Γ.Δ.
1452.5 -0,26%
ACAG
+0,52%
5.84
BOCHGR
0,00%
4.54
CENER
-0,11%
9.11
CNLCAP
-2,68%
7.25
DIMAND
-2,25%
7.82
NOVAL
-0,65%
2.285
OPTIMA
-2,33%
12.56
TITC
-1,00%
39.6
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-2,23%
1.494
ΑΒΕ
+0,22%
0.449
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.6
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.69
ΑΛΜΥ
-0,87%
4.56
ΑΛΦΑ
-0,47%
1.5795
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.4
ΑΡΑΙΓ
-1,66%
10.07
ΑΣΚΟ
0,00%
2.83
ΑΣΤΑΚ
-3,51%
7.14
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
0,00%
0.67
ΑΤΤΙΚΑ
-1,35%
2.19
ΒΙΟ
-3,30%
5.27
ΒΙΟΚΑ
-0,27%
1.865
ΒΙΟΣΚ
-0,62%
1.6
ΒΙΟΤ
-3,01%
0.258
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.18
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.39
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,19%
18.2
ΔΑΑ
0,00%
8
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.58
ΔΕΗ
-0,60%
11.6
ΔΟΜΙΚ
-4,32%
2.77
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.308
ΕΒΡΟΦ
-1,96%
1.755
ΕΕΕ
-0,74%
32.18
ΕΚΤΕΡ
-1,02%
1.75
ΕΛΒΕ
0,00%
4.78
ΕΛΙΝ
+2,83%
2.18
ΕΛΛ
+1,75%
14.5
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
1.938
ΕΛΠΕ
+0,27%
7.3
ΕΛΣΤΡ
+0,97%
2.08
ΕΛΤΟΝ
-1,07%
1.856
ΕΛΧΑ
-0,74%
1.88
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.185
ΕΤΕ
+0,80%
7.84
ΕΥΑΠΣ
-0,62%
3.21
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.8
ΕΥΡΩΒ
+0,63%
2.25
ΕΧΑΕ
-1,54%
4.47
ΙΑΤΡ
-3,23%
1.5
ΙΚΤΙΝ
-0,30%
0.334
ΙΛΥΔΑ
-0,25%
1.975
ΙΝΚΑΤ
+1,05%
4.83
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.75
ΙΝΛΟΤ
+2,46%
0.998
ΙΝΤΕΚ
+0,17%
5.86
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,50%
2.46
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.05
ΙΝΤΚΑ
-0,35%
2.86
ΚΑΡΕΛ
-1,18%
336
ΚΕΚΡ
+1,26%
1.21
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
0,00%
1.5
ΚΟΡΔΕ
-0,46%
0.429
ΚΟΥΑΛ
+1,72%
1.18
ΚΟΥΕΣ
+0,17%
5.86
ΚΡΙ
+0,33%
15.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.91
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.99
ΛΑΒΙ
-0,27%
0.737
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.17
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.27
ΛΕΒΠ
0,00%
0.26
ΛΟΓΟΣ
-3,80%
1.52
ΛΟΥΛΗ
-0,69%
2.86
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.61
ΜΕΒΑ
+1,79%
3.99
ΜΕΝΤΙ
-1,86%
2.11
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
-1,21%
2.855
ΜΙΝ
0,00%
0.494
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,78%
20.56
ΜΟΝΤΑ
-1,11%
3.56
ΜΟΤΟ
-0,37%
2.69
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.605
ΜΠΕΛΑ
-0,79%
25.18
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.75
ΜΠΡΙΚ
+0,93%
2.16
ΜΠΤΚ
0,00%
0.55
ΜΥΤΙΛ
-1,18%
33.4
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.82
ΝΑΥΠ
+0,24%
0.822
ΞΥΛΚ
0,00%
0.271
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
0,00%
22
ΟΛΠ
-0,17%
30.05
ΟΛΥΜΠ
+1,30%
2.34
ΟΠΑΠ
-0,25%
15.69
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,63%
0.798
ΟΤΕ
+0,61%
14.85
ΟΤΟΕΛ
-1,33%
10.36
ΠΑΙΡ
+3,33%
0.992
ΠΑΠ
0,00%
2.37
ΠΕΙΡ
-1,04%
3.891
ΠΕΡΦ
+0,19%
5.39
ΠΕΤΡΟ
-1,20%
8.24
ΠΛΑΘ
-0,25%
3.92
ΠΛΑΚΡ
+2,08%
14.7
ΠΡΔ
+8,70%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+1,53%
1.198
ΠΡΟΝΤΕΑ
-5,07%
6.55
ΠΡΟΦ
+0,77%
5.24
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.71
ΣΑΡ
+0,19%
10.74
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,30%
0.334
ΣΙΔΜΑ
+1,61%
1.575
ΣΠΕΙΣ
+1,71%
5.94
ΣΠΙ
+0,39%
0.52
ΣΠΥΡ
0,00%
0.138
ΤΕΝΕΡΓ
+0,96%
20.02
ΤΖΚΑ
-1,67%
1.475
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.05
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,12%
1.636
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
-0,61%
8.1
ΦΡΙΓΟ
+4,55%
0.23
ΦΡΛΚ
-1,86%
3.7
ΧΑΙΔΕ
+1,69%
0.6

Κ. Μητσοτάκης: Μικρό αναπτυξιακό θαύμα στη Μεσσηνία

Παρουσία του Πρωθυπουργού κ. Κυριάκου Μητσοτάκη πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή στο αεροδρόμιο Καλαμάτας η υπογραφή σύμβασης του νέου έργου ΣΔΙΤ για τον Οδικό Άξονα Νοτιοδυτικής Πελοποννήσου, Τμήμα Καλαμάτα – Ριζόμυλος – Πύλος – Μεθώνη, ύψους 239,2 εκατ. ευρώ πλέον ΦΠΑ από την Ένωση Εταιρειών INTRAKAT – ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις.

Το έργο αυτό καταδεικνύει την δυναμική συμβολή του Ομίλου INTRAKAT στην αναπτυξιακή εθνική στρατηγική, με την κατασκευή κρίσιμων υποδομών. Με την τεχνογνωσία, εμπειρία και κεφαλαιακή επάρκεια που διαθέτει ο Όμιλος INTRAKAT διασφαλίζει ότι τα έργα που αναλαμβάνει, είτε ως μέρος κοινοπραξίας είτε αυτόνομα, εκτελούνται άρτια, αποτελεσματικά και έγκαιρα, δημιουργώντας άμεσες θετικές επιδράσεις στην ελληνική οικονομία και κοινωνία, όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση.

Το συγκεκριμένο έργο είναι το μεγαλύτερο οδικό έργο στην νότια Πελοπόννησο, όπου ένας νέος σύγχρονος άξονας θα συνδέει την πρωτεύουσα της Μεσσηνίας, Καλαμάτα, με τους σημαντικούς τουριστικούς προορισμούς σε Πύλο και Μεθώνη, λειτουργώντας συνεργατικά με το Διεθνές Αεροδρόμιο Καλαμάτας, το οποίο σύντομα θα αναβαθμιστεί.

Πρόκειται για έργο υποδομής με καθοριστική σημασία για την τοπική κοινωνία καθώς θα αναβαθμίσει καίρια τον υφιστάμενο άξονα σε ταχείας κυκλοφορίας ανεβάζοντας τα επίπεδα οδικής ασφάλειας και μειώνοντας τους απαιτούμενους χρόνους μετακίνησης. Εκτός από τη βελτιωμένη πρόσβαση στο αεροδρόμιο, ο νέος οδικός άξονας θα εξασφαλίσει καλύτερη οδική σύνδεση με τη Μεσσήνη, τον αυτοκινητόδρομο Μορέας και το νοσοκομείο Καλαμάτας αλλά και βιομηχανικές εγκαταστάσεις της περιοχής. Ως αποτέλεσμα θα ενισχύσει σημαντικά την τουριστική ανάπτυξη της περιοχής, θα στηρίξει την τοπική επιχειρηματικότητα και παράλληλα θα βελτιώσει την καθημερινότητα των κατοίκων και την ποιότητα ζωής στην περιοχή.

Σημειώνεται ότι, το έργο περιλαμβάνει την κατασκευή – αναβάθμιση της Εθνικής Οδού Καλαμάτα – Ριζόμυλος – Πύλος – Μεθώνη, συνολικού μήκους 49 χλμ και συγκεκριμένα τα τμήματα:

Καλαμάτα – Ριζόμυλος, συνολικού μήκους 16,4km.

Ριζόμυλος – Πύλο, μήκους 24,4km.

Πύλος – Μεθώνη, μήκους 7,9km

καθώς επίσης και πολλά συνοδευτικά έργα όπως, ανισόπεδους και ισόπεδους κόμβους, ανισόπεδες άνω και κάτω διαβάσεις, παράπλευρα οδικά δίκτυα, υδραυλικά έργα, τοίχους αντιστήριξης κ.α.

Η σύμβαση σύμπραξης έχει διάρκεια 30 χρόνια, από τα οποία 4 χρόνια είναι η διάρκεια της κατασκευής και 26 χρόνια η περίοδος συντήρησης, ενώ το επόμενο διάστημα θα γίνει η εγκατάσταση των εργοταξίων για να ξεκινήσουν οι εργασίες κατασκευής του.

Μητσοτάκης: Την κυβέρνηση Σαμαρά την έριξαν ΣΥΡΙΑ – Χρυσή Αυγή

«Έργο του Αντώνη Σαμαρά  είναι ο Οδικός Άξονας Καλαμάτα – Ριζόμυλος – Πύλος – Μεθώνη», ανέφερε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης μιλώντας στην εκδήλωση της υπογραφής σύμβασης.

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης τόνισε ότι αυτή η επένδυση δεν δημιούργησε μόνο θέσεις εργασίας αλλά συμπαρέσυρε την ανάπτυξη σε όλη την περιοχή. Είπε ακόμη ότι το όραμα της κυβέρνησης εκπληρώνεται με τον καλύτερο τρόπο στην Καλαμάτα και τη Μεσσηνία.

«Είναι ένα σημαντικότατο έργο το οποίο δρομολογήθηκε από την κυβέρνησή μας. Δεν θα είχε φτάσει στο σημείο να δρομολογηθεί χωρίς τη συμμετοχή και το ενδιαφέρον του Αντώνη Σαμαρά. Είναι δικό του το έργο και σε δύσκολες συγκυρίες ολοκλήρωσε τις μελέτες και για 4 χρόνια η τύχη του έργου, όπως και πολλών άλλων, αγνοείτο. Η ιστορία αυτού του δρόμου συνοψίζει την ιστορία της προηγούμενης δεκαετίας. Μια κυβέρνηση προσπάθησε να κρατήσει τη χώρα όρθια στα πόδια της και έπεσε όταν ο ΣΥΡΙΖΑ με τις ψήφους της Χρυσής Αυγής την έριξε. Και ήρθαν στην εξουσία τάζοντας τον ουρανό με τ’ άστρα. Και έρχονται και μας λένε ότι μας έβγαλαν από τα μνημόνια. Ποια μνημόνια; Το 2014 η διαφορά που χώριζε την κυβέρνηση με τους πιστωτές ήταν ελάχιστη. Κι αν δεν είχε πέσει η κυβέρνηση θα είχε κλείσει η 5η αξιολόγηση. Δεν θα είχε χρειαστεί 3ο μνημόνιο. Το τρίτο μνημόνιο που έκοψε μισθούς και τσάκισε τις συντάξεις ήταν αποκλειστικό δημιούργημα της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ και της καταστροφικής διαπραγμάτευσης που έγινε το πρώτο εξάμηνο. Πρέπει να αποκαταστήσουμε την αλήθεια γιατί ζητούν ευκαιρία να κυβερνήσουν χωρίς μνημόνια. Τα μνημόνια τα φέρατε εσείς και αν κυβερνήσετε ξανά, θα μας βάλετε και πάλι σε μνημόνια», είπε.

Ο πρωθυπουργός μίλησε για δύο άλλα σημαντικά έργα, όπως τη διαδικασία για τη σύμβαση παραχώρησης του αεροδρομίου και έως το τέλος του έτους θα έχει κατοχυρωθεί ο σχετικός διαγωνισμός. Θύμισε ότι το έργο των 14 αεροδρομίων πολεμήθηκε λυσσαλέα από τον ΣΥΡΙΖΑ.

Είπε επίσης ότι η δεύτερη επένδυση είναι το κέντρο εκπαίδευσης στο στρατιωτικό αεροδρόμιο με διακυβερνητική σύμβαση. Θα εκσυγχρονιστεί ο τρόπος με τον οποίο εκπαιδεύονται οι πιλότοι μας. Η Καλαμάτα θα γίνει διεθνές κέντρο εκπαίδευσης πιλότων.

Κλείνοντας ο Κυριάκος Μητσοτάκης εξέφρασε την ικανοποίησή του για όλα όσα γίνονται συνολικά στη Μεσσηνία. Η Καλαμάτα είναι μία από τις πιο γρήγορα αναπτυσσόμενες πόλεις της Ελλάδας.

«Ήρθαν στην εξουσία τάζοντας τον ουρανό με τ’ άστρα. Και έρχονται και μας λένε ότι μας έβγαλαν από τα μνημόνια. Ποια μνημόνια; Το 2014 η διαφορά που χώριζε την κυβέρνηση με τους πιστωτές ήταν ελάχιστη.

Κι αν δεν είχε πέσει η κυβέρνηση θα είχε κλείσει η 5η αξιολόγηση. Δεν θα είχε χρειαστεί 3ο μνημόνιο. Το τρίτο μνημόνιο που έκοψε μισθούς και τσάκισε τις συντάξεις ήταν αποκλειστικό δημιούργημα της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ και της καταστροφικής διαπραγμάτευσης που έγινε το πρώτο εξάμηνο.

Πρέπει να αποκαταστήσουμε την αλήθεια, γιατί ζητούν ευκαιρία να κυβερνήσουν χωρίς μνημόνια. Τα μνημόνια τα φέρατε εσείς και αν κυβερνήσετε ξανά, θα μας βάλετε και πάλι σε μνημόνια», υπογράμμισε ο Κυριάκος Μητσοτάκης αναφερόμενος στον ΣΥΡΙΖΑ.

Σαμαράς: Η ΝΔ είναι η παράταξη των μεγάλων έργων και αποφάσεων

O Αντώνης Σαμαράς στον σύντομο χαιρετισμό του σημείωσε -μεταξύ άλλων- ότι την περίοδο 2012-2014 προωθήθηκαν οι μελέτες και ολοκληρώθηκαν οι προμελέτες του Οδικού Άξονα Καλαμάτα – Ριζόμυλος – Πύλος – Μεθώνη.

Χάρη σε αυτήν προσπάθεια έγινε σήμερα δυνατή η υπογραφή της σύμβασης από την κυβέρνηση Μητσοτάκη, ανέφερε επίσης ο πρώην πρωθυπουργός, ο οποίος έκανε εκτενείς αναφορές στο αεροδρόμιο Βασίλης Κωνσταντακόπουλος, την εγκατάσταση 2.500 επιχειρήσεων στην ευρύτερη περιοχή της Μεσσηνίας αλλά και στο Διεθνές Κέντρο Αεροπορικής Εκπαίδευσης που σηματοδοτεί την αλλαγή σελίδας για την εκπαίδευση των Ικάρων μας.

Ο Αντώνης Σαμαράς τόνισε ακόμα ότι είναι κομβικής σημασίας το γεγονός ότι ολοκληρώνονται με ταχύτατους ρυθμούς οι εργασίες για το κέντρο αεροπορικής εκπαίδευσης.

Άλλο χρόνο να χάσουμε δεν έχουμε και δεν μπορούμε. Χάρη σε αυτή την προσπάθεια έγινε δυνατή η υπογραφή της σύμβασης από την κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη. Η δική μας κυβέρνηση επανεκκίνησε τα βαλτωμένα έργα των αυτοκινητοδρόμων εξαιτίας της κρίσης και του λαϊκισμού. Τη σύμβαση είχε ακυρώσει η άφρων κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ.

Ο κ. Σαμαράς είπε κλείνοντας: «Η δική μας παράταξη δείχνει τον έναν και μόνο δρόμο που έχει η χώρα. Τον δρόμο της ελπίδας, της προκοπής και της ανάπτυξης».

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!