Γ.Δ.
1504.71 -0,12%
ACAG
0,00%
5.95
BOCHGR
0,00%
4.75
CENER
0,00%
9.95
CNLCAP
0,00%
7.2
DIMAND
0,00%
8.26
EVR
0,00%
1.505
NOVAL
0,00%
2.36
OPTIMA
0,00%
12.78
TITC
0,00%
39.7
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
0,00%
1.762
ΑΒΕ
0,00%
0.445
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.705
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.75
ΑΛΜΥ
0,00%
4.505
ΑΛΦΑ
0,00%
1.727
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.42
ΑΡΑΙΓ
0,00%
10.46
ΑΣΚΟ
0,00%
3.08
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.12
ΑΤΕΚ
0,00%
0.45
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.74
ΑΤΤ
0,00%
0.782
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.28
ΒΙΟ
0,00%
5.88
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.04
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.625
ΒΙΟΤ
0,00%
0.25
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.3
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.395
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.56
ΔΑΑ
0,00%
8.15
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
0,00%
12.74
ΔΟΜΙΚ
0,00%
2.995
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.328
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.9
ΕΕΕ
0,00%
33.38
ΕΚΤΕΡ
0,00%
1.87
ΕΛΒΕ
0,00%
5.05
ΕΛΙΝ
0,00%
2.35
ΕΛΛ
0,00%
14.7
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.27
ΕΛΠΕ
0,00%
7.73
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.09
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.852
ΕΛΧΑ
0,00%
2.165
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.245
ΕΤΕ
0,00%
7.914
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.34
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.92
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.346
ΕΧΑΕ
0,00%
4.83
ΙΑΤΡ
0,00%
1.63
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.3595
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.7
ΙΝΚΑΤ
0,00%
4.75
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.72
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.06
ΙΝΤΕΚ
0,00%
6.19
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.2
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.015
ΚΑΡΕΛ
0,00%
346
ΚΕΚΡ
0,00%
1.285
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.73
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.444
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.45
ΚΟΥΕΣ
0,00%
6.1
ΚΡΙ
0,00%
16.25
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.86
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1
ΛΑΒΙ
0,00%
0.802
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.39
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.2
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.01
ΛΕΒΚ
0,00%
0.26
ΛΕΒΠ
0,00%
0.212
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.59
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.88
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.598
ΜΕΒΑ
0,00%
3.8
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.32
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
0,00%
2.95
ΜΙΝ
0,00%
0.515
ΜΟΗ
0,00%
21.26
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.77
ΜΟΤΟ
0,00%
2.725
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.665
ΜΠΕΛΑ
0,00%
26
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.76
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.19
ΜΠΤΚ
0,00%
0.59
ΜΥΤΙΛ
0,00%
34.16
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3
ΝΑΥΠ
0,00%
0.8
ΞΥΛΚ
0,00%
0.286
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
0,00%
22.1
ΟΛΠ
0,00%
30.45
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.51
ΟΠΑΠ
0,00%
15.8
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.81
ΟΤΕ
0,00%
14.78
ΟΤΟΕΛ
0,00%
10.9
ΠΑΙΡ
0,00%
0.984
ΠΑΠ
0,00%
2.5
ΠΕΙΡ
0,00%
4.18
ΠΕΡΦ
0,00%
5.84
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.36
ΠΛΑΘ
0,00%
3.99
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.6
ΠΡΔ
0,00%
0.288
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.256
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.45
ΠΡΟΦ
0,00%
5.35
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.74
ΣΑΡ
0,00%
10.88
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.356
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.6
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.12
ΣΠΙ
0,00%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.68
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.22
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.65
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.206
ΦΡΛΚ
0,00%
3.905
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.64

Σταϊκούρας: Μέχρι το τέλος του 2023 οι αποφάσεις για ΟΑΣΘ

Μέχρι το τέλος του 2023 αναμένεται να ληφθούν οι απαιτούμενες αποφάσεις για το μέλλον του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΟΑΣΘ), δήλωσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας. Παράλληλα, γνωστοποίησε ότι στις αρχές του 2024 η Θεσσαλονίκη θα έχει τα πρώτα 100 ηλεκτρικά λεωφορεία. Επίσης, εντός της επόμενης χρονιάς τίθεται σε λειτουργία το Μετρό Θεσσαλονίκης.

Αναλυτικότερα, κατά τη διάρκεια σημερινής επίσκεψης εργασίας στη Θεσσαλονίκη, ο Χρήστος Σταϊκούρας είπε σε ό,τι αφορά τον ΟΑΣΘ: «Μιλάμε για έναν οργανισμό που είναι σε ειδική εκκαθάριση από το 2017, άρα απαιτούνται αποφάσεις και αυτές θα ληφθούν εκτιμώ μέχρι τέλος του έτους». Όπως τόνισε, η λογική της κυβέρνησης δεν είναι να κρύβει τα προβλήματα κάτω από το χαλί ή να τα μεταθέτει στο μέλλον, αλλά να τα λύνει, εκφράζοντας παράλληλα τη βούλησή του για επισκέψεις, σε συστηματική βάση, στον ΟΑΣΘ και το μηχανοστάσιό του.

Έρχονται τα πρώτα ηλεκτρικά λεωφορεία στη Θεσσαλονίκη

Σχετικά με τα ηλεκτρικά λεωφορεία, ο Χρήστος Σταϊκούρας επεσήμανε ότι η Θεσσαλονίκη θα λάβει σημαντικό αριθμό από τα πρώτα οχήματα που θα δρομολογηθούν στη χώρα (100 από τα συνολικά 250). «Η ελληνική κυβέρνηση έχει εξασφαλίσει πολύ πρόσφατα την προμήθεια των νέων ηλεκτρικών λεωφορείων, ένα σημαντικό ποσοστό των οποίων θα κατευθυνθούν στη Θεσσαλονίκη» σημείωσε.

Σε ό,τι αφορά το δίκτυο των φορτιστών τους, σημείωσε: «Επισκεφτήκαμε τις αντίστοιχες υποδομές στην Αθήνα για να δούμε αν υπάρχουν οι προϋποθέσεις να παραλάβουμε και να λειτουργήσουμε τα ηλεκτρικά λεωφορεία στην πόλη όπως πρέπει, και το ίδιο θα γίνει και στη Θεσσαλονίκη».

Η επίσκεψη Σταϊκούρα στο Μετρό Θεσσαλονίκης

Συνοδευόμενος από τους αρμόδιους υφυπουργούς Νίκο Ταχιάο και Χριστίνα Αλεξοπούλου, τον γενικό γραμματέα Γιάννη Ξιφαρά και τον υφυπουργό Εσωτερικών (Μακεδονίας – Θράκης), Στάθη Κωνσταντινίδη, ο υπουργός έφτασε γύρω στις 10:30 το πρωί στο αμαξοστάσιο Πυλαίας του Μετρό Θεσσαλονίκης, με έναν από τους συρμούς του, στον οποίο επιβάστηκε από τον σταθμό «Σιντριβάνι».

Καθοδόν προς το αμαξοστάσιο, ο συρμός έκανε στάση στον σταθμό «Παπάφη», όπου ο κ. Σταϊκούρας ενημερώθηκε για τα ακυρωτικά μηχανήματα εισιτηρίων, που έχουν ήδη εγκατασταθεί εκεί. Στη συνέχεια ο υπουργός και οι υφυπουργοί ξεναγήθηκαν στις εγκαταστάσεις του αμαξοστασίου της Πυλαίας, όπου επισκέφτηκαν, μεταξύ άλλων, το κέντρο ελέγχου λειτουργίας του Μετρό και ενημερώθηκαν για τη διαθέσιμη τεχνολογία και τα μέτρα, που κάνουν το εν λόγω μέσο σταθερής τροχιάς εξαιρετικά ασφαλές.

Ο υπουργός χαρακτήρισε το Μετρό Θεσσαλονίκης «εμβληματικό έργο» και επιβεβαίωσε ότι η λειτουργία του θα ξεκινήσει το 2024, «με 13 σταθμούς, 18 τρένα και την πρόθεση, τη βούληση, τη διάθεση και τη βεβαιότητα ότι τα έργα θα συνεχίσουν και θα τα βλέπει ο πολίτης και το επόμενο χρονικό διάστημα».

Επί τάπητος το fly over

Ακολούθησε ευρεία σύσκεψη, στον χώρο του αμαξοστασίου, με τη συμμετοχή εκπροσώπων της αυτοδιοίκησης και όλων των φορέων συγκοινωνιακού έργου (ΟΑΣΘ, ΟΣΕΘ, Εγνατίας Οδού ΑΕ), της Αστυνομίας και της Τροχαίας. Μεταξύ άλλων στη σύσκεψη τέθηκε επί τάπητος το θέμα του «fly over», για το οποίο ο κ. Σταϊκούρας είπε ότι η υλοποίησή του θα πρέπει να γίνει «με τον βέλτιστο εφικτό τρόπο», ώστε να αλλάξει άρδην η καθημερινότητα των πολιτών που μετακινούνται με οχήματα στον Περιφερειακό και ταυτόχρονα να μην υπάρξουν πολλά προβλήματα στη λειτουργία της πόλης.

Ο κ. Κωνσταντινίδης επεσήμανε ότι τα μεγάλα έργα υποδομών χρειάζονται συνέργειες, χρειάζονται συμπράξεις, συνεργασίες. Βρίσκονται σε φάση υλοποίησης πολύ σημαντικά έργα, οδικά, σιδηροδρομικά, συγκοινωνιακά στην πόλη μας και γι’ αυτό ακριβώς βρισκόμαστε εδώ πέρα, γι’ αυτό ακριβώς συγκαλέσαμε αυτή τη συνεργασία, προκειμένου με τους φορείς να εισπράξουμε, να καταγράψουμε τις αδυναμίες και να συντονίσουμε τις δράσεις, για να υπάρξει η καλύτερη δυνατή λειτουργικότητα, με τις μικρότερες συνέπειες για την καθημερινότητα των συμπολιτών μας».

Παρόντες στη σύσκεψη ήταν, μεταξύ άλλων, ο περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας, Απόστολος Τζιτζικώστας, ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Κωνσταντίνος Ζέρβας, ο πρόεδρος της Κεντρικής ένωσης Δήμων Ελλάδος (ΚΕΔΕ), Λάζαρος Κυρίζογλου (δήμαρχος Αμπελοκήπων – Μενεμένης), (ο οποίος υπογράμμισε την ανάγκη επέκτασης του Μετρό προς τα δυτικά), ο πρόεδρος της Περιφερειακής Ενωσης Δήμων Κεντρικής Μακεδονίας (ΠΕΔΚΜ), Ιγνάτιος Καϊτετζίδης (δήμαρχος Πυλαίας- Χορτιάτη) και οι δήμαρχοι των περισσότερων δήμων του πολεοδομικού συγκροτήματος. Ο κ. Σταϊκούρας γνωστοποίησε ότι είτε όλη η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών είτε μέλη αυτής θα επισκέπτονται κάθε μήνα την πόλη «έτσι ώστε να δούμε τα μεγάλα έργα που γίνονται στη Θεσσαλονίκη και τις μεταφορές, αλλά και να λύσουμε θέματα. Να δούμε πώς εξελίσσονται εμβληματικά έργα στο πεδίο των υποδομών αλλά και πώς θα βελτιώσουμε την καθημερινότητα του πολίτη στο πεδίο των μεταφορών».

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!