Γ.Δ.
1618.16 +0,04%
ACAG
-0,32%
6.16
AEM
+0,35%
4.545
AKTR
-0,55%
5.45
BOCHGR
-1,11%
5.34
CENER
+0,32%
9.5
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+0,49%
8.24
EVR
+0,58%
1.745
NOVAL
+0,20%
2.54
OPTIMA
-0,43%
14.04
TITC
-0,83%
41.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+2,27%
2.25
ΑΒΕ
-3,60%
0.429
ΑΔΜΗΕ
-0,18%
2.815
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.75
ΑΛΜΥ
+1,29%
4.31
ΑΛΦΑ
+1,34%
1.89
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+1,51%
11.4
ΑΣΚΟ
+0,63%
3.22
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.28
ΑΤΕΚ
+2,72%
1.51
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-0,57%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
-1,64%
2.4
ΒΙΟ
-0,17%
5.83
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.925
ΒΙΟΣΚ
-0,64%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,33%
2.48
ΓΕΒΚΑ
-0,63%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.9
ΔΑΑ
-1,05%
8.312
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-0,67%
13.33
ΔΟΜΙΚ
-0,35%
2.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,11%
0.38
ΕΒΡΟΦ
+1,30%
1.955
ΕΕΕ
-0,76%
39.2
ΕΚΤΕΡ
-3,96%
2.06
ΕΛΒΕ
+2,80%
5.5
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
-1,33%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,37%
2.265
ΕΛΠΕ
+0,82%
8.04
ΕΛΣΤΡ
+2,11%
2.42
ΕΛΤΟΝ
+0,87%
1.858
ΕΛΧΑ
-0,46%
2.165
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,75%
1.125
ΕΤΕ
+1,50%
8.648
ΕΥΑΠΣ
+0,29%
3.45
ΕΥΔΑΠ
+0,33%
6.06
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.484
ΕΧΑΕ
-1,00%
4.95
ΙΑΤΡ
-0,49%
2.05
ΙΚΤΙΝ
-1,10%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,86%
1.765
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.85
ΙΝΛΟΤ
-1,65%
1.072
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΤ
-2,18%
1.12
ΙΝΤΚΑ
-1,52%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
326
ΚΕΚΡ
-3,41%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
+1,77%
0.459
ΚΟΥΑΛ
-1,95%
1.31
ΚΟΥΕΣ
+0,64%
6.3
ΚΡΙ
-0,60%
16.5
ΚΤΗΛΑ
-1,00%
1.98
ΚΥΡΙΟ
+0,49%
1.02
ΛΑΒΙ
-0,73%
0.812
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
+4,76%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
+4,42%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,29%
3.4
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
+1,53%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-2,17%
2.25
ΜΕΡΚΟ
+3,13%
39.6
ΜΙΓ
0,00%
2.865
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
+0,36%
22.4
ΜΟΝΤΑ
-0,53%
3.78
ΜΟΤΟ
-0,18%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,36%
27.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
-0,82%
2.42
ΜΠΤΚ
+5,13%
0.615
ΜΥΤΙΛ
+1,71%
36.96
ΝΑΚΑΣ
-1,88%
3.14
ΝΑΥΠ
+0,49%
0.828
ΞΥΛΚ
-1,87%
0.262
ΞΥΛΠ
+10,00%
0.396
ΟΛΘ
+1,79%
28.5
ΟΛΠ
+1,36%
33.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
-1,44%
17.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,23%
0.8
ΟΤΕ
-0,40%
15
ΟΤΟΕΛ
-0,36%
11.06
ΠΑΙΡ
-4,29%
1.005
ΠΑΠ
-1,14%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,26%
4.808
ΠΕΡΦ
-1,28%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,99%
8
ΠΛΑΘ
-0,25%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
-0,76%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-0,16%
1.28
ΠΡΟΝΤΕΑ
-4,10%
5.85
ΠΡΟΦ
+1,74%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
-0,28%
1.755
ΣΑΡ
-1,72%
12.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.354
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.565
ΣΠΕΙΣ
-1,40%
5.64
ΣΠΙ
+4,65%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,95%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+9,17%
0.238
ΦΡΛΚ
-1,27%
4.28
ΧΑΙΔΕ
+1,27%
0.8

Μητσοτάκης: Γίνεται πράξη ο αυτοκινητόδρομος Πάτρας – Πύργου

Ένα από τα εργοτάξια όπου είναι σε εξέλιξη η κατασκευή του νέου αυτοκινητόδρομου ΠάτραΠύργος επισκέφτηκε το μεσημέρι ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης στα Χανάκια της Ηλείας, όπου ενημερώθηκε για την πρόοδο στην υλοποίηση του τμήματος Αμαλιάδα – Πύργος και είχε την ευκαιρία να συνομιλήσει με εργαζόμενους.

«Εγώ φαντάζομαι ότι όσοι πια βλέπουν αυτή την εικόνα δεν πρέπει να έχουν καμία αμφιβολία ότι ο δρόμος επιτέλους γίνεται, γιατί θυμάστε ότι μέχρι και πριν από ένα, ενάμισι χρόνο είχαμε ακόμα κάποιες αμφιβολίες. Ασχολήθηκα προσωπικά με τρεις δρόμους. Με αυτόν, με τον Ε65, το βόρειο κομμάτι και με τον ΒΟΑΚ. Αυτοί και οι τρεις δρόμοι αν δεν υπήρχε ανάμειξη σε ανώτατο επίπεδο για να μπορέσουμε να εξασφαλίσουμε και χρηματοδότηση αλλά και εγκρίσεις από την Επιτροπή Ανταγωνισμού θα ήμασταν ακόμα εκεί που ήμασταν πριν από τρία χρόνια. Να μιλάμε δηλαδή για ένα σχέδιο επί χάρτου», τόνισε, μεταξύ άλλων, ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης με τον Δήμαρχο Αμαλιάδας, Γιάννη Λυμπέρη να επισημαίνει ότι «πρώτη φορά η Ηλεία έχει τόσα μαζεμένα έργα ταυτόχρονα, είναι πρώτη φορά. Είναι πρωτόγνωρο αυτό το πράγμα».

Καραγιάννης: Οι δεσμεύσεις μας γίνονται πράξη

O υφυπουργός Υποδομών, Γιώργος Καραγιάννης, μεταξύ άλλων, σημείωσε ότι «από τις πρώτες ημέρες που αναλάβαμε την πολιτική διακυβέρνηση του τόπου δεσμευτήκαμε ότι το έργο του νέου αυτοκινητοδρόμου Πάτρα – Πύργος θα γίνει πραγματικότητα. Τότε πολλοί μας αμφισβήτησαν, σήμερα, όμως, όλοι βλέπουν ότι οι δεσμεύσεις μας γίνονται πράξη. Οι εργασίες «τρέχουν» όπως είχαμε την ευκαιρία να διαπιστώσουμε και με τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, το ενδιαφέρον του οποίου είναι πολύ μεγάλο. Άλλωστε, χάρη στις δικές του προσωπικές παρεμβάσεις ο σημαντικός αυτός αυτοκινητόδρομος μπήκε στη σφαίρα της υλοποίησης».

Ο νέος οδικός άξονας, συνολικού μήκους 74,5 χιλιομέτρων, θα βελτιώσει δραστικά την οδική ασφάλεια, μειώνοντας ταυτόχρονα τη διάρκεια της διαδρομής ανάμεσα στις δύο μεγαλύτερες πόλεις της δυτικής Ελλάδας.

Το έργο, που είναι προγραμματισμένο να ολοκληρωθεί το 2025, θα τονώσει την αναπτυξιακή δυναμική της Ηλείας και ευρύτερα της Πελοποννήσου, οφελώντας παράλληλα τις ακτοπλοϊκές και εμπορικές συνδέσεις με τα Επτάνησα.

Η κατασκευή του αυτοκινητόδρομου Πάτρα – Πύργος έφτασε σε τέλμα την περίοδο 2015-2019, όταν ακυρώθηκε ο προγενέστερος ενιαίος διαγωνισμός και το έργο κατακερματίστηκε σε οκτώ επί μέρους τμήματα παρά τις ενστάσεις της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, που έθεταν σε κίνδυνο την παροχή κοινοτικών πόρων.

Στη συνέχεια δημοπρατήθηκαν μόνο πέντε εργολαβίες και σημειώθηκαν σοβαρές καθυστερήσεις στην υλοποίηση του κατατμημένου έργου, καθώς σε τέσσερα κομμάτια η πρόοδος κυμαινόταν μεταξύ 0,11% και 2%, μολονότι είχε παρέλθει περίπου το ένα τρίτο του συμβατικού χρόνου.

Τα προβλήματα λύθηκαν ύστερα από διαπραγματεύσεις της σημερινής κυβέρνησης και του Πρωθυπουργού με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, με αποτέλεσμα την επανένταξη του αυτοκινητόδρομου στη σύμβαση παραχώρησης της Ολυμπίας Οδού. Κατ’ αυτόν τον τρόπο η χρηματοδοτική επιβάρυνση του Δημοσίου μειώθηκε κατά 80 εκατομμύρια ευρώ σε σύγκριση με το κόστος των οκτώ εργολαβιών ενώ οι εργασίες προχωρούν βάσει χρονοδιαγράμματος.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!