Γ.Δ.
1401.58 +0,28%
ACAG
-0,37%
5.35
BOCHGR
-0,46%
4.36
CENER
+1,94%
8.4
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
-1,20%
8.2
NOVAL
+1,54%
2.31
OPTIMA
-0,31%
12.72
TITC
+1,48%
37.65
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+1,31%
1.396
ΑΒΕ
+1,32%
0.46
ΑΔΜΗΕ
-0,21%
2.345
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.685
ΑΛΜΥ
0,00%
3.66
ΑΛΦΑ
-2,05%
1.5305
ΑΝΔΡΟ
-0,62%
6.38
ΑΡΑΙΓ
+1,43%
9.58
ΑΣΚΟ
-0,39%
2.53
ΑΣΤΑΚ
-0,29%
6.88
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
-0,23%
8.74
ΑΤΤ
+4,07%
0.614
ΑΤΤΙΚΑ
+1,40%
2.17
ΒΙΟ
+0,39%
5.19
ΒΙΟΚΑ
+0,86%
1.755
ΒΙΟΣΚ
-0,73%
1.365
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.04
ΓΕΒΚΑ
+1,15%
1.315
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,82%
17.9
ΔΑΑ
+0,13%
7.99
ΔΑΙΟΣ
-1,64%
3.6
ΔΕΗ
-0,85%
11.65
ΔΟΜΙΚ
-1,82%
2.7
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,03%
0.29
ΕΒΡΟΦ
+2,17%
1.41
ΕΕΕ
+1,93%
33.74
ΕΚΤΕΡ
+1,54%
1.446
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
+0,51%
1.98
ΕΛΛ
-1,87%
13.1
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,74%
1.632
ΕΛΠΕ
-1,84%
6.675
ΕΛΣΤΡ
+1,49%
2.05
ΕΛΤΟΝ
+2,80%
1.838
ΕΛΧΑ
0,00%
1.8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.13
ΕΤΕ
-1,59%
6.924
ΕΥΑΠΣ
+0,32%
3.14
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.75
ΕΥΡΩΒ
-0,20%
2.036
ΕΧΑΕ
-0,23%
4.3
ΙΑΤΡ
+0,98%
1.54
ΙΚΤΙΝ
-0,65%
0.3055
ΙΛΥΔΑ
-0,29%
1.74
ΙΝΚΑΤ
+1,28%
4.75
ΙΝΛΙΦ
-0,23%
4.28
ΙΝΛΟΤ
+1,14%
0.89
ΙΝΤΕΚ
+0,53%
5.67
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
-4,04%
0.974
ΙΝΤΚΑ
+1,15%
2.65
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
0,00%
1.17
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
-2,03%
1.45
ΚΟΡΔΕ
+3,80%
0.41
ΚΟΥΑΛ
+0,99%
1.02
ΚΟΥΕΣ
-0,72%
5.52
ΚΡΙ
-0,35%
14.3
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+0,22%
0.924
ΛΑΒΙ
-0,96%
0.719
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
7.27
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
-3,53%
0.82
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
-0,37%
2.73
ΜΑΘΙΟ
-8,62%
0.594
ΜΕΒΑ
0,00%
3.62
ΜΕΝΤΙ
+0,50%
2.02
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
-1,82%
2.97
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,62%
19.2
ΜΟΝΤΑ
-1,32%
3.75
ΜΟΤΟ
-0,61%
2.45
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+1,90%
24.66
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.7
ΜΠΡΙΚ
-0,48%
2.08
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
+0,96%
31.7
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
0,00%
0.83
ΞΥΛΚ
+0,79%
0.256
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+0,48%
20.9
ΟΛΠ
-0,50%
29.85
ΟΛΥΜΠ
-2,17%
2.25
ΟΠΑΠ
+3,27%
15.8
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,13%
0.79
ΟΤΕ
+1,33%
15.21
ΟΤΟΕΛ
-1,37%
10.1
ΠΑΙΡ
-2,26%
0.952
ΠΑΠ
+2,15%
2.38
ΠΕΙΡ
-1,13%
3.589
ΠΕΡΦ
+1,89%
5.38
ΠΕΤΡΟ
+1,03%
7.86
ΠΛΑΘ
-0,13%
3.96
ΠΛΑΚΡ
0,00%
13.9
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+0,17%
1.174
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
+0,59%
5.13
ΡΕΒΟΙΛ
+0,95%
1.595
ΣΑΡ
-0,92%
10.72
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-1,21%
0.327
ΣΙΔΜΑ
-0,33%
1.525
ΣΠΕΙΣ
+0,71%
5.64
ΣΠΙ
+2,78%
0.518
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.8
ΤΖΚΑ
+0,71%
1.42
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-3,64%
0.212
ΦΡΛΚ
-0,56%
3.55
ΧΑΙΔΕ
-8,20%
0.56

Καραγιάννης: Η χώρα χρειάζεται σταθερή κυβέρνηση

Στην ανάγκη η χώρα να έχει μία σταθερή κυβέρνηση αναφέρθηκε ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις υποδομές, κ. Γιώργος Καραγιάννης μιλώντας στη Γενική Συνέλευση της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων Ελλάδος που πραγματοποιήθηκε στην Έδεσσα.

Σύμφωνα με τον κ. Καραγιάννη «μία σταθερή κυβέρνηση θα δημιουργήσει καλύτερες και περισσότερες ευκαιρίες ανάπτυξης από την οποία θα ωφεληθούν όλοι οι πολίτες», ενώ όπως πρόσθεσε «είναι επίσης ξεκάθαρο ότι η κοινωνία έχει απορρίψει τις λογικές του γκρίζου, του μηδενισμού και το κυριότερο της επιστροφής στην εποχή των εύκολων υποσχέσεων και των επικίνδυνων αυτοσχεδιασμών».

Ο Υφυπουργός Υποδομών υπενθύμισε ότι «κατά τη διάρκεια της τετραετίας η χώρα κλήθηκε να αντιμετωπίσει την πανδημία, την ενεργειακή και οικονομική κρίση, την υβριδική απόπειρα εισβολής στον Έβρο, την προκλητική στάση της γείτονος χώρας».

Παρόλα αυτά, συνέχισε ο κ. Καραγιάννης «προσαρμόσαμε την ατζέντα, χωρίς όμως να αλλάξουμε την ίδια την πυξίδα της διακυβέρνησής μας. Κρατήσαμε όρθια την κοινωνία και την οικονομία. Η χώρα σημείωσε ισχυρούς ρυθμούς οικονομικής μεγέθυνσης, μεγαλύτερους από τους αντίστοιχους της ευρωζώνης».

«Είναι ξεκάθαρο ότι στις επερχόμενες εκλογές θα αντιπαρατεθούν δύο λογικές και δύο προγράμματα και εμείς θέλουμε να αποτιμηθεί η συνέπεια λόγων και πράξεων» τόνισε ο κ. Καραγιάννης και προχώρησε σε μία συνοπτική αναφορά στο έργο που έχει γίνει στις υποδομές.

Έκανε λόγο για μετρήσιμα αποτελέσματα, αναφέροντας χαρακτηριστικά ότι «έχουμε δημοπρατήσει έργα ύψους 14 δισ. ευρώ και συμβασιοποιήσει έργα ύψους 5,5 δισ. ευρώ σε όλη τη χώρα».

Όπως είπε ο Υφυπουργός Υποδομών «πέρα από τις αυτονόητες αναπτυξιακές προοπτικές και την ουσιαστική βελτίωση της ποιότητας ζωής των πολιτών, θα δημιουργηθούν περίπου 200.000 νέες άμεσες και έμμεσες θέσεις εργασίας την επόμενη πενταετία».

Στη συνέχεια υπογράμμισε το ενδιαφέρον «όχι μόνο των εγχώριων, αλλά και πολλών διεθνών εταιρειών. Και βέβαια από εκεί που έφευγαν μηχανικοί για να δουλέψουν στο εξωτερικό, τώρα πλέον επιστρέφουν και απολαμβάνουν και καλύτερες αμοιβές».

Παρέπεμψε σε μελέτη του ΙΟΒΕ επισημαίνοντας ότι «η ετήσια αξία παραγωγής των δραστηριοτήτων Αρχιτεκτόνων και Μηχανικών εκτιμάται ότι θα πλησιάσει τα 4 δισ. ευρώ μέχρι το 2025, θα φτάσει δηλαδή στα επίπεδα του 2004, ενώ το 2015 ήταν στα μισά, ενώ παράλληλα ως το 2025 και πάλι, αναμένεται οι κατασκευές να φτάσουν στο 8% του ΑΕΠ από 4% που ήταν το 2020».

Πώς προχωρούν τα έργα στη Θεσσαλονίκη και τη Μακεδονία

Εστιάζοντας στη Θεσσαλονίκη και τη Μακεδονία ο κ. Καραγιάννης αναγνώρισε ότι «υπήρχε αντικειμενικά ένα διαχρονικό έλλειμμα υποδομών».

Πλέον, όπως υποστήριξε «το Μετρό ξεκόλλησε και η διαμάχη για τα αρχαία στη πόλη τελείωσε. Οι αρχαιολογικές εργασίες στο σταθμό της Βενιζέλου τελείωσαν και ο σταθμός κατασκευάζεται κανονικά ενώ παράλληλα έχει ξεκινήσει και η επανατοποθέτηση των αρχαιοτήτων. Ο διαγωνισμός για το φορέα λειτουργίας είναι στον αέρα και έχουν ήδη υποβληθεί δύο προσφορές, ενώ και η επέκταση προς Καλαμαριά προχωρά κανονικά. Ήδη ετοιμάζουμε τις επόμενες επεκτάσεις τόσο προς τα Δυτικά, όσο και προς το Αεροδρόμιο».

«Το Flyover, ένα έργο που θα αλλάξει τη καθημερινότητα της πόλης σχεδιάστηκε, δημοπρατήθηκε, συμβασιοποιήθηκε και ξεκίνησε από αυτή τη κυβέρνηση. Το Θεσσαλονίκη – Έδεσσα και το Δράμα – Αμφίπολη δύο σημαντικά οδικά ΣΔΙΤ, ξεκίνησαν διαγωνιστικά και σύντομα θα περάσουν στη δεύτερη φάση τους» πρόσθεσε.

Ειδικά για το Θεσσαλονίκη – Έδεσσα, ο Υφυπουργός Υποδομών σημείωσε ότι «ο εκτιμώμενος προϋπολογισμός του έργου φτάνει τα 358,8 εκατ. ευρώ, αφορά στην αναβάθμιση του οδικού άξονα συνολικού μήκους περίπου 80 χλμ. και θα περιλαμβάνει και τη λειτουργία και συντήρηση σε όλο το μήκος του για 26 έτη».

Κλείνοντας ο Υφυπουργός Υποδομών τόνισε ότι «στην πολιτική όμως, όπως και στη ζωή, δεν είναι τίποτα δεδομένο. Η διασφάλιση της ανθεκτικότητας της ελληνικής οικονομίας, η περαιτέρω ενίσχυση της πραγματικής οικονομίας και η εφαρμογή ενός προγράμματος που θα μειώνει ακόμα περισσότερο τους φόρους, θα διασφαλίζει τη χρηματοδότηση των επιχειρήσεων, θα προσελκύει το διεθνές επενδυτικό ενδιαφέρον και θα εμπεδώνει κλίμα κοινωνικής ειρήνης εξαρτάται από το αποτέλεσμα των επόμενων εκλογών».

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!