Γ.Δ.
1469.67 +0,92%
ACAG
+2,41%
5.94
BOCHGR
-0,22%
4.6
CENER
+0,53%
9.44
CNLCAP
+2,07%
7.4
DIMAND
+0,97%
8.31
EVR
0,00%
1.495
NOVAL
+0,43%
2.31
OPTIMA
+1,73%
12.94
TITC
+0,88%
40.2
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-0,39%
1.524
ΑΒΕ
+3,48%
0.446
ΑΔΜΗΕ
-0,19%
2.575
ΑΚΡΙΤ
+5,71%
0.74
ΑΛΜΥ
+0,66%
4.555
ΑΛΦΑ
-0,28%
1.617
ΑΝΔΡΟ
+1,89%
6.48
ΑΡΑΙΓ
+1,10%
10.12
ΑΣΚΟ
-0,71%
2.79
ΑΣΤΑΚ
+0,27%
7.38
ΑΤΕΚ
0,00%
0.462
ΑΤΡΑΣΤ
+0,23%
8.72
ΑΤΤ
+3,29%
0.69
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.19
ΒΙΟ
+1,30%
5.44
ΒΙΟΚΑ
-0,53%
1.875
ΒΙΟΣΚ
+0,63%
1.595
ΒΙΟΤ
0,00%
0.25
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.2
ΓΕΒΚΑ
-1,79%
1.37
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,87%
18.48
ΔΑΑ
0,00%
8
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.52
ΔΕΗ
+1,73%
12.34
ΔΟΜΙΚ
-2,10%
2.8
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-1,27%
0.31
ΕΒΡΟΦ
+3,13%
1.81
ΕΕΕ
+1,34%
33.32
ΕΚΤΕΡ
-0,89%
1.78
ΕΛΒΕ
+4,17%
5
ΕΛΙΝ
+5,91%
2.33
ΕΛΛ
-1,02%
14.6
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+1,36%
2.23
ΕΛΠΕ
+0,80%
7.56
ΕΛΣΤΡ
+0,50%
2
ΕΛΤΟΝ
+1,52%
1.872
ΕΛΧΑ
+0,52%
1.92
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+1,24%
1.225
ΕΤΕ
+0,98%
7.66
ΕΥΑΠΣ
-1,23%
3.22
ΕΥΔΑΠ
+1,37%
5.91
ΕΥΡΩΒ
-0,45%
2.23
ΕΧΑΕ
+1,12%
4.51
ΙΑΤΡ
0,00%
1.505
ΙΚΤΙΝ
+2,45%
0.335
ΙΛΥΔΑ
0,00%
2
ΙΝΚΑΤ
-0,41%
4.875
ΙΝΛΙΦ
+0,21%
4.71
ΙΝΛΟΤ
+1,75%
1.048
ΙΝΤΕΚ
+0,68%
5.94
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.54
ΙΝΤΕΤ
+4,76%
1.1
ΙΝΤΚΑ
+0,85%
2.98
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
+2,13%
1.2
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.73
ΚΟΡΔΕ
+1,87%
0.435
ΚΟΥΑΛ
-0,64%
1.244
ΚΟΥΕΣ
-0,17%
5.99
ΚΡΙ
+1,35%
15
ΚΤΗΛΑ
-4,62%
1.86
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.02
ΛΑΒΙ
+0,13%
0.795
ΛΑΜΔΑ
+2,24%
7.31
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.25
ΛΕΒΠ
0,00%
0.26
ΛΟΓΟΣ
+2,52%
1.63
ΛΟΥΛΗ
+1,41%
2.87
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.61
ΜΕΒΑ
0,00%
3.94
ΜΕΝΤΙ
+1,89%
2.16
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
0,00%
2.88
ΜΙΝ
+2,46%
0.5
ΜΟΗ
+1,98%
20.64
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.73
ΜΟΤΟ
+3,36%
2.77
ΜΟΥΖΚ
+9,92%
0.665
ΜΠΕΛΑ
+0,87%
25.56
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+1,33%
3.8
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.14
ΜΠΤΚ
0,00%
0.605
ΜΥΤΙΛ
+1,15%
33.52
ΝΑΚΑΣ
+6,99%
3.06
ΝΑΥΠ
+7,00%
0.856
ΞΥΛΚ
+0,72%
0.278
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
+1,82%
22.4
ΟΛΠ
-0,33%
30
ΟΛΥΜΠ
+1,70%
2.39
ΟΠΑΠ
+0,64%
15.7
ΟΡΙΛΙΝΑ
+1,72%
0.829
ΟΤΕ
+2,27%
14.88
ΟΤΟΕΛ
+0,20%
10.18
ΠΑΙΡ
+3,75%
0.996
ΠΑΠ
+0,42%
2.37
ΠΕΙΡ
+0,79%
3.85
ΠΕΡΦ
+2,02%
5.56
ΠΕΤΡΟ
-0,97%
8.18
ΠΛΑΘ
+0,13%
3.92
ΠΛΑΚΡ
+2,86%
14.4
ΠΡΔ
0,00%
0.28
ΠΡΕΜΙΑ
+0,16%
1.272
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.45
ΠΡΟΦ
-0,38%
5.25
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.715
ΣΑΡ
+2,06%
10.88
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+4,30%
0.364
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.58
ΣΠΕΙΣ
-0,34%
5.9
ΣΠΙ
+2,20%
0.558
ΣΠΥΡ
0,00%
0.138
ΤΕΝΕΡΓ
+0,05%
19.94
ΤΖΚΑ
-0,67%
1.49
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.05
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,98%
1.648
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.1
ΦΡΙΓΟ
-3,64%
0.212
ΦΡΛΚ
-0,93%
3.71
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.635

Δήμαρχος Λαρισαίων: Τι ζητά από Μητσοτάκη για τον σιδηρόδρομο

Τη δρομολόγηση ενεργειών που θα στοχεύουν στην εξεύρεση οριστικών λύσεων στο θέμα της διέλευσης του σιδηροδρομικού δικτύου μέσα από τον αστικό ιστό της Λάρισας, ζητά με επιστολή του προς τον πρωθυπουργό κ. Κυριάκο Μητσοτάκη ο δήμαρχος Λαρισαίων Απόστολος Καλογιάννης.

Στην επιστολή του ο δήμαρχος Λαρισαίων αφού αναφέρει ότι η Λάρισα στέκει βουβή και θρηνεί για τις απώλειες της τραγωδίας των Τεμπών, συμπληρώνει ότι «η πόλη έχει πληρώσει, σε βάθος ετών, βαρύ φόρο αίματος στις σιδηροδρομικές γραμμές και υπογραμμίζει ότι «το πάγιο αίτημα όλων των δημοτικών αρχών (…) δυστυχώς δεν βρήκε ευήκοα ώτα, ούτε μεταξύ των κατά καιρούς διοικήσεων του ΟΣΕ, ούτε δυστυχώς μεταξύ των υπηρετησάντων υπουργών Μεταφορών».

Όλη η επιστολή

Αναλυτικά, στην επιστολή του ο δήμαρχος Λαρισαίων αναφέρει τα εξής:

«Αξιότιμε κ. Πρωθυπουργέ

Η Λάρισα στέκει βουβή και θρηνεί, όπως θρηνεί ολόκληρη η Ελλάδα μετά το τραγικό σιδηροδρομικό δυστύχημα της 28ης Φεβρουαρίου. Ωστόσο κ. Πρωθυπουργέ η πόλη μας έχει θρηνήσει πολλές φορές και στο παρελθόν για αντίστοιχα ζητήματα, έστω και μικρότερης κλίμακας, αφού είναι μια πόλη διακοσίων χιλιάδων κατοίκων, την οποία διασχίζει η κύρια σιδηροδρομική γραμμή Αθηνών – Θεσσαλονίκης, «κόβοντας» την κυριολεκτικά «στα δύο».

Η διέλευση των σιδηροδρομικών γραμμών μέσα από τον αστικό ιστό της πόλης, έγινε αφορμή στο πρόσφατο παρελθόν να χάσουν τη ζωή τους συνάνθρωποι μας, τόσο στις αφύλακτες, αλλά και στις πλημμελώς φυλασσόμενες σιδηροδρομικές διαβάσεις, όσο και σε άλλα σημεία των γραμμών. Η λογική της ανάπτυξης της δεκαετίας του ’60 που «ήθελε» τις σιδηροδρομικές γραμμές στο κέντρο των πόλεων, έχει μετατραπεί στις μέρες μας σε μια πραγματική μάστιγα υποχρεώνοντας τη Λάρισα να πληρώσει βαρύ φόρο αίματος.

Σ’ όλα αυτά τα χρόνια, το πάγιο αίτημα όλων των δημοτικών αρχών, αλλά και η ένταση με την οποία το έθεσε και η δική μας δημοτική αρχή, δυστυχώς δεν βρήκε ευήκοα ώτα, ούτε μεταξύ των κατά καιρούς διοικήσεων του ΟΣΕ, ούτε δυστυχώς μεταξύ των υπηρετησάντων υπουργών Μεταφορών. Χαρακτηριστικά σας αναφέρω κύριε Πρωθυπουργέ ότι τον Μάρτιο του 2019, και μετά από επαφές και συζητήσεις που διήρκησαν δυο έτη ανακοινώθηκε από τον τότε γενικό γραμματέα του Υπουργείου Μεταφορών οδικός χάρτης συγκεκριμένων ενεργειών στην κατεύθυνση της εξεύρεσης λύσεων για τη σχέση της Λάρισας με τον σιδηρόδρομο, με πρώτο και κυρίαρχο ζήτημα την εκπόνηση μελέτης σκοπιμότητας – βιωσιμότητας των εναλλακτικών λύσεων που απαιτούνται (υπογειοποίηση, ανοικτή τάφρος, παράκαμψη της πόλης, υπόγειες διαβάσεις κλπ.).

Μετά την αλλαγή στη διακυβέρνηση της χώρας, τίποτα δεν προχώρησε. Ωστόσο από μέρους μας η προσπάθεια συνεχίστηκε με στόχο να υλοποιηθούν οι δρομολογημένες εξελίξεις.

Πριν ένα χρόνο, σε σύσκεψη τεχνικών κλιμακίων του ΟΣΕ και του Δήμου Λαρισαίων, παρουσία πολιτικού προσωπικού των δύο φορέων, αποφασίστηκε η συγχρηματοδότηση μελέτης σκοπιμότητας – βιωσιμότητας των εναλλακτικών λύσεων που απαιτούνται στη βάση του αμοιβαίου οφέλους για την επίλυση του σοβαρού προβλήματος της πόλης. Μέχρι στιγμής δεν έχει γίνει τίποτα! Αντίθετα, αντιμετωπίσαμε συστηματική αγνόηση και απαξία. Το πάνδημο αίτημα της Λάρισας να δοθούν λύσεις που θα διασφάλιζαν την ομαλή λειτουργία της πόλης, αλλά και την ασφάλεια των δημοτών, αγνοήθηκε διαχρονικά, συστηματικά και επιδεικτικά!

Κύριε Πρωθυπουργέ

Σε τούτες τις δύσκολες ώρες της οδύνης και του πένθους, απευθύνουμε πια σε σας το αίτημα να αναλάβετε τις απαραίτητες πρωτοβουλίες, ώστε να πάψει η Λάρισα να πληρώνει αυτό τον ιδιότυπο φόρο αίματος. Σας καλούμε, στο πλαίσιο των πρωτοβουλιών για την ασφάλεια των σιδηροδρομικών μεταφορών στην χώρα, όπως αυτές διατυπώθηκαν στο πρόσφατο Υπουργικό Συμβούλιο, να αναλάβετε προσωπικά και την υπόθεση της εξεύρεσης λύσης στο θέμα της διέλευσης των σιδηροδρομικών γραμμών μέσα από τον αστικό ιστό της Λάρισας και των κινδύνων που συνεπάγεται κάτι τέτοιο για τους δημότες μας. Δεν θέλουμε να θρηνήσουμε άλλα θύματα.

Γνωρίζουμε πως οι ώρες είναι δύσκολες. Γνωρίζουμε επίσης πως σ’ αυτές τις δύσκολες ώρες η μόνη αξιόπιστη επιλογή, είναι να κάνουμε ότι είναι δυνατόν για να αποφύγουμε αντίστοιχες καταστάσεις στο μέλλον.

Από την πλευρά μας, ο Δήμος Λαρισαίων διοργανώνει την ερχόμενη Τετάρτη 15 Μαρτίου διαδικασία ανοικτής διαβούλευσης με τους πολίτες και τους εκπροσώπους των φορέων της πόλης, ώστε να τοποθετηθεί η τοπική κοινωνία απέναντι στο ζήτημα και να εισαχθεί το θέμα στο Δημοτικό μας Συμβούλιο. Ταυτόχρονα αναμένουμε και τις δικές σας ενέργειες.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!