Γ.Δ.
1618.16 +0,04%
ACAG
-0,32%
6.16
AEM
+0,35%
4.545
AKTR
-0,55%
5.45
BOCHGR
-1,11%
5.34
CENER
+0,32%
9.5
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+0,49%
8.24
EVR
+0,58%
1.745
NOVAL
+0,20%
2.54
OPTIMA
-0,43%
14.04
TITC
-0,83%
41.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+2,27%
2.25
ΑΒΕ
-3,60%
0.429
ΑΔΜΗΕ
-0,18%
2.815
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.75
ΑΛΜΥ
+1,29%
4.31
ΑΛΦΑ
+1,34%
1.89
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+1,51%
11.4
ΑΣΚΟ
+0,63%
3.22
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.28
ΑΤΕΚ
+2,72%
1.51
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-0,57%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
-1,64%
2.4
ΒΙΟ
-0,17%
5.83
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.925
ΒΙΟΣΚ
-0,64%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,33%
2.48
ΓΕΒΚΑ
-0,63%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.9
ΔΑΑ
-1,05%
8.312
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-0,67%
13.33
ΔΟΜΙΚ
-0,35%
2.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,11%
0.38
ΕΒΡΟΦ
+1,30%
1.955
ΕΕΕ
-0,76%
39.2
ΕΚΤΕΡ
-3,96%
2.06
ΕΛΒΕ
+2,80%
5.5
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
-1,33%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,37%
2.265
ΕΛΠΕ
+0,82%
8.04
ΕΛΣΤΡ
+2,11%
2.42
ΕΛΤΟΝ
+0,87%
1.858
ΕΛΧΑ
-0,46%
2.165
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,75%
1.125
ΕΤΕ
+1,50%
8.648
ΕΥΑΠΣ
+0,29%
3.45
ΕΥΔΑΠ
+0,33%
6.06
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.484
ΕΧΑΕ
-1,00%
4.95
ΙΑΤΡ
-0,49%
2.05
ΙΚΤΙΝ
-1,10%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,86%
1.765
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.85
ΙΝΛΟΤ
-1,65%
1.072
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΤ
-2,18%
1.12
ΙΝΤΚΑ
-1,52%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
326
ΚΕΚΡ
-3,41%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
+1,77%
0.459
ΚΟΥΑΛ
-1,95%
1.31
ΚΟΥΕΣ
+0,64%
6.3
ΚΡΙ
-0,60%
16.5
ΚΤΗΛΑ
-1,00%
1.98
ΚΥΡΙΟ
+0,49%
1.02
ΛΑΒΙ
-0,73%
0.812
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
+4,76%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
+4,42%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,29%
3.4
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
+1,53%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-2,17%
2.25
ΜΕΡΚΟ
+3,13%
39.6
ΜΙΓ
0,00%
2.865
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
+0,36%
22.4
ΜΟΝΤΑ
-0,53%
3.78
ΜΟΤΟ
-0,18%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,36%
27.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
-0,82%
2.42
ΜΠΤΚ
+5,13%
0.615
ΜΥΤΙΛ
+1,71%
36.96
ΝΑΚΑΣ
-1,88%
3.14
ΝΑΥΠ
+0,49%
0.828
ΞΥΛΚ
-1,87%
0.262
ΞΥΛΠ
+10,00%
0.396
ΟΛΘ
+1,79%
28.5
ΟΛΠ
+1,36%
33.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
-1,44%
17.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,23%
0.8
ΟΤΕ
-0,40%
15
ΟΤΟΕΛ
-0,36%
11.06
ΠΑΙΡ
-4,29%
1.005
ΠΑΠ
-1,14%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,26%
4.808
ΠΕΡΦ
-1,28%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,99%
8
ΠΛΑΘ
-0,25%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
-0,76%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-0,16%
1.28
ΠΡΟΝΤΕΑ
-4,10%
5.85
ΠΡΟΦ
+1,74%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
-0,28%
1.755
ΣΑΡ
-1,72%
12.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.354
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.565
ΣΠΕΙΣ
-1,40%
5.64
ΣΠΙ
+4,65%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,95%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+9,17%
0.238
ΦΡΛΚ
-1,27%
4.28
ΧΑΙΔΕ
+1,27%
0.8

Παναγιωτόπουλος: Δεν θα απέκλεια μία συνάντηση με τον Ακάρ

«Η όλη υπόθεση στα Τέμπη είναι ένα κράμα ατομικής ευθύνης, αλλά και των γνωστών παθογενειών του συστήματος», τόνισε ο υπουργός Εθνικής Άμυνας, Νίκος Παναγιωτόπουλος, σε ραδιοφωνική συνέντευξη που παραχώρησε.

Ο κ. Παναγιωτόπουλος τόνισε ότι όσο περνάει ο καιρός, η κοινωνία θα έχει τη δυνατότητα να κάνει μία αποτίμηση του τραγικού δυστυχήματος με μεγαλύτερη νηφαλιότητα.

«Εάν αυτή η χώρα θέλουμε να πάει μπροστά, πρέπει όλοι να λειτουργούμε με παραπάνω επαγγελματισμό στο πόστο μας», πρόσθεσε μεταξύ άλλων ο υπουργός μιλώντας στον ΣΚΑΪ 100,3.

Κληθείς να απαντήσει γιατί από τα C-130 που έχουν παραληφθεί πετούν μόνον δύο, ο υπουργός τόνισε ότι το πρόβλημα έχει βαθιές ρίζες.

Εξήγησε ότι για να έχουμε συντήρηση των αεροσκαφών, πρέπει να έχουμε και μία σταθερή ροή ανταλλακτικών.

«Κάποτε είχαμε πολλά, αλλά δεν είχαν ψηφισμένη εγκεκριμένη από τη Βουλή συμφωνία για τη συνεχή υποστήριξή τους, που είναι και απαραίτητη για την απρόσκοπτη ροή ανταλλακτικών», ανέφερε ο κ. Παναγιωτόπουλος, επισημαίνοντας ότι η σύμβαση αυτή ψηφίστηκε από τη Βουλή πριν από δύο χρόνια, επί ΝΔ.

Ο υπουργός διευκρίνισε ότι το βασικό πρόβλημα είναι η συνεχώς αυξανόμενη χρήση αυτών των αεροπλάνων για οποιοδήποτε μεταφορικό έργο.

«Είναι σαν να έχεις μία νταλίκα και να τη χρησιμοποιείς για παραδόσεις ντελίβερι μέσα στην πόλη. Και όσο την ξεζουμίζεις, τόσο μεγαλύτερες φθορές προκαλείς. Και όσο μεγαλύτερες οι φθορές, τόσο μεγαλύτερη είναι και η ανάγκη συντήρησης και όταν αυτή δεν γίνεται επαρκώς, τότε ο αριθμός αυτών που έχεις στη διάθεσή σου μειώνεται. Σου μένουν ένα-δύο και όταν με αυτά τα ένα-δύο κάνεις όλες τις δουλειές σου, πρέπει να τα χρησιμοποιείς και πιο συχνά», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Παναγιωτόπουλος.

Ο υπουργός ανέφερε ότι η συντήρηση αυτών των αεροσκαφών έχει ανατεθεί στην ΝΑΤΟϊκή σχετική Υπηρεσία, ένα εργοστάσιο στην Πορτογαλία, όπου υπάρχει σειρά αναμονής για όλα τα κράτη-μέλη.

Παράλληλα, πρόσθεσε ότι υπάρχουν αεροπλάνα που έχει αναλάβει να συνεφέρει η ΕΑΒ, ενώ παράλληλα έχει περάσει από τη Βουλή ένα πρόγραμμα ανάθεσης σε μία εταιρεία του Ισραήλ για να συντηρήσει τρία από αυτά τα αεροσκάφη.

Ο υπουργός ανέφερε επίσης ότι εντός του 2024 έχει ενταχθεί στο πρόγραμμα η παραλαβή άλλων τριών αεροσκαφών, ένα από την NSPA του ΝΑΤΟ, ένα από την ΕΑΒ και ένα από τις υποδομές της Πολεμικής Αεροπορίας.

Για τις ελληνοτουρκικές σχέσεις, ο κ. Παναγιωτόπουλος ανέφερε ότι δεν θα απέκλειε μία συνάντηση με τον Τούρκο ομόλογό του, Χουλουσί Ακάρ.

Επισήμανε ότι ήδη η πρόθεση έχει επικοινωνηθεί από την τουρκική πλευρά, προσθέτοντας ότι το πιθανότερο είναι, εάν τελικά γίνει η συνάντηση αυτή, να γίνει στην Τουρκία, στις σεισμόπληκτες περιοχές.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!