Γ.Δ.
1603.96 0,00%
ACAG
0,00%
6.05
AEM
0,00%
4.5095
AKTR
0,00%
5.3
BOCHGR
0,00%
5.4
CENER
0,00%
9.44
CNLCAP
0,00%
7.15
DIMAND
0,00%
8.27
EVR
0,00%
1.715
NOVAL
0,00%
2.52
OPTIMA
0,00%
14.12
TITC
0,00%
40.95
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
0,00%
2.255
ΑΒΕ
0,00%
0.428
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.825
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.755
ΑΛΜΥ
0,00%
4.285
ΑΛΦΑ
0,00%
1.8455
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.5
ΑΡΑΙΓ
0,00%
11.12
ΑΣΚΟ
0,00%
3.19
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.3
ΑΤΕΚ
0,00%
1.37
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
0,00%
0.692
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.35
ΒΙΟ
0,00%
5.76
ΒΙΟΚΑ
0,00%
1.845
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.53
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.46
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.55
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.78
ΔΑΑ
0,00%
8.98
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
0,00%
12.99
ΔΟΜΙΚ
0,00%
2.785
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.378
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.915
ΕΕΕ
0,00%
40
ΕΚΤΕΡ
0,00%
2.015
ΕΛΒΕ
0,00%
5.4
ΕΛΙΝ
0,00%
2.17
ΕΛΛ
0,00%
14.65
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.27
ΕΛΠΕ
0,00%
7.86
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.39
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.834
ΕΛΧΑ
0,00%
2.13
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.115
ΕΤΕ
0,00%
8.39
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.4
ΕΥΔΑΠ
0,00%
6.08
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.474
ΕΧΑΕ
0,00%
4.95
ΙΑΤΡ
0,00%
2
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.36
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.745
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.77
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.07
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.89
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.085
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.14
ΚΑΡΕΛ
0,00%
320
ΚΕΚΡ
0,00%
1.27
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.454
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.306
ΚΟΥΕΣ
0,00%
6.22
ΚΡΙ
0,00%
16.25
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.95
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.02
ΛΑΒΙ
0,00%
0.794
ΛΑΜΔΑ
0,00%
6.8
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.06
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
0,00%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
0,00%
3.33
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
0,00%
3.98
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.24
ΜΕΡΚΟ
0,00%
39.2
ΜΙΓ
0,00%
2.845
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
0,00%
22.26
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.84
ΜΟΤΟ
0,00%
2.76
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.62
ΜΠΕΛΑ
0,00%
27.38
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.39
ΜΠΤΚ
0,00%
0.615
ΜΥΤΙΛ
0,00%
36.76
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3.1
ΝΑΥΠ
0,00%
0.81
ΞΥΛΚ
0,00%
0.261
ΞΥΛΠ
0,00%
0.374
ΟΛΘ
0,00%
28.4
ΟΛΠ
0,00%
33.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.59
ΟΠΑΠ
0,00%
16.87
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.8
ΟΤΕ
0,00%
14.9
ΟΤΟΕΛ
0,00%
11.02
ΠΑΙΡ
0,00%
0.966
ΠΑΠ
0,00%
2.57
ΠΕΙΡ
0,00%
4.73
ΠΕΡΦ
0,00%
5.3
ΠΕΤΡΟ
0,00%
7.84
ΠΛΑΘ
0,00%
3.965
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.1
ΠΡΔ
0,00%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.276
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6
ΠΡΟΦ
0,00%
5.17
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.71
ΣΑΡ
0,00%
12.36
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.352
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.59
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.64
ΣΠΙ
0,00%
0.61
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.31
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.648
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.256
ΦΡΛΚ
0,00%
4.19
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.75

Γεραπετρίτης: Συναντήσεις στις Βρυξέλλες για τους σιδηροδρόμους

Συναντήσεις στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή στις Βρυξέλλες είχε σήμερα ο Υπουργός Επικρατείας, αρμόδιος για θέματα υποδομών και μεταφορών, Γιώργος Γεραπετρίτης, με θέμα το δυστύχημα στα Τέμπη και τη διερεύνηση της συνεργασίας Ελλάδας-Επιτροπής στα θέματα των σιδηροδρόμων.

O Γ. Γεραπετρίτης συναντήθηκε με την Επίτροπο Συνοχής και Μεταρρυθμίσεων, Ελίζα Φερέιρα, με την Επίτροπο Μεταφορών Αντίνα Βαλεάν και με το Διευθυντή του γραφείου της Προέδρου της Επιτροπής, Μπγιόρν Σέϊμπερτ. Και οι τρεις αξιωματούχοι της Επιτροπής, εξέφρασαν στον κ. Γεραπετρίτη τα συλλυπητήριά τους για το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη και την επιθυμία της Επιτροπής να βοηθήσει τις ελληνικές αρχές και στο κομμάτι της διερεύνησης του δυστυχήματος, αλλά κυρίως στο να διαμορφωθεί ένα πλαίσιο σιδηροδρόμων που θα είναι πιο ασφαλές, ορθολογικό και πιο ελκυστικό για τους πολίτες.

«Ξεκινάμε από μία βασική αρχική τοποθέτηση που είναι κοινή μεταξύ Ελλάδας και Επιτροπής, ότι είναι θέλησή μας να πορευθούμε σε ένα καλύτερο, πιο διευρυμένο, πιο λαϊκό σιδηρόδρομο», ανέφερε ο κ. Γεραπετρίτης σε ενημέρωση προς τους Έλληνες ανταποκριτές στις Βρυξέλλες. Σύμφωνα με τον ίδιο, συμφωνήθηκε ότι η Ελλάδα θα έχει τεχνική βοήθεια από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή στην ανάπτυξη δυνατοτήτων και διαρθρωτικής οργάνωσης των σιδηροδρόμων. Επίσης, οι ελληνικές αρχές θα βρίσκονται σε διαρκή συνεργασία με την Επιτροπή, τόσο στη διερεύνηση του δυστυχήματος, όσο και στην παρακολούθηση των έργων για τους σιδηρόδρομους.

Οι συμβάσεις θα πρέπει να έχουν ολοκληρωθεί ως το τέλος του Σεπτεμβρίου 2023

Ειδικότερα, ο κ. Γεραπετρίτης ανέφερε ότι οι ελληνικές αρχές θα είναι σε διαρκή συνεργασία με την Επιτροπή για να υπάρχει παρακολούθηση των έργων ηλεκτρονικής αναβάθμισης της ασφάλειας σιδηροδρόμων (ERTMS) που περιλαμβάνει και τα κομμάτια της σηματοδότησης και της τηλεδιοίκησης. Οι συμβάσεις θα πρέπει να έχουν ολοκληρωθεί ως το τέλος του Σεπτεμβρίου 2023 στον κύριο άξονα Αθήνα-Θεσσαλονίκη, τόνισε ο κ. Γεραπετρίτης, ο οποίος εξέφρασε την ελπίδα ότι μέχρι τότε θα έχουν ολοκληρωθεί και τα συστήματα αυτόματης πέδισης (ETCS).

Επιπλέον, θα υπάρξει συνεργασία με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή για θέματα προσωπικού εξειδικευμένου για τους σιδηρόδρομους, καθώς και για τη στελέχωση του οργανισμού διερεύνησης αεροπορικών και σιδηροδρομικών ατυχημάτων.

Όσον αφορά το θέμα της διερεύνησης του δυστυχήματος στα Τέμπη, η ελληνική πλευρά έχει ζητήσει από την Επιτροπή να υποδείξει εμπειρογνώμονες από το εξωτερικό οι οποίοι θα μπορούσαν με κάποιο τρόπο να εμπλακούν σε μια ανεξάρτητη διερεύνηση. Ωστόσο, είναι γνωστό και από άλλες περιπτώσεις στο εξωτερικό ότι αυτή η ανεξάρτητη διερεύνηση από εμπειρογνώμονες απαιτεί αρκετούς μήνες. Σε κάθε περίπτωση, ο κ. Γεραπετρίτης ανέφερε ότι η Ελλάδα σκοπεύει να ζητήσει επισήμως και από τον Ευρωπαϊκό Οργανισμό Σιδηροδρόμων (ERA) και από την Επιτροπή να εμπλακούν ενεργά στο θέμα της διερεύνησης του δυστυχήματος.

Την επόμενη εβδομάδα θα φτάσουν στην Αθήνα εκπρόσωποι τεχνικών κλιμακίων της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!