Γ.Δ.
1535.23 -0,28%
ACAG
0,00%
6.01
BOCHGR
-0,39%
5.06
CENER
+1,88%
9.76
CNLCAP
0,00%
7.05
DIMAND
-0,12%
8.18
EVR
0,00%
1.495
NOVAL
+0,22%
2.305
OPTIMA
+0,15%
12.96
TITC
+0,45%
44.7
ΑΑΑΚ
0,00%
4.8
ΑΒΑΞ
+0,21%
1.888
ΑΒΕ
+0,22%
0.458
ΑΔΜΗΕ
+0,37%
2.75
ΑΚΡΙΤ
-1,29%
0.765
ΑΛΜΥ
+1,48%
4.11
ΑΛΦΑ
-1,30%
1.7445
ΑΝΔΡΟ
+1,25%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+3,19%
11
ΑΣΚΟ
-0,30%
3.29
ΑΣΤΑΚ
-2,75%
7.06
ΑΤΕΚ
0,00%
0.655
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
-1,03%
0.77
ΑΤΤΙΚΑ
+0,46%
2.18
ΒΙΟ
+0,35%
5.7
ΒΙΟΚΑ
+2,06%
1.98
ΒΙΟΣΚ
-1,90%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.25
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,54%
2.34
ΓΕΒΚΑ
-0,35%
1.41
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,11%
18.54
ΔΑΑ
+1,53%
8.222
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.44
ΔΕΗ
+0,31%
12.85
ΔΟΜΙΚ
-1,37%
2.89
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-0,82%
0.365
ΕΒΡΟΦ
+1,95%
1.83
ΕΕΕ
-0,42%
33.1
ΕΚΤΕΡ
-0,11%
1.748
ΕΛΒΕ
0,00%
5.2
ΕΛΙΝ
+0,91%
2.23
ΕΛΛ
+1,41%
14.4
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,45%
2.245
ΕΛΠΕ
-0,86%
7.485
ΕΛΣΤΡ
+2,36%
2.17
ΕΛΤΟΝ
-0,75%
1.842
ΕΛΧΑ
+0,24%
2.095
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+0,84%
1.2
ΕΤΕ
-1,63%
8.336
ΕΥΑΠΣ
-0,59%
3.38
ΕΥΔΑΠ
-0,34%
5.92
ΕΥΡΩΒ
-1,37%
2.442
ΕΧΑΕ
+1,90%
4.815
ΙΑΤΡ
+3,06%
1.685
ΙΚΤΙΝ
+2,14%
0.3575
ΙΛΥΔΑ
+0,57%
1.76
ΙΝΚΑΤ
+1,05%
4.8
ΙΝΚΑΤΔ
0,00%
0.0055
ΙΝΛΙΦ
-0,22%
4.6
ΙΝΛΟΤ
+0,37%
1.074
ΙΝΤΕΚ
-0,33%
5.96
ΙΝΤΕΤ
-2,16%
1.13
ΙΝΤΚΑ
+1,24%
3.26
ΚΑΡΕΛ
+1,21%
334
ΚΕΚΡ
+1,50%
1.35
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΟΡΔΕ
+0,67%
0.451
ΚΟΥΑΛ
-1,01%
1.368
ΚΟΥΕΣ
-0,97%
6.1
ΚΡΙ
0,00%
16
ΚΤΗΛΑ
+0,55%
1.82
ΚΥΡΙΟ
-1,48%
1
ΛΑΒΙ
0,00%
0.793
ΛΑΜΔΑ
-0,69%
7.15
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.2
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.03
ΛΕΒΚ
0,00%
0.274
ΛΕΒΠ
+0,80%
0.252
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.63
ΛΟΥΛΗ
0,00%
3.07
ΜΑΘΙΟ
-0,99%
0.6
ΜΕΒΑ
0,00%
3.76
ΜΕΝΤΙ
-2,61%
2.24
ΜΕΡΚΟ
0,00%
39
ΜΙΓ
+1,23%
2.87
ΜΙΝ
-8,74%
0.47
ΜΟΗ
-0,93%
21.3
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.74
ΜΟΤΟ
+0,18%
2.835
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.66
ΜΠΕΛΑ
-1,16%
25.54
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,27%
3.75
ΜΠΡΙΚ
-0,44%
2.25
ΜΠΤΚ
0,00%
0.59
ΜΥΤΙΛ
-0,64%
34.08
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3
ΝΑΥΠ
+1,54%
0.79
ΞΥΛΚ
-0,34%
0.289
ΞΥΛΠ
0,00%
0.316
ΟΛΘ
-2,46%
27.8
ΟΛΠ
+2,49%
30.85
ΟΛΥΜΠ
-0,78%
2.53
ΟΠΑΠ
+0,25%
16.02
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,90%
0.789
ΟΤΕ
-0,60%
14.86
ΟΤΟΕΛ
-0,89%
11.1
ΠΑΙΡ
+0,48%
1.045
ΠΑΠ
+1,61%
2.53
ΠΕΙΡ
-1,37%
4.305
ΠΕΡΦ
+0,37%
5.45
ΠΕΤΡΟ
-0,95%
8.38
ΠΛΑΘ
0,00%
4.15
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.8
ΠΡΔ
-8,57%
0.256
ΠΡΕΜΙΑ
+1,14%
1.238
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.45
ΠΡΟΦ
+1,13%
5.36
ΡΕΒΟΙΛ
-0,30%
1.67
ΣΑΡ
+0,37%
10.96
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,28%
0.357
ΣΙΔΜΑ
+1,60%
1.585
ΣΠΕΙΣ
-1,02%
5.82
ΣΠΙ
+3,34%
0.618
ΣΠΥΡ
-8,61%
0.138
ΤΕΝΕΡΓ
-0,20%
20
ΤΖΚΑ
+0,98%
1.55
ΤΡΑΣΤΟΡ
+0,82%
1.23
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,37%
1.648
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.8
ΦΡΙΓΟ
-2,11%
0.186
ΦΡΛΚ
-0,88%
3.94
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.58

Σταϊκούρας: Οι νέοι αυτοκινητόδρομοι αλλάζουν τη Δυτική Ελλάδα

Με την κατασκευή των νέων σύγχρονων αυτοκινητοδρόμων αλλάζει ο οδικός χάρτης της Δυτικής Ελλάδας, η οποία αποκτά ένα σημαντικό αναπτυξιακό πρόσημο, προς όφελος των τοπικών κοινωνιών, αλλά και της εθνικής οικονομίας, τόνισε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας, που επισκέφθηκε τα εργοτάξια δύο μεγάλων οδικών έργων σε Αχαΐα και Αιτωλοακαρνανία.

Ειδικότερα, διαδοχικές επισκέψεις στα εργοτάξια δύο μεγάλων οδικών έργων σε Αχαΐα και Αιτωλοακαρνανία πραγματοποίησε σήμερα ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας, συνοδευόμενος από την Υφυπουργό Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδια για τις Μεταφορές, Χριστίνα Αλεξοπούλου και τη Γενική Γραμματέα Υποδομών, Μαρία – Έλλη Γεράρδη.

Επισκέψεις Σταϊκούρα στα εργοτάξια δύο μεγάλων οδικών έργων σε Αχαΐα και Αιτωλοακαρνανία © Υπ. Υποδομών και Μεταφορών
Επισκέψεις Σταϊκούρα στα εργοτάξια δύο μεγάλων οδικών έργων σε Αχαΐα και Αιτωλοακαρνανία © Υπ. Υποδομών και Μεταφορών

«Είχαμε την ευκαιρία να επισκεφθούμε δύο από τα εμβληματικά έργα που παρουσιάσαμε κατά την ανάγνωση των προγραμματικών δηλώσεων. Βρεθήκαμε στα εργοτάξια του αυτοκινητόδρομου Ακτίου – Αμβρακίας, καθώς και της Ολυμπίας Οδού στο τμήμα Πατρών – Πύργου, στη θέση Καμίνια. Με την κατασκευή των νέων σύγχρονων αυτοκινητοδρόμων αλλάζει ο οδικός χάρτης της Δυτικής Ελλάδας, η οποία αποκτά ένα σημαντικό αναπτυξιακό πρόσημο, προς όφελος των τοπικών κοινωνιών, αλλά και της εθνικής οικονομίας. Με αποτελεσματικότητα, σχέδιο και σκληρή δουλειά, επιταχύνουμε και υλοποιούμε άμεσα τα μεγάλα έργα της χώρας μας, ενώ θέτουμε ως κορυφαία προτεραιότητα την ασφάλεια των συμπολιτών μας», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Σταϊκούρας.

Κατά την επίσκεψή του στο εργοτάξιο της Ολυμπίας Οδού στην Πατρών – Πύργου, στη θέση Καμίνια ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών ενημερώθηκε για την πορεία του έργου και επιθεώρησε τις εργασίες που εκτελούνται.

Όπως είπε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών: «Πρόκειται για ένα πολύπαθο έργο, μήκους 50 χλμ., του οποίου η κατασκευή ξεκίνησε το 2022 και με τα σημερινά δεδομένα αναμένεται να ολοκληρωθεί στο σύνολό του το πρώτο εξάμηνο του 2025. Ήδη, έχει υλοποιηθεί πάνω από το 20%, ενώ οι ρυθμοί της εκτέλεσής του βαίνουν αυξανόμενοι. Με τον νέο αυτό οδικό άξονα μειώνεται ουσιαστικά η απόσταση Αθήνα – Πάτρα – Πύργος και το κυριότερο: Ενισχύεται σημαντικά η ασφάλεια των πολιτών που διέρχονται από αυτόν. Συνεχίζουμε με όρους οικονομικής αποτελεσματικότητας και κοινωνικής ανταποδοτικότητας την υλοποίηση έργων, επ΄ ωφελεία της ελληνικής κοινωνίας και οικονομίας».

Πάτρα - Πύργος © Υπ. Υποδομών και Μεταφορών
Πάτρα – Πύργος © Υπ. Υποδομών και Μεταφορών

Αλεξοπούλου: Η κυβέρνηση Μητσοτάκη κάνει πράξη ένα έργο πνοής, που θα αλλάξει την εικόνα της Δυτικής Ελλάδας

Από την πλευρά της η Υφυπουργός Μεταφορών Χριστίνα Αλεξοπούλου τόνισε: «Ένα έργο που, πρώτα από όλα φέρνει την οδική ασφάλεια σε ολόκληρη τη Δυτική Ελλάδα, την ανάπτυξη, τις επενδύσεις, βρίσκεται περίπου στο 20% της υλοποίησης του και πολύ σύντομα θα παραδοθεί στην κυκλοφορία. Είναι ένα έργο που ολόκληρη Δυτική Ελλάδα περίμενε για χρόνια και κάποιοι έχουν ευθύνη για αυτό, όμως, από το 2022, πραγματικά κατασκευάζεται. Είναι πραγματικά τα εργοτάξια. Είναι πραγματικά τα μηχανήματα. Είναι πραγματικοί οι εργαζόμενοι που δουλεύουν εδώ, γιατί κάθε τεχνικό έργο είναι πολύ σημαντικό και για τον κατασκευαστικό κλάδο. Η Κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη κάνει πράξη ένα έργο πνοής, που θα αλλάξει την εικόνα της Δυτικής Ελλάδας».

Νωρίτερα, ο κ. Σταϊκούρας επιθεώρησε τις εργασίες κατασκευής του αυτοκινητόδρομου Άκτιο – Αμβρακία, με την ολοκλήρωση του οποίου θα συνδεθεί η Ιόνια Οδός με την Υποθαλάσσια σήραγγα Ακτίου, διευκολύνοντας σημαντικά την πρόσβαση σε Λευκάδα, Πρέβεζα και Βόνιτσα.

Άκτιο - Αμβρακία © Υπ. Υποδομών και Μεταφορών
Άκτιο – Αμβρακία © Υπ. Υποδομών και Μεταφορών

Ο χρόνος του ταξιδιού από Αθήνα προς Πρέβεζα και Λευκάδα μειώνεται κατά τουλάχιστον 45 λεπτά

Με αφορμή την πρόοδο των εργασιών, ο κ. Σταϊκούρας τόνισε: «Ο χρόνος του ταξιδιού από Αθήνα προς Πρέβεζα και Λευκάδα μειώνεται κατά τουλάχιστον 45 λεπτά. Διασφαλίζουμε την επιτάχυνση των μετακινήσεων, αλλά κυρίως την οδική ασφάλεια των πολιτών. Το τελευταίο τμήμα του συνολικού έργου, μήκους 49χλμ, παραδίδεται στην κυκλοφορία τέλος Νοεμβρίου του 2023. Έχει ήδη ολοκληρωθεί, αρκετά νωρίτερα από τα προβλεπόμενα χρονοδιαγράμματα, η παράκαμψη της Αμφιλοχίας.

Αυτή τη στιγμή βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη οι εργασίες στα υπόλοιπα 16 χλμ και κατασκευάζεται το τελευταίο τμήμα Παλιάμπελα-Δρυμός. Πρόκειται για ένα έργο υποδομής που θα αναζωογονήσει σημαντικά την περιοχή, προς όφελος της τοπικής κοινωνίας και οικονομίας, αλλά κυρίως προς όφελος ολόκληρης της Δυτικής Ελλάδας.»

Σημειώνεται ότι τα δύο μεγάλα οδικά έργα υλοποιούνται με συγχρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ, αλλά και Εθνικούς Πόρους.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!