+1,72%
5.9
CENER
+1,02%
9.9
CNLCAP
0,00%
7.4
DIMAND
0,00%
8.5
NOVAL
-0,02%
2.7195
OPTIMA
-0,50%
11.84
TITC
+0,87%
28.9
ΑΑΑΚ
0,00%
6.45
ΑΒΑΞ
+1,42%
1.426
ΑΒΕ
+2,49%
0.453
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.235
ΑΚΡΙΤ
+20,55%
0.88
ΑΛΜΥ
+0,19%
2.665
ΑΛΦΑ
+3,21%
1.61
ΑΝΔΡΟ
+0,62%
6.46
ΑΡΑΙΓ
+2,31%
11.52
ΑΣΚΟ
+1,02%
2.98
ΑΣΤΑΚ
+0,90%
6.7
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
+0,24%
8.5
ΑΤΤ
+0,45%
11.05
ΑΤΤΙΚΑ
+7,92%
2.59
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+3,49%
5.93
ΒΙΟΚΑ
-1,21%
2.45
ΒΙΟΣΚ
+0,39%
1.295
ΒΙΟΤ
0,00%
0.232
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
-4,00%
2.4
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.47
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,22%
16.6
ΔΑΑ
+0,57%
7.76
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.32
ΔΕΗ
+1,25%
11.32
ΔΟΜΙΚ
-1,30%
3.81
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-1,52%
0.323
ΕΒΡΟΦ
+1,69%
1.505
ΕΕΕ
+1,59%
32
ΕΚΤΕΡ
+0,12%
4.205
ΕΛΒΕ
0,00%
5
ΕΛΙΝ
+2,68%
2.3
ΕΛΛ
0,00%
13.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+2,01%
2.54
ΕΛΠΕ
+0,13%
7.85
ΕΛΣΤΡ
+2,84%
2.17
ΕΛΤΟΝ
-0,59%
1.686
ΕΛΧΑ
+0,54%
1.87
ΕΝΤΕΡ
-1,26%
7.85
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.13
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+0,79%
1.27
ΕΤΕ
+1,07%
7.78
ΕΥΑΠΣ
+0,65%
3.1
ΕΥΔΑΠ
+0,18%
5.42
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.055
ΕΧΑΕ
-1,86%
4.755
ΙΑΤΡ
0,00%
1.53
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,87%
1.74
ΙΝΚΑΤ
+0,40%
5.06
ΙΝΛΙΦ
-0,42%
4.73
ΙΝΛΟΤ
+3,27%
1.2
ΙΝΤΕΚ
+0,54%
5.55
ΙΝΤΕΡΚΟ
+0,83%
2.42
ΙΝΤΕΤ
+3,29%
1.255
ΙΝΤΚΑ
+2,94%
3.325
ΚΑΡΕΛ
0,00%
338
ΚΕΚΡ
-1,10%
1.35
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.82
ΚΛΜ
-2,48%
1.57
ΚΟΡΔΕ
+0,63%
0.479
ΚΟΥΑΛ
-1,30%
1.214
ΚΟΥΕΣ
+0,38%
5.28
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+1,78%
11.45
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
+1,79%
1.14
ΛΑΒΙ
-0,35%
0.859
ΛΑΜΔΑ
+2,37%
6.9
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36
ΛΑΝΑΚ
+2,17%
0.94
ΛΕΒΚ
0,00%
0.296
ΛΕΒΠ
+2,14%
0.286
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
+0,72%
1.4
ΛΟΥΛΗ
-3,35%
2.6
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.812
ΜΕΒΑ
+1,79%
3.99
ΜΕΝΤΙ
-1,11%
2.67
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40.8
ΜΙΓ
+0,28%
3.63
ΜΙΝ
-7,58%
0.61
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,26%
23
ΜΟΝΤΑ
+5,16%
3.26
ΜΟΤΟ
+0,74%
2.725
ΜΟΥΖΚ
-2,17%
0.675
ΜΠΕΛΑ
+1,42%
27.1
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.43
ΜΠΡΙΚ
+1,35%
1.875
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
+2,65%
36.4
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.64
ΝΑΥΠ
+1,08%
0.94
ΞΥΛΚ
+0,77%
0.262
ΞΥΛΠ
+7,36%
0.496
ΟΛΘ
+1,95%
20.9
ΟΛΠ
0,00%
25.3
ΟΛΥΜΠ
-0,81%
2.46
ΟΠΑΠ
+0,89%
14.8
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,89%
0.894
ΟΤΕ
+1,77%
13.8
ΟΤΟΕΛ
+0,70%
11.48
ΠΑΙΡ
+5,12%
1.13
ΠΑΠ
+1,22%
2.48
ΠΕΙΡ
+2,10%
3.592
ΠΕΤΡΟ
+2,45%
8.38
ΠΛΑΘ
+0,26%
3.825
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.9
ΠΡΔ
0,00%
0.26
ΠΡΕΜΙΑ
+1,25%
1.136
ΠΡΟΝΤΕΑ
-9,87%
6.85
ΠΡΟΦ
+2,43%
4.645
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
2
ΣΑΡ
-2,68%
10.9
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.034
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.339
ΣΙΔΜΑ
+0,32%
1.56
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.54
ΣΠΙ
+3,18%
0.648
ΣΠΥΡ
0,00%
0.155
ΤΕΝΕΡΓ
+0,97%
19.7
ΤΖΚΑ
+7,19%
1.49
ΤΡΑΣΤΟΡ
+5,26%
1.2
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+1,49%
1.636
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.05
ΦΡΙΓΟ
-3,36%
0.23
ΦΡΛΚ
+0,78%
3.9
ΧΑΙΔΕ
-2,27%
0.645

Κεφαλογιάννης: Επιλογή βάσει κόστους για τη σιδηροδρομική σύνδεση Ελλάδας – Αλβανίας

Κατά τη διάρκεια περιοδείας στην Κοζάνη και στη Καστοριά, ο υφυπουργός Μεταφορών και Υποδομών Γιάννης Κεφαλογιάννης αναφέρθηκε στη σιδηροδρομικής διασύνδεση Ελλάδας – Αλβανία και υπογράμμισε τη ξεκάθαρη θέση που έχει η κυβέρνηση πάνω σε αυτό το θέμα.

«Η κυβέρνηση έχει ξεκάθαρη θέση για το σιδηρόδρομο, για μας είναι βασική προτεραιότητα και ειδικά φέτος που είναι έτος σιδηροδρόμου να σας πω ότι η δυτική Μακεδονία μπαίνει στο χάρτη των σιδηροδρομικών διασυνδέσεων», δήλωσε ο υφυπουργός Μεταφορών και Υποδομών Γιάννης Κεφαλογιάννης .

Αναφερόμενος στο θέμα της σιδηροδρομικής διασύνδεσης Ελλάδας – Αλβανίας μέσω Φλώρινας – Κρυσταλλοπηγής – Πόγραδετς, τόνισε ότι «υπάρχει μόνο μια μελέτη βιωσιμότητας και ότι πρόθεση του υπουργείου αλλά και του ΟΣΕ είναι να εξετάσουν την βέλτιστη δυνατή οικονομοτεχνική λύση». Υπογράμμισε ότι η διαδρομή προς Πόγραδετς μέσω Φλώρινας Κρυσταλλοπηγής είναι «η πιο χρονοβόρα και η πιο κοστοβόρα από τις άλλες δύο προτάσεις που έχουν τεθεί στο τραπέζι. Θέλουμε ένα έργο που θα τελειώσει σε πάνω από 10 χρόνια η ένα έργο που θα γίνει αρκετά νωρίτερα» αναρωτήθηκε ο κ. Κεφαλογιάννης επισημαίνοντας παράλληλα ότι αυτήν την στιγμή δεν υπάρχει κάτι οριστικό σε ότι αφορά την διαδρομή.

«Ξεκινάμε από μηδενική βάση και ότι η μελέτη που περιλαμβάνει και ζητήματα κόστους θα μας δείξει την βέλτιστη διαδρομή, την οποία στην συνέχεια θα παρουσιάσουμε με τον ΟΣΕ και την περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας στους πολίτες».
Ανακοίνωσε ότι το κομμάτι της διασύνδεσης Κοζάνης -Σιάτιστας -Καλαμπάκας θα μπει στον Στρατηγικό σχεδιασμό, ενώ δεν παρέλειψε να στηλιτεύσει την προηγούμενη κυβέρνηση λέγοντας ότι «η συγκεκριμένη διαδρομή ήταν ενταγμένη στον Στρατηγικό σχεδιασμό των σιδηροδρομικών δικτύων το 2014 και απεντάχθηκε με ευθύνη του ΣΥΡΙΖΑ το 2019».

Ο κ. Κεφαλογιάννης έκανε ειδική αναφορά στο θέμα των υδατοδρομίων υπενθυμίζοντας ότι η κυβέρνηση απλούστευε τις διαδικασίες αδειοδότησης και κάλεσε τον δήμο Καστοριάς αλλά και την Περιφέρεια δυτικής Μακεδονίας «να φέρουν προς αξιολόγηση τις μελέτες τους για την ίδρυση υδατοδρομίων προκειμένου να τρέξει και η αντίστοιχη χρηματοδότηση » για την κατασκευή των αναγκαίων υποδομών.

Νωρίτερα ο περιφερειάρχης Γιώργος Κασαπίδης είχε αναφέρει ότι στις προτάσεις της Περιφέρειας περιλαμβάνονται τέσσερις λίμνες όπως του Πολυφύτου στην Κοζάνη, της Καστοριάς, της Βεγορίτιδας στην περιοχή του Αμυνταίου Φλώρινας και της Πρέσπας στην ΠΕ Φλώρινας για την δημιουργία υποδομών υδατοδρομίων που αναμένεται να συμβάλλουν στην ανάπτυξη του Τουρισμού της περιοχής.

Ο υφυπουργός Γιάννης Κεφαλογιάννης συναντήθηκε με τον αντιπεριφερειάρχη Καστοριάς Δημήτρη Σαββόπουλο ενώ στην συνέχεια επισκέφτηκε το Δημαρχείο της πόλης όπου είχε συνάντηση με τον δήμαρχο Γιάννη Κορεντσίδη. Στις συναντήσεις παρόντες ήταν ο βουλευτής Καστοριάς Ζήσης Τζηκαλάγιας, η επικεφαλής του Γραφείου του Πρωθυπουργού στη Θεσσαλονίκη, Μαρία Αντωνίου και ο Περιφερειάρχης Γιώργος Κασαπίδης.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!