Γ.Δ.
1618.16 +0,04%
ACAG
-0,32%
6.16
AEM
+0,35%
4.545
AKTR
-0,55%
5.45
BOCHGR
-1,11%
5.34
CENER
+0,32%
9.5
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+0,49%
8.24
EVR
+0,58%
1.745
NOVAL
+0,20%
2.54
OPTIMA
-0,43%
14.04
TITC
-0,83%
41.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+2,27%
2.25
ΑΒΕ
-3,60%
0.429
ΑΔΜΗΕ
-0,18%
2.815
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.75
ΑΛΜΥ
+1,29%
4.31
ΑΛΦΑ
+1,34%
1.89
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+1,51%
11.4
ΑΣΚΟ
+0,63%
3.22
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.28
ΑΤΕΚ
+2,72%
1.51
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-0,57%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
-1,64%
2.4
ΒΙΟ
-0,17%
5.83
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.925
ΒΙΟΣΚ
-0,64%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,33%
2.48
ΓΕΒΚΑ
-0,63%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.9
ΔΑΑ
-1,05%
8.312
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-0,67%
13.33
ΔΟΜΙΚ
-0,35%
2.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,11%
0.38
ΕΒΡΟΦ
+1,30%
1.955
ΕΕΕ
-0,76%
39.2
ΕΚΤΕΡ
-3,96%
2.06
ΕΛΒΕ
+2,80%
5.5
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
-1,33%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,37%
2.265
ΕΛΠΕ
+0,82%
8.04
ΕΛΣΤΡ
+2,11%
2.42
ΕΛΤΟΝ
+0,87%
1.858
ΕΛΧΑ
-0,46%
2.165
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,75%
1.125
ΕΤΕ
+1,50%
8.648
ΕΥΑΠΣ
+0,29%
3.45
ΕΥΔΑΠ
+0,33%
6.06
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.484
ΕΧΑΕ
-1,00%
4.95
ΙΑΤΡ
-0,49%
2.05
ΙΚΤΙΝ
-1,10%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,86%
1.765
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.85
ΙΝΛΟΤ
-1,65%
1.072
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΤ
-2,18%
1.12
ΙΝΤΚΑ
-1,52%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
326
ΚΕΚΡ
-3,41%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
+1,77%
0.459
ΚΟΥΑΛ
-1,95%
1.31
ΚΟΥΕΣ
+0,64%
6.3
ΚΡΙ
-0,60%
16.5
ΚΤΗΛΑ
-1,00%
1.98
ΚΥΡΙΟ
+0,49%
1.02
ΛΑΒΙ
-0,73%
0.812
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
+4,76%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
+4,42%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,29%
3.4
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
+1,53%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-2,17%
2.25
ΜΕΡΚΟ
+3,13%
39.6
ΜΙΓ
0,00%
2.865
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
+0,36%
22.4
ΜΟΝΤΑ
-0,53%
3.78
ΜΟΤΟ
-0,18%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,36%
27.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
-0,82%
2.42
ΜΠΤΚ
+5,13%
0.615
ΜΥΤΙΛ
+1,71%
36.96
ΝΑΚΑΣ
-1,88%
3.14
ΝΑΥΠ
+0,49%
0.828
ΞΥΛΚ
-1,87%
0.262
ΞΥΛΠ
+10,00%
0.396
ΟΛΘ
+1,79%
28.5
ΟΛΠ
+1,36%
33.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
-1,44%
17.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,23%
0.8
ΟΤΕ
-0,40%
15
ΟΤΟΕΛ
-0,36%
11.06
ΠΑΙΡ
-4,29%
1.005
ΠΑΠ
-1,14%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,26%
4.808
ΠΕΡΦ
-1,28%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,99%
8
ΠΛΑΘ
-0,25%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
-0,76%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-0,16%
1.28
ΠΡΟΝΤΕΑ
-4,10%
5.85
ΠΡΟΦ
+1,74%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
-0,28%
1.755
ΣΑΡ
-1,72%
12.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.354
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.565
ΣΠΕΙΣ
-1,40%
5.64
ΣΠΙ
+4,65%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,95%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+9,17%
0.238
ΦΡΛΚ
-1,27%
4.28
ΧΑΙΔΕ
+1,27%
0.8

Γ.Κεφαλογιάννης: Οι στρεβλώσεις του ΣΥΡΙΖΑ έφεραν σε δυσμένεια τον ΟΑΣΘ

Σε υψηλούς τόνους ήρθε η απάντηση του υφυπουργού Υποδομών και Μεταφορών, Γιάννη Κεφαλογιάννη, στην επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ, Χρήστου Γιαννούλη, σχετικά με τον ΟΑΣΘ, εστιάζοντας στις νομοθετικές στρεβλώσεις και τα οκνά αντανακλαστικά της κυβέρνησής του κατά την πενταετία 2015-2019.

Κατά την πρωτολογία του, ο κ. Κεφαλογιάννης αναφέρθηκε στην κατάσταση την οποία παρέλαβε το υπουργείο του ενάμισι χρόνο πριν αλλά και στις πρωτοβουλίες που ανέλαβε.

«Δυστυχώς, η στρέβλωση που επήλθε με το ν. 4482/2017 της Κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ, προκάλεσε και συνεχίζει να προκαλεί δυσμενέστατες συνέπειες στις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης» σχολίασε ο υφυπουργός.

«Την προηγούμενη πενταετία (2015-2019) δεν υπήρξε καμιά μέριμνα για την ανανέωση του τροχαίου υλικού του Οργανισμού, γεγονός που σε συνδυασμό με την ηλικία και την κατάσταση των λεωφορείων, οδήγησε σε πλήρη αποσάθρωση των αστικών συγκοινωνιών στην ΠΕ Θεσσαλονίκης.

Θα θυμάστε επίσης τη σωρεία των μηνύσεων που η προηγούμενη διοίκηση εκτόξευσε κατά των εργαζομένων και όλες απορρίφθηκαν από την Δικαιοσύνη, μαζί με τη σωρεία τιμωρητικού χαρακτήρα μετακινήσεων, οι οποίες προκάλεσαν σοβαρά προβλήματα στην καθημερινή λειτουργία του ΟΑΣΘ.

Βασικές συνέπειες της πολιτικής σας ήταν τον Ιούλιο του 2019 να κυκλοφορούν μόλις 213 λεωφορεία, σε όλη την ΠΕ Θεσσαλονίκης. Σήμερα είναι περισσότερα από 400, δηλαδή κάναμε μια αύξηση του στόλου περίπου κατά 100%.

Επίσης, περίπου 100 με 150 οδηγοί του Οργανισμού ήταν αδρανείς σε καθημερινή βάση, καθώς δεν υπήρχαν λεωφορεία να οδηγήσουν.

Σε αυτή την κατάσταση, οι αποσπάσεις προσωπικού ήταν μια λύση ώστε να αποσυμπιεστεί η Διεύθυνση Κίνησης και ο ΟΑΣΘ να λάβει κάποια, παρεμφερή, εργασία, από το προσωπικό.

Προφανώς, οδηγοί με πρόσθετα προσόντα αποσπάστηκαν και σε διοικητικές θέσεις, ενώ αντιμετωπίστηκαν και περιπτώσεις που κατά σύσταση του γιατρού εργασίας επιβαλλόταν η αλλαγή θέσης εργασίας» ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ.Κεφαλογιάννης προαναγγέλλοντας ότι δεδομένης της πρόσφατης αύξησης του στόλου του ΟΑΣΘ θα υπάρξουν ενέργειες ώστε «να επιστρέψουν πολλοί στο τιμόνι».

Προκλητικές αναφορές και σε «φακέλωμα» εργαζομένων

Κατά τη δευτερολογία του, ο κ. Κεφαλογιάννης, ανέφερε ότι τόσο η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου, όσο και η Διοίκηση του ΟΑΣΘ δεν ενδιαφέρονται για τις πολιτικές, συνδικαλιστικές ή και κομματικές απόψεις των εργαζομένων.

Η παρούσα Διοίκηση του ΟΑΣΘ, «δεν φακελώνει» και δεν επιτρέπει σε κανένα «να φακελώσει» τους υπαλλήλους του Οργανισμού, ανέφερε ο υφυπουργός μην παραλείποντας να εστίαση και στην χρηστή διοίκηση επί ημερών του.

«Επί ΣΥΡΙΖΑ, η διαχείριση των προμηθειών του ΟΑΣΘ περιελάμβανε πληθώρα κατατμήσεων και απευθείας αναθέσεων, που επισώρευσαν δυσθεώρητες υποχρεώσεις στον ΟΑΣΘ, μη νομίμως αναληφθείσες.

Και επ’ αυτών καταθέτω στα πρακτικά ενδεικτικά τρεις δικαστικές αποφάσεις των διοικητικών δικαστηρίων της Θεσσαλονίκης, καθώς και σχετικό έγγραφο του Διευθυντή Οικονομικών Υπηρεσιών ήδη από το Μάρτιο του 2019 προς τον τότε Διευθύνοντα Σύμβουλο.

Η εποχή των κατατμήσεων των προμηθειών και της μη σύννομης λειτουργίας, ιδίως του τμήματος προμηθειών, του ΟΑΣΘ έχει παρέλθει ανεπιστρεπτί» σχολίασε.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!