Γ.Δ.
1401.18 +0,79%
ACAG
-1,26%
5.5
BOCHGR
-0,23%
4.31
CENER
+2,57%
8.77
CNLCAP
0,00%
7
DIMAND
-0,22%
9.11
NOVAL
0,00%
2.52
OPTIMA
-1,41%
12.62
TITC
+1,87%
32.75
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+1,41%
1.442
ΑΒΕ
+1,46%
0.487
ΑΔΜΗΕ
+0,42%
2.375
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.705
ΑΛΜΥ
+3,40%
3.195
ΑΛΦΑ
+1,54%
1.422
ΑΝΔΡΟ
+0,31%
6.44
ΑΡΑΙΓ
-0,20%
10.13
ΑΣΚΟ
+1,15%
2.63
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7
ΑΤΕΚ
0,00%
0.43
ΑΤΡΑΣΤ
+0,23%
8.76
ΑΤΤ
0,00%
6
ΑΤΤΔ
+28,98%
182.5
ΑΤΤΙΚΑ
+2,33%
2.2
ΒΙΟ
-1,12%
5.32
ΒΙΟΚΑ
-1,74%
1.695
ΒΙΟΣΚ
-0,33%
1.525
ΒΙΟΤ
-9,44%
0.326
ΒΙΣ
0,00%
0.132
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.2
ΓΕΒΚΑ
+1,89%
1.35
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,11%
17.46
ΔΑΑ
+4,09%
7.842
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.5
ΔΕΗ
+1,45%
11.91
ΔΟΜΙΚ
0,00%
2.66
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,72%
0.279
ΕΒΡΟΦ
+1,01%
1.505
ΕΕΕ
-1,57%
32.62
ΕΚΤΕΡ
-2,77%
1.476
ΕΛΒΕ
0,00%
5
ΕΛΙΝ
-0,50%
2.01
ΕΛΛ
+1,14%
13.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+1,59%
1.794
ΕΛΠΕ
-0,87%
6.83
ΕΛΣΤΡ
-0,49%
2.03
ΕΛΤΟΝ
-0,35%
1.722
ΕΛΧΑ
-0,45%
1.784
ΕΠΙΛΚ
+10,00%
0.11
ΕΣΥΜΒ
+0,43%
1.17
ΕΤΕ
+2,98%
7.264
ΕΥΑΠΣ
+1,25%
3.25
ΕΥΔΑΠ
+0,35%
5.68
ΕΥΡΩΒ
+2,55%
1.928
ΕΧΑΕ
+0,12%
4.33
ΙΑΤΡ
0,00%
1.48
ΙΚΤΙΝ
+3,30%
0.2975
ΙΛΥΔΑ
+3,63%
1.855
ΙΝΚΑΤ
+1,00%
5.07
ΙΝΛΙΦ
+2,07%
4.44
ΙΝΛΟΤ
-0,93%
1.07
ΙΝΤΕΚ
+1,69%
6
ΙΝΤΕΡΚΟ
-1,65%
2.38
ΙΝΤΕΤ
+0,91%
1.105
ΙΝΤΚΑ
+0,72%
2.795
ΚΑΡΕΛ
0,00%
342
ΚΕΚΡ
-4,44%
1.29
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.6
ΚΛΜ
-1,90%
1.545
ΚΟΡΔΕ
+1,47%
0.414
ΚΟΥΑΛ
+3,81%
1.09
ΚΟΥΕΣ
+0,18%
5.68
ΚΡΙ
+1,43%
14.15
ΚΤΗΛΑ
+1,72%
1.77
ΚΥΡΙΟ
+1,65%
0.986
ΛΑΒΙ
+1,72%
0.769
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.21
ΛΑΜΨΑ
+1,08%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.905
ΛΕΒΚ
0,00%
0.288
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.27
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.68
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.686
ΜΕΒΑ
-0,55%
3.61
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.3
ΜΕΡΚΟ
-4,89%
42.8
ΜΙΓ
+2,36%
3.255
ΜΙΝ
-0,97%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+1,15%
20.18
ΜΟΝΤΑ
+0,80%
3.8
ΜΟΤΟ
+1,17%
2.6
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.69
ΜΠΕΛΑ
+1,38%
25
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,55%
3.67
ΜΠΡΙΚ
-0,49%
2.03
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
+0,31%
32.4
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.88
ΝΑΥΠ
+2,59%
0.87
ΞΥΛΚ
+1,89%
0.269
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
0,00%
21
ΟΛΠ
+0,90%
28
ΟΛΥΜΠ
+2,09%
2.44
ΟΠΑΠ
+0,70%
15.78
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,87%
0.8
ΟΤΕ
+1,15%
15.83
ΟΤΟΕΛ
0,00%
10.9
ΠΑΙΡ
+0,61%
0.996
ΠΑΠ
+3,65%
2.27
ΠΕΙΡ
+0,62%
3.572
ΠΕΡΦ
+0,17%
5.91
ΠΕΤΡΟ
+1,01%
8.02
ΠΛΑΘ
-0,27%
3.7
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.8
ΠΡΔ
0,00%
0.246
ΠΡΕΜΙΑ
+0,17%
1.158
ΠΡΟΝΤΕΑ
-5,80%
6.5
ΠΡΟΦ
+0,19%
5.37
ΡΕΒΟΙΛ
+3,44%
1.655
ΣΑΡ
-0,18%
10.9
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+1,51%
0.336
ΣΙΔΜΑ
+3,47%
1.64
ΣΠΕΙΣ
+0,67%
6
ΣΠΙ
-2,13%
0.552
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.66
ΤΖΚΑ
+0,73%
1.375
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.04
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,25%
1.61
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.75
ΦΡΙΓΟ
+0,93%
0.218
ΦΡΛΚ
+2,45%
3.765
ΧΑΙΔΕ
-1,71%
0.575

Γ.Κεφαλογιάννης: Οι στρεβλώσεις του ΣΥΡΙΖΑ έφεραν σε δυσμένεια τον ΟΑΣΘ

Σε υψηλούς τόνους ήρθε η απάντηση του υφυπουργού Υποδομών και Μεταφορών, Γιάννη Κεφαλογιάννη, στην επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ, Χρήστου Γιαννούλη, σχετικά με τον ΟΑΣΘ, εστιάζοντας στις νομοθετικές στρεβλώσεις και τα οκνά αντανακλαστικά της κυβέρνησής του κατά την πενταετία 2015-2019.

Κατά την πρωτολογία του, ο κ. Κεφαλογιάννης αναφέρθηκε στην κατάσταση την οποία παρέλαβε το υπουργείο του ενάμισι χρόνο πριν αλλά και στις πρωτοβουλίες που ανέλαβε.

«Δυστυχώς, η στρέβλωση που επήλθε με το ν. 4482/2017 της Κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ, προκάλεσε και συνεχίζει να προκαλεί δυσμενέστατες συνέπειες στις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης» σχολίασε ο υφυπουργός.

«Την προηγούμενη πενταετία (2015-2019) δεν υπήρξε καμιά μέριμνα για την ανανέωση του τροχαίου υλικού του Οργανισμού, γεγονός που σε συνδυασμό με την ηλικία και την κατάσταση των λεωφορείων, οδήγησε σε πλήρη αποσάθρωση των αστικών συγκοινωνιών στην ΠΕ Θεσσαλονίκης.

Θα θυμάστε επίσης τη σωρεία των μηνύσεων που η προηγούμενη διοίκηση εκτόξευσε κατά των εργαζομένων και όλες απορρίφθηκαν από την Δικαιοσύνη, μαζί με τη σωρεία τιμωρητικού χαρακτήρα μετακινήσεων, οι οποίες προκάλεσαν σοβαρά προβλήματα στην καθημερινή λειτουργία του ΟΑΣΘ.

Βασικές συνέπειες της πολιτικής σας ήταν τον Ιούλιο του 2019 να κυκλοφορούν μόλις 213 λεωφορεία, σε όλη την ΠΕ Θεσσαλονίκης. Σήμερα είναι περισσότερα από 400, δηλαδή κάναμε μια αύξηση του στόλου περίπου κατά 100%.

Επίσης, περίπου 100 με 150 οδηγοί του Οργανισμού ήταν αδρανείς σε καθημερινή βάση, καθώς δεν υπήρχαν λεωφορεία να οδηγήσουν.

Σε αυτή την κατάσταση, οι αποσπάσεις προσωπικού ήταν μια λύση ώστε να αποσυμπιεστεί η Διεύθυνση Κίνησης και ο ΟΑΣΘ να λάβει κάποια, παρεμφερή, εργασία, από το προσωπικό.

Προφανώς, οδηγοί με πρόσθετα προσόντα αποσπάστηκαν και σε διοικητικές θέσεις, ενώ αντιμετωπίστηκαν και περιπτώσεις που κατά σύσταση του γιατρού εργασίας επιβαλλόταν η αλλαγή θέσης εργασίας» ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ.Κεφαλογιάννης προαναγγέλλοντας ότι δεδομένης της πρόσφατης αύξησης του στόλου του ΟΑΣΘ θα υπάρξουν ενέργειες ώστε «να επιστρέψουν πολλοί στο τιμόνι».

Προκλητικές αναφορές και σε «φακέλωμα» εργαζομένων

Κατά τη δευτερολογία του, ο κ. Κεφαλογιάννης, ανέφερε ότι τόσο η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου, όσο και η Διοίκηση του ΟΑΣΘ δεν ενδιαφέρονται για τις πολιτικές, συνδικαλιστικές ή και κομματικές απόψεις των εργαζομένων.

Η παρούσα Διοίκηση του ΟΑΣΘ, «δεν φακελώνει» και δεν επιτρέπει σε κανένα «να φακελώσει» τους υπαλλήλους του Οργανισμού, ανέφερε ο υφυπουργός μην παραλείποντας να εστίαση και στην χρηστή διοίκηση επί ημερών του.

«Επί ΣΥΡΙΖΑ, η διαχείριση των προμηθειών του ΟΑΣΘ περιελάμβανε πληθώρα κατατμήσεων και απευθείας αναθέσεων, που επισώρευσαν δυσθεώρητες υποχρεώσεις στον ΟΑΣΘ, μη νομίμως αναληφθείσες.

Και επ’ αυτών καταθέτω στα πρακτικά ενδεικτικά τρεις δικαστικές αποφάσεις των διοικητικών δικαστηρίων της Θεσσαλονίκης, καθώς και σχετικό έγγραφο του Διευθυντή Οικονομικών Υπηρεσιών ήδη από το Μάρτιο του 2019 προς τον τότε Διευθύνοντα Σύμβουλο.

Η εποχή των κατατμήσεων των προμηθειών και της μη σύννομης λειτουργίας, ιδίως του τμήματος προμηθειών, του ΟΑΣΘ έχει παρέλθει ανεπιστρεπτί» σχολίασε.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!