Γ.Δ.
1618.16 +0,04%
ACAG
-0,32%
6.16
AEM
+0,35%
4.545
AKTR
-0,55%
5.45
BOCHGR
-1,11%
5.34
CENER
+0,32%
9.5
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+0,49%
8.24
EVR
+0,58%
1.745
NOVAL
+0,20%
2.54
OPTIMA
-0,43%
14.04
TITC
-0,83%
41.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+2,27%
2.25
ΑΒΕ
-3,60%
0.429
ΑΔΜΗΕ
-0,18%
2.815
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.75
ΑΛΜΥ
+1,29%
4.31
ΑΛΦΑ
+1,34%
1.89
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+1,51%
11.4
ΑΣΚΟ
+0,63%
3.22
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.28
ΑΤΕΚ
+2,72%
1.51
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-0,57%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
-1,64%
2.4
ΒΙΟ
-0,17%
5.83
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.925
ΒΙΟΣΚ
-0,64%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,33%
2.48
ΓΕΒΚΑ
-0,63%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.9
ΔΑΑ
-1,05%
8.312
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-0,67%
13.33
ΔΟΜΙΚ
-0,35%
2.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,11%
0.38
ΕΒΡΟΦ
+1,30%
1.955
ΕΕΕ
-0,76%
39.2
ΕΚΤΕΡ
-3,96%
2.06
ΕΛΒΕ
+2,80%
5.5
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
-1,33%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,37%
2.265
ΕΛΠΕ
+0,82%
8.04
ΕΛΣΤΡ
+2,11%
2.42
ΕΛΤΟΝ
+0,87%
1.858
ΕΛΧΑ
-0,46%
2.165
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,75%
1.125
ΕΤΕ
+1,50%
8.648
ΕΥΑΠΣ
+0,29%
3.45
ΕΥΔΑΠ
+0,33%
6.06
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.484
ΕΧΑΕ
-1,00%
4.95
ΙΑΤΡ
-0,49%
2.05
ΙΚΤΙΝ
-1,10%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,86%
1.765
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.85
ΙΝΛΟΤ
-1,65%
1.072
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΤ
-2,18%
1.12
ΙΝΤΚΑ
-1,52%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
326
ΚΕΚΡ
-3,41%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
+1,77%
0.459
ΚΟΥΑΛ
-1,95%
1.31
ΚΟΥΕΣ
+0,64%
6.3
ΚΡΙ
-0,60%
16.5
ΚΤΗΛΑ
-1,00%
1.98
ΚΥΡΙΟ
+0,49%
1.02
ΛΑΒΙ
-0,73%
0.812
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
+4,76%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
+4,42%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,29%
3.4
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
+1,53%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-2,17%
2.25
ΜΕΡΚΟ
+3,13%
39.6
ΜΙΓ
0,00%
2.865
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
+0,36%
22.4
ΜΟΝΤΑ
-0,53%
3.78
ΜΟΤΟ
-0,18%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,36%
27.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
-0,82%
2.42
ΜΠΤΚ
+5,13%
0.615
ΜΥΤΙΛ
+1,71%
36.96
ΝΑΚΑΣ
-1,88%
3.14
ΝΑΥΠ
+0,49%
0.828
ΞΥΛΚ
-1,87%
0.262
ΞΥΛΠ
+10,00%
0.396
ΟΛΘ
+1,79%
28.5
ΟΛΠ
+1,36%
33.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
-1,44%
17.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,23%
0.8
ΟΤΕ
-0,40%
15
ΟΤΟΕΛ
-0,36%
11.06
ΠΑΙΡ
-4,29%
1.005
ΠΑΠ
-1,14%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,26%
4.808
ΠΕΡΦ
-1,28%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,99%
8
ΠΛΑΘ
-0,25%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
-0,76%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-0,16%
1.28
ΠΡΟΝΤΕΑ
-4,10%
5.85
ΠΡΟΦ
+1,74%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
-0,28%
1.755
ΣΑΡ
-1,72%
12.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.354
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.565
ΣΠΕΙΣ
-1,40%
5.64
ΣΠΙ
+4,65%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,95%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+9,17%
0.238
ΦΡΛΚ
-1,27%
4.28
ΧΑΙΔΕ
+1,27%
0.8

ΠΑΣΟΚ: Χωρίς σχεδιασμό το συγκοινωνιακό της Θεσσαλονίκης

Τις παρατηρήσεις του για τα ζητήματα των συγκοινωνιών στη Θεσσαλονίκη, με αφορμή την ευρεία σύσκεψη του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, η οποία πραγματοποιήθηκε προ ημερών, καταθέτει ο Τομέας Δημοσίων Υποδομών Και Δικτύων του ΠΑΣΟΚ.

Πιο αναλυτικά, όπως αναφέρει σχετικά με τον ΟΑΣΘ:

Συνεχίζοντας τις παλινωδίες της Κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ (που υποσχέθηκε κρατικοποίηση που δεν υλοποίησε ποτέ), η Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας αντιπρότεινε τη διατήρηση λειτουργίας του ΟΑΣΘ υπό το καθεστώς οικονομικής εκκαθάρισης, αρχικά μέχρι το τέλος του 2022 και πρόσφατα έως τέλος του 2023.

Συνεπώς, το συγκοινωνιακό έργο της πόλης για δύο τετραετίες διεξάγεται από έναν οργανισμό με ημερομηνία λήξης, με αποτέλεσμα να μη μπορεί να κάνει σχεδιασμό για το μέλλον και φυσικά προσλήψεις προσωπικού. Είναι φανερό ότι η Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας απαξιώνει τον Οργανισμό και απόρροια της στοχευμένης διαχρονικής εγκατάλειψης του, είναι μέρος των δρομολογίων να ανατίθενται σε ιδιωτικές εταιρείες και οι ανάγκες σε λεωφορεία να καλύπτονται μέσω διεθνούς διαγωνισμού από εξωτερικό ανάδοχο (“leasing”).

Σχετικά με τη λειτουργία ΟΑΣΘ / ΜΕΤΡΟ:

Όπως μαθαίνουμε από τον τύπο έχει αναδειχθεί προσωρινός ανάδοχος για τη λειτουργία του μετρό Θεσσαλονίκης, ως έργο σύμπραξης δημόσιου και ιδιωτικού τομέα (ΣΔΙΤ) για τα επόμενα έντεκα χρόνια χωρίς περαιτέρω λεπτομέρειες για τους όρους και τα οφέλη του Δημοσίου από την Σύμβαση αυτή. Η επικείμενη λειτουργία του ΜΕΤΡΟ θα πρέπει να είναι συμπληρωματική με το έργο των λεωφορειακών γραμμών και θα πρέπει να υποστηριχθεί και από συνοδά έργα υποδομής (χώρους στάθμευσης κλπ). Θα μας απαντήσει ο αρμόδιος Υπουργός αν υπάρχει πρόταση ολιστικής προσέγγισης της «συγκοινωνιακής ταυτότητας» της συμπρωτεύουσας με ένταξη των Μ.Μ.Μ (Ο.Α.Σ.Θ-ΜΕΤΡΟ) σε ενοποίηση της διαχείρισης και του σχεδιασμού τους;

Θέση του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής είναι ότι η λειτουργία του ΜΕΤΡΟ πρέπει να συνδυαστεί με την οριστική επίλυση του θέματος του ΟΑΣΘ και του οργανισμού που θα αναλάβει τη διαχείριση και το σχεδιασμό των Μ.Μ.Μ., όπως γίνεται στις σύγχρονες ευρωπαϊκές πόλεις.

Σχετικά με το FLYOVER:

Το έργο είχε ενταχθεί επί Κυβέρνησης ΠΑΣΟΚ την περίοδο 2010 – 2011, σε ένα ευρύτερο σχέδιο υποδομών σε πλέγμα απαραίτητων και αλληλεξαρτώμενων συγκοινωνιακών έργων γνωστό ως «Ενιαίο Στρατηγικό Σχέδιο Υποδομών των Μεταφορών», μέρος του οποίου είναι το Flyover και το έργο του εξωτερικού δακτυλίου που συνδέει τον αυτοκινητόδρομο ΕΓΝΑΤΙΑ/ΠΑΘΕ με το αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης.

Τα δύο αυτά μεγάλα συγκοινωνιακά έργα είναι συμπληρωματικά μεταξύ τους με τον εξωτερικό δακτύλιο να παρουσιάζει το πλεονέκτημα ότι προσελκύει ένα ποσοστό της κυκλοφορίας από την υφιστάμενη περιφερειακή οδό και συγχρόνως εξυπηρετεί τους οικισμούς Πεύκων, Ασβεστοχωρίου, Εξοχής και Τριαδίου.

H προηγούμενη διοίκηση του υπουργείου αγνόησε τις προτεραιότητες και την ιεράρχηση των έργων του συγκεκριμένου σχεδίου και δημοπράτησε το FLYOVER ως μεμονωμένο έργο χωρίς αναφορά ή συμβατική πρόβλεψη για το έργο του εξωτερικού δακτυλίου. Η δημοπράτηση του έγινε με ΣΔΙΤ και όχι ως δημόσιο έργο, γεγονός που σε συνδυασμό και με την τεχνική και περιβαλλοντική πολυπλοκότητα του έργου το κόστος αναμένεται να αυξηθεί εκρηκτικά επιβαρύνοντας μελλοντικά το δημόσιο χρέος.

Είναι φανερό ότι μέχρι τώρα η Κυβέρνηση δεν έχει ολοκληρωμένο σχεδιασμό για το συγκοινωνιακό της Θεσσαλονίκης και επιλέγει συστηματικά να πειραματίζεται με αυτή και τους πολίτες της.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!