Γ.Δ.
1434.28 +0,12%
ACAG
-0,17%
5.89
CENER
-0,20%
9.9
CNLCAP
0,00%
6.9
DIMAND
-1,11%
9.77
NOVAL
0,00%
2.71
OPTIMA
+2,16%
12.28
TITC
-0,46%
32.8
ΑΑΑΚ
0,00%
5.5
ΑΒΑΞ
+0,88%
1.378
ΑΒΕ
-0,67%
0.448
ΑΔΜΗΕ
+0,24%
2.13
ΑΚΡΙΤ
-1,85%
0.795
ΑΛΜΥ
+0,69%
2.9
ΑΛΦΑ
+0,69%
1.6
ΑΝΔΡΟ
+1,24%
6.52
ΑΡΑΙΓ
+0,18%
11
ΑΣΚΟ
+0,36%
2.8
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.44
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.56
ΑΤΤ
+1,47%
8.28
ΑΤΤΙΚΑ
-0,81%
2.45
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-1,17%
5.93
ΒΙΟΚΑ
-1,47%
2.01
ΒΙΟΣΚ
+1,81%
1.685
ΒΙΟΤ
0,00%
0.238
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
-0,85%
2.34
ΓΕΒΚΑ
-3,67%
1.575
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,11%
17.64
ΔΑΑ
+0,77%
7.86
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.28
ΔΕΗ
+0,52%
11.66
ΔΟΜΙΚ
-1,91%
3.33
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.329
ΕΒΡΟΦ
-1,88%
1.565
ΕΕΕ
-1,00%
31.7
ΕΚΤΕΡ
+1,35%
1.946
ΕΛΒΕ
0,00%
5.6
ΕΛΙΝ
-0,92%
2.16
ΕΛΛ
-0,72%
13.75
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+1,45%
2.1
ΕΛΠΕ
+0,14%
7.11
ΕΛΣΤΡ
-0,92%
2.15
ΕΛΤΟΝ
+0,35%
1.73
ΕΛΧΑ
+0,98%
1.852
ΕΝΤΕΡ
0,00%
8
ΕΠΙΛΚ
-8,33%
0.11
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+0,81%
1.25
ΕΤΕ
-0,91%
8.044
ΕΥΑΠΣ
+1,26%
3.22
ΕΥΔΑΠ
+0,18%
5.52
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.077
ΕΧΑΕ
-0,54%
4.6
ΙΑΤΡ
0,00%
1.6
ΙΚΤΙΝ
-0,53%
0.3775
ΙΛΥΔΑ
-1,17%
1.69
ΙΝΚΑΤ
-1,16%
5.11
ΙΝΛΙΦ
+1,23%
4.92
ΙΝΛΟΤ
+4,01%
1.194
ΙΝΤΕΚ
-0,34%
5.78
ΙΝΤΕΡΚΟ
-2,46%
2.38
ΙΝΤΕΤ
+0,81%
1.245
ΙΝΤΚΑ
+3,21%
3.215
ΚΑΡΕΛ
0,00%
340
ΚΕΚΡ
-2,04%
1.44
ΚΕΠΕΝ
+4,38%
1.67
ΚΛΜ
+0,34%
1.495
ΚΟΡΔΕ
-0,44%
0.455
ΚΟΥΑΛ
-0,17%
1.178
ΚΟΥΕΣ
+0,95%
5.3
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
12.3
ΚΤΗΛΑ
+1,14%
1.77
ΚΥΡΙΟ
+2,25%
1.135
ΛΑΒΙ
-1,05%
0.845
ΛΑΜΔΑ
+0,28%
7.09
ΛΑΜΨΑ
-0,51%
38.8
ΛΑΝΑΚ
-12,23%
0.825
ΛΕΒΚ
0,00%
0.278
ΛΕΒΠ
-9,16%
0.238
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.44
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.64
ΜΑΘΙΟ
-3,41%
0.68
ΜΕΒΑ
+0,27%
3.77
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.39
ΜΕΡΚΟ
0,00%
46.6
ΜΙΓ
+1,30%
3.495
ΜΙΝ
-0,80%
0.62
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,28%
21.2
ΜΟΝΤΑ
-1,53%
3.86
ΜΟΤΟ
0,00%
2.63
ΜΟΥΖΚ
+4,13%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+1,24%
22.88
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.55
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.97
ΜΠΤΚ
0,00%
0.68
ΜΥΤΙΛ
-0,23%
34.82
ΝΑΚΑΣ
+2,17%
2.82
ΝΑΥΠ
-0,47%
0.846
ΞΥΛΚ
0,00%
0.269
ΞΥΛΠ
+8,15%
0.398
ΟΛΘ
0,00%
20.9
ΟΛΠ
-0,57%
26.25
ΟΛΥΜΠ
+0,42%
2.4
ΟΠΑΠ
-0,62%
16.05
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,71%
0.851
ΟΤΕ
+1,85%
14.89
ΟΤΟΕΛ
+0,73%
11.08
ΠΑΙΡ
-0,99%
1
ΠΑΠ
0,00%
2.42
ΠΕΙΡ
+0,67%
3.92
ΠΕΡΦ
+0,60%
6.74
ΠΕΤΡΟ
+0,25%
8.12
ΠΛΑΘ
-0,50%
3.95
ΠΛΑΚΡ
-1,36%
14.5
ΠΡΔ
+4,39%
0.238
ΠΡΕΜΙΑ
-0,97%
1.228
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
+0,11%
4.585
ΡΕΒΟΙΛ
-1,57%
1.885
ΣΑΡ
+0,40%
10.16
ΣΑΡΑΝ
+9,35%
1.17
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-1,19%
0.331
ΣΙΔΜΑ
+2,13%
1.68
ΣΠΕΙΣ
-0,92%
6.46
ΣΠΙ
+1,23%
0.658
ΣΠΥΡ
0,00%
0.132
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.15
ΤΖΚΑ
-4,09%
1.29
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.2
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,37%
1.63
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
+0,63%
7.95
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.212
ΦΡΛΚ
-0,79%
3.78
ΧΑΙΔΕ
-7,81%
0.59

ΕΡΓΟΣΕ: Αθήνα – Θεσσαλονίκη σε 3 ώρες και 15 λεπτά

Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΡΓΟΣΕ, ενέκρινε τη Δευτέρα την υπογραφή της Σύμβασης με την οποία επιταχύνεται η ολοκλήρωση του έργου «Ανάταξη και Αναβάθμιση του συστήματος Σηματοδότησης-Τηλεδιοίκησης και Αντικατάστασης 70 Αλλαγών Τροχιάς Σε Εντοπισμένα Τμήματα του Άξονα Αθήνα- Θεσσαλονίκη- Προμαχώνας» Α.Σ 717 (πλην τμήματος Τιθορέα – Δομοκός).

Τονίζεται πως με την εν λόγω έγκριση, που ακολούθησε αυτής του Ελεγκτικού Συνεδρίου, κλείνει ο κύκλος των διοικητικών διαδικασιών ώστε να υλοποιηθούν οι απαραίτητες επιπλέον εργασίες για την ασφαλή και άρτια ολοκλήρωση του έργου.

Αξίζει να σημειωθεί ότι από τις 22 Ιανουαρίου 2021 το Δ.Σ. της ΕΡΓΟΣΕ είχε εγκρίνει παράταση της διάρκειας του έργου κατά 16 μήνες, καθώς κατά το στάδιο υλοποίησης προέκυψαν ανάγκες επιπλέον εργασιών για την ολοκλήρωση του.

Οι εργασίες αυτές ανατυπώνονται στην Σύμβαση η υπογραφή της οποίας εγκρίθηκε κατά τη  συνεδρίαση της Δευτέρας και ο προϋπολογισμός τους ανέρχεται στο ποσό των 13.320.240,00 ευρώ.

Επιπλέον, σημειώνεται, πως ο αρχικός συμβατικός προϋπολογισμός του έργου είναι 41,3 εκ. ευρώ (μετά την έκπτωση) και εκτελείται από την Κοινοπραξία ΤΟΜΗ Α.Β.Ε.Τ.Ε. – ALSTOM TRANSPORT SA.

Η σύμβαση υπεγράφη το Σεπτέμβριο του 2014 και μέχρι σήμερα έχει εκτελεστεί επιτυχώς το 85% του αντικειμένου.

Το έργο συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση, στο πλαίσιο του προγράμματος ΕΣΠΑ 2014 – 2020, καθώς και από Εθνικούς πόρους.

Η εν λόγω σύμβαση (717) έχει άμεση διεπαφή με τη σύμβαση προμήθειας (10005) η οποία αφορά την εγκατάσταση του ETCS (European Control Train System) στα αντίστοιχα τμήματα.

Η ολοκλήρωση των έργων θα έχει ως αποτέλεσμα στην σημαντική ενίσχυση της ασφάλειας των σιδηροδρομικών μετακινήσεων σε εμπορικά και επιβατικά δρομολόγια ενώ ο χρόνος της διαδρομής στο σιδηροδρομικό άξονα Αθήνα – Θεσσαλονίκη, να μειωθεί σε 3:15’ από 3:57’ που είναι σήμερα.

Το σύστημα ETCS αφορά στην αυτόματη προστασία συρμών και αποτελείται από δύο υποσυστήματα, το Σύστημα Συρμού και το Σύστημα Γραμμής, τα οποία επιτρέπουν:

τη συνεχή επιτήρηση της μέγιστης επιτρεπόμενης ταχύτητας των συρμών

την αυτόματη προστασία έναντι παραβιάσεων ταχύτητας με την εφαρμογή πέδησης λειτουργίας ή πέδησης ανάγκης, καθώς και την αυτόματη ακινητοποίηση του συρμού με πέδηση ανάγκης, σε περίπτωση παραβίασης ερυθρού φωτοσήματος.

την απεικόνιση των ενδείξεων των φωτοσημάτων στο θάλαμο μηχανοδήγησης με χρήση ηλεκτρονικών μονάδων γραμμής LEU (Lineside Electronic Units) και ραδιοφάρων (Εurobalises).

Με αφορμή την εξέλιξη αυτή, ο Διευθύνων Σύμβουλος της «ΕΡΓΟΣΕ», κ. Χρήστος Βίνης ανέφερε ότι «στόχος της ΕΡΓΟΣΕ είναι η ολοκλήρωση των έργων εκσυγχρονισμού του σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας στο συντομότερο δυνατό χρόνο, πάντα όμως με απόλυτη προσήλωση στους όρους αρτιότητας, ποιότητας και ασφάλειας των μεταφορών.

Προς αυτή την κατεύθυνση αναλαμβάνουμε πρωτοβουλίες και προχωρούμε χωρίς περαιτέρω καθυστερήσεις όλες τις απαραίτητες διαδικασίες».

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!