Γ.Δ.
1618.16 +0,04%
ACAG
-0,32%
6.16
AEM
+0,35%
4.545
AKTR
-0,55%
5.45
BOCHGR
-1,11%
5.34
CENER
+0,32%
9.5
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+0,49%
8.24
EVR
+0,58%
1.745
NOVAL
+0,20%
2.54
OPTIMA
-0,43%
14.04
TITC
-0,83%
41.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+2,27%
2.25
ΑΒΕ
-3,60%
0.429
ΑΔΜΗΕ
-0,18%
2.815
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.75
ΑΛΜΥ
+1,29%
4.31
ΑΛΦΑ
+1,34%
1.89
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+1,51%
11.4
ΑΣΚΟ
+0,63%
3.22
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.28
ΑΤΕΚ
+2,72%
1.51
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-0,57%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
-1,64%
2.4
ΒΙΟ
-0,17%
5.83
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.925
ΒΙΟΣΚ
-0,64%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,33%
2.48
ΓΕΒΚΑ
-0,63%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.9
ΔΑΑ
-1,05%
8.312
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-0,67%
13.33
ΔΟΜΙΚ
-0,35%
2.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,11%
0.38
ΕΒΡΟΦ
+1,30%
1.955
ΕΕΕ
-0,76%
39.2
ΕΚΤΕΡ
-3,96%
2.06
ΕΛΒΕ
+2,80%
5.5
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
-1,33%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,37%
2.265
ΕΛΠΕ
+0,82%
8.04
ΕΛΣΤΡ
+2,11%
2.42
ΕΛΤΟΝ
+0,87%
1.858
ΕΛΧΑ
-0,46%
2.165
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,75%
1.125
ΕΤΕ
+1,50%
8.648
ΕΥΑΠΣ
+0,29%
3.45
ΕΥΔΑΠ
+0,33%
6.06
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.484
ΕΧΑΕ
-1,00%
4.95
ΙΑΤΡ
-0,49%
2.05
ΙΚΤΙΝ
-1,10%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,86%
1.765
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.85
ΙΝΛΟΤ
-1,65%
1.072
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΤ
-2,18%
1.12
ΙΝΤΚΑ
-1,52%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
326
ΚΕΚΡ
-3,41%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
+1,77%
0.459
ΚΟΥΑΛ
-1,95%
1.31
ΚΟΥΕΣ
+0,64%
6.3
ΚΡΙ
-0,60%
16.5
ΚΤΗΛΑ
-1,00%
1.98
ΚΥΡΙΟ
+0,49%
1.02
ΛΑΒΙ
-0,73%
0.812
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
+4,76%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
+4,42%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,29%
3.4
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
+1,53%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-2,17%
2.25
ΜΕΡΚΟ
+3,13%
39.6
ΜΙΓ
0,00%
2.865
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
+0,36%
22.4
ΜΟΝΤΑ
-0,53%
3.78
ΜΟΤΟ
-0,18%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,36%
27.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
-0,82%
2.42
ΜΠΤΚ
+5,13%
0.615
ΜΥΤΙΛ
+1,71%
36.96
ΝΑΚΑΣ
-1,88%
3.14
ΝΑΥΠ
+0,49%
0.828
ΞΥΛΚ
-1,87%
0.262
ΞΥΛΠ
+10,00%
0.396
ΟΛΘ
+1,79%
28.5
ΟΛΠ
+1,36%
33.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
-1,44%
17.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,23%
0.8
ΟΤΕ
-0,40%
15
ΟΤΟΕΛ
-0,36%
11.06
ΠΑΙΡ
-4,29%
1.005
ΠΑΠ
-1,14%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,26%
4.808
ΠΕΡΦ
-1,28%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,99%
8
ΠΛΑΘ
-0,25%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
-0,76%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-0,16%
1.28
ΠΡΟΝΤΕΑ
-4,10%
5.85
ΠΡΟΦ
+1,74%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
-0,28%
1.755
ΣΑΡ
-1,72%
12.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.354
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.565
ΣΠΕΙΣ
-1,40%
5.64
ΣΠΙ
+4,65%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,95%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+9,17%
0.238
ΦΡΛΚ
-1,27%
4.28
ΧΑΙΔΕ
+1,27%
0.8

Ταχιάος: Μέχρι τέλος του έτους η παραχώρηση της Εγνατίας Οδού

«Κλείνει μέχρι το τέλους του έτους το θέμα της παραχώρησης της Εγνατίας Οδού» ανέφερε από το βήμα της Βουλής ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών Νίκος Ταχιάος, με αφορμή επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή Κιλκίς του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής Στ. Παραστατίδη, με θέμα «Τραγικές καθυστερήσεις υλοποίησης του έργου τμήματος ΠΑΘΕ Πολυκάστρου Μαλγάρων και μέτρα αποτροπής τροχαίων δυστυχημάτων».

Όπως είπε ο κ. Ταχιάος, στόχος του υπουργείου είναι να διευκολυνθεί το ΤΑΙΠΕΔ το οποίο, σύμφωνα με σχετική επιστολή του, σκοπεύει, μέχρι το τέλος του έτους, να κλείσει την σύμβαση με τον προτιμητέο επενδυτή. Ο βασικός προσανατολισμός του υπουργείου Υποδομών & Μεταφορών είναι ότι πρέπει να προχωρήσει η παραχώρηση της Εγνατίας οδού και να προτεραιοποιηθεί το έργο της κατασκευής του δεύτερου κλάδου καθόδου προς τη Θεσσαλονίκη, είπε ο κ. Ταχιάος απαντώντας στον κ. Παραστατίδη ο οποίος είχε θέσει τα προβλήματα οδικής ασφάλειας στο υπάρχον τμήμα της ΠΑΘΕ Πολυκάστρου- Μαλγάρων, και ιδιαίτερα της έλλειψης στηθαίων.

Αναπτύσσοντας την ερώτησή του, ο κ. Παραστατίδης είχε παρατηρήσει ότι από τον δρόμο αυτό περνούν 8 εκατομμύρια οχήματα το χρόνο, ότι έχουν χαθεί πάνω από 50 ζωές τα τελευταία 20 χρόνια και ότι έχουμε πάνω από 150 σοβαρά τραυματίες. Παράλληλα, κάλεσε την κυβέρνηση να δώσει το χρονοδιάγραμμα του έργου, αλλά, μέχρι την ολοκλήρωσή του, να τοποθετηθούν στηθαία, όπως έχουν, άλλωστε, προτείνει η Τροχαία Θεσσαλονίκης και η Αστυνομική Διεύθυνση Κιλκίς

Απαντώντας ο κ. Ταχιάος είπε ότι ο παραχωρησιούχος υποχρεούται να κάνει ένα δεύτερο δρόμο, παράλληλο προς αυτόν που ανεβαίνει προς το Πολύκαστρο, και τον υπάρχοντα να τον κρατήσει ως κλάδο καθόδου. ” ‘Αρα, αυτό που μας απασχολεί είναι το πώς το ΤΑΙΠΕΔ θα προχωρήσει πολύ γρήγορα την παραχώρηση”. Όσο για τα θέματα ασφάλειας της οδού, είπε ότι πρέπει, κυρίως με μέτρα αστυνόμευσης αυτή τη στιγμή, να ελεγχθεί ο δρόμος, ώστε να μην υπάρχουν υπερβάσεις ορίων ταχύτητας και παράνομες προσπεράσεις. Για την τοποθέτηση στηθαίων, είπε ότι δεν μπορούν να επενδυθούν λεφτά και μετά από ένα-ενάμιση χρόνο αυτά να ξηλωθούν.

Καταλήγοντας, ο κ. Ταχιάος είπε: «Πρέπει να γίνει αντιληπτό ότι στο γεγονός ότι πολλοί από μας, βάζω και τον εαυτό μου μέσα, βλέπουμε έναν ανοιχτό δρόμο και ξεσαλώνουμε, γιατί συνήθως τα περισσότερα δυστυχήματα γίνονται από την υπερβολική ταχύτητα και από την εκτροπή στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας, δεν σημαίνει ότι ούτε ότι πρέπει να υπάρχει ένας αστυνομικός πίσω από τον καθέναν μας βέβαια, ούτε ότι για τον καθέναν μας πρέπει να επενδύονται άπειρα λεφτά επειδή αποφασίζουμε να μην τηρήσουμε τον ΚΟΚ. Καταλαβαίνω το πρόβλημα αλλά νομίζω ότι πρέπει να το προσαρμόσουμε στην πραγματικότητα η οποία είναι ότι μόνο με την κατασκευή του διπλού κλάδου θα εξασφαλίσουμε τα επίπεδα ασφάλειας που χρειαζόμαστε στο συγκεκριμένο δρόμο».

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!