Γ.Δ.
1423.56 +1,17%
ACAG
+1,72%
5.9
CENER
+1,02%
9.9
CNLCAP
0,00%
7.4
DIMAND
0,00%
8.5
NOVAL
-0,02%
2.7195
OPTIMA
-0,50%
11.84
TITC
+0,87%
28.9
ΑΑΑΚ
0,00%
6.45
ΑΒΑΞ
+1,42%
1.426
ΑΒΕ
+2,49%
0.453
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.235
ΑΚΡΙΤ
+20,55%
0.88
ΑΛΜΥ
+0,19%
2.665
ΑΛΦΑ
+3,21%
1.61
ΑΝΔΡΟ
+0,62%
6.46
ΑΡΑΙΓ
+2,31%
11.52
ΑΣΚΟ
+1,02%
2.98
ΑΣΤΑΚ
+0,90%
6.7
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
+0,24%
8.5
ΑΤΤ
+0,45%
11.05
ΑΤΤΙΚΑ
+7,92%
2.59
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+3,49%
5.93
ΒΙΟΚΑ
-1,21%
2.45
ΒΙΟΣΚ
+0,39%
1.295
ΒΙΟΤ
0,00%
0.232
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
-4,00%
2.4
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.47
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,22%
16.6
ΔΑΑ
+0,57%
7.76
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.32
ΔΕΗ
+1,25%
11.32
ΔΟΜΙΚ
-1,30%
3.81
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-1,52%
0.323
ΕΒΡΟΦ
+1,69%
1.505
ΕΕΕ
+1,59%
32
ΕΚΤΕΡ
+0,12%
4.205
ΕΛΒΕ
0,00%
5
ΕΛΙΝ
+2,68%
2.3
ΕΛΛ
0,00%
13.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+2,01%
2.54
ΕΛΠΕ
+0,13%
7.85
ΕΛΣΤΡ
+2,84%
2.17
ΕΛΤΟΝ
-0,59%
1.686
ΕΛΧΑ
+0,54%
1.87
ΕΝΤΕΡ
-1,26%
7.85
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.13
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+0,79%
1.27
ΕΤΕ
+1,07%
7.78
ΕΥΑΠΣ
+0,65%
3.1
ΕΥΔΑΠ
+0,18%
5.42
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.055
ΕΧΑΕ
-1,86%
4.755
ΙΑΤΡ
0,00%
1.53
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,87%
1.74
ΙΝΚΑΤ
+0,40%
5.06
ΙΝΛΙΦ
-0,42%
4.73
ΙΝΛΟΤ
+3,27%
1.2
ΙΝΤΕΚ
+0,54%
5.55
ΙΝΤΕΡΚΟ
+0,83%
2.42
ΙΝΤΕΤ
+3,29%
1.255
ΙΝΤΚΑ
+2,94%
3.325
ΚΑΡΕΛ
0,00%
338
ΚΕΚΡ
-1,10%
1.35
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.82
ΚΛΜ
-2,48%
1.57
ΚΟΡΔΕ
+0,63%
0.479
ΚΟΥΑΛ
-1,30%
1.214
ΚΟΥΕΣ
+0,38%
5.28
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+1,78%
11.45
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
+1,79%
1.14
ΛΑΒΙ
-0,35%
0.859
ΛΑΜΔΑ
+2,37%
6.9
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36
ΛΑΝΑΚ
+2,17%
0.94
ΛΕΒΚ
0,00%
0.296
ΛΕΒΠ
+2,14%
0.286
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
+0,72%
1.4
ΛΟΥΛΗ
-3,35%
2.6
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.812
ΜΕΒΑ
+1,79%
3.99
ΜΕΝΤΙ
-1,11%
2.67
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40.8
ΜΙΓ
+0,28%
3.63
ΜΙΝ
-7,58%
0.61
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,26%
23
ΜΟΝΤΑ
+5,16%
3.26
ΜΟΤΟ
+0,74%
2.725
ΜΟΥΖΚ
-2,17%
0.675
ΜΠΕΛΑ
+1,42%
27.1
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.43
ΜΠΡΙΚ
+1,35%
1.875
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
+2,65%
36.4
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.64
ΝΑΥΠ
+1,08%
0.94
ΞΥΛΚ
+0,77%
0.262
ΞΥΛΠ
+7,36%
0.496
ΟΛΘ
+1,95%
20.9
ΟΛΠ
0,00%
25.3
ΟΛΥΜΠ
-0,81%
2.46
ΟΠΑΠ
+0,89%
14.8
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,89%
0.894
ΟΤΕ
+1,77%
13.8
ΟΤΟΕΛ
+0,70%
11.48
ΠΑΙΡ
+5,12%
1.13
ΠΑΠ
+1,22%
2.48
ΠΕΙΡ
+2,10%
3.592
ΠΕΤΡΟ
+2,45%
8.38
ΠΛΑΘ
+0,26%
3.825
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.9
ΠΡΔ
0,00%
0.26
ΠΡΕΜΙΑ
+1,25%
1.136
ΠΡΟΝΤΕΑ
-9,87%
6.85
ΠΡΟΦ
+2,43%
4.645
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
2
ΣΑΡ
-2,68%
10.9
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.034
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.339
ΣΙΔΜΑ
+0,32%
1.56
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.54
ΣΠΙ
+3,18%
0.648
ΣΠΥΡ
0,00%
0.155
ΤΕΝΕΡΓ
+0,97%
19.7
ΤΖΚΑ
+7,19%
1.49
ΤΡΑΣΤΟΡ
+5,26%
1.2
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+1,49%
1.636
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.05
ΦΡΙΓΟ
-3,36%
0.23
ΦΡΛΚ
+0,78%
3.9
ΧΑΙΔΕ
-2,27%
0.645

Καραγιάννης: Η χώρα χρειάζεται σταθερή κυβέρνηση

Στην ανάγκη η χώρα να έχει μία σταθερή κυβέρνηση αναφέρθηκε ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις υποδομές, κ. Γιώργος Καραγιάννης μιλώντας στη Γενική Συνέλευση της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων Ελλάδος που πραγματοποιήθηκε στην Έδεσσα.

Σύμφωνα με τον κ. Καραγιάννη «μία σταθερή κυβέρνηση θα δημιουργήσει καλύτερες και περισσότερες ευκαιρίες ανάπτυξης από την οποία θα ωφεληθούν όλοι οι πολίτες», ενώ όπως πρόσθεσε «είναι επίσης ξεκάθαρο ότι η κοινωνία έχει απορρίψει τις λογικές του γκρίζου, του μηδενισμού και το κυριότερο της επιστροφής στην εποχή των εύκολων υποσχέσεων και των επικίνδυνων αυτοσχεδιασμών».

Ο Υφυπουργός Υποδομών υπενθύμισε ότι «κατά τη διάρκεια της τετραετίας η χώρα κλήθηκε να αντιμετωπίσει την πανδημία, την ενεργειακή και οικονομική κρίση, την υβριδική απόπειρα εισβολής στον Έβρο, την προκλητική στάση της γείτονος χώρας».

Παρόλα αυτά, συνέχισε ο κ. Καραγιάννης «προσαρμόσαμε την ατζέντα, χωρίς όμως να αλλάξουμε την ίδια την πυξίδα της διακυβέρνησής μας. Κρατήσαμε όρθια την κοινωνία και την οικονομία. Η χώρα σημείωσε ισχυρούς ρυθμούς οικονομικής μεγέθυνσης, μεγαλύτερους από τους αντίστοιχους της ευρωζώνης».

«Είναι ξεκάθαρο ότι στις επερχόμενες εκλογές θα αντιπαρατεθούν δύο λογικές και δύο προγράμματα και εμείς θέλουμε να αποτιμηθεί η συνέπεια λόγων και πράξεων» τόνισε ο κ. Καραγιάννης και προχώρησε σε μία συνοπτική αναφορά στο έργο που έχει γίνει στις υποδομές.

Έκανε λόγο για μετρήσιμα αποτελέσματα, αναφέροντας χαρακτηριστικά ότι «έχουμε δημοπρατήσει έργα ύψους 14 δισ. ευρώ και συμβασιοποιήσει έργα ύψους 5,5 δισ. ευρώ σε όλη τη χώρα».

Όπως είπε ο Υφυπουργός Υποδομών «πέρα από τις αυτονόητες αναπτυξιακές προοπτικές και την ουσιαστική βελτίωση της ποιότητας ζωής των πολιτών, θα δημιουργηθούν περίπου 200.000 νέες άμεσες και έμμεσες θέσεις εργασίας την επόμενη πενταετία».

Στη συνέχεια υπογράμμισε το ενδιαφέρον «όχι μόνο των εγχώριων, αλλά και πολλών διεθνών εταιρειών. Και βέβαια από εκεί που έφευγαν μηχανικοί για να δουλέψουν στο εξωτερικό, τώρα πλέον επιστρέφουν και απολαμβάνουν και καλύτερες αμοιβές».

Παρέπεμψε σε μελέτη του ΙΟΒΕ επισημαίνοντας ότι «η ετήσια αξία παραγωγής των δραστηριοτήτων Αρχιτεκτόνων και Μηχανικών εκτιμάται ότι θα πλησιάσει τα 4 δισ. ευρώ μέχρι το 2025, θα φτάσει δηλαδή στα επίπεδα του 2004, ενώ το 2015 ήταν στα μισά, ενώ παράλληλα ως το 2025 και πάλι, αναμένεται οι κατασκευές να φτάσουν στο 8% του ΑΕΠ από 4% που ήταν το 2020».

Πώς προχωρούν τα έργα στη Θεσσαλονίκη και τη Μακεδονία

Εστιάζοντας στη Θεσσαλονίκη και τη Μακεδονία ο κ. Καραγιάννης αναγνώρισε ότι «υπήρχε αντικειμενικά ένα διαχρονικό έλλειμμα υποδομών».

Πλέον, όπως υποστήριξε «το Μετρό ξεκόλλησε και η διαμάχη για τα αρχαία στη πόλη τελείωσε. Οι αρχαιολογικές εργασίες στο σταθμό της Βενιζέλου τελείωσαν και ο σταθμός κατασκευάζεται κανονικά ενώ παράλληλα έχει ξεκινήσει και η επανατοποθέτηση των αρχαιοτήτων. Ο διαγωνισμός για το φορέα λειτουργίας είναι στον αέρα και έχουν ήδη υποβληθεί δύο προσφορές, ενώ και η επέκταση προς Καλαμαριά προχωρά κανονικά. Ήδη ετοιμάζουμε τις επόμενες επεκτάσεις τόσο προς τα Δυτικά, όσο και προς το Αεροδρόμιο».

«Το Flyover, ένα έργο που θα αλλάξει τη καθημερινότητα της πόλης σχεδιάστηκε, δημοπρατήθηκε, συμβασιοποιήθηκε και ξεκίνησε από αυτή τη κυβέρνηση. Το Θεσσαλονίκη – Έδεσσα και το Δράμα – Αμφίπολη δύο σημαντικά οδικά ΣΔΙΤ, ξεκίνησαν διαγωνιστικά και σύντομα θα περάσουν στη δεύτερη φάση τους» πρόσθεσε.

Ειδικά για το Θεσσαλονίκη – Έδεσσα, ο Υφυπουργός Υποδομών σημείωσε ότι «ο εκτιμώμενος προϋπολογισμός του έργου φτάνει τα 358,8 εκατ. ευρώ, αφορά στην αναβάθμιση του οδικού άξονα συνολικού μήκους περίπου 80 χλμ. και θα περιλαμβάνει και τη λειτουργία και συντήρηση σε όλο το μήκος του για 26 έτη».

Κλείνοντας ο Υφυπουργός Υποδομών τόνισε ότι «στην πολιτική όμως, όπως και στη ζωή, δεν είναι τίποτα δεδομένο. Η διασφάλιση της ανθεκτικότητας της ελληνικής οικονομίας, η περαιτέρω ενίσχυση της πραγματικής οικονομίας και η εφαρμογή ενός προγράμματος που θα μειώνει ακόμα περισσότερο τους φόρους, θα διασφαλίζει τη χρηματοδότηση των επιχειρήσεων, θα προσελκύει το διεθνές επενδυτικό ενδιαφέρον και θα εμπεδώνει κλίμα κοινωνικής ειρήνης εξαρτάται από το αποτέλεσμα των επόμενων εκλογών».

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!