Γ.Δ.
1618.16 +0,04%
ACAG
-0,32%
6.16
AEM
+0,35%
4.545
AKTR
-0,55%
5.45
BOCHGR
-1,11%
5.34
CENER
+0,32%
9.5
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+0,49%
8.24
EVR
+0,58%
1.745
NOVAL
+0,20%
2.54
OPTIMA
-0,43%
14.04
TITC
-0,83%
41.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+2,27%
2.25
ΑΒΕ
-3,60%
0.429
ΑΔΜΗΕ
-0,18%
2.815
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.75
ΑΛΜΥ
+1,29%
4.31
ΑΛΦΑ
+1,34%
1.89
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+1,51%
11.4
ΑΣΚΟ
+0,63%
3.22
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.28
ΑΤΕΚ
+2,72%
1.51
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-0,57%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
-1,64%
2.4
ΒΙΟ
-0,17%
5.83
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.925
ΒΙΟΣΚ
-0,64%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,33%
2.48
ΓΕΒΚΑ
-0,63%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.9
ΔΑΑ
-1,05%
8.312
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-0,67%
13.33
ΔΟΜΙΚ
-0,35%
2.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,11%
0.38
ΕΒΡΟΦ
+1,30%
1.955
ΕΕΕ
-0,76%
39.2
ΕΚΤΕΡ
-3,96%
2.06
ΕΛΒΕ
+2,80%
5.5
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
-1,33%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,37%
2.265
ΕΛΠΕ
+0,82%
8.04
ΕΛΣΤΡ
+2,11%
2.42
ΕΛΤΟΝ
+0,87%
1.858
ΕΛΧΑ
-0,46%
2.165
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,75%
1.125
ΕΤΕ
+1,50%
8.648
ΕΥΑΠΣ
+0,29%
3.45
ΕΥΔΑΠ
+0,33%
6.06
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.484
ΕΧΑΕ
-1,00%
4.95
ΙΑΤΡ
-0,49%
2.05
ΙΚΤΙΝ
-1,10%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,86%
1.765
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.85
ΙΝΛΟΤ
-1,65%
1.072
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΤ
-2,18%
1.12
ΙΝΤΚΑ
-1,52%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
326
ΚΕΚΡ
-3,41%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
+1,77%
0.459
ΚΟΥΑΛ
-1,95%
1.31
ΚΟΥΕΣ
+0,64%
6.3
ΚΡΙ
-0,60%
16.5
ΚΤΗΛΑ
-1,00%
1.98
ΚΥΡΙΟ
+0,49%
1.02
ΛΑΒΙ
-0,73%
0.812
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
+4,76%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
+4,42%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,29%
3.4
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
+1,53%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-2,17%
2.25
ΜΕΡΚΟ
+3,13%
39.6
ΜΙΓ
0,00%
2.865
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
+0,36%
22.4
ΜΟΝΤΑ
-0,53%
3.78
ΜΟΤΟ
-0,18%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,36%
27.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
-0,82%
2.42
ΜΠΤΚ
+5,13%
0.615
ΜΥΤΙΛ
+1,71%
36.96
ΝΑΚΑΣ
-1,88%
3.14
ΝΑΥΠ
+0,49%
0.828
ΞΥΛΚ
-1,87%
0.262
ΞΥΛΠ
+10,00%
0.396
ΟΛΘ
+1,79%
28.5
ΟΛΠ
+1,36%
33.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
-1,44%
17.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,23%
0.8
ΟΤΕ
-0,40%
15
ΟΤΟΕΛ
-0,36%
11.06
ΠΑΙΡ
-4,29%
1.005
ΠΑΠ
-1,14%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,26%
4.808
ΠΕΡΦ
-1,28%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,99%
8
ΠΛΑΘ
-0,25%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
-0,76%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-0,16%
1.28
ΠΡΟΝΤΕΑ
-4,10%
5.85
ΠΡΟΦ
+1,74%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
-0,28%
1.755
ΣΑΡ
-1,72%
12.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.354
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.565
ΣΠΕΙΣ
-1,40%
5.64
ΣΠΙ
+4,65%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,95%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+9,17%
0.238
ΦΡΛΚ
-1,27%
4.28
ΧΑΙΔΕ
+1,27%
0.8

Μητσοτάκης: Μοναδικό στον κόσμο το Μετρό Θεσσαλονίκης

Επιβάτης στην πρώτη δοκιμαστική λειτουργία του Μετρό στη Θεσσαλονίκη ήταν ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης. Ο ίδιος έκανε για πρώτη φορά ολόκληρη τη διαδρομή, από το νέο σιδηροδρομικό σταθμό μέχρι το αμαξοστάσιο στην Πυλαία και δήλωσε πως η κυβέρνησή του έκανε πράξη τη δέσμευσή της να παραδώσει στο άμεσο μέλλον στους Θεσσαλονικείς το πιο σύγχρονο Μετρό στην Ευρώπη.

«Η σημερινή εικόνα ισοδυναμεί με χίλιες λέξεις. Το Μετρό Θεσσαλονίκης, το πολύπαθο αυτό έργο, τίθεται πια σε δοκιμαστική λειτουργία και όσοι είχαν την ευκαιρία να μας συνοδεύσουν σήμερα, καθώς διανύσαμε την πρώτη γραμμή του Μετρό, διαπίστωσαν ότι η κυβέρνηση αυτή τήρησε στο ακέραιο τη δέσμευσή της. Να παραδώσει στο άμεσο μέλλον στους Θεσσαλονικείς το πιο σύγχρονο μετρό στην Ευρώπη.

Ταυτόχρονα, όμως, προστατεύοντας και την εξαιρετικά πλούσια πολιτιστική κληρονομιά η οποία αναδείχθηκε μέσα από τα έργα κατασκευής του Μετρό.

Είναι πράγματι μία πολύ σημαντική μέρα σήμερα για τη Θεσσαλονίκη, για τους Θεσσαλονικείς, καθώς ένα όνειρο δεκαετιών γίνεται πια πράξη.

Θέλω να ευχαριστήσω όλες και όλους όσοι εργάστηκαν με πολύ μεγάλο κόπο για να μπορέσουμε να καλύψουμε το χαμένο έδαφος, για να περάσουμε από την απάτη των μουσαμάδων στην πραγματικότητα ενός έργου το οποίο ξεκινά τη δοκιμαστική του λειτουργία.

Ραντεβού στο Σταθμό Βενιζέλου, όπου εκεί θα έχουμε την ευκαιρία να διαπιστώσουμε με πόση μεγάλη προσοχή και σεβασμό στην πολιτιστική κληρονομιά γίνεται η επανατοποθέτηση των σημαντικών αρχαιολογικών ευρημάτων. Έτσι, όπως σας είπα, να κάνουμε πραγματικά πράξη το μετρό της Θεσσαλονίκης, να μην είναι απλά ένα σημαντικό μεταφορικό έργο αλλά ουσιαστικά ένα ζωντανό μουσείο. Πιστεύω ένα Μετρό μοναδικό στον κόσμο που ίσως από μόνο του να αξίζει μία επίσκεψη στη Θεσσαλονίκη», δήλωσε ο πρωθυπουργός.

Επίσκεψη του Πρωθυπουργού και Προέδρου της Νέας Δημοκρατίας Κυριάκου Μητσοτάκη στην Θεσσαλονίκη@Eurokinissi
Επίσκεψη του Πρωθυπουργού και Προέδρου της Νέας Δημοκρατίας Κυριάκου Μητσοτάκη στην Θεσσαλονίκη
@Eurokinissi

Ανακοίνωσε μάλιστα ότι τώρα που γίνεται πράξη και το Μετρό της Θεσσαλονίκης η εταιρεία «Αττικό Μετρό» θα μετονομαστεί σε «Ελληνικό Μετρό».

Τον πρωθυπουργό σε αυτό το ταξίδι συνόδευαν ο υπουργός επικρατείας αρμόδιος για θέματα μεταφορών Γιώργος Γεραπετρίτης ο υφυπουργός υποδομών Γιώργος Καραγιάννης, ο περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολος Τζιτζικώστας, ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης Κωνσταντίνος Ζέρβας και ο πρόεδρος της «Αττικό Μετρό» Νίκος Ταχιάος.

Το ίδιο δρομολόγιο έκανα νωρίτερα από τον πρωθυπουργό και οι δημοσιογράφοι με ξεναγό τον Νίκο Ταχιάο.

Από το νέο σιδηροδρομικό σταθμό μέχρι το συντριβάνι η κίνηση του συρμού έγινε με χειριστή και με ταχύτητα έως τα 15 χιλιόμετρα την ώρα, ενώ από το συντριβάνι μέχρι το αμαξοστάσιο με άλλο συρμό που κινήθηκε αυτόματα και με ταχύτητα που έφτασε μέχρι τα 70 έως 80 χιλιόμετρα την ώρα.

Στο αμαξοστάσιο ο πρωθυπουργός ξεναγήθηκε στο Κέντρο Ελέγχου λειτουργίας του Μετρό.

«Η πολιτική μας για τα αρχαία στο σταθμό Βενιζέλου δικαιώνεται»

«Η πολιτική μας για τα αρχαία στον σταθμό Βενιζέλου δικαιώνεται» δήλωσε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης μετά την επίσκεψή του στον σταθμό Βενιζέλου όπου ενημερώθηκε από τους αρχαιολόγους για την επανατοποθέτηση των αρχαίων, ενώ αναφέρθηκε και σε όσους «πολέμησαν» την συγκεκριμένη πολιτική εκφράζοντας την ελπίδα να αναγνωρίσουν, εκ των υστέρων, ότι είχε δίκιο.

Παράλληλα ο κ. Μητσοτάκης τόνισε πως η κυβέρνηση θα επικεντρώσει τις προσπάθειές της στις επεκτάσεις του Μετρό, με πιο σημαντική την επέκταση προς τα βορειοδυτικά της πόλης.

Σε ερώτηση πότε θα λειτουργήσει το Μετρό απάντησε «με το καλό, αρχές του 2024».

«Πριν από τέσσερα χρόνια, όταν μας εμπιστεύτηκε ο λαός, κληρονομήσαμε μία εξαιρετικά δύσκολη κατάσταση όσον αφορά την εξέλιξη του σημαντικότερου έργου υποδομής στη Θεσσαλονίκη που δεν είναι άλλο από το Μετρό της πόλης. Καταφέραμε με πολλή προσπάθεια να ξεπεράσουμε όλες τις δυσκολίες και πιστεύω ότι σήμερα η πολιτική μας δικαιώνεται.

Είχα δεσμευτεί ότι η Θεσσαλονίκη θα αποκτήσει και Μετρό και ταυτόχρονα θα αναδείξουμε τον εξαιρετικό αρχαιολογικό της πλούτο, ο οποίος αναδείχθηκε από τις ανασκαφές.

Επισκέφθηκα πριν από λίγο το σταθμό Βενιζέλου, θυμάστε τις τεράστιες αντιδράσεις για το έργο της απόσπασης και της επανατοποθέτησης των αρχαίων. Αυτή γίνεται με απόλυτο σεβασμό στην πολιτιστική κληρονομιά της πόλης.

Δεν θέλω να πω πολλά για αυτούς οι οποίοι πολέμησαν το έργο αυτό. Θέλω να πω μόνο ότι το συντομότερο δυνατό η Θεσσαλονίκη θα έχει το πιο σύγχρονο αλλά και το πιο όμορφο Μετρό στην Ευρώπη.

Και ελπίζω αυτοί οι οποίοι πολέμησαν το έργο και ήταν υπαίτιοι για τις οποίες καθυστερήσεις που ήταν σημαντικές, τουλάχιστον να αναγνωρίσουν, εκ των υστέρων, ότι είχαμε δίκιο. Και όταν το Μετρό λειτουργήσει, όλα αυτά, με το καλό, θα ξεχαστούν.

Θα μιλάμε για μία άλλη Θεσσαλονίκη και φυσικά θα έχουμε και εμείς τη δυνατότητα να εστιάσουμε την προσπάθεια μας στην επέκταση του Μετρό, με πιο σημαντική την επέκταση προς τα βορειοδυτικά», δήλωσε ο κ. Μητσοτάκης.




Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!