Γ.Δ.
1618.16 +0,04%
ACAG
-0,32%
6.16
AEM
+0,35%
4.545
AKTR
-0,55%
5.45
BOCHGR
-1,11%
5.34
CENER
+0,32%
9.5
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+0,49%
8.24
EVR
+0,58%
1.745
NOVAL
+0,20%
2.54
OPTIMA
-0,43%
14.04
TITC
-0,83%
41.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+2,27%
2.25
ΑΒΕ
-3,60%
0.429
ΑΔΜΗΕ
-0,18%
2.815
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.75
ΑΛΜΥ
+1,29%
4.31
ΑΛΦΑ
+1,34%
1.89
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+1,51%
11.4
ΑΣΚΟ
+0,63%
3.22
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.28
ΑΤΕΚ
+2,72%
1.51
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-0,57%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
-1,64%
2.4
ΒΙΟ
-0,17%
5.83
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.925
ΒΙΟΣΚ
-0,64%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,33%
2.48
ΓΕΒΚΑ
-0,63%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.9
ΔΑΑ
-1,05%
8.312
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-0,67%
13.33
ΔΟΜΙΚ
-0,35%
2.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,11%
0.38
ΕΒΡΟΦ
+1,30%
1.955
ΕΕΕ
-0,76%
39.2
ΕΚΤΕΡ
-3,96%
2.06
ΕΛΒΕ
+2,80%
5.5
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
-1,33%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,37%
2.265
ΕΛΠΕ
+0,82%
8.04
ΕΛΣΤΡ
+2,11%
2.42
ΕΛΤΟΝ
+0,87%
1.858
ΕΛΧΑ
-0,46%
2.165
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,75%
1.125
ΕΤΕ
+1,50%
8.648
ΕΥΑΠΣ
+0,29%
3.45
ΕΥΔΑΠ
+0,33%
6.06
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.484
ΕΧΑΕ
-1,00%
4.95
ΙΑΤΡ
-0,49%
2.05
ΙΚΤΙΝ
-1,10%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,86%
1.765
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.85
ΙΝΛΟΤ
-1,65%
1.072
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΤ
-2,18%
1.12
ΙΝΤΚΑ
-1,52%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
326
ΚΕΚΡ
-3,41%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
+1,77%
0.459
ΚΟΥΑΛ
-1,95%
1.31
ΚΟΥΕΣ
+0,64%
6.3
ΚΡΙ
-0,60%
16.5
ΚΤΗΛΑ
-1,00%
1.98
ΚΥΡΙΟ
+0,49%
1.02
ΛΑΒΙ
-0,73%
0.812
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
+4,76%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
+4,42%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,29%
3.4
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
+1,53%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-2,17%
2.25
ΜΕΡΚΟ
+3,13%
39.6
ΜΙΓ
0,00%
2.865
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
+0,36%
22.4
ΜΟΝΤΑ
-0,53%
3.78
ΜΟΤΟ
-0,18%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,36%
27.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
-0,82%
2.42
ΜΠΤΚ
+5,13%
0.615
ΜΥΤΙΛ
+1,71%
36.96
ΝΑΚΑΣ
-1,88%
3.14
ΝΑΥΠ
+0,49%
0.828
ΞΥΛΚ
-1,87%
0.262
ΞΥΛΠ
+10,00%
0.396
ΟΛΘ
+1,79%
28.5
ΟΛΠ
+1,36%
33.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
-1,44%
17.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,23%
0.8
ΟΤΕ
-0,40%
15
ΟΤΟΕΛ
-0,36%
11.06
ΠΑΙΡ
-4,29%
1.005
ΠΑΠ
-1,14%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,26%
4.808
ΠΕΡΦ
-1,28%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,99%
8
ΠΛΑΘ
-0,25%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
-0,76%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-0,16%
1.28
ΠΡΟΝΤΕΑ
-4,10%
5.85
ΠΡΟΦ
+1,74%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
-0,28%
1.755
ΣΑΡ
-1,72%
12.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.354
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.565
ΣΠΕΙΣ
-1,40%
5.64
ΣΠΙ
+4,65%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,95%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+9,17%
0.238
ΦΡΛΚ
-1,27%
4.28
ΧΑΙΔΕ
+1,27%
0.8

Σταϊκούρας: Οι νέοι αυτοκινητόδρομοι αλλάζουν τη Δυτική Ελλάδα

Με την κατασκευή των νέων σύγχρονων αυτοκινητοδρόμων αλλάζει ο οδικός χάρτης της Δυτικής Ελλάδας, η οποία αποκτά ένα σημαντικό αναπτυξιακό πρόσημο, προς όφελος των τοπικών κοινωνιών, αλλά και της εθνικής οικονομίας, τόνισε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας, που επισκέφθηκε τα εργοτάξια δύο μεγάλων οδικών έργων σε Αχαΐα και Αιτωλοακαρνανία.

Ειδικότερα, διαδοχικές επισκέψεις στα εργοτάξια δύο μεγάλων οδικών έργων σε Αχαΐα και Αιτωλοακαρνανία πραγματοποίησε σήμερα ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας, συνοδευόμενος από την Υφυπουργό Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδια για τις Μεταφορές, Χριστίνα Αλεξοπούλου και τη Γενική Γραμματέα Υποδομών, Μαρία – Έλλη Γεράρδη.

Επισκέψεις Σταϊκούρα στα εργοτάξια δύο μεγάλων οδικών έργων σε Αχαΐα και Αιτωλοακαρνανία © Υπ. Υποδομών και Μεταφορών
Επισκέψεις Σταϊκούρα στα εργοτάξια δύο μεγάλων οδικών έργων σε Αχαΐα και Αιτωλοακαρνανία © Υπ. Υποδομών και Μεταφορών

«Είχαμε την ευκαιρία να επισκεφθούμε δύο από τα εμβληματικά έργα που παρουσιάσαμε κατά την ανάγνωση των προγραμματικών δηλώσεων. Βρεθήκαμε στα εργοτάξια του αυτοκινητόδρομου Ακτίου – Αμβρακίας, καθώς και της Ολυμπίας Οδού στο τμήμα Πατρών – Πύργου, στη θέση Καμίνια. Με την κατασκευή των νέων σύγχρονων αυτοκινητοδρόμων αλλάζει ο οδικός χάρτης της Δυτικής Ελλάδας, η οποία αποκτά ένα σημαντικό αναπτυξιακό πρόσημο, προς όφελος των τοπικών κοινωνιών, αλλά και της εθνικής οικονομίας. Με αποτελεσματικότητα, σχέδιο και σκληρή δουλειά, επιταχύνουμε και υλοποιούμε άμεσα τα μεγάλα έργα της χώρας μας, ενώ θέτουμε ως κορυφαία προτεραιότητα την ασφάλεια των συμπολιτών μας», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Σταϊκούρας.

Κατά την επίσκεψή του στο εργοτάξιο της Ολυμπίας Οδού στην Πατρών – Πύργου, στη θέση Καμίνια ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών ενημερώθηκε για την πορεία του έργου και επιθεώρησε τις εργασίες που εκτελούνται.

Όπως είπε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών: «Πρόκειται για ένα πολύπαθο έργο, μήκους 50 χλμ., του οποίου η κατασκευή ξεκίνησε το 2022 και με τα σημερινά δεδομένα αναμένεται να ολοκληρωθεί στο σύνολό του το πρώτο εξάμηνο του 2025. Ήδη, έχει υλοποιηθεί πάνω από το 20%, ενώ οι ρυθμοί της εκτέλεσής του βαίνουν αυξανόμενοι. Με τον νέο αυτό οδικό άξονα μειώνεται ουσιαστικά η απόσταση Αθήνα – Πάτρα – Πύργος και το κυριότερο: Ενισχύεται σημαντικά η ασφάλεια των πολιτών που διέρχονται από αυτόν. Συνεχίζουμε με όρους οικονομικής αποτελεσματικότητας και κοινωνικής ανταποδοτικότητας την υλοποίηση έργων, επ΄ ωφελεία της ελληνικής κοινωνίας και οικονομίας».

Πάτρα - Πύργος © Υπ. Υποδομών και Μεταφορών
Πάτρα – Πύργος © Υπ. Υποδομών και Μεταφορών

Αλεξοπούλου: Η κυβέρνηση Μητσοτάκη κάνει πράξη ένα έργο πνοής, που θα αλλάξει την εικόνα της Δυτικής Ελλάδας

Από την πλευρά της η Υφυπουργός Μεταφορών Χριστίνα Αλεξοπούλου τόνισε: «Ένα έργο που, πρώτα από όλα φέρνει την οδική ασφάλεια σε ολόκληρη τη Δυτική Ελλάδα, την ανάπτυξη, τις επενδύσεις, βρίσκεται περίπου στο 20% της υλοποίησης του και πολύ σύντομα θα παραδοθεί στην κυκλοφορία. Είναι ένα έργο που ολόκληρη Δυτική Ελλάδα περίμενε για χρόνια και κάποιοι έχουν ευθύνη για αυτό, όμως, από το 2022, πραγματικά κατασκευάζεται. Είναι πραγματικά τα εργοτάξια. Είναι πραγματικά τα μηχανήματα. Είναι πραγματικοί οι εργαζόμενοι που δουλεύουν εδώ, γιατί κάθε τεχνικό έργο είναι πολύ σημαντικό και για τον κατασκευαστικό κλάδο. Η Κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη κάνει πράξη ένα έργο πνοής, που θα αλλάξει την εικόνα της Δυτικής Ελλάδας».

Νωρίτερα, ο κ. Σταϊκούρας επιθεώρησε τις εργασίες κατασκευής του αυτοκινητόδρομου Άκτιο – Αμβρακία, με την ολοκλήρωση του οποίου θα συνδεθεί η Ιόνια Οδός με την Υποθαλάσσια σήραγγα Ακτίου, διευκολύνοντας σημαντικά την πρόσβαση σε Λευκάδα, Πρέβεζα και Βόνιτσα.

Άκτιο - Αμβρακία © Υπ. Υποδομών και Μεταφορών
Άκτιο – Αμβρακία © Υπ. Υποδομών και Μεταφορών

Ο χρόνος του ταξιδιού από Αθήνα προς Πρέβεζα και Λευκάδα μειώνεται κατά τουλάχιστον 45 λεπτά

Με αφορμή την πρόοδο των εργασιών, ο κ. Σταϊκούρας τόνισε: «Ο χρόνος του ταξιδιού από Αθήνα προς Πρέβεζα και Λευκάδα μειώνεται κατά τουλάχιστον 45 λεπτά. Διασφαλίζουμε την επιτάχυνση των μετακινήσεων, αλλά κυρίως την οδική ασφάλεια των πολιτών. Το τελευταίο τμήμα του συνολικού έργου, μήκους 49χλμ, παραδίδεται στην κυκλοφορία τέλος Νοεμβρίου του 2023. Έχει ήδη ολοκληρωθεί, αρκετά νωρίτερα από τα προβλεπόμενα χρονοδιαγράμματα, η παράκαμψη της Αμφιλοχίας.

Αυτή τη στιγμή βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη οι εργασίες στα υπόλοιπα 16 χλμ και κατασκευάζεται το τελευταίο τμήμα Παλιάμπελα-Δρυμός. Πρόκειται για ένα έργο υποδομής που θα αναζωογονήσει σημαντικά την περιοχή, προς όφελος της τοπικής κοινωνίας και οικονομίας, αλλά κυρίως προς όφελος ολόκληρης της Δυτικής Ελλάδας.»

Σημειώνεται ότι τα δύο μεγάλα οδικά έργα υλοποιούνται με συγχρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ, αλλά και Εθνικούς Πόρους.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!