Γ.Δ.
1401.51 +0,28%
ACAG
-0,56%
5.34
BOCHGR
-0,23%
4.37
CENER
+1,94%
8.4
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
-1,33%
8.19
NOVAL
+1,54%
2.31
OPTIMA
-0,31%
12.72
TITC
+1,62%
37.7
ΑΑΑΚ
-9,82%
4.04
ΑΒΑΞ
-0,29%
1.374
ΑΒΕ
+1,32%
0.46
ΑΔΜΗΕ
-0,85%
2.33
ΑΚΡΙΤ
+0,73%
0.69
ΑΛΜΥ
-0,55%
3.64
ΑΛΦΑ
-1,54%
1.5385
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.4
ΑΡΑΙΓ
+0,74%
9.515
ΑΣΚΟ
0,00%
2.54
ΑΣΤΑΚ
-0,58%
6.86
ΑΤΕΚ
-9,86%
0.384
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
+3,39%
0.61
ΑΤΤΙΚΑ
+0,47%
2.15
ΒΙΟ
-0,19%
5.16
ΒΙΟΚΑ
+0,86%
1.755
ΒΙΟΣΚ
-0,73%
1.365
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.04
ΓΕΒΚΑ
+2,69%
1.335
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+2,39%
18
ΔΑΑ
+0,73%
8.038
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.66
ΔΕΗ
0,00%
11.75
ΔΟΜΙΚ
-1,45%
2.71
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-1,69%
0.291
ΕΒΡΟΦ
+1,45%
1.4
ΕΕΕ
+1,93%
33.74
ΕΚΤΕΡ
-1,12%
1.408
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
-0,51%
1.96
ΕΛΛ
-1,87%
13.1
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+1,36%
1.642
ΕΛΠΕ
-1,69%
6.685
ΕΛΣΤΡ
+0,99%
2.04
ΕΛΤΟΝ
-1,57%
1.76
ΕΛΧΑ
+0,56%
1.81
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-0,89%
1.12
ΕΤΕ
-1,56%
6.926
ΕΥΑΠΣ
+0,32%
3.14
ΕΥΔΑΠ
-0,17%
5.74
ΕΥΡΩΒ
-0,78%
2.024
ΕΧΑΕ
0,00%
4.31
ΙΑΤΡ
+0,98%
1.54
ΙΚΤΙΝ
-0,65%
0.3055
ΙΛΥΔΑ
-3,15%
1.69
ΙΝΚΑΤ
+1,28%
4.75
ΙΝΛΙΦ
-0,23%
4.28
ΙΝΛΟΤ
-0,11%
0.879
ΙΝΤΕΚ
+0,89%
5.69
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
-4,43%
0.97
ΙΝΤΚΑ
+1,15%
2.65
ΚΑΡΕΛ
+0,60%
338
ΚΕΚΡ
+0,85%
1.18
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
-2,36%
1.445
ΚΟΡΔΕ
+5,32%
0.416
ΚΟΥΑΛ
+1,78%
1.028
ΚΟΥΕΣ
+0,72%
5.6
ΚΡΙ
-0,35%
14.3
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+0,22%
0.924
ΛΑΒΙ
-1,38%
0.716
ΛΑΜΔΑ
-1,37%
7.18
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
-3,53%
0.82
ΛΕΒΚ
-3,91%
0.246
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
-0,73%
2.72
ΜΑΘΙΟ
-5,54%
0.614
ΜΕΒΑ
0,00%
3.62
ΜΕΝΤΙ
+2,99%
2.07
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
-2,31%
2.955
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,26%
19.27
ΜΟΝΤΑ
-1,58%
3.74
ΜΟΤΟ
+1,42%
2.5
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+1,90%
24.66
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.7
ΜΠΡΙΚ
-0,48%
2.08
ΜΠΤΚ
-8,06%
0.57
ΜΥΤΙΛ
+0,89%
31.68
ΝΑΚΑΣ
+1,37%
2.96
ΝΑΥΠ
0,00%
0.83
ΞΥΛΚ
-1,57%
0.25
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+0,48%
20.9
ΟΛΠ
0,00%
30
ΟΛΥΜΠ
-2,17%
2.25
ΟΠΑΠ
+2,22%
15.64
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,39%
0.78
ΟΤΕ
+1,20%
15.19
ΟΤΟΕΛ
-1,17%
10.12
ΠΑΙΡ
+1,64%
0.99
ΠΑΠ
0,00%
2.33
ΠΕΙΡ
-1,52%
3.575
ΠΕΡΦ
+1,52%
5.36
ΠΕΤΡΟ
+0,77%
7.84
ΠΛΑΘ
-0,13%
3.96
ΠΛΑΚΡ
+5,04%
14.6
ΠΡΔ
-4,00%
0.24
ΠΡΕΜΙΑ
+0,34%
1.176
ΠΡΟΝΤΕΑ
-0,81%
6.15
ΠΡΟΦ
0,00%
5.1
ΡΕΒΟΙΛ
+1,27%
1.6
ΣΑΡ
-1,29%
10.68
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-2,11%
0.324
ΣΙΔΜΑ
-1,63%
1.505
ΣΠΕΙΣ
+0,71%
5.64
ΣΠΙ
+2,38%
0.516
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,10%
19.79
ΤΖΚΑ
+0,71%
1.42
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-3,64%
0.212
ΦΡΛΚ
-0,56%
3.55
ΧΑΙΔΕ
-8,20%
0.56

Καραγιάννης: Πώς θα αλλάξει τη Θεσσαλονίκη η 6η προβλήτα

Τις εργασίες που βρίσκονται σε εξέλιξη για την οδική σύνδεση του 6ου προβλήτα του λιμανιού της Θεσσαλονίκης επιθεώρησε ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις υποδομές, κ. Γιώργος Καραγιάννης στο πλαίσιο της επίσκεψής τους σε εργοτάξια της Εγνατίας Οδού στη Βόρεια Ελλάδα.

Με την νέα σύνδεση η κυκλοφορία από ΠΑΘΕ και Εγνατία Οδό προς τον 6ο Προβλήτα και αντίστροφα θα διεξάγεται μέσω οδογέφυρας απρόσκοπτα, χωρίς να παρεμβάλλονται ισόπεδοι κόμβοι και σηματοδότες.

Έτσι, θα αποσυμφορηθεί η περιοχή της Δυτικής εισόδου της Θεσσαλονίκης, καθώς ο φόρτος των οχημάτων μεταφορών προς το Λιμένα θα εκτρέπεται νωρίτερα, από την περιοχή της συμβολής της Εσωτερικής Περιφερειακής Οδού της Θεσσαλονίκης με τον Αυτοκινητόδρομο ΠΑΘΕ.

Επιπλέον θα επιτευχθεί η άμεση αποφόρτιση του τοπικού οδικού δικτύου από τις κινήσεις βαρέων φορτηγών και η αποκατάσταση της τοπικής κυκλοφορίας της οδού Καλοχωρίου με τον ΠΑΘΕ, στην κατεύθυνση προς Αθήνα, και αντίστροφα καθώς και τη σύνδεση του 6ου Προβλήτα με το Καλοχώρι και αντίστροφα.

Eργοτάξιο της οδικής σύνδεσης του 6ου προβλήτα του λιμανιού της Θεσσαλονίκης@ΔΤ
Eργοτάξιο της οδικής σύνδεσης του 6ου προβλήτα του λιμανιού της Θεσσαλονίκης@ΔΤ

Καραγιάννης: Τους πρώτους μήνες του 2024 η παράδοση του έργου για την πόλη και το λιμάνι Θεσσαλονίκης

Ο Υφυπουργός Υποδομών μετά την επιθεώρηση των εργασιών δήλωσε: «Για δεύτερη φορά επισκέφθηκα το εργοτάξιο της οδικής σύνδεσης του 6ου προβλήτα του λιμανιού της Θεσσαλονίκης με τον ΠΑΘΕ και την Εγνατία Οδό. Ένα σημαντικό έργο για την πόλη, ένα σημαντικό έργο για το λιμάνι.

Διαπίστωσα με ικανοποίηση ότι οι εργασίες προχωρούν με γοργούς ρυθμούς και ήρθα εδώ για να ζητήσω να επιταχύνουμε ακόμα περισσότερο, καθώς πρόκειται για ένα έργο που θα αλλάξει ουσιαστικά τις μετακινήσεις σε ό,τι αφορά τη σύνδεση με το λιμάνι και τις εμπορευματικές μεταφορές, ενώ θα δώσει πολύ μεγάλη ώθηση στην ανάπτυξη του μεγαλύτερου λιμανιού της Βόρειας Ελλάδας.

Τους πρώτους μήνες του 2024 θα έχει ολοκληρωθεί και αυτό το έργο.

Στη Θεσσαλονίκη, άλλωστε, έχουμε προγραμματίσει πολλά έργα, τα οποία αυτή τη στιγμή βρίσκονται σε εξέλιξη. Το Μετρό τελειώνει. Το Flyover ξεκινά. Ήδη έχουν ξεκινήσει οι πρώτες γεωτεχνικές εργασίες και θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι οι επόμενες γεωτεχνικές εργασίες θα πραγματοποιούνται κατά τις βραδινές ώρες. Επίσης το επόμενο διάστημα θα συγκροτηθεί μία ομάδα, μία task force, με τη συμμετοχή της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών ώστε να αντιμετωπίσουμε όλα τα κυκλοφοριακά ζητήματα που θα προκύψουν στην πόλη, ώστε να συνδράμουμε με την τεχνογνωσία μας.

Ο προγραμματισμός μας και για τα αντιπλημμυρικά έργα,τις 17 νέες σχολικές μονάδες καθώς και όλα τα υπόλοιπα οδικά έργα που γίνονται στη Θεσσαλονίκη, προχωρά με συνέπεια, συνέχεια και σταθερότητα».

Τεχνικά χαρακτηριστικά

Το έργο περιλαμβάνει την ολοκλήρωση της οδικής σύνδεσης του ΠΑΘΕ και της Εγνατίας Οδού με τον 6ο προβλήτα του Λιμένα Θεσσαλονίκης και το οδικό δίκτυο περιοχής Καλοχωρίου, μήκους περίπου 3,5 χλμ.

Παράλληλα αναβαθμίζεται μέρος του τοπικού οδικού δικτύου στην βιομηχανική περιοχή του Καλοχωρίου αποκαθιστώντας την σύνδεσή του με τον 6ο Προβλήτα και τον ΠΑΘΕ.

Μεταξύ άλλων, προβλέπεται η κατασκευή 6 μεγάλων τεχνικών (γεφυρών) συνολικού μήκους 1.374μ. καθώς και έργα οδοποιίας για την υλοποίηση των προσβάσεων στην οδογέφυρα και την βελτίωση του επιπέδου οδικής ασφάλειας και λειτουργικότητας του τοπικού οδικού δικτύου της βιομηχανικής περιοχής Καλοχωρίου.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!